Irja Skrevet 3. februar 2022 #1701 Del Skrevet 3. februar 2022 Kan nesten ikke vente til søndag! Spent på hvem hun velger. Ingrid (for å ta den Niklas liker best) eller Dorthe (pga oppførselen hennes ved valget og det hun sa til Niklas) Perfekt for Niklas da, at han fikk en god nok grunn til å velge Kjersti. Som han kunne legge frem som en rettferdig og fornuftig avgjørelse for de andre og seerne. Kjersti skulle selvfølgelig velges uansett. Tror valget til Kjersti faller på Dorthe. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 3. februar 2022 #1702 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) Kjersti har en skadet skulder (melkespann?) og en kneprotese (taktrekking?). Mye skader etter handballen. Om noen tar øksekast, kan der være 50/50? Det samme gjelder vel teori? Hun føler seg ikke som en favoritt selv. I tillegg tenker hun sikkert på hvem som blir valgt som storbonde viss hun vinner tvekampen. Spørs om hun kommer til å bli førstekjempe flere ganger gitt. Endret 3. februar 2022 av Jotun 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 3. februar 2022 #1703 Del Skrevet 3. februar 2022 Dorthe skjøt seg selv i foten. Kjersti prøvde å redde henne, for å skremme Niklas fra av velge Dorthe. Det var egentlig en god idè faktisk. Nå har Dorthe satt seg i hat hos det som var verdens beste handballspiller, og som fremdeles er sterk og konsentrert som en okse. Pinlig Dorthe. 29 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2022 #1704 Del Skrevet 3. februar 2022 non_stop skrev (30 minutter siden): – Vi snakker ekstremt mye om sex her inne, hvor man skulle gjort det og hvordan man skulle gjort det. Vebjørn også, sa Sophie Elise Isachsen (27) i kamera i den episoden som VG fikk til påsyn før onsdag. ---------- Vebjørn også ja. Det var viktig for deg å presisere. "Wow, en kristen mann snakker om sex😲" Ingen bryr seg, Sophie. Det folk faktisk legger merke til er hva DU holder på med. For noen episoder siden sto du å grein fordi du følte du ikke kunne noe og at de andre forhåndsdømmer deg og at det er urettferdig. "Hva har jeg gjort for å fortjene dette?" hulker du. Så fortsetter du oppholdet på gården med å være utro. Altså...er det rart folk ikke har det beste inntrykket av deg? Og at du blir dømt? Siterer du noe han sa nå eller er dette noe du selv skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. februar 2022 #1705 Del Skrevet 3. februar 2022 Cid skrev (18 minutter siden): Siterer du noe han sa nå eller er dette noe du selv skriver? Sjekk vg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2022 #1706 Del Skrevet 3. februar 2022 *blueberry* skrev (3 minutter siden): Sjekk vg https://www.vg.no/rampelys/tv/i/lVakWk/tv-2-klippet-bort-sex-kommentar-fra-farmen-kjendis Fant den, bra de klipte det bort. Hørtes kleint ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 3. februar 2022 #1707 Del Skrevet 3. februar 2022 Cid skrev (2 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/tv/i/lVakWk/tv-2-klippet-bort-sex-kommentar-fra-farmen-kjendis Fant den, bra de klipte det bort. Hørtes kleint ut De hadde klippet inn noe Vebjørn sa i en annen sammenheng, skjønner godt at han reagerer på det. Det jeg la merke til er at deltagerne tydeligvis får tilkjent episodene før de blir sendt, og at de kan «godkjenne» hva som blir sendt. Er det vanlig praksis eller spesielt for denne sesongen? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 3. februar 2022 #1708 Del Skrevet 3. februar 2022 vet ikke om det er blitt nevnt, men i følge tiktok (ta det med en klype salt så klart) så var noe av grunnen til at Tomine gråt så mye at hun kjenner Kasper (exen til Sofie) og ble så lei seg av å se at han ble bedratt av Sofie foran øynene på henne. Tomine nevnte jo selv i sync at hun opplevde at flere oppførte seg helt annerledes enn hva hun var vandt til og at det var vondt. https://vm.tiktok.com/ZMLFr9dv1/ 17 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 3. februar 2022 #1709 Del Skrevet 3. februar 2022 Justlooking skrev (8 minutter siden): De hadde klippet inn noe Vebjørn sa i en annen sammenheng, skjønner godt at han reagerer på det. Det jeg la merke til er at deltagerne tydeligvis får tilkjent episodene før de blir sendt, og at de kan «godkjenne» hva som blir sendt. Er det vanlig praksis eller spesielt for denne sesongen? Om dette er tilfelle gir det mening at brevet fra Kasper sikkert ble redigert bort. Kan ikke tenke meg noe annet enn at Strix mer enn gjerne hadde villet vise dette i programmet. Tomine var virkelig nedbrutt da hun kom til Torpet, så noe bak kameraene hadde helt sikkert skjedd. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldretusse Skrevet 3. februar 2022 #1710 Del Skrevet 3. februar 2022 Hvorfor er folk så overrasket og sjokkerte over Niklas egentlig? Hvis man har fulgt litt med på han i media gjennom noen år nå, så har han jo ofte nermest innrømmet at han er en sånn person som setter seg selv og sine behov foran andre, men han har alltid sagt det med et glimt i øyet. Han er en luring og en typisk bajas, men har masse selvironi og godt humør, så derfor blir han sjarmerende. Jeg liker han fortsatt, tror bare ikke han tar farmen kjendis deltakelsen sin seriøst i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. februar 2022 #1711 Del Skrevet 3. februar 2022 Huldretusse skrev (12 minutter siden): Hvorfor er folk så overrasket og sjokkerte over Niklas egentlig? Hvis man har fulgt litt med på han i media gjennom noen år nå, så har han jo ofte nermest innrømmet at han er en sånn person som setter seg selv og sine behov foran andre, men han har alltid sagt det med et glimt i øyet. Han er en luring og en typisk bajas, men har masse selvironi og godt humør, så derfor blir han sjarmerende. Jeg liker han fortsatt, tror bare ikke han tar farmen kjendis deltakelsen sin seriøst i det hele tatt. Jeg hadde kun sett han på camp kulinaris før dette, og der synes jeg han gjorde en bra profil. Ble skikkelig skuffa av måten han fremstår på farmen kjendis, skikkelig falsk og litt sånn typisk mobbe-oppførsel. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 3. februar 2022 #1712 Del Skrevet 3. februar 2022 Tulla25j skrev (12 timer siden): Jeg tenkte at hun tok valget om hvem det ble dagen etter - uavhengig av den som ble nevnt i vg. Det ble sagt i raseri, også tok hun valget utover det når hun hadde roet seg. Men skjønner at det kan tolkes sånn du (mest sannsynlig) tenker. Skrev det uten navn, sånn at det ikke oppleves som spoiling videre. Det kan være at du har rett. Spekulativ ordstilling, men jeg håper det ikke er slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 3. februar 2022 #1713 Del Skrevet 3. februar 2022 Jeg skjønner ikke hvorfor Adam blir sett på svak motstander i kamp. Niklas bør i alle fall ikke møte ham som andrekjempe med saging på menyen… Han er jo i samme liga som Kjersti med å ha knust motstanderen i kamp. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldretusse Skrevet 3. februar 2022 #1714 Del Skrevet 3. februar 2022 *blueberry* skrev (12 minutter siden): Jeg hadde kun sett han på camp kulinaris før dette, og der synes jeg han gjorde en bra profil. Ble skikkelig skuffa av måten han fremstår på farmen kjendis, skikkelig falsk og litt sånn typisk mobbe-oppførsel. Det er jo to forskjellige konsepter, den derre stjelingen på markedet f.eks ble bare for dumt. Det er så åpenbart tilgjort for å skape drama og underholdning. Er ikke sjokkert over Niklas, men tror ikke han er så ille heller. Det er så mye vi ikke ser av oppholdet på gården. Men uansett så heier jeg på Kjersti. Hun er den tøffeste der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymperson1 Skrevet 3. februar 2022 #1715 Del Skrevet 3. februar 2022 Hvor langt tror dere Adam kommer seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 3. februar 2022 #1716 Del Skrevet 3. februar 2022 Huldretusse skrev (12 minutter siden): Det er jo to forskjellige konsepter, den derre stjelingen på markedet f.eks ble bare for dumt. Det er så åpenbart tilgjort for å skape drama og underholdning. Er ikke sjokkert over Niklas, men tror ikke han er så ille heller. Det er så mye vi ikke ser av oppholdet på gården. Men uansett så heier jeg på Kjersti. Hun er den tøffeste der inne. Det handler ikke utelukkende om stjelingen, men holdningene rundt og responsen da Kjersti synes det var litt dumt. Måten han sutrer over Tomine som gråter, spillet han spiller og rett og slett at han har humor på andres bekostning på en stygg måte. Når han i ettertid blir konfrontert med at folk er skuffa så er kritikerne bare gamle damer over 75 år(insta til GKN). I CK så spilte han og på humor, men på sin egen bekostning og det er noe helt annet. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 3. februar 2022 #1717 Del Skrevet 3. februar 2022 anonymperson1 skrev (10 minutter siden): anonymperson1 skrev (11 minutter siden): Hvor langt tror dere Adam kommer seg? Tror når kommer seg nesten til finalen. Men bare nesten. Har er jo tross alt bare en utenforstående artist og har ikke gått tv2-gradene med masse realitydeltakelse og programleder i kanalen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldretusse Skrevet 3. februar 2022 #1718 Del Skrevet 3. februar 2022 *blueberry* skrev (11 minutter siden): Det handler ikke utelukkende om stjelingen, men holdningene rundt og responsen da Kjersti synes det var litt dumt. Måten han sutrer over Tomine som gråter, spillet han spiller og rett og slett at han har humor på andres bekostning på en stygg måte. Når han i ettertid blir konfrontert med at folk er skuffa så er kritikerne bare gamle damer over 75 år(insta til GKN). I CK så spilte han og på humor, men på sin egen bekostning og det er noe helt annet. Det ser ut som at Niklas og Kjersti ikke gikk så godt overens på farmen, og så er det dramaet rundt det vi får se. Han ba henne om unnskyldning etter utbruddet sitt første gangen, og de snakket sammen etter at han valgte henne til førstekjempe. Det er et spill. De virker begge som at de er typen til å ikke bry seg så mye om hva andre mener om dem. Synes det er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 3. februar 2022 #1719 Del Skrevet 3. februar 2022 Huldretusse skrev (1 time siden): Hvorfor er folk så overrasket og sjokkerte over Niklas egentlig? Hvis man har fulgt litt med på han i media gjennom noen år nå, så har han jo ofte nermest innrømmet at han er en sånn person som setter seg selv og sine behov foran andre, men han har alltid sagt det med et glimt i øyet. Han er en luring og en typisk bajas, men har masse selvironi og godt humør, så derfor blir han sjarmerende. Jeg liker han fortsatt, tror bare ikke han tar farmen kjendis deltakelsen sin seriøst i det hele tatt. Ikke sant. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 3. februar 2022 #1720 Del Skrevet 3. februar 2022 Tomine har en bildeserie på instagrammen sin som jeg ikke kan forstå annet enn at er seriøs spoiling. Det er bilder av mange av deltakerne. Utendørs ved vannet på farmen ser det ut til. De fleste som synes har i pene klær og sminke osv. Mens man i alle fall kan se en deltaker i bakgrunn i «slitne skitne farmenklær». Kan det være fra finaledagen? Når dersom er slått ut kommer tilbake til gården? Isåfall har hun spoilet 1 av finalistene og 4-5 som ikke er i finalen…. Merkelig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå