sys64738 Skrevet 16. februar 2022 #2941 Del Skrevet 16. februar 2022 Er litt fascinert av den SJEF's tattoveringa til Øyunn! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 16. februar 2022 #2942 Del Skrevet 16. februar 2022 Nå er det samme for meg hvem som vinner, bare det ikke blir Isak! 😅 26 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 16. februar 2022 #2943 Del Skrevet 16. februar 2022 Synes det er en kul trio som ble igjen! Morsomt hvis noen faktisk slår Isak, tror han kommer til å føle seg dum da! 😄 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 16. februar 2022 #2944 Del Skrevet 16. februar 2022 Skulle helst sett Isak ut, men veldig fornøyd med at Øyunn og Marna gikk videre, nå håper jeg på jenteseier 😊 Synes det nesten er litt krise om Isak vinner. Blir vel smi, og melkespann, så litt redd Isak vinner på smia. Så blir det jentene mot hverandre i melkespann. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. februar 2022 #2945 Del Skrevet 16. februar 2022 Blueberrymuffin skrev (Akkurat nå): Skulle helst sett Isak ut, men veldig fornøyd med at Øyunn og Marna gikk videre, nå håper jeg på jenteseier 😊 Synes det nesten er litt krise om Isak vinner. Blir vel smi, og melkespann, så litt redd Isak vinner på smia. Så blir det jentene mot hverandre i melkespann. Jeg syns også at Isak kan ryke. Håper på seier til Marna! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 16. februar 2022 #2946 Del Skrevet 16. februar 2022 Veldig synd at Kjersti gikk ut, likeså Heine. Overrasket over Øyunn, veldig bra. Skuffet over Sophie, men forstår valget hennes angående syingen ~Allikevel trist at hun som ikke har motivasjon fikk plassen foran Vebjørn. Så er det Isak ~ fremstår som selvgod og arrogant. Ufin oppførsel og lever slett ikke opp til norges tøffeste. Og hva med dette? " Blir det blogginlegg, ser jeg på Marna som den sterkeste konkurrenten" Her drar han opp blogging som et "hån" ~ men ironisk nok er det er jo blogg "dama" hans er kjent for. Nå håper jeg det blir en jentefinale og at Marna vinner. Så kan Isak fortsette å kose seg med Frøken Sophie. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 16. februar 2022 #2947 Del Skrevet 16. februar 2022 Heia Marna! Eventuelt Isak Jeg har egentlig ikke noe særlig i mot Isak,som alle andre har, han er jo seg selv lik. I Norges Tøffeste ble han jo kjent for å finne egne og kanskje uortodokse løsninger på utfordringene han møter, og det er jo nettopp det han har gjort i Farmen også. Han har spilt spillet og holdt korta tett til brystet. Han er en cocky type og er ikke redd for å tøye regler eller sette ut motstandere, men det vet man allerede jo fra Tøffeste. Marna liker jeg fordi hun har vært så målrettet og positiv og jobbet hardt for målet sitt hele veien. Øyunn er fremdeles ingen favoritt hos meg, selv om hun absolutt har gjort seg fortjent til plass i finalen. Jeg klarer ikke unngå å irritere meg over henne, det er noe som skurrer litt hos henne. Hun fremstår så påtatt og jeg føler ikke hun er seg selv, at hun er litt for opptatt av å være kjendis i stedet. Hun virker usikker og overkompenserer. Egentlig ikke noe konkret, bare en følelse av at noe er off. Hun er sikkert en fin person, men hun fremstår ikke genuin på TV. Jeg tror at Øyunn vinner, føler de har bygget veldig opp til det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 16. februar 2022 #2948 Del Skrevet 16. februar 2022 I dag kjente jeg godt på det. Jeg gleder meg til søndag. Ikke fordi jeg er så uhorvelig spent, kanskje tvert imot, men fordi jeg gleder meg til det er over. Det har vært en dårlig sesong med mye fjas, tøv og usportsligheter. Profilene har gitt bismak. Noen har jeg fått i vranghalsen også. Og "konkurransen" virker gjennomført castet. I tillegg har underholdningen vært langt under pari. Så man kan ikke kalle årets sesong for verken konkurranse eller underholdning. Jeg vil kalle sesongen for tidsfordriv. Det blir heller ikke bedre at Farmen Kjendis kommer rett etter 12 uker med Farmen. Så jeg er mett på konseptet nå, er glad det er over og synes det er helt greit at det er 7 måneder til neste runde! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 16. februar 2022 #2949 Del Skrevet 16. februar 2022 Jeg synes det er kult om Øyunn vinner bilen etter at hun også har vunnet en hytte i en reality 😅 det er jo det hun er kjent for også, at hun vant en hytte. så jeg synes det er bra gjort om hun får det til, og blir kjendis på kjøpet! 😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. februar 2022 #2950 Del Skrevet 16. februar 2022 Gud bedre, så pinlig å se Sofie Elise i matlagingskonkurransen Bare hælker innpå med vin uten å gidde å prøve en gang! Og den falske latteren da, usj! Syns hun var helt uspiselig i dagens episode. Glad hun røk ut. Syns det så ut som hun hadde veldig mye sminke idag, har hun smuglet inn sminke eller er det bare permanent makeup? Vet at hun har permanent makeup, vippeextentions, tatoverte bryn osv fra før, men syns bare det så ekstra mye ut idag. Mulig det bare så sånn ut eller at jeg ikke har lagt merke til det før nå. Håper Marna vinner hele skiten! Og Isak og Øyunn skulle vært byttet ut med Heine og Kjersti. Utrolig synd med tabbene til Kjersti, hadde unnet henne så veldig å vinne! Jeg liker ikke Øyunn helt heller, vet ikke hvorfor, men hun virker liksom så falsk. Men bare ikke Isak vinner så er jeg fornøyd. Men frykter at han vinner da. Jeg skal le så jævlig rått om han blir slått ut av en jente som attpåtil er blogger! Marna er dritsmart, så håper virkelig hun gruuuuuuser den oppblåste blæra i kunnskap! 