Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

elien skrev (18 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Det ble Isak

Spoiler vinner

Spoiler

Fortjente ikke å vinne. Makan til usympatisk og slesk type. Isak i Skoda og SE i Porsche....lykke til!!! De fortjener hverandre.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krutthøna skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Fortjente ikke å vinne. Makan til usympatisk og slesk type. Isak i Skoda og SE i Porsche....lykke til!!! De fortjener hverandre.

Spoiler

Enig, hadde han ikke sabotert så hadde det nok vært anderledes

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (22 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Spoiler

Takk for at du sa i fra, da hoppa jeg over del 2. Orker ikke å se han vinne. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finale/Spoiling av vinner: 

Spoiler

Tilslutt ble vinneren altså Isak. 

Det måtte jo gå som det gikk. En dårlig, mutt og fjasete sesong endte altså med den minst ønskelige vinneren for min del. 

Synes at finalen var drit kjedelig. Trasige oppgaver og spørsmål. Var egentlig lite historisk puggekunnskap til grunn, men mer praktisk og lokal kunnskap. Ikke overraskende ga dette en fordel til Isak som har praktisk kunnskap mer i ryggmargen, samt at han slipper lettere unna med å tenke logisk rundt lokal kunnskap foran puggekunnskap. Øyunn fikk heller ingen belønning for å pugge ihjel boken da den historiske kunnskapen ikke ble relevant i finalen.

Strix fikk visst vinneren dem ønsket seg.

Ja nei. Drittsesong! Rett og slett 🥴

Endret av Ctrl
  • Liker 34
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig sesong. Elendig cast, og elendige oppgaver. 

Tilogmed finalen var kjedelig. Jeg spolet over hvertfall 2/3 av finalen. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Sluttet å se når oppgaven var å smi en dørklinke. Tror nok dette var siste gang jeg ser farmen overhodet. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var verdig vinner absolutt, selv om begge sleit i finalen! Den del de enten ikke hadde lest/øvd på? 

Spoiler

Øyunn burde jo ha øvd seg på å smi ihvertfall, det er det vel noe av i finalen uansett. 

Isak er nok ikke den mest sympatiske typen, men jeg liker ham allikevel bedre enn Øyunn, og han er jo en lur type som kan mye, så jeg unner ham seieren :) Og det var jo flere som påpekte at Isak har jo stått på masse og hjulpet de andre med alt mulig. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Prelunia said:

Tragisk med Snekring i semifinalen. Orker ikke si mer enn det. 

Det var jo kjempejevnt, skjønner ikke hvorfor folk klager sånn på det. 

Spoiler

Marna kunne lett ha vunnet, hvis Isak hadde knota litt mer med slurv eller sauen hadde vært vanskelig å overtale.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Vi fikk et hint om at Øyunn mest sannsynlig vinner farmen i ukas Sofa episode. Hvor hun og Levi snakker om at de har fått set bil...

Spekulasjoner rundt vinner av farmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kollontaj said:

Nei, og det vet jo folk som blir med også, så de kan fint øve på det og gjøre mye av det inne på gården. Og hvis de tenkte at Isak var en stor konkurrent i snekring  burde de jo bare valgt ham til førstekjempe da.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Av finalistene var det en grei vinner. Min favoritt om ikke til finalen. Håper virkelig at Øyunn ikke skal dukke opp i allslags programmer fremover.  Da kan jeg rett og slett ikke se på.

Spoiler

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesi skrev (4 minutter siden):
  Skjul innhold

Av finalistene var det en grei vinner. Min favoritt om ikke til finalen. Håper virkelig at Øyunn ikke skal dukke opp i allslags programmer fremover.  Da kan jeg rett og slett ikke se på.

Vis skjult innhold

Spoiler

Det gjorde ikke min heller, men av de to heia jeg lett på Øyunn. Jeg håper vel heller at Isak ikke blir å se i all slags programmer fremover for da kan JEG rett og slett ikke se på. Gikk med vilje inn her for å se etter spoiler da jeg var ferdig med del1 av finalen, fant det og lot være å se del 2. Så lite har jeg til overs for Isak. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...