Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Jeg var en av de som hadde sansen for Sophie E før farmen, men nå syns jeg hun virker ekstremt manipulerende. 
både når det gjaldt valget til Tomine og ikke minst Vebjørn, med mindre hun faktisk er genuin ovenfor han, men jeg syns det virker veldig påtatt. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smos1 skrev (4 minutter siden):

Jeg var en av de som hadde sansen for Sophie E før farmen, men nå syns jeg hun virker ekstremt manipulerende. 
både når det gjaldt valget til Tomine og ikke minst Vebjørn, med mindre hun faktisk er genuin ovenfor han, men jeg syns det virker veldig påtatt. 

Hva med Vebjørn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (5 timer siden):

Har ikke sett dagens episode enda, men ønsker bare å smette inn litt ros til mine medbrukere på KG som er så oppmerksom på å ikke spoile. Samt til modsene på KG som fjernet AB-funksjon på Reality-rommet. Hurra! 👏

Spoiling var et stort problem før. Der mye av spoilingen var bevisst og vondsinnet. Men nå går det nesten sømløst (bare ett og annet unntak, ofte som en ubevisst ulykke). 

Nå går det jo an å klikke seg inn i tråden, både med hensikt eller spontant, uten å få sendingen ødelagt. 

Utover det ser jeg fram til kveldens episode. :) 

Ja har blitt litt bedre trådene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Hva med Vebjørn?

Jeg syns det virker som hun manipulerer han og spiller veldig på det religiøse, noe han tilsynelatende blir veldig oppspilt av. 
I tillegg til at jeg syns det virker påtatt når hun stadig gir han komplimenter. Det kan selvsagt være ekte, men jeg syns det virker påtatt. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Spolte fram til førstekjempevalget , og jeg ble sjokket over valget. Kjersti Grini ble valgt og det var noe med noe Dorthe hadde sagt videre til Niklas å gjøre.... Må se episoden for å vurdere hva som var bakgrunnen for denne hendelsen. Hadde Kjersti sagt noe dumt? Dorthe virket som om hun var lei seg over noe Kjersti hadde sagt. Niklas kan uansett ikke snakke for han stjal jo fra markedet utifra hva jeg har hørt. Må se nøyere på episodene. Istedet for å bare spole meg igjennom til valgene og kampene.. 

Spoiler om Niklas valg av førstekjempe i dagens episode. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det BARE Niklas som har sagt noe de mener er verdt å ta med i sync? Det er jo BARE han?? Man får overhodet ikke blitt kjent med Isak, Ingrid, Heine, Grini..?

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mnjah said:

Er det BARE Niklas som har sagt noe de mener er verdt å ta med i sync? Det er jo BARE han?? Man får overhodet ikke blitt kjent med Isak, Ingrid, Heine, Grini..?

Niklas burde vært sendt rett ut av farmen siden han skal ha stjålet fra markedet. Håper at han blir valgt som førstekjempe ved neste valg. Og at motstanderen får han til å ryke rett ut av farmen. Begynte å like han, men iblant irriterer han meg 😅

Endret av Eloise12345
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (18 minutter siden):

For meg virker som det er veldig genuint mot Vebjørn 🤷‍♀️ Har ikke ekstremt sansen for SE , men akkurat forholdet mellom SE og Vebjørn synes jeg er veldig fint å se på. Tror de får fram det beste i hverandre.

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Cid said:

Spent på hvem som blir førstekjempe 

Jeg vet. Men skal ikke si hvem det er. Blir spennende å høre din og dere andre sine reaksjoner på hva dere synes om valget. :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (3 minutter siden):

Jeg vet. Men skal ikke si hvem det er. Blir spennende å høre din og dere andre sine reaksjoner på hva dere synes om valget. :)

Herregud, vi er da mange som allerede har sett det....

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Den som irriterer meg mest i dagens epidode er Dorte. Makan til svak hun skal fremstille seg selv da.. 🙄

Sitter der og forteller lydig til Niklas hva Kjersti har sagt. Å viser ikke noen form for irritasjon eller sinne for hva Niklas hadde vurdert/planlagt (å velge Dorte som førstekjempe).. Hun ber ikke engang om en forklaring eller unnskyldning.

Om jeg hadde vært Dorte, så hadde jeg vinklet situasjonen helt annerledes. Hvorfor skal Dorte absolutt backe opp en person som var klar til å nærmest kaste henne ut? 

Hvorfor er det ingen som tørr å å stå opp mot sånne folk som Niklas? 🤯

Håper Kjersti velger Dorte eller Sofie

Endret av Elidaa
  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, non_stop said:

Herregud, vi er da mange som allerede har sett det....

Okey., jeg ser nå at noen har sett det. 😊 Er sikkert dem som ikke har sett det og. Sendetiden er vel nå i kveld. 😊

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elidaa skrev (3 minutter siden):
  Skjul innhold

Den som irriterer meg mest i dagens epidode er Dorte. Makan til svak hun skal fremstille seg selv da.. 🙄

Sitter der og forteller lydig til Niklas hva Kjersti har sagt. Å viser ikke noen form for irritasjon eller sinne for hva Niklas hadde vurdert/planlagt (å velge Dorte som førstekjempe).. Hun ber ikke engang om en forklaring eller unnskyldning.

Om jeg hadde vært Dorte, så hadde jeg vinklet situasjonen helt annerledes. Hvorfor skal Dorte absolutt backe opp en person som var klar til å nærmest kaste henne ut? 

Hvorfor er det ingen som tørr å å stå opp mot sånne folk som Niklas? 🤯

Håper Kjersti velger Dorte eller Sofie

Spoiler

Ja , godt poeng.. Hun kaster en som hjalp henne (Kjersti) under bussen til fordel for en som skulle gjøre det med henne (Nikals). Tror det var en enorm taktisk bommert av henne. 

Så er det Kjersti som blir stående som den store stygge ulven foran gruppa... Ikke Dorthe , eller Niklas. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Passet vel bra for Niklas å ikke velge Dorthe med tanke på at begge jobber i TV2 😅

Endret av Eloise12345
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Får nesten inntrykk av at Dorthe bruker situasjonen der Kjersti prøver å hjelpe henne til egen vinning. 

Spoiler

Enig, men det samme gjelder jo Kjersti. Tydelig at hun bare fortalte det til Dorthe fordi hun selv ønsker å bli storbonde neste uke. Jeg liker Kjersti, men taktisk var det jo en stor blemme. Jeg kan jo forstå at Dorthe ikke ønsker å bli valgt og heller velger å redde egen ræv enn å bli tatt ut i kamp. 

Samtidig så vet jeg ikke hvor taktisk dette valget var for Dorthes del i det lange løp. Hun ønsker vel å vise lojalitet til Niklas fordi han har flere i sin gjeng, men samtidig så tror jeg ikke at noen av ungdommene ville gått så veldig langt for å redde henne. Det er liksom begrenset hvor mange som kan alliere seg med hverandre der inne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett mine første 30 min av årets Farmen. Er dette et program om Niklas? ☺️ Utrolig mye tid han får! 😳

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Nå har jeg sett mine første 30 min av årets Farmen. Er dette et program om Niklas? ☺️ Utrolig mye tid han får! 😳

Håpløst. Er dette et bevisst valg av tv2? Er drittlei av trynet hans vi hører jo nesten ingenting fra de andre… hva er greia🤬🤬🤬🤬

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, KaBom said:
  Hide contents

Enig, men det samme gjelder jo Kjersti. Tydelig at hun bare fortalte det til Dorthe fordi hun selv ønsker å bli storbonde neste uke. Jeg liker Kjersti, men taktisk var det jo en stor blemme. Jeg kan jo forstå at Dorthe ikke ønsker å bli valgt og heller velger å redde egen ræv enn å bli tatt ut i kamp. 

Samtidig så vet jeg ikke hvor taktisk dette valget var for Dorthes del i det lange løp. Hun ønsker vel å vise lojalitet til Niklas fordi han har flere i sin gjeng, men samtidig så tror jeg ikke at noen av ungdommene ville gått så veldig langt for å redde henne. Det er liksom begrenset hvor mange som kan alliere seg med hverandre der inne. 

Spoiler

Ja,  forstår at Dorthe gjerne bare forsøker å redde sin egen situasjon fra å bli valgt som førstekjempe. Det er forståelig. Kjersti burde nok være mer forsiktig med å diskutere valget med Dorthe. Enig i den. Og det virker som om Kjersti gjorde det i håp om å bli storbonde. Ser at det ble en "blemme". Ser flere situasjoner i den ja. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Koselig episode, iallefall del 2 😄 

Mye mindgames og manipulering i dag. 

Dorthe mistolket Kjerstis taktikkeri om i tilfelle Dorthe ble valgt som førstekjempe. Og så drar Dorthe opp noe av det usleste offerkortet jeg noengang har sett, og strør rundt seg med krokkodilletårer. Folk sluker det rått.

Ukens storbonde Niklas, som frontet ærlighet og at ting skulle takes opp ved roten i går, viser i dag å ikke gjøre det selv. Hadde han vært litt av en kar så hadde han tatt det opp med Kjersti og latt henne forklare seg. Kontradiksjon kalles det. Istedenfor benyttet Niklas sjansen til å sette Kjersti ut av spill basert på den ene parts forklaringer. Niklas kan ikke akkurat skryte på seg å være kildekritisk. Men Niklas skal visstnok ha skryt for at han har litt selvinnsikt. For at han er oppmerksom på hans egne psykopatiske trekk er faktisk godt gjort. 

Kjersti raset. Jeg forstår henne godt, men kanskje litt i overkant hard reaksjon. Hun utviklet seg til å bli en tikkende bombe. Artig 😄 Håper hun saboterer ukesoppdraget slik at Niklas ikke får kniv og penger på markedet. Og så tror jeg at Kjersti kommer til å velge Ingrid, kun på pur f imot Niklas.
Uansett hvem Kjersti velger så kommer hun nok inn igjen. Og da bør Niklas sove med ett øye åpent ;) 

Søndagens episode bør bli bra etter dette! 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...