Gjest Cid Skrevet 25. januar 2022 #901 Del Skrevet 25. januar 2022 Tipponull skrev (2 minutter siden): Er noe usikker på om jeg ser på det virkelige Farmen Kjendis, eller om episoden er byttet ut med en Torsdag Kveld Fra Nydalen-sketsj. Hadde ikke de en liksom Farmen Kjendis der en gang?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2022 #902 Del Skrevet 25. januar 2022 Jeg tenkte nå at det kunne ha vært artig om Henning Hai Lee Yang var med 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 25. januar 2022 #903 Del Skrevet 25. januar 2022 Vampyrina skrev (42 minutter siden): Vet ikke om jeg gidder å se mer Farmen etter dagens episode. Samtidig så Må jeg fortsette, for å se hvor dette ender hen 🥴😆 Er som å bevitne et togkrasj i sakte film. Uten sammenligning forøvrig, 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 25. januar 2022 #904 Del Skrevet 25. januar 2022 Apis skrev (5 minutter siden): Er som å bevitne et togkrasj i sakte film. Uten sammenligning forøvrig, Jeg måtte avreagere med Torpet etterpå, mye koseligere der 😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 25. januar 2022 #905 Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) Cid skrev (40 minutter siden): Vis skjult innhold Herregud for en oppførsel på Adam, skjønner ikke hvordan det er mulig! 😳 De har feilet skikkelig med castingen for denne sesongen… Men Ole Martin liker jeg, han må få bli der! Men de velger vel bare hun unge 🙈 Håper hun i det minste oppfører seg da, jeg unner ikke Morten Harket å se dattera si oppføre seg sånn tullete som de andre har gjort Edit: Jeg har aldri ønsket så inderlig at noen skal sabotert et ukesoppdrag før, jeg unner så absolutt ikke Adam noen kniv! Spoiler Tomine har vel ikke stått frem så positivt i media med god oppførsel tidligere så det blir vel ikke noe bedre her. Håper de lar kokken bli. Endret 25. januar 2022 av *blueberry* 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. januar 2022 #906 Del Skrevet 25. januar 2022 Det der kommer til å bli en tragisk storbonde 🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 25. januar 2022 #907 Del Skrevet 25. januar 2022 Ja ja. Dett var dett. Farmen er vel ikke ferdig riktig enda så skal ikke røpe noe, men denne uka blir det drama. Til nå har jeg syntes programmet har vært kjedelig, og synd at Shabana røyk ut. Liker fargerike personer. Vet ikke hvordan jeg skriver skjult innhold, men litt av en enehersker som ble valgt til storbonde. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. januar 2022 #908 Del Skrevet 25. januar 2022 Frøken Harket, burde fjerne de neglene 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 25. januar 2022 #909 Del Skrevet 25. januar 2022 Klarer de det oppdraget der er det i hvertfall ikke storbondens fortjeneste. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boomshakalaka Skrevet 25. januar 2022 #910 Del Skrevet 25. januar 2022 Dette er jo som å se en Game of Thrones episode! Får Joffrey Lannister vibber sånn som han oppfører seg! "Fordi jeg ikke drikker alkohol så skal ingen andre få drikke det heller. Jeg er kongen!" Ser for meg det blir sabotasje på dette ukesoppdraget, og at neste uke blir denne storbonden førstekjempe igjen. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. januar 2022 #911 Del Skrevet 25. januar 2022 Hahaha, jeg dævver av latter allerede! "Helligdager? Hæææh? Schjære? Er det sånn kliss fra trærne?" Adam virker utrolig umoden til å være 22 år. Dette blir en morsom uke, ihvertfall. 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. januar 2022 #912 Del Skrevet 25. januar 2022 De neglene til Tomine, jeg grøsser! Det er faen meg det verste jeg har sett! 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 25. januar 2022 #913 Del Skrevet 25. januar 2022 Jytte skrev (21 minutter siden): Ja ja. Dett var dett. Farmen er vel ikke ferdig riktig enda så skal ikke røpe noe, men denne uka blir det drama. Til nå har jeg syntes programmet har vært kjedelig, og synd at Shabana røyk ut. Liker fargerike personer. Vet ikke hvordan jeg skriver skjult innhold, men litt av en enehersker som ble valgt til storbonde. Spoilertagen finner du ved å klikke på det som ligner på et øye 😊. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 25. januar 2022 #914 Del Skrevet 25. januar 2022 Adam som storbonde, haha, jeg digger det allerede!😂 Runden med mentoren, lættis! Mye jeg selv ikke forstod😝 Håper Tomine får selvtillit og blir værende💪🏻😌😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 25. januar 2022 #915 Del Skrevet 25. januar 2022 Adam virker jo helt løk. 28 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. januar 2022 #916 Del Skrevet 25. januar 2022 Herregud, så teit Adam er! Han kan da for faen ikke bestemme om Øyunn skal drikke eller ikke! Jeg trodde han kødda først, men tydeligvis ikke. "Min alkohol! Selv om jeg ikke drikker!" 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. januar 2022 #917 Del Skrevet 25. januar 2022 Hatsumomo skrev (6 minutter siden): Adam virker jo helt løk. Men jeg syns han prøvde da. Altså på runden med mentor. Skjønner godt det var mye en 22 år gammel bygutt ikke forsto av det mentor snakket om, men syns Adam var tøff som bare spurte rett ut hva ting betød. Ikke bare nikket og smilte. Men resten av episoden var bare tragisk for hans del da... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 25. januar 2022 #918 Del Skrevet 25. januar 2022 Amatariel skrev (6 minutter siden): Men jeg syns han prøvde da. Altså på runden med mentor. Skjønner godt det var mye en 22 år gammel bygutt ikke forsto av det mentor snakket om, men syns Adam var tøff som bare spurte rett ut hva ting betød. Ikke bare nikket og smilte. Men resten av episoden var bare tragisk for hans del da... Han virket utrolig uintelligent der han stod, men det som skjedde med alkoholen etterpå gikk over alle støvleskaft. Å sette seg til dommer over hva andre skal gjøre på den måten speiler verken han ellers hans religion som er grunnen til at HAN er avholden og hans syn på alkohol i samfunnet generelt, på noe som helst positivt. 19 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 25. januar 2022 #919 Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) Snakk om å drite seg ut og ødelegge for seg selv som storbonde! Helt ufattelig at jeg faktisk har likt ham tidligere. Nå håper jeg de boikotter ukesoppdraget. Det har jeg aldri ønsket tidligere! Synes også han bør bli førstekjempe neste uke. Er sjokkert!!! Endret 25. januar 2022 av tirben 18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 25. januar 2022 #920 Del Skrevet 25. januar 2022 Sånn går det når man gir makt til de religiøse. 19 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå