Gjest Cid Skrevet 2. februar 2022 #1621 Del Skrevet 2. februar 2022 Eloise12345 skrev (1 minutt siden): Er skummelt å være med i farmen på den måten. Folk får et inntrykk og en oppfatning utifra klippene man ser. Programmet er produsert på den måten desverre. Skulle nesten ønske at deltakerne bare var skuespillere. 😅 Sånn som nissene i bingen ja, det hadde vært morsomt 😄 Der kom en parodi film for noen år siden hvor halvparten av deltakerne endte opp på feil plass men Morten Ramm trodde at det var ekte og så begynner de å finne på regler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 2. februar 2022 #1622 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) 3 minutter siden, Cid said: Sånn som nissene i bingen ja, det hadde vært morsomt 😄 Der kom en parodi film for noen år siden hvor halvparten av deltakerne endte opp på feil plass men Morten Ramm trodde at det var ekte og så begynner de å finne på regler Haha 😅. Tror folk ville bli skuffet. Dette var jo ikke ekte personer liksom. Kun fake skuespill. 🤣 Hadde folk likt et slikt type farmen? 😅 Endret 2. februar 2022 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 2. februar 2022 #1623 Del Skrevet 2. februar 2022 Eloise12345 skrev (1 time siden): Enig. Han trodde på den som tok en liten løgn. Kjersti sa ikke til Dorthe at hun ble førstekjempe. Håper på at Kjersti saboterer ukesoppdraget, og velger enten Dorthe, eller den gode venninnen til Niklas som andrekjempe bare for å lage ekstra show 🤔😂 Håper Kjersti kommer sterkt tilbake, og blir storbonde, og velger Niklas som førstekjempe. Så den som hun slår ut velger henne til storbonde tror du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 2. februar 2022 #1624 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) 3 minutter siden, BLOMSTERKVAST said: Så den som hun slår ut velger henne til storbonde tror du? Nei, den som Kjersti slår ut vil nok ikke velge henne som storbonde. (Hahaha, jeg skrev som om jeg er sikker på at Kjersti vinner kampen. 😅) Endret 2. februar 2022 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 2. februar 2022 #1625 Del Skrevet 2. februar 2022 Eloise12345 skrev (Akkurat nå): Nei, den som Kjersti slår ut vil nok ikke velge henne som storbonde. Det tror ikke jeg heller. Det blir sikkert en av de som har holdt ganske lav profil som snart får slippe til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 2. februar 2022 #1626 Del Skrevet 2. februar 2022 Just now, Thaila said: Det tror ikke jeg heller. Det blir sikkert en av de som har holdt ganske lav profil som snart får slippe til. Enig med deg. Tror det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 2. februar 2022 #1627 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) 1 hour ago, Tulla25j said: Her skværer de opp etter valget. Kjersti innrømmer at hun satt seg i en litt dum situasjon (selv om jeg mener hun aldri sa direkte at Dorthe skulle bli valgt, men at hun skulle tenke tanken). Hun må jo få lov å reagerer, for hun spurte jo om hun sto i fare. Da sa Niklas nei og begrunner jo sitt valg på ærlighet og lojalitet. Ut i fra denne videoen så virker det som om sabotasjen ikke blir noe av, men spent på hvordan de klipper det til på søndag. For alle ser jo ikke dette, og de velger jo å ta det ut fra hovedsendingen for å skape mer drama regner jeg med. Det virker som om Kjersti roer seg ned ja. Hun virker som en person som først blir sint inni seg, for så å summe seg sammen, og takle det på en veldig fin måte Endret 2. februar 2022 av Eloise12345 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 2. februar 2022 #1628 Del Skrevet 2. februar 2022 Eloise12345 skrev (3 minutter siden): Det virker som om Kjersti roer seg ned ja. Hun virker som en person som først blir sint inni seg, for så å summe seg sammen, og takle det på en veldig fin måte Skjønner fult og helt reaksjonen, creds til henne for at hun holdt seg såpass rolig under valget og ikke kasta ei potet i huet på Dorthe.😓😒 Og den sippinga til Dorthe etterpå? Herreguuud 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemonen Skrevet 2. februar 2022 #1629 Del Skrevet 2. februar 2022 Fru Uperfekt skrev (På 31.1.2022 den 1.38): Han er konsekvent så lenge det gavner han så Synes egentlig ikke Adam er så ille jeg. Han er mer som en irriterende lillebror som kanskje ikke gjør like mye som alle andre, og må guides. Personligheten virker ok, selv om han kanskje kan være litt mye sikkert for noen. Han virker i hvert fall ikke slu, som enkelte andre. (Niklas) Vebjørn er bare 😍🥰 For en fantastisk mann, med fantastisk personlighet og verdier. Kan ikke han bli statsminister eller no... 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipponull Skrevet 2. februar 2022 #1630 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) Anemonen skrev (12 minutter siden): Synes egentlig ikke Adam er så ille jeg. Han er mer som en irriterende lillebror som kanskje ikke gjør like mye som alle andre, og må guides. Personligheten virker ok, selv om han kanskje kan være litt mye sikkert for noen. Han virker i hvert fall ikke slu, som enkelte andre. (Niklas) Vebjørn er bare 😍🥰 For en fantastisk mann, med fantastisk personlighet og verdier. Kan ikke han bli statsminister eller no... Vebjørn er definitivt en kjernekar. De som ikke kjenner historien ang. hva Vebjørns familie gikk igjennom, og hvordan vår nåværende statsminister Støre kasta Vebjørn og familien hans under bussen i 2006, burde lese disse sakene her. https://www.nrk.no/dokumentar/xl/midt-pa-natta-ma-datteren-romme.-noen-vil-drepe-pappa-1.14710549 https://www.nettavisen.no/meninger/kjellmagnerystad/kan-vi-stole-pa-store-nar-krisen-kommer/s/12-95-3423457189 Endret 2. februar 2022 av Tipponull 7 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. februar 2022 #1631 Del Skrevet 2. februar 2022 Tipponull skrev (3 minutter siden): Vebjørn er definitivt en kjernekar. De som ikke kjenner detaljene i hva Vebjørns familie gikk igjennom, burde lese denne saken her. https://www.nrk.no/dokumentar/xl/midt-pa-natta-ma-datteren-romme.-noen-vil-drepe-pappa-1.14710549 Vebjørn virker som en hyggelig fyr på privaten, men jeg ville nok ikke hatt han til statsminister sånn som anemonen vil 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. februar 2022 #1632 Del Skrevet 2. februar 2022 Justlooking skrev (41 minutter siden): For ikke å glemme oppfinneren som fikk kjørt seg. Og aller mest jarl Goli … Han fremsto usympatisk og det endte med at han ikke fikk jobber, mistet kjæresten, hadde ikke bosted og flyttet til Spania. Trist at det gikk så langt men man bør tydeligvis tenke litt på at det er et liv etter farmen også. Noen kommer dårligere ut og noen kommer bedre ut, som Petter som du nevnte. Ja, fyttirakkern. De hadde jeg nesten glemt. Jarl var helten min da jeg var liten og han var i Portveien 2. Og vips så ødelegger han alt ved å oppføre seg som en drittsekk på farmen. Fyren har vel vært gift 4-5 ganger, ikke rart damene stikker sånn som han oppfører seg. Veldig trist at det gikk så langt med han, ja, men han har jo ikke akkurat vært guds beste barn de siste årene. Sånne folk som han forandrer seg sjelden også. Syns fortsatt det er rart at den snille barne-TV-onkelen ble en sånn drittsekk senere. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 2. februar 2022 #1633 Del Skrevet 2. februar 2022 Tror dere de hadde fyllefest på gården da de sendte de tre som åpenbart ikke var med på smuglinga på båttur? Det tror jeg. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipponull Skrevet 2. februar 2022 #1634 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) jukkapalme skrev (5 minutter siden): Ja, fyttirakkern. De hadde jeg nesten glemt. Jarl var helten min da jeg var liten og han var i Portveien 2. Og vips så ødelegger han alt ved å oppføre seg som en drittsekk på farmen. Fyren har vel vært gift 4-5 ganger, ikke rart damene stikker sånn som han oppfører seg. Veldig trist at det gikk så langt med han, ja, men han har jo ikke akkurat vært guds beste barn de siste årene. Sånne folk som han forandrer seg sjelden også. Syns fortsatt det er rart at den snille barne-TV-onkelen ble en sånn drittsekk senere. Jarl er ingen drittsekk, har møtt han noen ganger. En ganske original fyr, men ingen drittsekk. Blid alfahann. Endret 2. februar 2022 av Tipponull 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. februar 2022 #1635 Del Skrevet 2. februar 2022 Tipponull skrev (Akkurat nå): Jarl er ingen drittsekk, har møtt han noen ganger. En ganske original fyr, men ingen drittsekk. Blid alfahann. Bare at du kaller han alfahann er et rødt flagg spør du meg. 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipponull Skrevet 2. februar 2022 #1636 Del Skrevet 2. februar 2022 *blueberry* skrev (Akkurat nå): Bare at du kaller han alfahann er et rødt flagg spør du meg. En fyr som Aksel Lund Svindal vil jeg også kalle en alfahann. Men langt unna noen drittsekk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. februar 2022 #1637 Del Skrevet 2. februar 2022 Tipponull skrev (Akkurat nå): Jarl er ingen drittsekk, har møtt han noen ganger. En ganske original fyr, men ingen drittsekk. Han oppførte seg som en drittsekk på farmen. Ikke har han helt rent mel i posen heller har jeg lest. Han er sikkert god på bunnen, men oppførselen hans på farmen ødela hele mitt inntrykk av han. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipponull Skrevet 2. februar 2022 #1638 Del Skrevet 2. februar 2022 Hva synes folk her egentlig, hvis Niklas hadde endt opp med ny bil som førstepremie? Er jo egentlig ganske mye penger på spill. Hadde det vært velfortjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2022 #1639 Del Skrevet 2. februar 2022 Cid skrev (2 timer siden): Jeg synes det har vært sykt mye med alkohol denne sesongen, hva med å gi dem brus noen ganger? Skulle trodd at man trengte alkohol for å ha det gøy 😝 De får et glass hver så ikke så mye å ha det gøy for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2022 #1640 Del Skrevet 2. februar 2022 Cid skrev (2 timer siden): Sophie var vel fortsatt i et forhold på den tiden? I så fall så synes jeg det er utrolig dårlig gjort av Sophie å starte noe med Isak der inne, vi kunne se de gå rundt og holde rundt hverandre i dagens episode, må være kjipt for eksen å se på 😕 Lurer på hva hun sier til de andre på gården, de vet jo at hun er i forhold og er utro. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå