shab Skrevet 2. februar 2022 #1461 Del Skrevet 2. februar 2022 Galen King skrev (5 timer siden): Må si det var en sykt heftig kamp med slegge! Er det noen som har gjort det så bra som Kjersti i jentekamper? Tomine gjorde det ganske bra med å få i tre nagler mot Kjersti. Det eneste jeg reager på - uten at jeg er en person som reagerer på ting- er at jeg synes musikken under tvekampen var hånlig? Har det vært slik musikk før? Uansett gutt/jente? Jeg kan ikke huske det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 2. februar 2022 #1462 Del Skrevet 2. februar 2022 Thaila skrev (4 timer siden): Jeg har på følelsen at han faktisk velger Kjersti, men det hadde jo lønt seg bedre for Nicklas å velge en mann ja. Isak er jo den største konkurrenten da. Jeg tror også han velger Kjersti uansett. Tror Kjersti kommer til å være førstekjempe i alle uker fremover så fremt hun ikke ryker ut. Håper Niklas har guts til å velge Isak altså! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 2. februar 2022 #1463 Del Skrevet 2. februar 2022 Momma skrev (4 timer siden): Isak ser ut som om han kjeder livet av seg der inne, og jeg kjeder liver av meg hver gang han får skjermtid. Håper han ryker snart. Han er sikkert dritings. Han har vel fortsatt mange turer å ro for 35 000 - så blir nok ikke kvitt ham. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 2. februar 2022 #1464 Del Skrevet 2. februar 2022 Carmen67 skrev (2 timer siden): Tror det skjedde noe med Tomine etter at hun tapte tvekampen. På kjempehytta valgte hun jo Niklas, mens da hun gikk gjennom skogen til Torpet drakk hun og var fortvilet. På torpet gav hun tydelig uttrykk for at hun hadde blitt manipulert av noen på Farmen. Undres på hva hun fikk vite der i mellom? Tror hun angret veldig på valget av storbonde. Synes Tomine gjorde en god figur på farmen og torpet ❤️ 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 2. februar 2022 #1465 Del Skrevet 2. februar 2022 Har en ekkel følelse på at Niklas bare spiller på alt som er, følelser og hva enn det måtte være der inne. Velger han Kjersti som førstekjempe så ryker alt av respekt for den fyren, da er han råtten. 36 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 2. februar 2022 #1466 Del Skrevet 2. februar 2022 Turjenta_95 skrev (Akkurat nå): Har en ekkel følelse på at Niklas bare spiller på alt som er, følelser og hva enn det måtte være der inne. Velger han Kjersti som førstekjempe så ryker alt av respekt for den fyren, da er han råtten. Helt enig. Jeg tror det skjer uansett. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 2. februar 2022 #1467 Del Skrevet 2. februar 2022 shab skrev (Akkurat nå): Helt enig. Jeg tror det skjer uansett. Ja, føler dessverre det. Og om da ingen reagerer, litt sånn som med stjelinga, da blir jeg skikkelig irritert! Niklas har tapt seg så mye i mine øyne allerede, at om han kommer unna med å gjøre noe så råttent, nei altså! 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 2. februar 2022 #1468 Del Skrevet 2. februar 2022 Turjenta_95 skrev (26 minutter siden): Ja, føler dessverre det. Og om da ingen reagerer, litt sånn som med stjelinga, da blir jeg skikkelig irritert! Niklas har tapt seg så mye i mine øyne allerede, at om han kommer unna med å gjøre noe så råttent, nei altså! Eneste måten han kan gjøre ting godt igjen i mine øyner er ved å velge Isak/evt Adam som 1. kjempe. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 2. februar 2022 #1469 Del Skrevet 2. februar 2022 8 hours ago, Irja said: Ingrid er redd for Kjersti, faktisk. Hva er det som gjør Kjersti så skummel? At hun ikke er intr i lipgloss, botox og heller vil snekre enn å sy puter? Hva snakker du om, ser Ingrid ut som en person som er interessert i lipgloss, Botox og sying? 😆 Tror du blander henne med Sophie da. Sånn jeg skjønner det er Ingrid er snill og morsom, men veldig forsiktig, mens Kjersti mer rett på sak. Så Kjersti ser nok på Ingrid som en liten pysete snowflake og Ingrid syntes Kjersti er for brå og direkte. Også ville Niklas at Kjersti skal bli venn med Ingrid slik at Kjersti ikke velger Ingrid som andrekjempe, fordi Niklas vil heller ha Ingrid i finalen enn Kjersti. Enkelt spill 🤷 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 2. februar 2022 #1470 Del Skrevet 2. februar 2022 5 hours ago, Turjenta_95 said: Har en ekkel følelse på at Niklas bare spiller på alt som er, følelser og hva enn det måtte være der inne. Velger han Kjersti som førstekjempe så ryker alt av respekt for den fyren, da er han råtten. Får håpe at han ikke velger Kjersti. Ingrid er vel fredet. Hun er bestevenninnen hans. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 2. februar 2022 #1471 Del Skrevet 2. februar 2022 Eloise12345 skrev (Akkurat nå): Får håpe at han ikke velger Kjersti. Ingrid er vel fredet. Hun er bestevenninnen hans. Hvis han velger Kjersti, så håper jeg at Kjersti velger Ingrid som 2.kjempe. Han sa jo noe om at han ville at Kjersti og Ingrid skulle bli venner, slik at Kjersti ikke vil velge Ingrid som motstander. Jeg håper Kjersti er fredet denne uken og at Adam blir valgt. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 2. februar 2022 #1472 Del Skrevet 2. februar 2022 Cid skrev (10 timer siden): Jeg redigerte innlegget i det du siterte det Etter første døgn, eller 12 timer Ok,men hva skjedde? I hvilken sammenheng? For jeg regner ikke med du mener da hun tok til tårene etter å ha tapt tvekampen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 2. februar 2022 #1473 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) 19 minutter siden, bonsaijenta said: Hvis han velger Kjersti, så håper jeg at Kjersti velger Ingrid som 2.kjempe. Han sa jo noe om at han ville at Kjersti og Ingrid skulle bli venner, slik at Kjersti ikke vil velge Ingrid som motstander. Jeg håper Kjersti er fredet denne uken og at Adam blir valgt. Ja, helt enig. Hvis han velger Kjersti så håper jeg på at Kjersti velger Ingrid som motstander. Men skulle ikke tro at han vil velge sin hjelper, så mest sannsynlig vil han nok velge Adam eller en annen vil jeg tro. Men den som står mest i fare for å bli valgt blant hans egne hjelpere er nok Kjersti. Virker som at Ingrid er en soleklar favoritt hos han. Og hun er nok derfor fredet fra førstekjempevalget denne uken. Men blir nok Adam eller en annen som blir valgt. Endret 2. februar 2022 av Eloise12345 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 2. februar 2022 #1474 Del Skrevet 2. februar 2022 Tviler sterkt på at Kjersti ville valgt Ingrid som 2.kjempe med tanke på at det liksom er opplest og vedtatt der inne at hun er smart og god i kunnskap. Hun vant jo også mot Shabana i kunnskap. Tror Kjersti har en bedre sjanse mot alle de tre andre, selv om Sophie påstår at hun har stått lenger med melkespann enn noen annen deltaker i Farmens historie. Hadde på TV i bakgrunnen en gang da forrige sesong av Bloggerne gikk, og da drev hun (Sophie) og øvet til nettopp melkespannholding. Hun fikk noen til å ta tiden, MEN hun holdt jo ingen verdens ting i hendene! Hun stod bare med armene rett ut, uten noe ekstra tyngde. Hun har nok dratt en hvit løyn. Forøvrig tror jeg det blir guttekamp. Tror ikke Niklas har tenkt å dra på markedet alene. Jeg tror han mest sannsynlig velger Adam, men hvis han har litt guts velger han Isak, så blir han enten kvitt sin største konkurrent (Isak) eller den som irriterer han mest (Adam). 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 2. februar 2022 #1475 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) Spoiler Forventer en eksplosjon her etter kveldens episode.. Niklas altså 😳 Fikk faktisk litt vondt inni meg etter den episoden. Spoiler ikke direkte hvem som blir førstekjempe. Men man kan sikkert skjønne hvem det ikke blir det ut ifra hva jeg skriver. Endret 2. februar 2022 av Prelunia 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. februar 2022 #1476 Del Skrevet 2. februar 2022 Det var en koselig episode på farmen i går, hyggelig tone og god stemning. Jeg likte Niklas i starten på farmen og deretter falt han veldig de neste episodene. Det er det jo ikke bare folk på KG som synes men det er gjengs oppfatning der ute. Han ble skikkelig mislikt, det sier alle som har fulgt med. Derimot viste han gode sider igjen som storbonde. Hyggelig og raus og fint av ham å velge kjersti som hjelper, det synes jeg hun fortjente på alle måter. Nå blir det spennende hvem han velger som førstekjempe. Han beskytter Ingrid og ønsker antagelig ikke jentekamp. Tipper han velger adam av gutta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 2. februar 2022 #1477 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) 5 minutter siden, Justlooking said: Det var en koselig episode på farmen i går, hyggelig tone og god stemning. Jeg likte Niklas i starten på farmen og deretter falt han veldig de neste episodene. Det er det jo ikke bare folk på KG som synes men det er gjengs oppfatning der ute. Han ble skikkelig mislikt, det sier alle som har fulgt med. Derimot viste han gode sider igjen som storbonde. Hyggelig og raus og fint av ham å velge kjersti som hjelper, det synes jeg hun fortjente på alle måter. Nå blir det spennende hvem han velger som førstekjempe. Han beskytter Ingrid og ønsker antagelig ikke jentekamp. Tipper han velger adam av gutta. Jeg forventer at Niklas velger en av guttene til førstekjempe. Hvis han velger Kjersti så synes jeg at det ikke er fair. Hun er jo hjelperen hans. Tror han velger en mann. Men jeg stoler ikke helt og holdent på Niklas. 😇🙄 Endret 2. februar 2022 av Eloise12345 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 2. februar 2022 #1478 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) Trotwood skrev (6 timer siden): Hva snakker du om, ser Ingrid ut som en person som er interessert i lipgloss, Botox og sying? 😆 Tror du blander henne med Sophie da. Sånn jeg skjønner det er Ingrid er snill og morsom, men veldig forsiktig, mens Kjersti mer rett på sak. Så Kjersti ser nok på Ingrid som en liten pysete snowflake og Ingrid syntes Kjersti er for brå og direkte. Også ville Niklas at Kjersti skal bli venn med Ingrid slik at Kjersti ikke velger Ingrid som andrekjempe, fordi Niklas vil heller ha Ingrid i finalen enn Kjersti. Enkelt spill 🤷 Jeg skriver ikke noe som helst om at jeg tror Ingrid er opptatt av Botox eller lipgloss. Jeg lurer på hvorfor hun er redd for Kjersti. Endret 2. februar 2022 av Irja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 2. februar 2022 #1479 Del Skrevet 2. februar 2022 1 minutt siden, Irja said: Jeg skriver ikke noe som helst som at jeg tror Ingrid er opptatt av Botox eller lipgloss. Jeg lurer på hvorfor hun er redd for Kjersti. Dersom Niklas skulle finne på å velge Kjersti så gjør han det vanskelig for jentene, for Kjersti er sterk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 2. februar 2022 #1480 Del Skrevet 2. februar 2022 Om ikke Isak blir valgt skjønner jeg ikke en dritt. Og Kjersti som er både hjelper og som allerede har vært ute i kamp burde av alle få slippe! Men så har jo Niklas vist at han kan spille ganske stygt og være ganske råtten, så jeg tror absolutt han har det i seg. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå