Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (Akkurat nå):

Er det jeg gjør, jeg ender aldri opp med å hate en deltaker på en realityserie liksom, der går grensen. Men kan ikke si at det frister å skulle blitt kjent privat med noen av folkene der inne heller 

Det siste har ikke jeg lagt merke til :klo: 

Hun sa det selv da hun snakka med Shabana at hun brukte hennes ord for å påvirke henne til å få henne til å ikke velge henne, og hun gjør også det samme med Adam. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thaila skrev (1 minutt siden):

Hun sa det selv da hun snakka med Shabana at hun brukte hennes ord for å påvirke henne til å få henne til å ikke velge henne, og hun gjør også det samme med Adam. 

Ah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Cid said:

Virker som at Niklas bruker Ingrid 😕 Jeg liker godt Ingrid, jeg skjønner ikke hvorfor mange ikke liker øyunn heller egentlig, jeg synes hun har gjort en helt ok figur der inne :)

Jeg synes at Ingrid burde forsøkt å påvirke Niklas om å ta en prat med Kjersti, om hva Dorthe hadde sagt før han tok beslutningen om å fortelle at Kjersti var uredelig, og at Dorthe var den ærlige. Det reagerte jeg på. Likte Ingrid før denne episoden skjedde. Men synes at hun kunne påvirket spillet her og. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (2 minutter siden):

Jeg hater ingen der inne 😅 jeg er enig i at man ikke skal dra hatet for langt. Det er underholdning. Men det kan jo endre synet man allerede har av noen av deltakerne. 

Husker jeg syntes Lothepus fremsto som en tufs før men etter farmen kjendis så hadde jeg sansen for han. Samme med Petter også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Husker jeg syntes Lothepus fremsto som en tufs før men etter farmen kjendis så hadde jeg sansen for han. Samme med Petter også 

Helt enig. Begge viste seg å være kjernekarer. Også har vi motsatt da, Thomas Feldberg i fjor. Alltid likt fyren og gledet meg sånn til å se han på farmen og så oppførte han seg som en tulling der inne. Dorthe har også skuffet meg. Har alltid hatt sansen for henne, men har mistet litt av den nå. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 minutter siden):

Vi må få lov til å reagere på hvordan folk oppfører seg der, klipping eller ei så har de sagt og gjort det de har sagt og gjort

Reagere er greit men det er flere som skriver ekle ting det er ikke greit.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miss~Audrey skrev (18 minutter siden):

Herregud så unødvendig mange stygge ting som blir slengt ut her. Det er tv og blir klippet for å lage mest mulig drama. Skjerp dere!

Så til programmet:

Er ikke Dorte «sjefen» eller kollegaen til Niklas? Blir litt inhabile roller? For da er det jo ikke rart at Dorte sier fra til Niklas. Kan godt hende Niklas latet som han var positiv til Kjersti for å spleise henne med Ingrid som noen andre nevnte, så hun ikke skulle bli valgt. Og så har noen i crewet eller alliansen fått Kjersti til å ta den praten med Dorte. Virker litt iscenesatt. Jeg synes Ingrid bør bli førstekjempe, fordi hun løy og sånn at taktikken til Niklas gikk i dass.

Det er det som er greia her. Niklas og Dorthe har et svært nært forhold. Helt usannsynlig at Niklas faktisk vurderte å velge Dorthe. Her var det skuespill på høyt nivå av de to for å rettferdiggjøre sin opptreden mot Kjersti. Dorthe blåser opp en liten kommentar i en bisetning fra Kjersti, for å lage et stort drama.

Endret av Tipponull
  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Ja enig! Samt Vebjørn virker mye mer sympatisk enn jeg hadde trodd

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, miss~Audrey said:

ja helt enig. Makan så sinte og ekle folk blir for et tullete tv program 

Er feil å dømme noen. Men tror folk blir revet med av serien. Men vi må huske at hvis vi ble kjent med alle der inne så kan det hende at vi liker de som vi tror vi liker minst. Vi må huske at vi ikke kjenner noen av dem i virkeligheten. Alle har nok sine positive og negative sider. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det var en ting jeg synes det var kult at Niklas innrømte, han sa direkte til Dorthe at han ville ha valgt henne dersom Kjersti ikke hadde fucka opp. Det synes jeg var gøy, og Dorthe var sjokkert!! 🙈

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid syntes Baarli har virket småmorsom og ålreit, men sannheten virker å være at han er en gjennomført ekkel type. Frekk, høylytt, stor i kjeften og avhengig av å ha en flokk i ryggen. Tåler ikke å få litt motbør, da er det baksnakking opp og ned i mente. Kjenner typen. 

Dorthe Skappel er vel egentlig akkurat som forventet. På overflaten hyggelig, men falsk og småmanipulerende når det trengs. 

Og ja, det er et TV-program, men dette er langt nærmere virkeligheten enn disse fjåseprogrammene de figurerer i ellers. 

Endret av BrukonymAner
  • Liker 39
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (8 minutter siden):

Jeg må si det var en ting jeg synes det var kult at Niklas innrømte, han sa direkte til Dorthe at han ville ha valgt henne dersom Kjersti ikke hadde fucka opp. Det synes jeg var gøy, og Dorthe var sjokkert!! 🙈

Det var avtalt skuespill på høyt nivå. Husk at Niklas er master manipulator der inne, det har jo bl.a. Tomine uttalt i avisintervju.

Endret av Tipponull
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (Akkurat nå):

Skuespill på høyt nivå.

Tror du? Skal innrømme at jeg i hvertfall ikke forstår hvorfor han skulle gjort det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipponull skrev (8 minutter siden):

Det er det som er greia her. Niklas og Dorthe har et svært nært forhold. Helt usannsynlig at Niklas faktisk vurderte å velge Dorthe. Her var det skuespill på høyt nivå av de to for å rettferdiggjøre sin opptreden mot Kjersti.

Thaila skrev (7 minutter siden):

Ja dette tror jeg er skuespill. Tenker Dorte og Niklas (og flere?) kanskje har planlagt hele greia sammen. Kanskje allerede før Tomine røyk ut. Kanskje Dorte var den som gikk til Kjersti først og spurte om hun visste noe om førstekjempevalget også. Det kom veldig brått at de to gikk og prata. 

Dorte virket ikke sur på Niklas når hun fortalte det. Og usannsynlig at Niklas skulle vurdere å velge sin kollega/sjef som førstekjempe.

Endret av miss~Audrey
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (3 minutter siden):

Tror du? Skal innrømme at jeg i hvertfall ikke forstår hvorfor han skulle gjort det. 

Han vil ha en grunn til å velge Kjersti (en sterkt konkurrent utenfor sin allianse), uten å miste autoritet overfor noen andre i gruppa.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Thaila said:

Jeg hater ingen der inne 😅 jeg er enig i at man ikke skal dra hatet for langt. Det er underholdning. Men det kan jo endre synet man allerede har av noen av deltakerne. 

Samme her. Hater ingen.

Jeg får et syn på hva deltakerne gjør bra , og hva de gjør feil der og da i serien. Det er det eneste.😅 Men ellers kan vi ikke dømme personene ❤ . Vi kan kun dømme situasjonene som oppstår, og gi vurderinger av hva vi mener er rett og feil i konkurransen. Ikke verre enn det :). Det har ingenting med virkeligheten å gjøre, tenker jeg. 

Endret av Eloise12345
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Helt enig. Begge viste seg å være kjernekarer. Også har vi motsatt da, Thomas Feldberg i fjor. Alltid likt fyren og gledet meg sånn til å se han på farmen og så oppførte han seg som en tulling der inne. Dorthe har også skuffet meg. Har alltid hatt sansen for henne, men har mistet litt av den nå. 

For ikke å glemme oppfinneren som fikk kjørt seg. Og aller mest jarl Goli … Han fremsto usympatisk og det endte med at han ikke fikk jobber, mistet kjæresten, hadde ikke bosted og flyttet til Spania. Trist at det gikk så langt men man bør tydeligvis tenke litt på at det er et liv etter farmen også. Noen kommer dårligere ut og noen kommer bedre ut, som Petter som du nevnte.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (Akkurat nå):

For ikke å glemme oppfinneren som fikk kjørt seg. Og aller mest jarl Goli … Han fremsto usympatisk og det endte med at han ikke fikk jobber, mistet kjæresten, hadde ikke bosted og flyttet til Spania. Trist at det gikk så langt men man bør tydeligvis tenke litt på at det er et liv etter farmen også. Noen kommer dårligere ut og noen kommer bedre ut, som Petter som du nevnte.

Folk har en tendens til å vise sitt sanne jeg på farmen, når man oppfører seg ille så må man jo forvente at det kan få konsekvenser for ryktet. Er egentlig et mirakel at mira craig fortsatt har en karriere ette sine opptredener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tipponull said:

Han vil ha en grunn til å velge Kjersti (en sterkt konkurrent utenfor sin allianse), uten å miste autoritet overfor noen andre i gruppa.

Ja, Kjersti er absolutt en sterk konkurrent. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cid said:

Folk har en tendens til å vise sitt sanne jeg på farmen, når man oppfører seg ille så må man jo forvente at det kan få konsekvenser for ryktet. Er egentlig et mirakel at mira craig fortsatt har en karriere ette sine opptredener

Er skummelt å være med i farmen på den måten. Folk får et inntrykk og en oppfatning utifra klippene man ser. Programmet er produsert på den måten desverre.🙉

Skulle nesten ønske at deltakerne bare var skuespillere, og at alt var tillaget som i en film 😅. For da ville man slippe å sitte med dårlig samvittighet fordi man får de inntrykk man får av personer og situasjoner. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...