Prelunia Skrevet 2. februar 2022 #1481 Del Skrevet 2. februar 2022 Spoiler Helt åpenbart at Niklas hadde bestemt seg for å velge Kjersti som førstekjempe fra dag 1 som storbonde. Derfor valgte han henne som hjelper sammen med Ingrid i håp om at hun ikke ble andrekjempe. Perfekt for han å bruke situasjonen med Dorthe som påskudd og " henge ut " Kjersti som sviker foran hele gruppa. Enig med Kjersti i at han bare kunne latt være å velge henne som hjelper, og bare valgt henne. Røper førstekjempe. 31 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 2. februar 2022 #1482 Del Skrevet 2. februar 2022 Turjenta_95 skrev (8 timer siden): Har en ekkel følelse på at Niklas bare spiller på alt som er, følelser og hva enn det måtte være der inne. Velger han Kjersti som førstekjempe så ryker alt av respekt for den fyren, da er han råtten. Interessant da jeg så på tirsdagens episode (som de fleste her inne syntes var ok) på tv her, gikk mannen min akkurat forbi skjermen da Niklas flyttet inn i storbondehuset (han følger ikke med på farmen) og spurte i forbifarten; «hva i all verden er det med den fyren, er han full eller?» 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 2. februar 2022 #1483 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) Spoiler Ja, hva skal man si? Kjersti burde nok tatt den praten etter 1.kjempevalget, men samtidig så fikk ikke jeg inntrykk av at hun sa at det ble henne..mer at hun skulle tenke to steg frem. Dorthe var selvfølgelig smart som sa de videre, for hun reddet sitt eget skinn. Niklas takker jo uansett med å kaste henne under bussen igjen etterpå så. Niklas fikk den grunnen han ville ha for å gjøre 1.valget enklere. Han sa jo også i går at han tok med Kjersti og Ingrid som hjelpere forå nettopp hindre at førstnevnte valgte sistnevnte i en eventuell kamp. For han håpet at de ble bestevenner. Snakker om ærlighet og lojalitet. Sa også i går at han skulle ta ting ved rota om noe skjedde. Så hvorfor ikke la Kjersti få sjansen til å forklare seg? Istedet juger jo han ved å si at hun ikke blir valgt, når hun spør rett ut! Full forståelse for Kjersti si reaksjon. Håper hun saboterer - Niklas får vel med seg halve markedet uansett om han har penger eller ikke. Om 1.kjempevalget.. Endret 2. februar 2022 av Tulla25j 34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopard Skrevet 2. februar 2022 #1484 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) Spoiler Ja han Niklas han er jo slu som en rev han. Her får han Kjersti til å virke som den store stygge ulven, men det var nok hans plan hele veien. Fremstiller det som at hun misbrukte hans tillit når det var akkurat dette her han håpet på skulle skje og la opp til at skulle skje. Kjersti skjønte jo ikke en dritt av at hun ble hjelper, og aldri har jeg sett en så stiv og anspent gjeng i storbondehuset noen sinne. Morsomt at han i sync sier han føler han har psykopatiske trekk og etterpå ler det bort. Ikke noe å le av det, det er jo fakta det du sier Niklas. Du er ekspert på å trekke i trådene og få folk opp mot hverandre. En ting er hva vi ser foran kamera, jeg tror ting er tusen ganger verre når kamera ikke filmer. Den gåturen Kjersti hadde med Dorthe f.eks. Tviler sterkt på at det var noe Kjersti tok initiativet til. Tror heller det var crew eller Niklas som foreslo at "nå tar dere to dere en tur og prater om kjempevalget osv og så kan du Kjersti si litt om hva du tenker rundt det" Kjersti er ikke så dum at hun går rundt å lekker som ei sil og forteller alle hva Niklas har sagt i "knerterådene" i storbondehuset. Det kommer jo tydelig frem når hun blir valgt til førstekjempe og sier at det han påstår at hun har lekket, har hun hørt andre gå å plapre om leeeenge før hun åpnet munnen sin rundt det. Kveldens episoder. Spoiler. Endret 2. februar 2022 av Leopard 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. februar 2022 #1485 Del Skrevet 2. februar 2022 Prelunia skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Helt åpenbart at Niklas hadde bestemt seg for å velge Kjersti som førstekjempe fra dag 1 som storbonde. Derfor valgte han henne som hjelper sammen med Ingrid i håp om at hun ikke ble andrekjempe. Perfekt for han å bruke situasjonen med Dorthe som påskudd og " henge ut " Kjersti som sviker foran hele gruppa. Enig med Kjersti i at han bare kunne latt være å velge henne som hjelper, og bare valgt henne. Røper førstekjempe. Jeg er helt enig med deg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 2. februar 2022 #1486 Del Skrevet 2. februar 2022 Spoiler Niklas: Kan på en måte skjønne at han følte det som et lite svik, ut i fra det Dorthe sa. Men han kunne da virkelig snakket med Kjersti i stedet for å slenge det i trynet hennes på den måten! Om det har vært planen hele veien å velge Kjersti så er det virkelig råttent.. Kjersti: Skulle bare holdt kjeft. Men hun sa da virkelig ikke at D kom til å bli valgt, hun prøvde bare å tenke litt fremover og si at det kunne skje. Håper ikke hun saboterer, da skyter hun seg selv i foten tror jeg. For ja, jeg håper det er god sjanse for at hun kommer tilbake. Dorthe: Hun kaster jo Kjersti under bussen for å redde seg selv. Smart nok, men også dårlig gjort. Kjersti ville jo faktisk hjelpe henne. Så jeg håper egentlig hun blir valgt og ryker ut. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 2. februar 2022 #1487 Del Skrevet 2. februar 2022 Spoiler Helt i enig i dere som sier at Niklas hadde plan om å velge Kjersti hele tiden, og at han bare var fornøyd med å finne en unnskyldning, selv om den var tynn. Han sa det vel egentlig rett ut selv også. Håper ikke Kjersti saboterer, og i såfall at hun saboterer noe bare hun eller Niklas har jobbet med og ikke noen andres arbeid. Også skjønner jeg at hun vil velge Ingrid som en slags hevn på Niklas, eller Dorthe fordi hun sladra, men jeg håper at hun velger Øyunn og får ut henne i stede 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 2. februar 2022 #1488 Del Skrevet 2. februar 2022 Jeg føler at Sophie Elise og Nicklas må ha hatt en plan da Nicklas skulle bli storbonde og det er mest sannsynlig noe «smartere» og mer utspekulert enn å velge Adam liksom. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 2. februar 2022 #1489 Del Skrevet 2. februar 2022 Har ikke sett dagens episode enda, men ønsker bare å smette inn litt ros til mine medbrukere på KG som er så oppmerksom på å ikke spoile. Samt til modsene på KG som fjernet AB-funksjon på Reality-rommet. Hurra! 👏 Spoiling var et stort problem før. Der mye av spoilingen var bevisst og vondsinnet. Men nå går det nesten sømløst (bare ett og annet unntak, ofte som en ubevisst ulykke). Nå går det jo an å klikke seg inn i tråden, både med hensikt eller spontant, uten å få sendingen ødelagt. Utover det ser jeg fram til kveldens episode. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 2. februar 2022 #1490 Del Skrevet 2. februar 2022 Carmen67 skrev (12 timer siden): Tror det skjedde noe med Tomine etter at hun tapte tvekampen. På kjempehytta valgte hun jo Niklas, mens da hun gikk gjennom skogen til Torpet drakk hun og var fortvilet. På torpet gav hun tydelig uttrykk for at hun hadde blitt manipulert av noen på Farmen. Undres på hva hun fikk vite der i mellom? Tror hun angret veldig på valget av storbonde. Hun sier i et intervju på TV2.no at hun knall helt sammen da hun fikk vite om Torpet, fordi hun var innstilt på å dra hjem, men at det var klippet bort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 2. februar 2022 #1491 Del Skrevet 2. februar 2022 Spoiler Igjen - jeg har ikke ord. Er dette sant? Å Heine henger seg på - driter ut Kjersti? Så skuffet over Heine Totland. Tenk at jeg skrøt av Niklas etter gårsdagens episode. Ut i fra samtalen Kjersti hadde med Dorthe så virket det som de har snakket mye utenfor kamera som vi ikke har sett - og at de to har vært allierte. Derfor blir jeg også så skuffet av Dorthe nå. Ryker Kjersti nå... Jeg heier på Vebjørn - og de fra torpet. Ja til og med Adam kan vinne før noen av de andre drittsekkene. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 2. februar 2022 #1492 Del Skrevet 2. februar 2022 Observerer Niklas med snus i dagens episode. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 2. februar 2022 #1493 Del Skrevet 2. februar 2022 Spoiler Håper Kjersti velger Ingrid. Irriterende nyttig idiot for Niklas. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. februar 2022 #1494 Del Skrevet 2. februar 2022 Spoiler Jeg synes jo Niklas skyter seg selv litt i foten ved å velge Kjersti. Som Vebjørn sa så vil Kjersti mest sannsynlig slå alle de andre jentene uavhengig av gren så hun ryker nok ikke. Målet hans er nok at Kjersti skal velge Dorthe, men jeg håper hun velger Sofie eller Øyunn. Ingrid er ok, men for meg kunne hun like godt gå ut. Håper Dorthe og Kjersti blir værende for jeg liker best de «eldre» på gården. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. februar 2022 #1495 Del Skrevet 2. februar 2022 Og der var den godstemninga over. Håper vedkommende gjør noe av planen sin. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 2. februar 2022 #1496 Del Skrevet 2. februar 2022 *blueberry* skrev (15 minutter siden): Skjul innhold Jeg synes jo Niklas skyter seg selv litt i foten ved å velge Kjersti. Som Vebjørn sa så vil Kjersti mest sannsynlig slå alle de andre jentene uavhengig av gren så hun ryker nok ikke. Målet hans er nok at Kjersti skal velge Dorthe, men jeg håper hun velger Sofie eller Øyunn. Ingrid er ok, men for meg kunne hun like godt gå ut. Håper Dorthe og Kjersti blir værende for jeg liker best de «eldre» på gården. Spoiler Kjersti kan fort tape både i øksekast (her har mange som blir sett på som «svake» slått ut de sterke) og melkespann. Mener Grini har slitt litt med skuldrene før om jeg ikker husker helt feil. Har også kneprotese, tautrekking kan da bli et problem. Så egentlig er det nok saging og slegge hun er ganske overlegen, tviler på at 2.kjempen tar det uansett. Kunnskap kan nok også være litt 50/50. Ja jeg er håndballfan, så derfor vet jeg dette 😂 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 2. februar 2022 #1497 Del Skrevet 2. februar 2022 Spoiler Hvorfor virket Niklas så gira på å få ut Dorthe egentlig? eller er det bare bullshit som med så mye annet han snakker om? Flaut å se Dorthe sitte ved bordet og oppføre seg som en liten jente. Dama er 60 år og vil ha sympati for den minste ting. Jeg håper virkelig Dorthe ryker ved første anledning, helst på søndag. Falskeste kjerringa på lenge. 33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 2. februar 2022 #1498 Del Skrevet 2. februar 2022 Skikkelig skuffet over Niklas. Likte han faktisk før Farmen. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 2. februar 2022 #1499 Del Skrevet 2. februar 2022 Syntes det var ironisk når Tomine valgte Niklas som storbonde, men hun var ikke klar over det han hadde sagt. Ble overtalt til å velge ham. Men hun angrer jo nå. Haha var morsomt når han kom med den drakten og skulle snakke med mentor! Mentor var ikke helt med på det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 2. februar 2022 #1500 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) Spoiler Klink skrev (4 timer siden): Endret 2. februar 2022 av Apis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå