Krutthøna Skrevet 20. februar 2022 #3101 Del Skrevet 20. februar 2022 elien skrev (18 minutter siden): Vis skjult innhold Det ble Isak Spoiler vinner Spoiler Fortjente ikke å vinne. Makan til usympatisk og slesk type. Isak i Skoda og SE i Porsche....lykke til!!! De fortjener hverandre. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 20. februar 2022 #3102 Del Skrevet 20. februar 2022 Krutthøna skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Fortjente ikke å vinne. Makan til usympatisk og slesk type. Isak i Skoda og SE i Porsche....lykke til!!! De fortjener hverandre. Spoiler Enig, hadde han ikke sabotert så hadde det nok vært anderledes 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. februar 2022 #3103 Del Skrevet 20. februar 2022 Der har jeg sett hvem som vinner! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenteanonym91 Skrevet 20. februar 2022 #3104 Del Skrevet 20. februar 2022 Æsj 14 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memena Skrevet 20. februar 2022 #3105 Del Skrevet 20. februar 2022 Krutthøna skrev (22 minutter siden): Vis skjult innhold Fortjente ikke å vinne. Makan til usympatisk og slesk type. Isak i Skoda og SE i Porsche....lykke til!!! De fortjener hverandre. Spoiler Takk for at du sa i fra, da hoppa jeg over del 2. Orker ikke å se han vinne. 16 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. februar 2022 #3106 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) Finale/Spoiling av vinner: Spoiler Tilslutt ble vinneren altså Isak. Det måtte jo gå som det gikk. En dårlig, mutt og fjasete sesong endte altså med den minst ønskelige vinneren for min del. Synes at finalen var drit kjedelig. Trasige oppgaver og spørsmål. Var egentlig lite historisk puggekunnskap til grunn, men mer praktisk og lokal kunnskap. Ikke overraskende ga dette en fordel til Isak som har praktisk kunnskap mer i ryggmargen, samt at han slipper lettere unna med å tenke logisk rundt lokal kunnskap foran puggekunnskap. Øyunn fikk heller ingen belønning for å pugge ihjel boken da den historiske kunnskapen ikke ble relevant i finalen. Strix fikk visst vinneren dem ønsket seg. Ja nei. Drittsesong! Rett og slett 🥴 Endret 20. februar 2022 av Ctrl 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifte Skrevet 20. februar 2022 #3107 Del Skrevet 20. februar 2022 Kjedelig sesong. Elendig cast, og elendige oppgaver. Tilogmed finalen var kjedelig. Jeg spolet over hvertfall 2/3 av finalen. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maddiie Skrevet 20. februar 2022 #3108 Del Skrevet 20. februar 2022 Spoiler Hvaas er vitsen med å pugge gårdsbok når spørsmåla er sånn?! 🤬KJEDELIG 🤬 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luna1 Skrevet 20. februar 2022 #3109 Del Skrevet 20. februar 2022 Spoiler Sluttet å se når oppgaven var å smi en dørklinke. Tror nok dette var siste gang jeg ser farmen overhodet. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. februar 2022 #3110 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) Spoiler Ikke den vinneren, eller finalistene jeg ønsket. Endret 20. februar 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 20. februar 2022 #3111 Del Skrevet 20. februar 2022 KJØR NODA MARNA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. februar 2022 #3112 Del Skrevet 20. februar 2022 Håper neste sesong blir bedre, kan I hvert fall, ikke bli verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 20. februar 2022 #3113 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg syntes det var verdig vinner absolutt, selv om begge sleit i finalen! Den del de enten ikke hadde lest/øvd på? Spoiler Øyunn burde jo ha øvd seg på å smi ihvertfall, det er det vel noe av i finalen uansett. Isak er nok ikke den mest sympatiske typen, men jeg liker ham allikevel bedre enn Øyunn, og han er jo en lur type som kan mye, så jeg unner ham seieren Og det var jo flere som påpekte at Isak har jo stått på masse og hjulpet de andre med alt mulig. 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 20. februar 2022 #3114 Del Skrevet 20. februar 2022 Tragisk med Snekring i semifinalen. Orker ikke si mer enn det. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. februar 2022 #3115 Del Skrevet 20. februar 2022 Snekring er vel ikke uvanlig? https://www.fvn.no/nyheter/lokalt/i/zGJLg9/oppfinneren-til-topps-i-farmen-kjendis 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 20. februar 2022 #3116 Del Skrevet 20. februar 2022 2 minutter siden, Prelunia said: Tragisk med Snekring i semifinalen. Orker ikke si mer enn det. Det var jo kjempejevnt, skjønner ikke hvorfor folk klager sånn på det. Spoiler Marna kunne lett ha vunnet, hvis Isak hadde knota litt mer med slurv eller sauen hadde vært vanskelig å overtale. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 20. februar 2022 #3117 Del Skrevet 20. februar 2022 Spoiler Vi fikk et hint om at Øyunn mest sannsynlig vinner farmen i ukas Sofa episode. Hvor hun og Levi snakker om at de har fått set bil... Spekulasjoner rundt vinner av farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 20. februar 2022 #3118 Del Skrevet 20. februar 2022 1 minutt siden, Kollontaj said: Snekring er vel ikke uvanlig? https://www.fvn.no/nyheter/lokalt/i/zGJLg9/oppfinneren-til-topps-i-farmen-kjendis Nei, og det vet jo folk som blir med også, så de kan fint øve på det og gjøre mye av det inne på gården. Og hvis de tenkte at Isak var en stor konkurrent i snekring burde de jo bare valgt ham til førstekjempe da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesi Skrevet 20. februar 2022 #3119 Del Skrevet 20. februar 2022 Spoiler Av finalistene var det en grei vinner. Min favoritt om ikke til finalen. Håper virkelig at Øyunn ikke skal dukke opp i allslags programmer fremover. Da kan jeg rett og slett ikke se på. Spoiler 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memena Skrevet 20. februar 2022 #3120 Del Skrevet 20. februar 2022 Vesi skrev (4 minutter siden): Skjul innhold Av finalistene var det en grei vinner. Min favoritt om ikke til finalen. Håper virkelig at Øyunn ikke skal dukke opp i allslags programmer fremover. Da kan jeg rett og slett ikke se på. Vis skjult innhold Spoiler Det gjorde ikke min heller, men av de to heia jeg lett på Øyunn. Jeg håper vel heller at Isak ikke blir å se i all slags programmer fremover for da kan JEG rett og slett ikke se på. Gikk med vilje inn her for å se etter spoiler da jeg var ferdig med del1 av finalen, fant det og lot være å se del 2. Så lite har jeg til overs for Isak. 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå