vintage Skrevet 2. februar 2022 #1521 Del Skrevet 2. februar 2022 Amber skrev (10 minutter siden): Håpløst. Er dette et bevisst valg av tv2? Er drittlei av trynet hans vi hører jo nesten ingenting fra de andre… hva er greia🤬🤬🤬🤬 Han skal lede gullfisken i år, samt at det ser ut til at han skal få et eget program. Så han promoteres vilt og uhemmet på tv2 nå 😏 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 2. februar 2022 #1522 Del Skrevet 2. februar 2022 12 minutter siden, Ctrl said: Hide contents Koselig episode, iallefall del 2 😄 Mye mindgames og manipulering i dag. Dorthe mistolket Kjerstis taktikkeri om i tilfelle Dorthe ble valgt som førstekjempe. Og så drar Dorthe opp noe av det usleste offerkortet jeg noengang har sett, og strør rundt seg med krokkodilletårer. Folk sluker det rått. Ukens storbonde Niklas, som frontet ærlighet og at ting skulle takes opp ved roten i går, viser i dag å ikke gjøre det selv. Hadde han vært litt av en kar så hadde han tatt det opp med Kjersti og latt henne forklare seg. Kontradiksjon kalles det. Istedenfor benyttet Niklas sjansen til å sette Kjersti ut av spill basert på den ene parts forklaringer. Niklas kan ikke akkurat skryte på seg å være kildekritisk. Men Niklas skal visstnok ha skryt for at han har litt selvinnsikt. For at han er oppmerksom på hans egne psykopatiske trekk er faktisk godt gjort. Kjersti raset. Jeg forstår henne godt, men kanskje litt i overkant hard reaksjon. Hun utviklet seg til å bli en tikkende bombe. Artig 😄 Håper hun saboterer ukesoppdraget slik at Niklas ikke får kniv og penger på markedet. Og så tror jeg at Kjersti kommer til å velge Ingrid, kun på pur f imot Niklas. Uansett hvem Kjersti velger så kommer hun nok inn igjen. Og da bør Niklas sove med ett øye åpent Søndagens episode bør bli bra etter dette! Spoiler Håper Kjersti vinner tvekampen 😊 18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2022 #1523 Del Skrevet 2. februar 2022 Blueberrymuffin skrev (På 1.2.2022 den 18.45): Skjul innhold Helt ærlig, jeg forstår ikke hvorfor Niklas får så mye hate. Jeg synes han gjør en veldig god figur som storbonde iværtfall, så stor kontrast til Adam forrige uke. Aner ikke hva folk ser, som hater Niklas så mye. Ja, han er litt stor i kjeften, tuller med mye. Men jeg tror folk må slutte å ta alt Niklas sier blodalvorlig, han sier det ofte som humor og med litt glimt i øyet. Som storbonde synes jeg han hevet seg flere hakk. Synes han er flink til å se den enkelte, og viser mye varme og omsorg til de andre i dagens episode. Synes også kjemien mellom Sophie Elise og Vebjørn er så fin. Føler SE harhatt godt av å være inne på farmen, viker ut som hun har landet mye mer inne på farmen. Alt i alt, synes det er en fin gjeng der inne, bortsett fra Adam, klarer dessverre ikke å like han. Fra dagens episode. Joda hun landet fint, dro rett til USA og opererte ansiktet sitt helt ugjenkjennelig. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 2. februar 2022 #1524 Del Skrevet 2. februar 2022 Smos1 skrev (54 minutter siden): Jeg syns det virker som hun manipulerer han og spiller veldig på det religiøse, noe han tilsynelatende blir veldig oppspilt av. I tillegg til at jeg syns det virker påtatt når hun stadig gir han komplimenter. Det kan selvsagt være ekte, men jeg syns det virker påtatt. Du om det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 2. februar 2022 #1525 Del Skrevet 2. februar 2022 Maydis8 skrev (3 minutter siden): Du om det Javel, du står selvsagt fritt til å være uenig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 2. februar 2022 #1526 Del Skrevet 2. februar 2022 Smos1 skrev (1 time siden): Jeg var en av de som hadde sansen for Sophie E før farmen, men nå syns jeg hun virker ekstremt manipulerende. både når det gjaldt valget til Tomine og ikke minst Vebjørn, med mindre hun faktisk er genuin ovenfor han, men jeg syns det virker veldig påtatt. Selvfølgelig er det påtatt. Hun gjør alt for å redde sitt eget skinn der inne. Tomine uttalte også i et intervju at hun er en av de største spillerne der inne. Sophie E bytter personlighet fra tid til annen like ofte som hun endrer på ansiktet sitt. Godt mulig hun spiller brikkene sine godt og lenge, men jeg tror neppe Sophie Elise Isachsen blir å stå igjen som vinner av Farmen Kjendis 2022, koste hva det koste vil. 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. februar 2022 #1527 Del Skrevet 2. februar 2022 Spoiler Håper Kjersti velger Sophie Elise som 2.kjempe og slår henne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. februar 2022 #1528 Del Skrevet 2. februar 2022 Spoiler Kjenner jeg synes det er altfor lenge til søndag nå. Håper Kjersti vinner tvekampen, gir litt f i hvem det blir som andrekjempe. Kan godt få ut Øyunn, ser liksom ikke ut som hun gjør så mye annet enn å klage der inne. Niklas må ut neste uke, han er jo den intrigemakeren og ja, de psykopatiske trekkene er definitivt dominerende slik han blir fremstilt av tv2. Nei, det lille han reddet seg inn i går kastet han bort igjen i dag. Er også litt lei av disse romantiske videosnuttene av Sofie og Isak, ja vi har fått det med oss. Nei, det er ikke paradise hotell jeg ønsker å se på. Kjersti må roe ned sinne litt. Hun har stor sjanse for å vinne i en tvekamp og da vil ikke dårlig oppførsel og sabotasje gjøre henne bedre likt neste uke selv om jeg håper Niklas ikke får godkjent. Dorthe må slutte med krokodilletårene. Det var helt tydelig at hun forsto hva Kjersti mente i samtalen, men vred det til noe annet da førstekjempen ble valgt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2022 #1529 Del Skrevet 2. februar 2022 Når Niclas prater går stemmen hans alltid i fistel/falsett på slutten av setningen. Nå er det skikkelig irriterende å høre på han for jeg legger merke til det hele tiden!! 20 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2. februar 2022 #1530 Del Skrevet 2. februar 2022 vintage skrev (27 minutter siden): Han skal lede gullfisken i år, samt at det ser ut til at han skal få et eget program. Så han promoteres vilt og uhemmet på tv2 nå 😏 Det virker som planen ja. Merkelig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. februar 2022 #1531 Del Skrevet 2. februar 2022 Kollontaj skrev (44 minutter siden): Nå har jeg sett mine første 30 min av årets Farmen. Er dette et program om Niklas? ☺️ Utrolig mye tid han får! 😳 Det blir bare verre og verre for hver episode. Han er den eneste som får skjermtid omtrent. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 2. februar 2022 #1532 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) Spoiler Jeg kan ikke se at Kjersti gjorde noe galt. Hun sier ikke til Dorthe at hun kommer til å bli førstekjempe. Men Dorthe går til Niklas, og sier at Kjersti sa at hun kom til å bli førstekjempe. Måtte høre samtalen mellom Kjersti og Dorthe på nytt. Her har det vel skjedd en misforståelse. Kjersti sier jo ikke at Dorthe kommer til å bli førstekjempe.. Eneste blemme er at Kjersti spør om å få bli storbonde om Dorthe skulle ryke. Men det er vel ikke noe feil i å spørre om det heller.. Kan virke som om Dorthe forsøker å bruke situasjonen for å unngå å bli valgt til førstekjempe. Selvsagt verner hun seg selv. Men var litt kjipt at Dorthe måtte nevne Kjersti sitt navn da hun fortalte det til Niklas. Endret 2. februar 2022 av Eloise12345 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. februar 2022 #1533 Del Skrevet 2. februar 2022 *blueberry* skrev (3 minutter siden): Det blir bare verre og verre for hver episode. Han er den eneste som får skjermtid omtrent. Fikk ikke sett mer, men det var veldig spesielt, har da ikke vært sånn før? (jeg så litt på første sesong, den med Lothepus, mulig jeg har glemt at det blinkes ut noen som blir frontfigurene.) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 2. februar 2022 #1534 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) Spoiler Jeg er HELT uenig med de som sympatiserer med Kjersti. Jeg har likt Kjersti frem til nå, men etter dagens episode mistet jeg all respekt for Kjersti. Hun går jo bak ryggen på storbonden når hun sprer det som blir sagt på storbondehuset. Kjersti sier at Niklas er opptatt av å redde eget skinn, men her var det jo kun Kjersti som var ute etter å få ut Niklas. Niklas har da ikke prøvde å få ut noen spesifikke, og hva var pisset med at Niklas må velge Adam fordi gruppa ønsker det. Vi er en uke unna finaleuka, selvsagt tenker man på seg selv da. Herregud så barnselig av Kjersti å kreve noe av Niklas, og manipulere Dorthe til å velge Niklas som første kjempe. All respekt til Dorthe som sa fra til Niklas! Kjersti går bak ryggen på storbonden for å koke sammen en plan for å få ut Niklas som førstekjempe. Snakk om dobbeltmoral. Alt Niklas sa som begrunnelse på valget var jo sant. Også er Kjersti, som en godt voksen dame, frekk nok til å juge og nekte for det hun har sagt. Vi har jo klipp på at Kjersti gikk og snakket med Dorthe, for å få Niklas ut som første kjempe. Snakk om blærete og stygg hjelper. All cred til Niklas, helt fortjent, og håper Kjersti ryker på huet og ræva ut. Trodde idrettsfolk hadde litt integritet, men nei. Dette var smakløst og barnselig av Kjersti, at på til stygg nok til å juge og nekte på hva hun har sagt etterpå. Helt greit at Niklas jugde kvelden før valget, når Kjersti var den som jugde først. Er det en ting jeg HATER er det uærlige mennesker, og Kjersti viste i dagens episode at hun ikke er ærlig eller til å stole på. Kjersti snakker så mye om felles skapet, også skal hun sabbotere. Kjersti har så JÆVLIG dobbeltmoral, barnselig rett og slett. Den dama har aggressjonsproblemer. Og måten hun sutrer til Ingrid etterpå, er seriøst skuffet over Kjersti. Hun har falt som en stein for meg, ødela seg totalt med å ikke holde ord. Niklas har jeg virkelig fått sansen for denne uka, og Kjersti har vist sitt sanne ansikt. Alle dere som sympatiserer med Kjersti trenger å få bort skylappene fra øynene, og faktisk se hva Kjersti gjør. Ikke Niklas det er noe gærnt med. Man skal ha ganske laver moral for å støtte Kjersti her. Dagens rant. Blir helt sjokka over å lese alle som støtter oppførselen til Kjersti. Eier ikke folk moral? Endret 2. februar 2022 av Blueberrymuffin 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. februar 2022 #1535 Del Skrevet 2. februar 2022 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Fikk ikke sett mer, men det var veldig spesielt, har da ikke vært sånn før? (jeg så litt på første sesong, den med Lothepus, mulig jeg har glemt at det blinkes ut noen som blir frontfigurene.) Jeg ser normalt ikke på farmen/ farmen kjendis så jeg vet ikke hva som er vanlig, men det er virkelig Niklas-show denne sesongen 🤦🏼♀️ Og ikke på en bra måte heller. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2. februar 2022 #1536 Del Skrevet 2. februar 2022 Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden): Jeg er HELT uenig med de som sympatiserer med Kjersti. Jeg har likt Kjersti frem til nå, men etter dagens episode mistet jeg all respekt for Kjersti. Hun går jo bak ryggen på storbonden når hun sprer det som blir sagt på storbondehuset. Kjersti sier at Niklas er opptatt av å redde eget skinn, men her var det jo kun Kjersti som var ute etter å få ut Niklas. Niklas har da ikke prøvde å få ut noen spesifikke, og hva var pusset med gruppa vil ha ut Adam. Vi er en uke unna finaleuka, selvsagt tenker man på seg selv da. Herregud så barnselig av Kjersti å kreve noe av Niklas, og manipulere Dorthe til å velge Niklas som første kjempe. All respekt til Dorthe som sa fra til Niklas! Kjersti går bak ryggen på storbonden for å koke sammen en plan for å få ut Niklas som førstekjempe. Snakk om dobbeltmoral. Alt Niklas sa som begrunnelse på valget var jo sant. Også er Kjersti, som en godt voksen dame, frekk nok til å juge og nekte for det hun har sagt. Vi har jo klipp på at Kjersti gikk og snakket med Dorthe, for å få Niklas ut som første kjempe. Snakk om blærete og stygg hjelper. All cred til Niklas, helt fortjent, og håper Kjersti ryker på huet og ræva ut. Trodde idrettsfolk hadde litt integritet, men nei. Dette var smakløst og barnselig av Kjersti, at på til stygg nok til å juge og nekte på hva hun har sagt etterpå. Helt greit at Niklas jugde kvelden før valget, når Kjersti var den som jugde først. Er det en ting jeg HATER er det uærlige mennesker, og Kjersti viste i dagens episode at hun ikke er ærlig eller til å stole på. Kjersti snakker så mye om felles skapet, også skal hun sabbotere. Kjersti har så JÆVLIG dobbeltmoral, barnselig rett og slett. Den dama har aggressjonsproblemer. Og måten hun sutrer til Ingrid etterpå, er seriøst skuffet over Kjersti. Hun har falt som en stein for meg, ødela seg totalt med å ikke holde ord. Niklas har jeg virkelig fått sansen for denne uka, og Kjersti har vist sitt sanne ansikt. Alle dere som sympatiserer med Kjersti trenger å få bort skylappene fra øynene, og faktisk se hva Kjersti gjør. Ikke Niklas det er noe gærnt med. Man skal ha ganske laver moral for å støtte Kjersti her. Dagens rant. Blir helt sjokka over å lese alle som støtter oppførselen til Kjersti. Eier ikke folk moral? Eh, Kjersti har kanskje dummet seg ut 1 gang mot Niklas sine100 ganger. At du tar Niklas side etter 1 eps hvor han oppførte seg halvveis normal sier jo endel. Herlighet. 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. februar 2022 #1537 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) Hatsumomo skrev (21 minutter siden): Eh, Kjersti har kanskje dummet seg ut 1 gang mot Niklas sine100 ganger. At du tar Niklas side etter 1 eps hvor han oppførte seg halvveis normal sier jo endel. Herlighet. Spoiler 🙌🏻🙌🏻 Kjersti luftet bare et scenario, hun sa ikke noe definitivt til Dorthe. Dorthe tullet vel med å be Kjersti velge Niklas til førstekjempe uka etter hvis hun røk og valgte henne til storbonde. Det har jo vært slik at gruppa ville ha ut Adam og avtalt det så Niklas hadde tenkt å gå imot gruppa for å redde seg selv i en evt tvekamp siden Heine, Vebjørn og Isak ville lett slått ut Niklas. Endret 2. februar 2022 av *blueberry* 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 2. februar 2022 #1538 Del Skrevet 2. februar 2022 Det er mange jeg ikke liker på Farmen av ulike grunner. Ingrid, Vebjørn og Heine er derimot fine folk, men de har jo ingen underholdningsverdi. Det er rett og slett kjedelig å følge dem. Det er bare Kjersti jeg virkelig heier på! Så når man blander disse gruppene så syns jeg at årets Farmen er utrolig kjedelig. Kjersti kan nok sette skapet på plass (og gjør det sikkert om hun blir nok forbannet), men hun er også litt vingeklippet fordi hun egentlig ikke har noen å spille sammen med. Vi får se hvor lenge hun gidder. Mini og Marna på Torpet er gull. De har humor, de er slenger med kjeften og noen ganger treffer det litt skjevt, innrømmer det, kryper til korset, er åpne, uhøytidelige, ler, erter hverandre og jobber så godt de kan. Skikkelig morsomme å følge og de hadde begge fortjent å komme tilbake til Farmen og vinne hele driten. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 2. februar 2022 #1539 Del Skrevet 2. februar 2022 2 minutter siden, *blueberry* said: 🙌🏻🙌🏻 Kjersti luftet bare et scenario, hun sa ikke noe definitivt til Dorthe. Dorthe tullet vel med å be Kjersti velge Niklas til førstekjempe uka etter hvis hun røk og valgte henne til storbonde. Det har jo vært slik at gruppa ville ha ut Adam og avtalt det så Niklas hadde tenkt å gå imot gruppa for å redde seg selv i en evt tvekamp siden Heine, Vebjørn og Isak ville lett slått ut Niklas. Enig med deg om at Kjersti sa ikke noe definitivt. Kun luftet et scenario. 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. februar 2022 #1540 Del Skrevet 2. februar 2022 Nooni skrev (1 minutt siden): Det er mange jeg ikke liker på Farmen av ulike grunner. Ingrid, Vebjørn og Heine er derimot fine folk, men de har jo ingen underholdningsverdi. Det er rett og slett kjedelig å følge dem. Det er bare Kjersti jeg virkelig heier på! Så når man blander disse gruppene så syns jeg at årets Farmen er utrolig kjedelig. Kjersti kan nok sette skapet på plass (og gjør det sikkert om hun blir nok forbannet), men hun er også litt vingeklippet fordi hun egentlig ikke har noen å spille sammen med. Vi får se hvor lenge hun gidder. Mini og Marna på Torpet er gull. De har humor, de er slenger med kjeften og noen ganger treffer det litt skjevt, innrømmer det, kryper til korset, er åpne, uhøytidelige, ler, erter hverandre og jobber så godt de kan. Skikkelig morsomme å følge og de hadde begge fortjent å komme tilbake til Farmen og vinne hele driten. Torpet er virkelig så mye koseligere å se på enn Farmen. Deltakerne der er mye lettere å like så jeg håper en fra torpet vinner hele greia. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå