Nooni Skrevet 17. februar 2022 #3001 Skrevet 17. februar 2022 Jeg irriterer meg fortsatt over at Øyunn ikke valgte Isak som førstekjempe. Alle kunne tatt han i kunnskap, for den grenen handler like mye om kunnskap som flaks. Jeg unner definitivt ikke at "tøffingen" som ikke har stått for noe og som har snodd seg unna hver eneste tvekamp ved å spille/skjøvet damene foran seg, en seier. 29
Gjest Cid Skrevet 17. februar 2022 #3002 Skrevet 17. februar 2022 Kollontaj skrev (2 timer siden): https://www.nettavisen.no/livsstil/sophie-elises-farmen-onske-gikk-i-oppfyllelse-han-er-noe-for-meg/s/12-95-3424131473 Han er noe for meg. Ja, ja. Ufyselig både hun og Isak 😡 Athena79 skrev (48 minutter siden): En ting jeg har stusset på hvorfor er egentlig Øyun med på farmen kjendis, har hun ikke bare vunnet sommerhytta? Man er vel ikke kjendis av den grunn? Blir jo det samme som en som har vunnet Vil du bli millionær var med...Samme gjelder Paradise Hotel deltagere som har vært med tidligere. Er ikke hun en influenser også? Ikke at jeg synes det fortjener en kjendis status
Trotwood Skrevet 17. februar 2022 #3003 Skrevet 17. februar 2022 Øyunn har vel vært veldig åpen om at hun var med på Sommerhytta for å bli kjendis, og etter at hun vant sa hun opp jobben for å bli influenser på heltid. 🤷 Det er jo sånn for mange som melder seg på reality, det er en fot innafor om man vil jobbe med TV eller leve av kjendistilværelsen. 10
Anugita Skrevet 17. februar 2022 #3004 Skrevet 17. februar 2022 Trotwood skrev (27 minutter siden): Øyunn har vel vært veldig åpen om at hun var med på Sommerhytta for å bli kjendis, og etter at hun vant sa hun opp jobben for å bli influenser på heltid. 🤷 Det er jo sånn for mange som melder seg på reality, det er en fot innafor om man vil jobbe med TV eller leve av kjendistilværelsen. Men da skjønner jeg ikke hvorfor de ikke durer på med Karianne fra vanlige Farmen isteden? Hun ønsker det jo også, og er blid, hyggelig, har en bred apell (bredere enn Øyunn, vil jeg tro?) 3
Gjest Cid Skrevet 17. februar 2022 #3005 Skrevet 17. februar 2022 Anugita skrev (4 minutter siden): Men da skjønner jeg ikke hvorfor de ikke durer på med Karianne fra vanlige Farmen isteden? Hun ønsker det jo også, og er blid, hyggelig, har en bred apell (bredere enn Øyunn, vil jeg tro?) Fordi hun allerede har vært med på farmen 2 ganger
Heartland Skrevet 17. februar 2022 #3006 Skrevet 17. februar 2022 Mnjah skrev (På 16.2.2022 den 11.25): Skjul innhold Gud så barnslig Sofie var under matlagingen. Minner om en 16-åring som vil imponere de tøffe gutta. Trotwood skrev (På 16.2.2022 den 11.56): Skjul innhold Sophie var skikkelig usmakelig i denne episoden. Skipper en konkurranse helt og bare drikker og tuller seg gjennom den siste. Noen andre hadde faktisk lyst på hennes plass i gårdskonkurransen. Kjipt at Kjersti røyk på tullefeil, så surt. Håper ikke Øyunn vinner, jeg irriterer meg bare mer og mer over henne, hun er så oppmerksomhetssyk og slitsom. Men samtidig har hun jo gjort seg fortjent. Ti T Usen skrev (På 16.2.2022 den 12.58): Skjul innhold Igår lå hun på kne og flira da Vebjørn slet seg gjennom hinderløypa. Sjarmtroll Plutselig slo det meg at Sophie faktisk er 27 år! 27! Jeg kjenner 17-åringer som er voksnere! Er ikke Øyunn 26, altså et år yngre? Hvis man så på matlagingskonkurransen fremstå det som det er 10 år imellom dem! 17.11 skrev (6 timer siden): Jeg ble skikkelig sur når Kjersti gikk ut, eller Shæshti, som Øyunn sier. Heier definitivt på Marna nå, hun har virkelig kjempet seg frem. Åh, og så irriterer det meg sånn at Øyunn sier ÅNKLI! Hele tiden! Ånkli ånkli ånkli! Hulderen skrev (2 timer siden): TV2 sliter veldig med å få kjendiser til å stille. Det er derfor de sparker i gang sine egne programledere også. Når man må grave så dypt etter «kjendiser», så blir det litt tvilsomt utvalg. Ja, det er ganske spesielt at TV2 tar inn intet mindre enn 3 programledere fra God kveld Norge! 14
Prelunia Skrevet 17. februar 2022 #3007 Skrevet 17. februar 2022 Spoiler Spoilet akkurat Levi og Øyunn på sofa? Han sa " nå har vi snart alt : hytte ,bil og snart leilighet " når de snakker om at de har fått lån til leilighet. En kommentar til en av semifinalistene , og at jeg lurer på om en av de fikk spoilet vinneren . 6
Variert skydekke Skrevet 17. februar 2022 #3008 Skrevet 17. februar 2022 Prelunia skrev (7 minutter siden): Skjul innhold Spoilet akkurat Levi og Øyunn på sofa? Han sa " nå har vi snart alt : hytte ,bil og snart leilighet " når de snakker om at de har fått lån til leilighet. En kommentar til en av semifinalistene , og at jeg lurer på om en av de fikk spoilet vinneren . Det er ganske vanlig å ha bil, så det er jo ikke en spoiler. Bilen blir heller ikke overlevert før finalen har vært vist på TV. 5
Thaila Skrevet 17. februar 2022 #3009 Skrevet 17. februar 2022 (endret) Variert skydekke skrev (På 17.2.2022 den 20.27): Det er ganske vanlig å ha bil, så det er jo ikke en spoiler. Bilen blir heller ikke overlevert før finalen har vært vist på TV. Jeg har hørt en annen spoiler på odel, som sier noen annet 🤷♀️ men veit jo ikke om det er spoilere eller ønsketenkning. Endret 18. februar 2022 av Elaine Marley 2 1
Zenhouse Skrevet 17. februar 2022 #3010 Skrevet 17. februar 2022 Prelunia skrev (1 time siden): Skjul innhold Spoilet akkurat Levi og Øyunn på sofa? Han sa " nå har vi snart alt : hytte ,bil og snart leilighet " når de snakker om at de har fått lån til leilighet. En kommentar til en av semifinalistene , og at jeg lurer på om en av de fikk spoilet vinneren . Spoiler Nei tror nok ikke det. Tror det var fordi de nettopp fikk tinglyst/skjøte på hytta og dermed pant i hytta og nok egenkapital til lån til leilighet
Galen King Skrevet 17. februar 2022 #3011 Skrevet 17. februar 2022 Er glad det var Marna som klarte den kunnskapskonkurransen, litt mer usikker på Sophie Elise som ikke hadde så mye mer å gi. Lurer på om de reverserer konkurransen neste år sånn at de som svarer feil må gå ett skritt frem istedet for de som svarer riktig. 3
Galen King Skrevet 17. februar 2022 #3012 Skrevet 17. februar 2022 Hadde vært interessant å se Niklas prøve seg på gårdskonkurransen og prøve å lage mat og den sykonkurransen. Men var vel på tide at han dro. 4
Heartland Skrevet 17. februar 2022 #3013 Skrevet 17. februar 2022 Kollontaj skrev (7 timer siden): https://www.nettavisen.no/livsstil/sophie-elises-farmen-onske-gikk-i-oppfyllelse-han-er-noe-for-meg/s/12-95-3424131473 Han er noe for meg. Ja, ja. What.. dette uttaler hun i mai i fjor, mens hun fortsatt har samboer? 7
Gjest MrsMacchiato Skrevet 17. februar 2022 #3014 Skrevet 17. februar 2022 Orly skrev (6 timer siden): Vokst opp på gård? Er det faren som hsr gård da? Jeg vet da ikke? Hun sier hun har vokst opp på gård, det står også i diverse mediasaker om henne.
Galen King Skrevet 17. februar 2022 #3015 Skrevet 17. februar 2022 Savner litt den smedkonkurransen hvor man skal smi nøkkel som passer, kanskje den kommer i semifinalen, hvem vet. Men den håndverk-og ro konkurransen var vel den som erstattet den. 2
AnonymBukser Skrevet 17. februar 2022 #3016 Skrevet 17. februar 2022 (endret) Hulderen skrev (7 timer siden): TV2 sliter veldig med å få kjendiser til å stille. Det er derfor de sparker i gang sine egne programledere også. Når man må grave så dypt etter «kjendiser», så blir det litt tvilsomt utvalg. Skjønner veldig godt at kjendiser ikke vil være med i Farmen Kjendis. Det begynner å bli en del folk nå, som har fått ødelagt sitt offentlige image gjennom å være med i programmet. Endret 17. februar 2022 av AnonymBukser 25
Entern Skrevet 18. februar 2022 #3017 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBukser skrev (1 time siden): Skjønner veldig godt at kjendiser ikke vil være med i Farmen Kjendis. Det begynner å bli en del folk nå, som har fått ødelagt sitt offentlige image gjennom å være med i programmet. Jepp, veldig godt poeng👍 Bare tenk på Thomas Felberg… 21
Gjest Cid Skrevet 18. februar 2022 #3018 Skrevet 18. februar 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Jepp, veldig godt poeng👍 Bare tenk på Thomas Felberg… Hva skjedde med han?
Entern Skrevet 18. februar 2022 #3019 Skrevet 18. februar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hva skjedde med han? Fulgte ikke så mye med sjøl, men mange mener han oppførte seg usympatisk når han var med. 3
Gjest Cid Skrevet 18. februar 2022 #3020 Skrevet 18. februar 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Fulgte ikke så mye med sjøl, men mange mener han oppførte seg usympatisk når han var med. Det synes jeg han gjorde, usmakelig oppførsel 😒
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå