Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Tipponull skrev (2 minutter siden):

Er noe usikker på om jeg ser på det virkelige Farmen Kjendis, eller om episoden er byttet ut med en Torsdag Kveld Fra Nydalen-sketsj.

Hadde ikke de en liksom Farmen Kjendis der en gang?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vampyrina skrev (42 minutter siden):

Vet ikke om jeg gidder å se mer Farmen etter dagens episode. Samtidig så Må jeg fortsette, for å se hvor dette ender hen 🥴😆

Er som å bevitne et togkrasj i sakte film. Uten sammenligning forøvrig, 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (5 minutter siden):

Er som å bevitne et togkrasj i sakte film. Uten sammenligning forøvrig, 

Jeg måtte avreagere med Torpet etterpå, mye koseligere der 😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (40 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Herregud for en oppførsel på Adam, skjønner ikke hvordan det er mulig! 😳 De har feilet skikkelig med castingen for denne sesongen…

Men Ole Martin liker jeg, han må få bli der! Men de velger vel bare hun unge 🙈 Håper hun i det minste oppfører seg da, jeg unner ikke Morten Harket å se dattera si oppføre seg sånn tullete som de andre har gjort

Edit: Jeg har aldri ønsket så inderlig at noen skal sabotert et ukesoppdrag før, jeg unner så absolutt ikke Adam noen kniv!

Spoiler

Tomine har vel ikke stått frem så positivt i media med god oppførsel tidligere så det blir vel ikke noe bedre her. Håper de lar kokken bli. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja. Dett var dett. Farmen er vel ikke ferdig riktig enda så skal ikke røpe noe, men denne uka blir det drama. Til nå har jeg syntes programmet har vært kjedelig, og synd at Shabana røyk ut. Liker fargerike personer. 

Vet ikke hvordan jeg skriver skjult innhold, men litt av en enehersker som ble valgt til storbonde. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo som å se en Game of Thrones episode! Får Joffrey Lannister vibber sånn som han oppfører seg!  "Fordi jeg ikke drikker alkohol så skal ingen andre få drikke det heller. Jeg er kongen!"

Ser for meg det blir sabotasje på dette ukesoppdraget, og at neste uke blir denne storbonden førstekjempe igjen.

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg dævver av latter allerede! :hoho: "Helligdager? Hæææh? Schjære? Er det sånn kliss fra trærne?" :skratte: Adam virker utrolig umoden til å være 22 år. Dette blir en morsom uke, ihvertfall. 

• Liker 30
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jytte skrev (21 minutter siden):

Ja ja. Dett var dett. Farmen er vel ikke ferdig riktig enda så skal ikke røpe noe, men denne uka blir det drama. Til nå har jeg syntes programmet har vært kjedelig, og synd at Shabana røyk ut. Liker fargerike personer. 

Vet ikke hvordan jeg skriver skjult innhold, men litt av en enehersker som ble valgt til storbonde. 

Spoilertagen finner du ved å klikke på det som ligner på et øye 😊

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adam som storbonde, haha, jeg digger det allerede!😂 Runden med mentoren, lættis! Mye jeg selv ikke forstod😝 Håper Tomine får selvtillit og blir værende💪🏻😌😌

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så teit Adam er! Han kan da for faen ikke bestemme om Øyunn skal drikke eller ikke! Jeg trodde han kødda først, men tydeligvis ikke. "Min alkohol! Selv om jeg ikke drikker!" 

• Liker 25
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hatsumomo skrev (6 minutter siden):

Adam virker jo helt løk.

Men jeg syns han prøvde da. Altså på runden med mentor. Skjønner godt det var mye en 22 år gammel bygutt ikke forsto av det mentor snakket om, men syns Adam var tøff som bare spurte rett ut hva ting betød. Ikke bare nikket og smilte. Men resten av episoden var bare tragisk for hans del da...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (6 minutter siden):

Men jeg syns han prøvde da. Altså på runden med mentor. Skjønner godt det var mye en 22 år gammel bygutt ikke forsto av det mentor snakket om, men syns Adam var tøff som bare spurte rett ut hva ting betød. Ikke bare nikket og smilte. Men resten av episoden var bare tragisk for hans del da...

Han virket utrolig uintelligent der han stod, men det som skjedde med alkoholen etterpå gikk over alle støvleskaft. Å sette seg til dommer over hva andre skal gjøre på den måten speiler verken han ellers hans religion som er grunnen til at HAN er avholden og hans syn på alkohol i samfunnet generelt, på noe som helst positivt.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å drite seg ut og ødelegge for seg selv som storbonde! 

Helt ufattelig at jeg faktisk har likt ham tidligere.  Nå håper jeg de boikotter ukesoppdraget. Det har jeg aldri ønsket tidligere! 

Synes også han bør bli førstekjempe neste uke. 

Er sjokkert!!! 

Endret av tirben
  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...