Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Den som Kjersti velger kommer 100% til å velge kunnskap kom jeg på nå 🤔 Det er deres eneste muliget. Håper Kjersti leser seg opp!  

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her skværer de opp etter valget.

Kjersti innrømmer at hun satt seg i en litt dum situasjon (selv om jeg mener hun aldri sa direkte at Dorthe skulle bli valgt, men at hun skulle tenke tanken). 

Hun må jo få lov å reagerer, for hun spurte jo om hun sto i fare. Da sa Niklas nei og begrunner jo sitt valg på ærlighet og lojalitet.

Ut i fra denne videoen så virker det som om sabotasjen ikke blir noe av, men spent på hvordan de klipper det til på søndag. For alle ser jo ikke dette, og de velger jo å ta det ut fra hovedsendingen for å skape mer drama regner jeg med. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (1 minutt siden):

Den som Kjersti velger kommer 100% til å velge kunnskap kom jeg på nå 🤔 Det er deres eneste muliget. Håper Kjersti leser seg opp!  

Faktisk ikke; skrev om dette i en spoilertag tidligere. 

Kjersti har slitt litt med skuldrene tidligere (i 71 grader nord blant annet) + at hun har kneprotese. Melkespann og tautrekking kan derfor være en akilleshæl for henne. 
Øksekast ser jeg på som 50/50 - mange sterke som har blitt slått ut her tidligere. 

Sag og slegge tror jeg ingen av de andre har sjanse mot Kjersti, men det kommer de ikke til å velge mot henne heller. 

Kunnskap er nok også ganske 50/50 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (33 minutter siden):

Hva er forskjellen?🤷‍♀️😅

Den ene er en sak og den andre en greie 🤣🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, der var Niklas tilbake, han var ikke raus og hyggelig så lenge 😊 Jeg forsto ikke helt opplegget med Kjersti og Dorthe, annet enn at Dorthe sladret, la på en del og gråt sine modige tårer. For en bedriten gjeng. Og Sophie og Isak tett i sengen og omslynget på vei ut av tunet bort fra de andre 😉 Innimellom liker jeg Dorthe men hun er en del av alliansen og spiller på sin måte. Veldig flink til å sy, jakken ble kjempefin. Er egentlig lei alle der inne bortsett fra Vebjørn, Kjersti og kanskje Heine - selv om vel han er en av gjengen også?

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Tipponull said:

Niklas og Dorthe: To tvers igjennom falske personer som nå har vist sitt ekte jeg i offentligheten. Håper de snart får permanent sparken fra norsk TV-bransje, så jeg slipper å se trynene deres noensinne igjen.

Motbydelig skuespill tvers igjennom i dag. Håper de begge skammer seg når de ser seg selv på tv.

Enig. Ingrid sa til Kjersti at hun ikke visste at Niklas kom til å velge Kjersti som førstekjempe.  🙄😇Det er vel løgn. Niklas drøftet det med Ingrid. Ingrid smisket nok med Kjersti i håp om å ikke bli andrekjempe. 🤔

Niklas er sikker på at han gjorde et riktig valg. Tror Niklas satte hørselsvern på seg da Dorthe innrømmet at det kun var en tolkning. 🙉

Kanskje Dorthe har en tendens til å la følelsene sine tolke og snakke, istedet for å høre etter hva folk sier til henne?❤ Deretter beskylder hun Kjersti for å si noe Kjersti ikke har sagt.. og nærmere sagt sender Kjersti til "skamme-kroken" for så å avsløre for Niklas at det kun var en tolkning. 😇

Greit at Dorthe kunne oppfatte det om førstekjempe som "hint" fra Kjersti sin side. Men det er kun en oppfatning, ikke en realitet. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Kjersti velger Ingrid til 2.kjempe, kun for å se Niklas på markedet alene og helst uten penger 😂 Håper de på markedet kjenner igjen tjuvradden også og at han ikke får bytta til seg en dritt. Håper Kjersti saboterer så det står etter på søndag! Hadde vært ubetalelig om hun skrev SATAN på bedekrakken rett før mentor kom :hoho: 

Og Dorthe da og den sippingen hennes, herregud, dama er 60 år! 

Endret av jukkapalme
  • Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Ingrid sa til Kjersti at hun ikke visste at Niklas kom til å velge Kjersti som førstekjempe.  Det er vel løgn. Niklas drøftet det med Ingrid. Ingrid smisket nok med Kjersti i håp om å ikke bli andrekjempe. 

Niklas er sikker på at han gjorde et riktig valg, fordi Kjersti hadde sagt til Dorthe at hun ble førstekjempe. Men dette sier jo Niklas etter at Dorthe påsto at det hun var en tolkning. Tror Niklas satte hørselsvern på seg da Dorthe innrømmet at det kun var en tolkning. Dorthe viser at det var hun som ikke var ærlig. Men Niklas sier at det er Kjersti som ikke var ærlig. 

Kanskje Dorthe har en tendens til å la følelsene sine tolke og snakke, istedet for å høre etter hva folk sier til henne? 

Virker som at Niklas bruker Ingrid 😕 Jeg liker godt Ingrid, jeg skjønner ikke hvorfor mange ikke liker øyunn heller egentlig, jeg synes hun har gjort en helt ok figur der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Virker som at Niklas bruker Ingrid 😕 Jeg liker godt Ingrid, jeg skjønner ikke hvorfor mange ikke liker øyunn heller egentlig, jeg synes hun har gjort en helt ok figur der inne :)

Mine første inntrykk av Ingrid og Øyunn kom fra Sofies sosiale medier. Så ikke spesielt positivt. Øyunn virker jo også litt snowflake, mens Ingrid er grei nok bare litt kjedelig. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Håper Kjersti velger Ingrid til 2.kjempe, kun for å se Niklas på markedet alene og helst uten penger 😂 Håper de på markedet kjenner igjen tjuvradden også og at han ikke får bytta til seg en dritt. Håper Kjersti saboterer så det står etter på søndag! Hadde vært ubetalelig og hun skrev SATAN på bedekrakken rett før mentor kom :hoho: 

Og Dorthe da og den sippingen hennes, herregud, dama er 60 år! 

Niklas alene på markedet, og når han ankommer markedet så er det helt stille og ingen å se. Han går rundt og ser og går til slutt inn i ene butikken, vi hører døren smelle igjen og der står alle fra markedet ganske så forbanna og klar til å gi juling 😅 Og så blir det litt sånn som dette 😝

Og det neste vi ser er Niklas som kommer tilbake på gården med fillene rivd av, hull i alle klær og ser mørbanket ut (og minus 20kr) 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 minutt siden):

Mine første inntrykk av Ingrid og Øyunn kom fra Sofies sosiale medier. Så ikke spesielt positivt. Øyunn virker jo også litt snowflake, mens Ingrid er grei nok bare litt kjedelig. 

Jeg vet bare om henne fra sommerhytta, kunne godt tenkt å se typen hennes dukke opp i neste sesong 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så unødvendig mange stygge ting som blir slengt ut her. Det er tv og blir klippet for å lage mest mulig drama. Skjerp dere!

Så til programmet:

Er ikke Dorte «sjefen» eller kollegaen til Niklas? Blir litt inhabile roller? For da er det jo ikke rart at Dorte sier fra til Niklas. Kan godt hende Niklas latet som han var positiv til Kjersti for å spleise henne med Ingrid som noen andre nevnte, så hun ikke skulle bli valgt. Og så har noen i crewet eller alliansen fått Kjersti til å ta den praten med Dorte. Virker litt iscenesatt. Jeg synes Ingrid bør bli førstekjempe, fordi hun løy og sånn at taktikken til Niklas gikk i dass.

Endret av miss~Audrey
  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (18 minutter siden):

Niklas og Dorthe: To tvers igjennom falske personer som nå har vist sitt ekte jeg i offentligheten. Håper de snart får permanent sparken fra norsk TV-bransje, så jeg slipper å se trynene deres noensinne igjen.

Slutt å "døm" folk så hardt etter deres opptreden på et reality-show..Da får vi jo tilslutt bare mennesker helt uten brodd som er livredd for å bli kanslerert... 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ltfutt skrev (1 minutt siden):

Slutt å "døm" folk så hardt etter deres opptreden på et reality-show..Da får vi jo tilslutt bare mennesker helt uten brodd som er livredd for å bli kanslerert... 

ja helt enig. Makan så sinte og ekle folk blir for et tullete tv program 

• Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss~Audrey skrev (1 minutt siden):

Herregud så unødvendig mange stygge ting som blir slengt ut her. Det er tv og blir klippet for å lage mest mulig drama. Skjerp dere!

Så til programmet:

Er ikke Dorte «sjefen» eller kollegaen til Niklas? Blir litt inhabile roller? For da er det jo ikke rart at Dorte sier fra til Niklas. Kan godt hende Niklas latet som han var positiv til Kjersti for så å spleise henne med Ingrid som noen andre nevnte sa, så hun ikke skulle bli valgt. Og så har noen i crewet eller alliansen fått Kjersti til å ta den praten med Dorte. Virker litt iscenesatt. Jeg synes Ingrid bør bli førstekjempe, fordi hun løy og sånn at taktikken til Niklas gikk i dass.

Vi må få lov til å reagere på hvordan folk oppfører seg der, klipping eller ei så har de sagt og gjort det de har sagt og gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (2 minutter siden):

Er jo sånn med alt av realityserier, ikke bare farmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (Akkurat nå):

Vi må få lov til å reagere på hvordan folk oppfører seg der, klipping eller ei så har de sagt og gjort det de har sagt og gjort

Det er greit å ønske at de ryker ut av farmen... Det burde stoppe der.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

Øyunn var ekstremt irriterende de første episodene. Følte det var 99,9% Øyunn episoder. Også er det det at hun legger om språket avhenge av hvem hun snakker med som bare virker litt falskt. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (1 minutt siden):

Det er greit å ønske at de ryker ut av farmen... Det burde stoppe der.. 

Er det jeg gjør, jeg ender aldri opp med å hate en deltaker på en realityserie liksom, der går grensen. Men kan ikke si at det frister å skulle blitt kjent privat med noen av folkene der inne heller 

Thaila skrev (Akkurat nå):

Øyunn var ekstremt irriterende de første episodene. Følte det var 99,9% Øyunn episoder. Også er det det at hun legger om språket avhenge av hvem hun snakker med som bare virker litt falskt. 

Det siste har ikke jeg lagt merke til :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ingen der inne 😅 jeg er enig i at man ikke skal dra hatet for langt. Det er underholdning. Men det kan jo endre synet man allerede har av noen av deltakerne. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...