Gjest Cid Skrevet 4. februar 2022 #1781 Del Skrevet 4. februar 2022 Gladidagogså skrev (5 timer siden): Når skal Torpet deltager inn på farmen?? Spent på hvem det blir, håper på Marna:) På tirsdags episoden, siste torpet episode kommer natt til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 4. februar 2022 #1782 Del Skrevet 4. februar 2022 EtFo skrev (7 timer siden): Synes Kjersti har en utrolig «klønete» oppførsel. Hun liker ingen, og klarer ikke få noen venner heller. Hun virker snill, men med dårlig justerte sosiale antenner. Vil mye heller ha Adam der enn henne. Skjønner at Adam kan virke slitsom til tider, men han er jo så blid, og så søt og naiv når han spør om «alt mulig». Forøvrig så håper jeg VG kan slutte å spoile, måten de skriver på gjør jo at man skjønner hva som kommer til å skje🙄 Flaks at Farmen ikke handler om å få flest mulig venner da. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2022 #1783 Del Skrevet 4. februar 2022 Uansett hvem som vinner torpet så håper jeg at vedkommende kommer til finalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. februar 2022 #1784 Del Skrevet 4. februar 2022 Irja skrev (38 minutter siden): Flaks at Farmen ikke handler om å få flest mulig venner da. For å bli lengst mulig bør en bli likt. Så jo. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 4. februar 2022 #1785 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) Klink skrev (2 timer siden): For å bli lengst mulig bør en bli likt. Så jo. Det er forskjell på å få venner og bli likt. Har ikke inntrykk av at Kjersti ikke er likt. De ser på henne som er stor konkurrent. Endret 4. februar 2022 av Irja 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. februar 2022 #1786 Del Skrevet 4. februar 2022 Irja skrev (Akkurat nå): Det er forskjell på å gå venner og bli likt. Har ikke inntrykk av at Kjersti ikke er likt. De ser på henne som er stor konkurent. Tja å bli likt og å få venner tenkte jeg er litt i samme sjanger? Blir man likt får man venner, blir man mislikt får man ikke venner. Og blir man mislikt og ikke får venner på farmen blir man fort utsatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
------- Skrevet 4. februar 2022 #1787 Del Skrevet 4. februar 2022 Amatariel skrev (2 timer siden): Åh så spent på søndag! Aner ikke hvem Kjersti vil komme til å velge... men uansett hvem det blir så TROR jeg det blir kunnskap. Ser ikke for meg noen som tør ta noe annet mot henne? Unntaket er kanskje Sophie med melkespannet. Men hvis hun velger Ingrid, så må vel Niklas dra alene på markedet... har det noensinne skjedd i i Farmens historie?? Jeg håper også ikke at Kjersti saboterer noe. Jeg syns det er så barnslig oppførsel... har sett før at førstekjemper boikotter å jobbe mer, ødelegger ting osv. Men ja, syns virkelig det er barnslig reaksjon. Skjønner det er kjedelig å bli valgt, men det er en konkurranse, og noen må bli valgt. Alle har jobbet så hardt (det skal de ha, virkelig en arbeidssom gjeng!). Kjedelig å ikke få belønning for jakken som er sydd, bedebenken, muren ja alt sammen som de har fått ferdig så bra. Så håper Kjersti freser fra seg innvendig bare... Jeg mener å huske at det har skjedd en gang før, og da fikk storbonden velge med seg et par av de andre som ble med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 4. februar 2022 #1788 Del Skrevet 4. februar 2022 2 hours ago, ------- said: Jeg mener å huske at det har skjedd en gang før, og da fikk storbonden velge med seg et par av de andre som ble med. I vanlig Farmen i fjor dro jo storbonde Grete på markedet alene, og koste seg alene. Da valgte hun den ene hjelperen sin Kåre som førstekjempe, også valgte Kåre den andre hjelperen Herman som andrekjempe. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 4. februar 2022 #1789 Del Skrevet 4. februar 2022 Lurer på hvor mye enkelte får betalt for hver episode/uke? For jo lenger de er der, jo bedre betalt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2022 #1790 Del Skrevet 4. februar 2022 Spoiler Så trailer til søndagens episode hvor Heine forteller at det mellom Sophie og Isak er en typisk bonderomantikk og at det bare er nydelig Virkelig? Han kan umulig vite at hun har kjæreste da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 4. februar 2022 #1791 Del Skrevet 4. februar 2022 Tro om det er taperen av tvekampen en ser ovenfra i siste episode av Torpet.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 4. februar 2022 #1792 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) ltfutt skrev (6 minutter siden): Tro om det er taperen av tvekampen en ser ovenfra i siste episode av Torpet.. Spoiler Det er det nok, og jeg ser en rask og bestemt gange, så jeg tror det er Kjersti. Mulig spoiler av hvem som ryker på søndag. Endret 4. februar 2022 av Variert skydekke Satte svaret i spoilertag og tilføyet et navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 4. februar 2022 #1793 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) Variert skydekke skrev (4 minutter siden): Det er det nok, og jeg ser en rask og bestemt gange, så jeg tror jeg vet hvem det er. Man kan jo ganske tydelig se hårfargen. Endret 4. februar 2022 av ltfutt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 4. februar 2022 #1794 Del Skrevet 4. februar 2022 ltfutt skrev (5 minutter siden): Man kan jo ganske tydelig se hårfargen da. Det la jeg ikke merke til, men fint hvis du kan skrive hvilken farge i spoilertag. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 4. februar 2022 #1795 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) Variert skydekke skrev (17 minutter siden): Det la jeg ikke merke til, men fint hvis du kan skrive hvilken farge i spoilertag. 🙂 Ikke jeg som var over, men min observasjon (og hvem jeg tror det er, vet selvfølgelig ikke); Spoiler Blondt hår. Ser ut som personen drar seg i håret og har litt halvlangt. Jeg tenkte Øyunn med en gang! Endret 4. februar 2022 av Tulla25j 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 4. februar 2022 #1796 Del Skrevet 4. februar 2022 Cid skrev (29 minutter siden): Skjul innhold Så trailer til søndagens episode hvor Heine forteller at det mellom Sophie og Isak er en typisk bonderomantikk og at det bare er nydelig Virkelig? Han kan umulig vite at hun har kjæreste da Kjærlighet ved første blikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 4. februar 2022 #1797 Del Skrevet 4. februar 2022 Spoiler Jeg la også merke til det blinde håret, og tenkte Ingrid med en gang. Men kan jo være både Øyunn og Sophie Elise også. Eller noen med lys hatt? 🤷♀️ spoiler fra Torpet om mulig farmen-deltaker som kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaY Skrevet 4. februar 2022 #1798 Del Skrevet 4. februar 2022 Får sånne merkelige vibber av Sofie Elise. Virker som hun snur kappen etter vinden hele tiden. Med Vebjørn prøver hun å være dyp og tolerant, for så i neste øyeblikk slå om til å være «kul» (les pinlig) og helt ut av det blå lire ut av seg noe sexsladder. Og den grininga over brevet var bare falsk. Åvære utro på Farmen i beste sendetid viser bare hvor kynisk og samvittighetsløs hun er, ikke noe empati å spore der i gården nei mot kjæresten hennes som satt uvitende hjemme. Den stjelinga på markedet satte henne heller ikke i noe godt lys. Adam og Niklas synes jeg får ufortjent mye tyn her inne. Det er jo bare flott at Adam er så klar i sin tale på at han avstår fra alkohol. I tillegg virker han både blid og veldig snill. Liker også Niklas sine betraktninger rundt stort og smått, litt skarp snert men alltid med et humoristisk preg. Å kalle dette for mobbing synes jeg er å gå for langt. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. februar 2022 #1799 Del Skrevet 4. februar 2022 MiaY skrev (2 minutter siden): Får sånne merkelige vibber av Sofie Elise. Virker som hun snur kappen etter vinden hele tiden. Med Vebjørn prøver hun å være dyp og tolerant, for så i neste øyeblikk slå om til å være «kul» (les pinlig) og helt ut av det blå lire ut av seg noe sexsladder. Og den grininga over brevet var bare falsk. Åvære utro på Farmen i beste sendetid viser bare hvor kynisk og samvittighetsløs hun er, ikke noe empati å spore der i gården nei mot kjæresten hennes som satt uvitende hjemme. Den stjelinga på markedet satte henne heller ikke i noe godt lys. Adam og Niklas synes jeg får ufortjent mye tyn her inne. Det er jo bare flott at Adam er så klar i sin tale på at han avstår fra alkohol. I tillegg virker han både blid og veldig snill. Liker også Niklas sine betraktninger rundt stort og smått, litt skarp snert men alltid med et humoristisk preg. Å kalle dette for mobbing synes jeg er å gå for langt. Er vi heeeelt sikre på at det ikke ble slutt før farmen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. februar 2022 #1800 Del Skrevet 4. februar 2022 Klink skrev (3 minutter siden): Er vi heeeelt sikre på at det ikke ble slutt før farmen? Kjørte ikke han henne ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå