Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler ikke dere over her nå? Del to begynner vel ikke før 21:40! 
(jeg har sett det altså, men tenker på andre som ikke har)

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eloise12345 skrev (2 minutter siden):

Enig med deg om at Kjersti sa ikke noe definitivt. Kun luftet et scenario. 

Dorthe vet veldig godt hva hun gjorde. Hun vred litt på sannheten og vips .... 

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (10 minutter siden):

Eh, Kjersti har kanskje dummet seg ut 1 gang mot Niklas  sine100 ganger.

At du tar Niklas side etter 1 eps hvor han oppførte seg halvveis normal sier jo endel. Herlighet.

Spoiler

Hvilke ganger mener du Niklas har dummet seg ut. Jeg mener han ikke har dummet seg mer ut enn Kjersti, og det Kjersti gjorde som hjelper er jo "utilgivelig" å gjøre som hjelper. Kan ikke sammenlignes med at Niklas 1 gang (med flere av de andre deltagerne) var beruset på tinget. Det er jo småting, i forhold til faenskapet Kjersti satte igang i dagens episode. Og makan til reaksjon og sutre holdning hun hadde etterpå, totalt usportselig.

Men skjønner det, kg er et kvinne forum, og da er jo Niklas som mann den store stygge, uansett. Snakk om polarisert debatt. Og du sanker vel upvotes, fordi du er kvinnepositiv, hurra. For en "voksen" debatt dette er. Moral spiller ikke en dritt, holder å være kvinne tydeligvis.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Nooni said:

Dorthe vet veldig godt hva hun gjorde. Hun vred litt på sannheten og vips .... 

Ja, jeg fikk samme inntrykk. Fikk inntrykk at det er Dorthe som tok en liten løgn om hva som egentlig ble sagt i håp om å ikke bli valgt. Så her får jeg inntrykk at det er Dorthe som ikke er redelig. 

Dorthe sier med bordet til Kjersti mens alle sitter der etter førstekjempevalget at Kjersti sa at hun kom til å bli valgt. Kjersti benektet det, og sier at hun bare luftet hvis hun ble valgt. Men Dorthe insisterer på at Kjersti ikke sier sannheten og at ordene ble sagt. 

Etter at Kjersti er gått ut av rommet sier Dorthe til Niklas at hun tolket det sånn. 😇 Ikke at Kjersti sa det.😇 Så Dorthe beskylder Kjersti kun for en tolkning. Her er det Dorthe som vridde på sannheten pga en feil tolkning. Med de ordene avslørte Dorthe at hun forvridde sannheten. 😇

Endret av Eloise12345
  • Liker 39
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Spennende episode! Så ikke hvem som ville bli førstekjempe før litt uti. Må bare si at jeg syns det var bra at Adam ikke ble valgt! Er ingen fan av ham, men jeg liker ikke sånn kollektiv "gruppa er enig om"... At alle blir enig om én, det blir jo rett og slett utstøting. Syns det er bra at storbonden tar sine egne valg. Og det ER jo en konkurranse. Hadde vært veldig dumt av Niklas å velge et svakt ledd ut. Sånn sett er Kjersti smartere å ta. Hun kan bli farlig for ham senere. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (9 minutter siden):

Spoiler ikke dere over her nå? Del to begynner vel ikke før 21:40! 
(jeg har sett det altså, men tenker på andre som ikke har)

Beklager. Etter noen andre rantet uten spoiler så trodde jeg episodene var ferdig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blueberrymuffin skrev (12 minutter siden):

Vis skjult innhold

Hvilke ganger mener du Niklas har dummet seg ut. Jeg mener han ikke har dummet seg mer ut enn Kjersti, og det Kjersti gjorde som hjelper er jo "utilgivelig" å gjøre som hjelper. Kan ikke sammenlignes med at Niklas 1 gang (med flere av de andre deltagerne) var beruset på tinget. Det er jo småting, i forhold til faenskapet Kjersti satte igang i dagens episode. Og makan til reaksjon og sutre holdning hun hadde etterpå, totalt usportselig.

Men skjønner det, kg er et kvinne forum, og da er jo Niklas som mann den store stygge, uansett. Snakk om polarisert debatt. Og du sanker vel upvotes, fordi du er kvinnepositiv, hurra. For en "voksen" debatt dette er. Moral spiller ikke en dritt, holder å være kvinne tydeligvis.

Spoiler

Selvfølgelig spiller moral en stor rolle. Det er mye av grunnen til at Niklas og Sofie og Isak er dårlig likt i denne sesongen. Dorthe overspilte dette dramaet så ekstremt og Niklas hadde nok bestemt seg på forhånd. Kjersti sa ifra at storbonden vurderte å gå imot gruppa, ikke noe mer. Dårlig forsøk på å være taktisk, men hun står jo faktisk ganske alene der inne. Alle uten om Kjersti er vel i den originale alliansen så det er på tide å kjempe med nebb og klør for den som står alene.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthes tårer blir for dumt. Hun burde heller blitt forbanna på Niklas, for han hadde jo i utgangspunktet tenkt å velge HENNE!

• Liker 36
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cid said:

Tåpelig valg av Niklas.. håper Kjersti saboterer ukesoppdraget! 

Enig. Han trodde på den som tok en liten løgn. Kjersti sa ikke til Dorthe at hun ble førstekjempe. 

Håper på at Kjersti saboterer ukesoppdraget, og velger enten Dorthe, eller den gode venninnen til Niklas som andrekjempe bare for å lage ekstra show 🤔😂

Håper Kjersti kommer sterkt tilbake, og blir storbonde, og velger Niklas som førstekjempe. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Nå blir vel Dorthe andrekjempe, håper hun ryker ut!

ja det syntes jeg også. Når hun oppfører seg slik, så kan hun like greit få det i retur.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eloise12345 skrev (2 minutter siden):

Enig. Han trodde på den som tok en liten løgn. Kjersti sa ikke til Dorthe at hun ble førstekjempe. 

Håper på at Kjersti saboterer ukesoppdraget, og velger enten Dorthe eller den gode venninnen til Niklas som andrekjempe bare for å lage ekstra show 🤔😂

Jeg syns også det hadde gjort seg at hun satte foten ned ved å smashe hele bedragerisaken eller rive i stykker skjorta. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe kan da umulig tro på det hun selv sier? Ønsker hun å fremstille seg som SÅ BLÅST? Fremfor å innrømme at hun spiller spillet? Fy faen…. Hahahhahaha   

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor virker Niklas så utrolig lite intelligent hver gang jeg ser ham på tv eller hører ham på radio?
Er han virkelig så dum?

• Liker 22
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 minutter siden, Klink said:

Jeg syns også det hadde gjort seg at hun satte foten ned ved å smashe hele bedragerisaken eller rive i stykker skjorta. 

Helt enig 😆. Det ville faktisk vært fortjent!. Niklas hørte ikke på Kjersti sin side av saken. Og han fortjener ingen kniv denne uken.

Hvem tror at Dorthe sier sannheten? Han må være lettlurt om han trodde på hennes versjon.

Hun avslørte til og med etter valget mens Kjersti var gått ut av rommet, at det kun var en tolkning, altså ikke direkte sagt, men kun tolkning fra hennes egen side 😇. Dermed kom det fram at det var Dorthe som ikke snakket sant her, og fikk Kjersti til å fremstå dårlig.  Men det virket ikke Niklas til å forstå. Fint når alt kan sees å høres på opptak 😅

Endret av Eloise12345
  • Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Bedegreia ikke bedragerisaken 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (1 time siden):

Håpløst. Er dette et bevisst valg av tv2? Er drittlei av trynet hans vi hører jo nesten ingenting fra de andre… hva er greia🤬🤬🤬🤬

Ja, det føles som de har hyret han inn som kommentator til serien...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på sabotasje. Hvis ikke blir det veikt. Drit i den fellesgruppa, er ikke mange der å heie på.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...