💪🏻 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude 73 Skrevet 16. februar 2022 #2951 Del Skrevet 16. februar 2022 Kartoffel skrev (27 minutter siden): Nå er det samme for meg hvem som vinner, bare det ikke blir Isak! 😅 Samme her, girlpower🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 16. februar 2022 #2952 Del Skrevet 16. februar 2022 Eloise12345 skrev (1 time siden): Skjul innhold Uff det var trist. Da var det faktisk verre enn jeg trodde. 😪. Men håper på at hun kan leve et langt fint liv med det. ❤ Det trenger ikke være så dramatisk. Vi har det i familien, jeg i en liten grad og en av søsknene mine i større grad. Han får betablokkere mot det som hjelper mye. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athod Skrevet 16. februar 2022 #2953 Del Skrevet 16. februar 2022 Liker Isak jeg. Jada han er cocky, men kun på en leken og ikke alvorlig måte. Den siste kommentaren er selvfølgelig sagt med et glimt i øyet, at folk tar den alvorlig og blir provosert er bare en del av moroa. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 16. februar 2022 #2954 Del Skrevet 16. februar 2022 (endret) Athod skrev (17 minutter siden): Liker Isak jeg. Jada han er cocky, men kun på en leken og ikke alvorlig måte. Den siste kommentaren er selvfølgelig sagt med et glimt i øyet, at folk tar den alvorlig og blir provosert er bare en del av moroa. Vel hvis så, så har han ekstremt dårlig og spesiell humor. Og dårlig humor i form av spydigheter må man ta konsekvensene av hvis humoren ikke slår an. Humor er ikke synonymt med at det er greit. Jeg liker ikke måten han kommer med nedbrytende stikkere mot andre på. Og han bruker aldri samme humor mot seg selv. Rart det der. For min del fremstår han som krampeaktig høy på seg selv og har et behov for å markere seg, og det er ikke humor for meg uavhengig hvor mange glimt i øyet han måtte ha hatt. Endret 16. februar 2022 av Ctrl 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 16. februar 2022 #2955 Del Skrevet 16. februar 2022 HEIA MARNA!!!!!!!! Stakkars "all over the place" Kjersti. Men heia Maria. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 16. februar 2022 #2956 Del Skrevet 16. februar 2022 7 minutter siden, Athod said: Liker Isak jeg. Jada han er cocky, men kun på en leken og ikke alvorlig måte. Den siste kommentaren er selvfølgelig sagt med et glimt i øyet, at folk tar den alvorlig og blir provosert er bare en del av moroa. Jeg tror også det er mye glimt i øyet. Og tenker at den kommentaren er nok i en kontekst og ikke helt ut av det blå. Vi hører jo ikke hva intervjueren spør om og Isak må man jo virkelig jobbe for å få noe ut av. Han ble sikkert spurt om hvem som er den største konkurrenten, også har han svart at det kommer an på oppgaven også har de spurt hva han tror de andre kan slå ham ut i eller noe sånt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 16. februar 2022 #2957 Del Skrevet 16. februar 2022 (endret) 22 minutter siden, neon_sun said: Det trenger ikke være så dramatisk. Vi har det i familien, jeg i en liten grad og en av søsknene mine i større grad. Han får betablokkere mot det som hjelper mye. Det er sikkert ikke så dramatisk som man kan tro. Enig med deg. Det er akkurat som med hjertefeil. Har et voksent barn med medfødt hjertefeil. Det var en del som trodde at det var veldig dramatisk. Men det har gått veldig bra. Endret 16. februar 2022 av Eloise12345 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. februar 2022 #2958 Del Skrevet 16. februar 2022 Athod skrev (22 minutter siden): Liker Isak jeg. Jada han er cocky, men kun på en leken og ikke alvorlig måte. Den siste kommentaren er selvfølgelig sagt med et glimt i øyet, at folk tar den alvorlig og blir provosert er bare en del av moroa. Hvor var det glimtet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RS_ Skrevet 16. februar 2022 #2959 Del Skrevet 16. februar 2022 Athod skrev (51 minutter siden): Liker Isak jeg. Jada han er cocky, men kun på en leken og ikke alvorlig måte. Han minner meg litt om Petter Northug, han fyrte også konkurrentene til min store fornøyelse. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. februar 2022 #2960 Del Skrevet 16. februar 2022 RS_ skrev (Akkurat nå): Han minner meg litt om Petter Northug, han fyrte også konkurrentene til min store fornøyelse. Liker Northug mye bedre enn han i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå