Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Djungelvrål skrev (4 minutter siden):

De får et glass hver så ikke så mye å ha det gøy for.

De har nok slukt i seg flere flasker som de har smuglet inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

shab skrev (21 minutter siden):

Tror dere de hadde fyllefest på gården da de sendte de tre som åpenbart ikke var med på smuglinga på båttur? Det tror jeg. 

Det var definitivt ikke tre tilfeldig valgte personer Niklas sendte ut. De var jo de tre lengst unna alliansen hans som ble sendt på tur, så her skulle det nok snakkes taktikk på gården ja.  Det ble nok øvd litt til det tårevåte skuespillet som skulle fremføres under førstekjempe-valget.

Endret av Tipponull
  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (20 minutter siden):

Han oppførte seg som en drittsekk på farmen. Ikke har han helt rent mel i posen heller har jeg lest. Han er sikkert god på bunnen, men oppførselen hans på farmen ødela hele mitt inntrykk av han.

Hva var det han gjorde på farmen som var så ille?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Smurfii said:

Skjønner fult og helt reaksjonen, creds til henne for at hun holdt seg såpass rolig under valget og ikke kasta ei potet i huet på Dorthe.😓😒 Og den sippinga til Dorthe etterpå? Herreguuud

Ja den sippinga til Dorthe. Hun virker ute etter sympati for noe hun selv laget i stand, og burde selv beklaget seg for. Helt utrolig at Kjersti holdt seg rolig i situasjonen. Jeg hadde nok laget stor diskusjon om at Dorthe ikke sa sannheten, altså om jeg var i Kjersti sin posisjon 😅. Og med Niklas om hvorfor han hadde meg som hjelper i storbondehuset, og hvorfor han tok side med Dorthe. 😅. Jeg er nok ikke så rolig som Kjersti sånn sett. Forhåpentligvis jeg hadde forsøkt å ta meg sammen pga kameraene. 😅

Hadde nok tatt en hevn på Dorthe, med å velge henne som andrekjempe dersom hun ikke tilsto høyt for alle at hun hadde sagt noe som jeg ikke hadde sagt 😅. Hun hadde måtte unnskylde seg skikkelig for den tabben. 🤣😅

Endret av Eloise12345
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skuffet over Dorthe. 

Etter at hun kalte en annen influencer en Copycat på IG, mistet jeg sansen for henne. Håpet i det lengste at hun vil gjøre en god figur under Farmen-oppholdet. 

Tenker ikke disse over at de har et liv etter farmen også? 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (2 timer siden):

Slutt å "døm" folk så hardt etter deres opptreden på et reality-show..Da får vi jo tilslutt bare mennesker helt uten brodd som er livredd for å bli kanslerert... 

Nå har jo Niklas selv vært ute å sagt at alle som ikke liker hans oppførsel på Farmen, de er 65+ år og rett ved å dø. Så derfor driter han i det. Det er i alle fall ikke noe bedre sagt enn det som skrives her i forumet. Men han skal vel som vanlig unnskylde seg med: «Herregud, det var jo bare kødd, da». Mobbernes standardsvar.

Endret av Tipponull
  • Liker 33
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva er det man gjør for å komme lengst mulig i farmen og på mange andre reality programmer? Jo enn manipulerer og lyver når man må, skaffer seg allierte og prøver å få ut de sterkeste konkurrentene. 

Det betyr derimot ikke at personene som gjør dette er falske eller manipulerende normalt sett.

I tillegg klipper produksjon klipp ut i fra hver deltaker som gjør at seerne gjerne skal danne seg et ensidig bilde over at deltakeren er sånn og sånn. Det er mye man ikke får se. Produksjonen klipper også slik at det gjerne blir drama, og setter sammen personligheter som kræsjer veldig. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (8 minutter siden):

Nå har jo Niklas selv vært ute å sagt at alle som ikke liker hans oppførsel på Farmen, de er 65+ år og rett ved å dø. Så derfor driter han i det. Det er i alle fall ikke noe bedre sagt enn det som skrives her i forumet. Men han skal vel som vanlig unnskylde seg med: «Herregud, det var jo bare kødd, da». Mobbernes standardsvar.

Shit da må jeg ha fått barn i 60 årene siden minsten er 5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tipponull said:

Han bør tåle kommentarer når han er med i farmen. Det har ikke med Niklas som person å gjøre, men vi kommenterer adferden hans i klippene i farmen.  Det må tåles for å delta. Men sikkert vanskelig å få høre at det han sier og gjør ikke alltid er noe folk ser opp til. Han viser gode sider i farmen også. Men han viser sider som en del ikke er så begeistret for. Foreks stjeling på markedet, og enkelte valg og kommentarer. Men det er de som liker de sidene som andre ikke liker også. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (12 minutter siden):

Litt skuffet over Dorthe. 

Etter at hun kalte en annen influencer en Copycat på IG, mistet jeg sansen for henne. Håpet i det lengste at hun vil gjøre en god figur under Farmen-oppholdet. 

Tenker ikke disse over at de har et liv etter farmen også? 

Det som er spesielt i år, er at det er så mange som gjør en dårlig figur på Farmen. Sammenlign med i fjor, da var det egentlig bare Hr Felberg som burde holdt seg unna Farmen. I år er det i alle fall en 5-6 stykker som aldri burde ha blitt med på dette her. Helt anderledes enn alle tidligere år med Farmen Kjendis. Lurer på hva de alle tenker nå.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tipponull said:

Det som er spesielt i år, er at det er så mange som gjør en dårlig figur på Farmen. Sammenlign med i fjor, da var det egentlig bare Hr Felberg som burde holdt seg unna Farmen. I år er det i alle fall en 5-6 stykker som aldri burde ha blitt med på dette her. Helt anderledes enn alle tidligere år med Farmen Kjendis. Lurer på hva de alle tenker nå.

Ja er farlig å være med på farmen, for folk får jo et inntrykk. Foreks hvis man skulle ansette en person så er det lett å tenke utifra inntrykket man fikk på farmen av vedkommende. Desverre så er det slik. Men det kan være at man gjør en stor feil med å ikke våge å ansette vedkommende heller. Men enkelte inntrykk kan være der. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (17 minutter siden):

hva er det man gjør for å komme lengst mulig i farmen og på mange andre reality programmer? Jo enn manipulerer og lyver når man må, skaffer seg allierte og prøver å få ut de sterkeste konkurrentene. 

Det betyr derimot ikke at personene som gjør dette er falske eller manipulerende normalt sett.

I tillegg klipper produksjon klipp ut i fra hver deltaker som gjør at seerne gjerne skal danne seg et ensidig bilde over at deltakeren er sånn og sånn. Det er mye man ikke får se. Produksjonen klipper også slik at det gjerne blir drama, og setter sammen personligheter som kræsjer veldig. 

Nå er ikke dette Paradise Hotell, et program jeg aldri i livet hadde sett på. Svært mange, meg selv inkludert, ser ikke på Farmen for å se på juksing og backstabbing, men vil se en gruppe mennesker forsøke å leve som man gjorde for hundre år siden.

Dette er også kjendis-versjonen. Deltakerne burde være vant til media, og ha forståelse av hvordan de framstår når de lyver og dolker folk i ryggen på TV. Folk flest vil at ting skal være rettferdig, og reagerer negativt når folk stjeler og smugler inn enorme mengder sprit. Da kunne jo likegodt deltakerne vært på gården noen timer om dagen, og sover på hotell om kvelden. Men hadde du giddet å se på dette da? Det er på ingen måte god tv-underholdning, og det burde TV2 forstå. Folk fleste vil at den mest verdige personen skal vinne, ikke den sleipeste personen.

Endret av Tipponull
  • Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (6 minutter siden):

De fleste er ukjent for meg, selv om jeg har hørt navnene fra før, men de som er der er jo rene meangirlsa (Niklas og Sophie) og deres undersåtter (Øyunn, Isak, Adam og Ingrid) Dorthe er utenfor, men gjør alt for å komme inn i gjengen. 

Så trist for Dorthe som har store deler av sitt liv blitt fremstått som Diva, men er nå blitt forvandlet til en 60år gammel fjortis. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.tv2.no/v/1719788/

Håpe på at en av disse tre vinner?😅  huff 

Disse tre har mye gode sider,  men dersom jeg hadde vært leder for programmet så hadde de tre blitt sendt ut fra farmen. Slemt av meg?😅 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Sophie var vel fortsatt i et forhold på den tiden? I så fall så synes jeg det er utrolig dårlig gjort av Sophie å starte noe med Isak der inne, vi kunne se de gå rundt og holde rundt hverandre i dagens episode, må være kjipt for eksen å se på 😕

Undres på om hun også fikk brev fra typen på utsiden. De var vel i et forhold enda sett fra hans side?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Carmen67 skrev (18 minutter siden):

En stor TAKK til VG for at jeg nå veit hvem som blir andrekjempe😖

Jeg tenkte at hun tok valget om hvem det ble dagen etter - uavhengig av den som ble nevnt i vg. Det ble sagt i raseri, også tok hun valget utover det når hun hadde roet seg. Men skjønner at det kan tolkes sånn du (mest sannsynlig) tenker.

Skrev det uten navn, sånn at det ikke oppleves som spoiling videre.

Endret av Tulla25j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (1 time siden):

Jeg håper virkelig at noen viser han det klippet i fremtiden når han er 65+ år selv og så se hva han sier om det da :P 

Jeg synes det er merkelig av en i 30 årene å kalle noen som bare er litt over 30 år eldre så gamle, mange som lever godt på den alderen og kan gjøre mye av det en 32 åring kan, det er virkelig ikke så gammelt

Ser for øvrig at han skal lede gullfisken i år https://www.tv2.no/a/14533473/

Bra at der er andre ting å se på enn gullfisken 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):

Jeg håper virkelig at noen viser han det klippet i fremtiden når han er 65+ år selv og så se hva han sier om det da :P 

Jeg synes det er merkelig av en i 30 årene å kalle noen som bare er litt over 30 år eldre så gamle, mange som lever godt på den alderen og kan gjøre mye av det en 32 åring kan, det er virkelig ikke så gammelt

Ser for øvrig at han skal lede gullfisken i år https://www.tv2.no/a/14533473/

Bra at der er andre ting å se på enn gullfisken 😄 

Da blir det gullfisk og slimål på samme scene, rene akvariet.

Endret av Tipponull
  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (7 timer siden):

Skikkelig skuffet over Niklas. Likte han faktisk før Farmen. 

Liker ham enda, jeg. Støtter valget av førstekjempe, selv om jeg helst skulle sett Adam der. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...