Minitroll Skrevet 3. februar 2022 #1721 Del Skrevet 3. februar 2022 *Emma* skrev (11 minutter siden): Tomine har en bildeserie på instagrammen sin som jeg ikke kan forstå annet enn at er seriøs spoiling. Det er bilder av mange av deltakerne. Utendørs ved vannet på farmen ser det ut til. De fleste som synes har i pene klær og sminke osv. Mens man i alle fall kan se en deltaker i bakgrunn i «slitne skitne farmenklær». Kan det være fra finaledagen? Når dersom er slått ut kommer tilbake til gården? Isåfall har hun spoilet 1 av finalistene og 4-5 som ikke er i finalen…. Merkelig. Da vet vi hvertfall om et par stk som ikke er i finalen, ja😊 likegreit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 3. februar 2022 #1722 Del Skrevet 3. februar 2022 Minitroll skrev (3 minutter siden): Da vet vi hvertfall om et par stk som ikke er i finalen, ja😊 likegreit. Måtte sjekke igjen. Det er I allefall 4 av de som fortsatt er der som vises i pene klær på bildene hennes. Samt 1 åpenbar finalist. Det er en eller to til sånn halvveis i bakgrunn men jeg klarer ikke helt se hvem det er. Er det ikke litt rart at hun legger ut det? Ser noen har kommentert det også. At det er spoiling…. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. februar 2022 #1723 Del Skrevet 3. februar 2022 non_stop skrev (3 timer siden): – Vi snakker ekstremt mye om sex her inne, hvor man skulle gjort det og hvordan man skulle gjort det. Vebjørn også, sa Sophie Elise Isachsen (27) i kamera i den episoden som VG fikk til påsyn før onsdag. ---------- Vebjørn også ja. Det var viktig for deg å presisere. "Wow, en kristen mann snakker om sex😲" Ingen bryr seg, Sophie. Det folk faktisk legger merke til er hva DU holder på med. For noen episoder siden sto du å grein fordi du følte du ikke kunne noe og at de andre forhåndsdømmer deg og at det er urettferdig. "Hva har jeg gjort for å fortjene dette?" hulker du. Så fortsetter du oppholdet på gården med å være utro. Altså...er det rart folk ikke har det beste inntrykket av deg? Og at du blir dømt? Var det ikke slutt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 3. februar 2022 #1724 Del Skrevet 3. februar 2022 *Emma* skrev (13 minutter siden): Måtte sjekke igjen. Det er I allefall 4 av de som fortsatt er der som vises i pene klær på bildene hennes. Samt 1 åpenbar finalist. Det er en eller to til sånn halvveis i bakgrunn men jeg klarer ikke helt se hvem det er. Er det ikke litt rart at hun legger ut det? Ser noen har kommentert det også. At det er spoiling…. Ingen har slitne farmen klær i den bildeserien. Heine ligger på bakken bak i vanlige klær 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 3. februar 2022 #1725 Del Skrevet 3. februar 2022 Sjekk Nettavisen om Tv2–gjenbruk og Farmen 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 3. februar 2022 #1726 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) miss~Audrey skrev (57 minutter siden): Spoiler Da er vi uenige. Han har på seg tykk ullgenser og shorts. Og ser ikke ut som han har barbert seg på mange uker. Jeg tror definitivt han er i finalen. Spoiler er kommentar til Tomines potensielle kjempe spoil av finalister/ikke finalister på insta. Endret 3. februar 2022 av *Emma* 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løpesko Skrevet 3. februar 2022 #1727 Del Skrevet 3. februar 2022 Mistet faktisk litt sansen for Kjersti når hun begynte med det dere om å ødelegge arbeidet fra ukesoppdraget. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. februar 2022 #1728 Del Skrevet 3. februar 2022 Kan dere skrive hva spoileren er for uten å røpe noe når det ikke er en episodedag? Mange legger torpet i spoiler og jeg leser gjerne de, men hvis dere spoiler finaledeltakere vil jeg helst slippe. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 3. februar 2022 #1729 Del Skrevet 3. februar 2022 løpesko skrev (1 minutt siden): Mistet faktisk litt sansen for Kjersti når hun begynte med det dere om å ødelegge arbeidet fra ukesoppdraget. Ja, jeg måtte le litt da. Hun var rasende. Ville ikke at han skulle få finalekniv, at han ikke skulle få penger til å gå på markedet (hun hadde gledet seg til det), og så ville hun velge slik at han måtte gå alene på markedet. Krigeren kom frem igjen i henne. Men jeg tipper hun ikke gjør det med sabotering. Action i alle fall nå 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 3. februar 2022 #1730 Del Skrevet 3. februar 2022 Har ikke sett på, men har forstått at mange syns Niklas er utrolig slitsom og tar for mye plass. Jeg har sett på Sofa og irriterer meg hver gang når Niklas og Benjamin dukker opp, for i tillegg til å være slitsomme er de så vulgære og ekle. Alltid en eller annen referanse til kjønnsorgan eller analsex. 23 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 3. februar 2022 #1731 Del Skrevet 3. februar 2022 *blueberry* skrev (22 minutter siden): Kan dere skrive hva spoileren er for uten å røpe noe når det ikke er en episodedag? Mange legger torpet i spoiler og jeg leser gjerne de, men hvis dere spoiler finaledeltakere vil jeg helst slippe. Har korrigert min 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipponull Skrevet 3. februar 2022 #1732 Del Skrevet 3. februar 2022 Anonymburker skrev (8 minutter siden): Har ikke sett på, men har forstått at mange syns Niklas er utrolig slitsom og tar for mye plass. Jeg har sett på Sofa og irriterer meg hver gang når Niklas og Benjamin dukker opp, for i tillegg til å være slitsomme er de så vulgære og ekle. Alltid en eller annen referanse til kjønnsorgan eller analsex. Har lagt merke til det samme. TV 2 synes tydeligvis at kombinasjonen homser og analsex er det morsomste i hele verden. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 3. februar 2022 #1733 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) 6 hours ago, Minitroll said: Da vet vi hvertfall om et par stk som ikke er i finalen, ja😊 likegreit. Sant det 😅. Endret 3. februar 2022 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 3. februar 2022 #1734 Del Skrevet 3. februar 2022 Forhåpentligvis. Men det er jo ikke godt å si sikkert. Spoiler Sikker på at Heine og Isak i alle fall er i finalen. Teori 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 3. februar 2022 #1735 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) 4 hours ago, Minitroll said: Forhåpentligvis. Men det er jo ikke godt å si sikkert. Hide contents Sikker på at Heine og Isak i alle fall er i finalen. Teori Det er sant. En teori. Endret 3. februar 2022 av Eloise12345 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopard Skrevet 3. februar 2022 #1736 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) Eloise12345 skrev (5 minutter siden): Det er sant. En teori. En teori er også at Niklas er slått ut før finalen også. Han går med skjorte i bakgrunn. . Godt mulig at Sophie også ble slått ut før finalen. Vi får håpe at bildene stemmer dersom vi ser de vi ikke vil skal vinne 😆 Å herre🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️Kan du være så vennlig å bruke spoilerfunksjonen eller,mtp at vi er mange som ikke har lyst til å vite dette??? Endret 3. februar 2022 av Leopard 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. februar 2022 #1737 Del Skrevet 3. februar 2022 Klink skrev (2 timer siden): Var det ikke slutt da? Nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. februar 2022 #1738 Del Skrevet 3. februar 2022 Orly skrev (47 minutter siden): Nei Å, så det var på farmen det skjedde, ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. februar 2022 #1739 Del Skrevet 3. februar 2022 Leopard skrev (1 time siden): Å herre🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️Kan du være så vennlig å bruke spoilerfunksjonen eller,mtp at vi er mange som ikke har lyst til å vite dette??? DETTE! 🙌🏻 Har prøvd å rapportere for spoiling 😔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebanan Skrevet 3. februar 2022 #1740 Del Skrevet 3. februar 2022 Synes Kjersti er jordnær, og har vettet i behold. Hun er ikke med på det skitne spillet. Niklas er rett og slett uspiselig. Likte han før. Men, nå? Nei fytti… 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå