Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Jeg synes det har vært sykt mye med alkohol denne sesongen, hva med å gi dem brus noen ganger? Skulle trodd at man trengte alkohol for å ha det gøy 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (Akkurat nå):

Bedegreia ikke bedragerisaken 

Hva er forskjellen?🤷‍♀️😅

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (1 time siden):

Håpløst. Er dette et bevisst valg av tv2? Er drittlei av trynet hans vi hører jo nesten ingenting fra de andre… hva er greia🤬🤬🤬🤬

Jeg bare visste at det var godt til å være sant at han hadde endret seg 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (4 minutter siden):

Hvorfor virker Niklas så utrolig lite intelligent hver gang jeg ser ham på tv eller hører ham på radio?
Er han virkelig så dum?

Han kalte seg selv enkel i intervjuet om at folk på Jodel ikke liker han på farmen. Han mener han ikke er slem, bare enkel 🤷🏼‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie var vel fortsatt i et forhold på den tiden? I så fall så synes jeg det er utrolig dårlig gjort av Sophie å starte noe med Isak der inne, vi kunne se de gå rundt og holde rundt hverandre i dagens episode, må være kjipt for eksen å se på 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Sophie var vel fortsatt i et forhold på den tiden? I så fall så synes jeg det er utrolig dårlig gjort av Sophie å starte noe med Isak der inne, vi kunne se de gå rundt og holde rundt hverandre i dagens episode, må være kjipt for eksen å se på 😕

Kasper kjørte henne til innspillingen i siste episode av fjorårets bloggerne. Da gruet hun seg og så avtalte de at det blir kos å se episodene sammen i januar så de var nok sammen på det tidspunktet ja. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv2 gjør jobben sin godt og seerene blir engasjert. Akkurat som de vil. De er kjempegode skuespillere der inne alle sammen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir interessant å se hvem som vinner torpet. Om Kjersti taper for så å vinne på torpet så blir det litt av et comeback gitt, da gleder jeg meg til å se ansiktsuttrykket til Niklas i det hun kommer inn igjen 😅

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmt av Ingrid å lyve til Kjersti om at hun ikke visste noe om hvem Niklas hadde tenkt å velge. Niklas sa det jo rett ut til henne dagen før. Hvis Ingrid virkelig er så samvittighetsfull og følsom som hun liker å fremstå så burde hun slite litt mer med å lyve noen rett opp i ansiktet sånn som det.

Rart at Sofie bare nevner at hun blir glad for brev fra foreldrene, som om kjæresten hun bor med på utsiden ikke har skrevet noe. Enten har han fått nyss om hva hun holder på med og tatt et modent valg om å vente med skilsmissepapirene til kameraene er borte, eller så spiller hun bevisst på rollen som «liten, uskyldig pike som bare får brev fra mor og fra mens hun prøver å finne sin vei i livet».

• Liker 41
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke Nicklas sin tankegang om å velge Dorthe!? Nå trodde jo jeg de var i allianse og at han redda henne sist uke, men hvorfor er hun et target? Vel jeg skal innrømme at det er hun som irriterer meg mest der inne uansett, så sånn sett skjønner jeg det på den måten, men spesielt taktisk var det vel ikke?

Jeg tror uansett at Kjersti velger Dorthe, så da får Nicklas det som han vil uansett 😅 Sleggekamp mot Dorthe hadde vært en lett match! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Kjersti skriver "Satan" på den krakken, så kommer jeg til å le så hardt at hovedpulsåren sprekker..

Endret av ltfutt
  • Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 minutt siden):

Kvalmt av Ingrid å lyve til Kjersti om at hun ikke visste noe om hvem Niklas hadde tenkt å velge. Niklas sa det jo rett ut til henne dagen før. Hvis Ingrid virkelig er så samvittighetsfull og følsom som hun liker å fremstå så burde hun slite litt mer med å lyve noen rett opp i ansiktet sånn som det.

Rart at Sofie bare nevner at hun blir glad for brev fra foreldrene, som om kjæresten hun bor med på utsiden ikke har skrevet noe. Enten har han fått nyss om hva hun holder på med og tatt et modent valg om å vente med skilsmissepapirene til kameraene er borte, eller så spiller hun bevisst på rollen som «liten, uskyldig pike som bare får brev fra mor og fra mens hun prøver å finne sin vei i livet».

Jeg tror ikke Ingrid er så uskyldig som hun fremstår. Hun er jo aller mest med Øyunn, Sofie og Niklas og de er jo ganske manipulative der inne. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Kjersti virkelig vil hevne seg, så burde hun ikke knuse bedestoler og tråkke på dumplings, men velge Ingrid som andrekjempe.

Niklas visste hele tiden at Kjersti skulle bli førstekjempe, men problemet med det var jo at det var bankers at bestevennen hans Ingrid ble andrekjempe. Så han prøver å unngå dette ved å velge begge som hjelpere og være matchmaker og spleise dem som venner. Og å peke Kjersti i retning av Dorthe som andrekjempe.

Kjersti er glup, håper hun legger to og to sammen. Ikke at jeg har noe mot Ingrid, vil bare ikke at taktikken til Niklas skal fungere. 

• Liker 34
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (Akkurat nå):

Hvis Kjersti skriver "Satan" på den krakken, så kommer jeg til å le til hovedpulsåren sprekker..

Eller hvis hun blir skikkelig barnslig og skriver Pikklas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Eller hvis hun blir skikkelig barnslig og skriver Pikklas

Ja... Blir litt lei meg mtp. Vebjørn da... -Men morsomt hadde det vært=)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjersti skal jo bli igjen etter tvekamp, så hun kommer vel til vettet og innser at hun har lyst på mat neste uke også! Hadde vært mer gøy om hun stakk av med penga på markedet eller noe så ikke Nicklas fikk handla 😁

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (1 minutt siden):

Kjersti skal jo bli igjen etter tvekamp, så hun kommer vel til vettet og innser at hun har lyst på mat neste uke også! Hadde vært mer gøy om hun stakk av med penga på markedet eller noe så ikke Nicklas fikk handla 😁

Eller stjal pengene og eventuelt tok det med seg til torpet 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AntiBullshit said:

Er 3 personer som irriterer meg der inne nå. Det er Niklas, Dorthe,  og Ingrid.  Synes alle de tre har vært falske mot Kjersti. 

Jeg håper at Kjersti velger enten Ingrid eller Dorthe. Begge de fortjener å bli valgt, og "kastet" av Kjersti til Torpet 😅. Håper at hun gjør dem usikker, og at hun stresser dem fram til valget av andrekjempe. De to kommer til å få nerver på høyspent om de blir valgt tror jeg. Regner med de begge kommer til å forsøke å smiske med Kjersti nå. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niklas og Dorthe: To tvers igjennom falske personer som nå har vist sitt ekte jeg i offentligheten. Håper de snart får permanent sparken fra norsk TV-bransje, så jeg slipper å se dem noensinne igjen.

Motbydelig skuespill tvers igjennom i dag. Håper de begge skammer seg når de ser seg selv på tv.

Endret av Tipponull
  • Liker 37
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...