Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

mjaus skrev (12 timer siden):
  Skjul innhold

Ja, ironisk at han drar opp blogging også som et "hån",  når det er det "dama" hans er kjent for🙄

Spoiler

Jeg visste ikke at Øyunn var danser heller :klo: 

Prelunia skrev (9 timer siden):
  Skjul innhold

Enig, men ikke overrasket. Det var akkurat sånn han var i Norges tøffeste. Tror også Isak har kommet med mange kommentarer underveis til andre , som ikke har blitt med. Tenker da på at Adam uttalte i en artikkel at han ikke unner Isak en seier pga nedsettende oppførsel mot andre. 

Hvor kult hadde det ikke blitt hvis han ble slått av en kvinne😅

Spoiler

Må si at jeg ikke synes han lever opp til tittelen Norges Tøffeste…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trotwood skrev (1 time siden):

Vanlig Farmen i fjor ble jo vunnet av en fra Torpet

Ok, good to know. Aldri sett vanlig 🙂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauv skrev (8 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg tror Isak har stått seg på å ikke si stort foran kamera, for når han en sjelden gang tar til orde er han dønn ufordragelig. Han har spilt spillet hundre prosent og beveget seg under radaren. Jeg tror ikke han har hatt et snev av følelser for SE, hun er kun en lett manipulerbar brikke han har brukt for bl.a å holde oversikt over jentene.

Når det gjelder Øyunn så synes jeg hun er veldig usympatisk (mulig jeg er farget av Sommerhytta). Så derfor; heia Marna!

Joda, hun fortjener det. Hun har tross alt en god kjæreste som sitter å venter på henne der hjemme 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (21 timer siden):
  Skjul innhold

Øksekast :0 er ikke dette veldig farlig? hadde vært livredd for å få hugd av en kroppsdel hvis jeg satt der de sitter å ser på. Holder jo at noen kaster litt skjevt:s :s

Enig!

Hva om øksa slippes for seint og så sitter øksebladet seg i kjeven din og deler den i to.

Jeg er klønete nok til at jeg hadde kløyva ansiktet mitt om jeg kasta en øks på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte at Øyunn og Heine var raskest i vannhinderbanen, har ikke noe imot om de vinner. Husker den båtmannsknopen fra speideren for lenge siden hehe, så var lett å se hva som var riktig svar.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Cid said:
  Hide contents

Jeg visste ikke at Øyunn var danser heller :klo: 

Reveal hidden contents

Må si at jeg ikke synes han lever opp til tittelen Norges Tøffeste…

Spoiler

Hun er ikke danser, men hun er liksom kjent fra tiktok, der man gjør ulike danser. 

Jeg har ikke tiltok selv, men har sett noe fra henne og det gjør at jeg liker henne ennå mindre 🙈 Det er noe med å prøve for hardt også blir det bare kleint. Syntes nesten bare synd på henne, hun er sikkert egentlig hyggelig, men hun blir så falsk. 

Om øyunn etter en kommentar i dagens episode

• Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kunnskapskonkurransen var av den utgaven hvor de som svarte riktig først tre ganger gikk videre, og ikke de som svarte feil først tre ganger gikk ut som vanlig Farmen i fjor. Da blir det fort mer flaks som avgjør hvem som går videre, det er ikke så bra. Men er ikke så ille når to konkurransegrener er før den. Men skulle vært flere trinn enn bare tre!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Cid said:

Den meste verdige farmen vinneren på mange år med 😃 Daniel

Ja, Daniel var en flott vinner  :)

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

beige skrev (11 minutter siden):

Hvorfor var ikke Sophie Elise med på syoppgaven?

Noe med at hun ikke klarer å holde hendene sine helt rolig så hun så ikke noe poeng i å delta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cid said:

Noe med at hun ikke klarer å holde hendene sine helt rolig så hun så ikke noe poeng i å delta

Jeg synes det var modig av henne å være ærlig med det, og trekke seg fra oppgaven dersom hun følte det var best. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det var modig av henne å være ærlig med det, og trekke seg fra oppgaven dersom hun følte det var best. 

Spoiler

Jeg leste om det nå. SE har en sykdom som gjør at hendene rister og gjør vondt. Det er ganske alvorlig og er visst forstadiet til parkinson.  Hun har hatt dette lenge.  Det var trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
toffel skrev (1 minutt siden):

Hva har skjedd med ansiktet til Heine?

Stakkar Heine, han slo seg i sagekonkurransen, tvekampen.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Adobyen said:
  Hide contents

Jeg leste om det nå. SE har en sykdom som gjør at hendene rister og gjør vondt. Det er ganske alvorlig og er visst forstadiet til parkinson.  Hun har hatt dette lenge.  Det var trist.

Spoiler

Uff det var trist. Da var det faktisk verre enn jeg trodde. 😪. Men håper på at hun kan leve et langt fint liv med det. ❤

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

toffel skrev (16 minutter siden):

Hva har skjedd med ansiktet til Heine?

Han falt 2 meter ned etter tvekampen mot Adam. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Øyunn vinner. Det var noe med måten hun snakket på i«God kveld Norge». «Ja! Jeg er i finaleuka, er det lov å si nå?» ja, altså, jeg hadde jo lyst å vinne! .. og komme langt». Følte nesten hun røpte seg litt. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Marna og Øyunn står i finalen, vinner nok Ø ettersom de andre deltakerne kjenner henne best. Men jeg håper på at Marna tar seieren!  Jeg håper de to gruser Isak, som aldri har vært i tvekamp men gjemt seg i skjørtene til SE hele veien. Hadde vært gøy om Tiril på tull sa: neste konkurransegren er å lage en bloggpost 🤣🤣🤣

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...