Neket Skrevet 16. februar 2022 #2961 Del Skrevet 16. februar 2022 Hva skjedde med nesa til Heine? Såret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 16. februar 2022 #2962 Del Skrevet 16. februar 2022 Neket skrev (11 minutter siden): Hva skjedde med nesa til Heine? Såret. Han gikk i bakken med hodet først under tvekamp i saging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 17. februar 2022 #2963 Del Skrevet 17. februar 2022 Herregud så godt og fint det så ut det som Øyunn laget💗 skikkelig fint dandert🤩 Let’s be honest, Sophy kan ikke lage mat..😂 men imponert over hvor langt hun faktisk kom seg🥳 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. februar 2022 #2964 Del Skrevet 17. februar 2022 Ctrl skrev (3 timer siden): Vel hvis så, så har han ekstremt dårlig og spesiell humor. Og dårlig humor i form av spydigheter må man ta konsekvensene av hvis humoren ikke slår an. Humor er ikke synonymt med at det er greit. Jeg liker ikke måten han kommer med nedbrytende stikkere mot andre på. Og han bruker aldri samme humor mot seg selv. Rart det der. For min del fremstår han som krampeaktig høy på seg selv og har et behov for å markere seg, og det er ikke humor for meg uavhengig hvor mange glimt i øyet han måtte ha hatt. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. februar 2022 #2965 Del Skrevet 17. februar 2022 Thaila skrev (12 timer siden): Hun drakk melk rett fra kua også. Synes det var litt spess om hun er veganer, ikke at jeg bryr meg men. Hun har aldri vært veganer, hun har lekt at hun har vært vegetarianer. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 17. februar 2022 #2966 Del Skrevet 17. februar 2022 Ctrl skrev (8 timer siden): Skjul innhold Nå viste det seg at det var Øyunn som vant, men problematisk er det, ja. Hadde Heine vunnet, uavhengig om det var riktig eller ikke, så kunne dette fort endt opp som en ny skandaleteori om kameraderi. På en annen side kan man undre seg over om kokken bedømte Heine strengere enn normalt nå, fordi de kjente hverandre. Spekulasjoner, selvfølgelig, men det er vel det som er problemet. Hvorfor skape en situasjon for å lage spekulasjoner når man kan gjøre det ordentlig som utgangspunkt? Kameraderispekulasjoner ødela blant annet en hel sesong av Sommerhytta da det kom fram underveis at paret som vant hadde tette forbindelser med to av dommerne, og særlig Finn stod de nært. Det ble heller ikke bedre at Finn så ut til å dømme utifra et bias. Sommerhytta produseres også av Strix. Så Strix bør virkelig skjerpe seg angående dette. Den bedømmelsen burde vært blind slik at man ikke visste hvem som hadde lager hvilken rett. Dette blir litt for søkt. Samme gjelder søm. Når avgjørelsen er basert på skjønn bør ikke dommer vite hvem som står bak arbeidet før etterpå. 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 17. februar 2022 #2967 Del Skrevet 17. februar 2022 Thaila skrev (3 timer siden): Jeg synes det er kult om Øyunn vinner bilen etter at hun også har vunnet en hytte i en reality 😅 det er jo det hun er kjent for også, at hun vant en hytte. så jeg synes det er bra gjort om hun får det til, og blir kjendis på kjøpet! 😆 ….og jobb som programleder i et eller annet på tv2. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 17. februar 2022 #2968 Del Skrevet 17. februar 2022 Helt enig med de som er kritiske til SE sin håndtering av matlagingskonkurransen. Måten som hun stadig tittet bort mot Isak og Marna mens hun kylte nedpå vin viser veldig godt at hun prøvde å spille kul, mens det bare vitner om usikkerhet. Etter en solid innsats i hinderløype der hun gjorde et ærlig forsøk, var det nå tilbake til å ikke tørre å prøve. Påfallende nok gjorde hun sin beste innsats når Isak ikke var der og kunne se henne evt mislykkes. Det er så utrolig umodent å ty til «jeg gidder ikke prøve» - strategien for å unngå å fremstå som mislykket. Flau forestilling, og hun opptar plassen for noen som virkelig hadde motivasjon for å gjøre en innsats. Synd for Kjersti at det ble stang ut på alle oppgavene, hun hadde vært en verdig vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 17. februar 2022 #2969 Del Skrevet 17. februar 2022 Jeg heier på Marna. Har ikke sett Torpet. Noen som vet hva hun har lært der? Bygget noe? Vært i smia? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 17. februar 2022 #2970 Del Skrevet 17. februar 2022 (endret) Viki6 skrev (12 minutter siden): Jeg heier på Marna. Har ikke sett Torpet. Noen som vet hva hun har lært der? Bygget noe? Vært i smia? Hun bygget blant annet et drivhus med Ole Martin, det fikk de mye skryt for av mentor. Ellers viste hun hvor mye bein hun har i nesa, med stå-på-vilje og godt mot hele veien. Må si jeg ble imponert over henne på Torpe - hun gjorde en veldig fin figur der. (Jeg kjente henne kun fra Bloggerne, hvor jeg synes hun ofte har kommet litt dårlig ut pga krangling med mannen.) De hadde forøvrig ikke smie på Torpet, men Marna er oppvokst på gård, så kanskje hun har kjennskap til smie likevel? Endret 17. februar 2022 av MrsMacchiato La til noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 17. februar 2022 #2971 Del Skrevet 17. februar 2022 Carmen67 skrev (5 timer siden): Den bedømmelsen burde vært blind slik at man ikke visste hvem som hadde lager hvilken rett. Dette blir litt for søkt. Samme gjelder søm. Når avgjørelsen er basert på skjønn bør ikke dommer vite hvem som står bak arbeidet før etterpå. Enig i at bedømmelsen burde være blind, og jeg kan ikke forstå hvorfor det er så vanskelig å gjennomføre? Så vidt jeg skjønte, var sykonkurransen blind da sømeksperten gikk rundt og bedømte, og at når bedømmelsen var avklart, så fikk hun vite hvem som hadde sydd hvilket forkle. Alle slike konkurranser med ekstern dommer burde være blinde for å sikre et mest mulig rettferdig resultat! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 17. februar 2022 #2972 Del Skrevet 17. februar 2022 Jeg håper virkelig oppgavene de får i finalen er rettferdige, slik at ikke Isak kan vinne soleklart på snekker-oppgaver eller styrke. Håper det blir kunnskap! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopard Skrevet 17. februar 2022 #2973 Del Skrevet 17. februar 2022 Må da være litt irriterende for de som røk ut og faktisk hadde lyst til å kjempe ordentlig for å vinne, å se S.E stå der å fjase seg til og ikke engang gidde å prøve mens hun heller i seg ei flaske vin? Litt av et forbilde. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 17. februar 2022 #2974 Del Skrevet 17. februar 2022 CecilieX skrev (3 timer siden): Helt enig med de som er kritiske til SE sin håndtering av matlagingskonkurransen. Måten som hun stadig tittet bort mot Isak og Marna mens hun kylte nedpå vin viser veldig godt at hun prøvde å spille kul, mens det bare vitner om usikkerhet. Etter en solid innsats i hinderløype der hun gjorde et ærlig forsøk, var det nå tilbake til å ikke tørre å prøve. Påfallende nok gjorde hun sin beste innsats når Isak ikke var der og kunne se henne evt mislykkes. Det er så utrolig umodent å ty til «jeg gidder ikke prøve» - strategien for å unngå å fremstå som mislykket. Flau forestilling, og hun opptar plassen for noen som virkelig hadde motivasjon for å gjøre en innsats. Synd for Kjersti at det ble stang ut på alle oppgavene, hun hadde vært en verdig vinner. Det er også så utrolig respektløst overfor de som ønsket å komme videre, som ga "alt" 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBukser Skrevet 17. februar 2022 #2975 Del Skrevet 17. februar 2022 Leopard skrev (6 minutter siden): Må da være litt irriterende for de som røk ut og faktisk hadde lyst til å kjempe ordentlig for å vinne, å se S.E stå der å fjase seg til og ikke engang gidde å prøve mens hun heller i seg ei flaske vin? Litt av et forbilde. Folk som har SE som forbilde, må nok uansett gå i seg selv. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 17. februar 2022 #2976 Del Skrevet 17. februar 2022 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 17. februar 2022 av Elaine Marley 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selbu Skrevet 17. februar 2022 #2977 Del Skrevet 17. februar 2022 Det er utrolig usjarmerende når en som er god i det meste ser ned på andre som ikke greier det samme. Viser mangel på både empati og raushet, noe jeg setter høyere enn å være "tøff". Ref. Isak....😒 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 17. februar 2022 #2978 Del Skrevet 17. februar 2022 Ser Isak ned på andre som ikke klarer det samme da? Det opplever ikke jeg. Han er god til mye og klar over det, men han lavmælt og rolig når han vinner noe, han gnir det ikke inn, hoverer eller feirer overdådig, i motsetning til flere av de andre. Og han er ydmyk før konkurranser, sier bare at alt kan skje. Og han gir anerkjennelse til de som jobber bra. Tror han er veldig fin å jobbe sammen med, klarer liksom å finne styrken i andre. Husker fra Tøffeste at hans lag gjorde det vel alltid best, uansett hvem han var på lag med. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 17. februar 2022 #2979 Del Skrevet 17. februar 2022 Trotwood skrev (2 minutter siden): Ser Isak ned på andre som ikke klarer det samme da? Det opplever ikke jeg. Han er god til mye og klar over det, men han lavmælt og rolig når han vinner noe, han gnir det ikke inn, hoverer eller feirer overdådig, i motsetning til flere av de andre. Og han er ydmyk før konkurranser, sier bare at alt kan skje. Og han gir anerkjennelse til de som jobber bra. Tror han er veldig fin å jobbe sammen med, klarer liksom å finne styrken i andre. Husker fra Tøffeste at hans lag gjorde det vel alltid best, uansett hvem han var på lag med. Selv om jeg håper på dame-seier, så anser jeg Isak som en veldig verdig vinner.. Han traff bullseye i øksekasting, og den åren han lagde var en "perfect fit". Ekstra imponerende da han ble ferdig før de andre var halvveis. Ble også imponert over fella han lagde. Det er tydelig at Isak er en dyktig fyr. At han opptrer litt selvgod syns jeg egentlig bare er artig.. At man har et litt sånn "elsk/hat"-forhold til finalistene gjør det bare ekstra spennende=) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 17. februar 2022 #2980 Del Skrevet 17. februar 2022 Pinlig å se Sophie Elise ikke gidde å legge en liten innsats i matlaginga. Hun kunne like gjerne trukket seg før kunnskapskonkurransen. Veldig provoserende at hun som ikke hadde litt lyst til å vinne eller gjøre en innsats for å vinne frarøvet tre andre sjansen til å få en semifinale billett. Spesielt Vebjørn som jeg følte oppriktig hadde lyst til å komme videre. Marna tror jeg blir tøff å slå i finalen om hun når dit, virker som hun er veldig kunnskapsrik og kan mye! 😄 Skal se at det blir enda en Sunnmøring som drar det i havn, er jo ikke så mange år siden Tonje Garvik vant. 😄 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå