Ti T Usen Skrevet 16. februar 2022 #2901 Skrevet 16. februar 2022 Mnjah skrev (1 time siden): Skjul innhold Gud så barnslig Sofie var under matlagingen. Minner om en 16-åring som vil imponere de tøffe gutta. Spoiler Igår lå hun på kne og flira da Vebjørn slet seg gjennom hinderløypa. Sjarmtroll 23
Thaila Skrevet 16. februar 2022 #2902 Skrevet 16. februar 2022 Mnjah skrev (1 time siden): SE før farmen: «jeg drikker nesten aldri, er veganer», har eget meditasjonsrom hjemme. SE under og etter farmen: smugler alkohol, «æ chøgge heller rødvin», poserer med døde dyr på Instagram. Hun drakk melk rett fra kua også. Synes det var litt spess om hun er veganer, ikke at jeg bryr meg men. 15
Elsker sjokolade Skrevet 16. februar 2022 #2903 Skrevet 16. februar 2022 Heier på Marna. Er første gang jeg ser på Farmen. Hva har kniven å si i finalen? 5
bonsaijenta Skrevet 16. februar 2022 #2904 Skrevet 16. februar 2022 Skal ikke utslåtte deltakere også stemme på finalistene? Og hver stemme er ett poeng, eller tar jeg feil? Hvis det stemmer, så tror jeg SE jobber for utenfor for å sanke stemmer for Isak. Tomine, Ingrid, Niklas, SE, Heine og Adam vil sikkert stemme for Niklas. Jeg håper det kommer frem for alle at han har sabotert. 7
Elaine Marley Skrevet 16. februar 2022 #2905 Skrevet 16. februar 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Irja Skrevet 16. februar 2022 #2906 Skrevet 16. februar 2022 Elsker sjokolade skrev (10 minutter siden): Heier på Marna. Er første gang jeg ser på Farmen. Hva har kniven å si i finalen? Ekstra poeng i den siste og avgjørende konkurransen - kunnslalskonkuransen 1 2
shab Skrevet 16. februar 2022 #2907 Skrevet 16. februar 2022 bonsaijenta skrev (8 minutter siden): Skal ikke utslåtte deltakere også stemme på finalistene? Og hver stemme er ett poeng, eller tar jeg feil? Hvis det stemmer, så tror jeg SE jobber for utenfor for å sanke stemmer for Isak. Tomine, Ingrid, Niklas, SE, Heine og Adam vil sikkert stemme for Niklas. Jeg håper det kommer frem for alle at han har sabotert. Spoiler Føler det blir Marna og Isak i finalen. Da er Marna sjanseløs. Uti fra hva jeg tror/ser har også Kjersti et godt forhold til Isak så da får Marna null stemmer og Isak starter med to kniver. Hadde vært gull om han dreit seg ut, men tror da Marna svarer rett på alt - men at Isak har en eller to feil som gjør at han vinner likevel. 4
Galen King Skrevet 16. februar 2022 #2908 Skrevet 16. februar 2022 bonsaijenta skrev (17 minutter siden): Skal ikke utslåtte deltakere også stemme på finalistene? Og hver stemme er ett poeng, eller tar jeg feil? Hvis det stemmer, så tror jeg SE jobber for utenfor for å sanke stemmer for Isak. Tomine, Ingrid, Niklas, SE, Heine og Adam vil sikkert stemme for Niklas. Jeg håper det kommer frem for alle at han har sabotert. De skal stemme ja, men bare finalisten som får flest stemmer av dem får en finalekniv, så er mye mindre avgjørende enn når de stemmer i Robinson.
FotbaIlflua Skrevet 16. februar 2022 #2909 Skrevet 16. februar 2022 Amatariel skrev (1 time siden): Onsdagens episode Skjul innhold Såå spennende med gårdskonkurranser! Men skulle ønske de hadde sykonkurransen først. Hadde vært moro og sett Isak i aksjon der. Syns det blir for dumt å ta konkurransen han er overlegen favoritt i først slik at han slipper unna de andre. Men men. Føler med Kjersti som var så nær i alle konkurransene, men akkurat ikke klarte det. Men jeg heier hardt på Marna så overlykkelig for henne videre! Helt klart den mest verdige vinneren. Enig med bruker over her at Sophie fremsto som litt ufyselig i oppførselen sin. Snakk om å ta opp plass... Må føles bittert for de andre som røk ut og se det. Feks Vebjørn! Men selv er hun nok strålende fornøyd, for plassen hun tok opp er jo en konkurrent mindre for Isak. Nå håper jeg Øyunn og Marna står i en finale sammen der Marna tar hele seieren hjem! Spoiler Isak har sydd plagg til seg selv før farmen, jeg tror han hadde hatt små problemer med å sy et forkle. 8
Gjest Adobyen Skrevet 16. februar 2022 #2910 Skrevet 16. februar 2022 Tror dere at det kun gjenstår poeng fra de utslåtte + en kunnskapskonkurranse til søndag? Jeg føler meg forresten litt teit som engasjerer meg, he he. Det er lov 😂
*blueberry* Skrevet 16. februar 2022 #2911 Skrevet 16. februar 2022 Spoiler Jeg synes det er kjipt at Øyunn kom videre. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg hadde heller håpet på Heine eller Kjersti. At Isak er i semifinalen har jeg forventet hele veien så det er helt greit. Marna er jeg veldig fornøyd med at havnet i semifinalen, håper å se henne og Isak i finalen til slutt. Samme for meg hvem som vinner nå egentlig. 20
Eloise12345 Skrevet 16. februar 2022 #2912 Skrevet 16. februar 2022 Jeg har sett dagens episoder. Litt om det: Spoiler Det var de tre som jeg trodde kom til semifinalen som kom dit. Jeg tror at Marna vinner hele greien. Men vi får se. 9
Galen King Skrevet 16. februar 2022 #2913 Skrevet 16. februar 2022 Er glad det var Isak og Kjersti som vant øksekastkonkurransen, hadde vært kult å se dem i de andre konkurransene men de passer bra i gårdskonkurransen. 5
ltfutt Skrevet 16. februar 2022 #2914 Skrevet 16. februar 2022 Adobyen skrev (32 minutter siden): Tror dere at det kun gjenstår poeng fra de utslåtte + en kunnskapskonkurranse til søndag? Jeg føler meg forresten litt teit som engasjerer meg, he he. Det er lov 😂 Tror det pleier å være en konkurranse hvor vinneren går videre til finale, og de to siste må konkurrere i melkespann. 2
Ctrl Skrevet 16. februar 2022 #2915 Skrevet 16. februar 2022 Dagens episode: Spoiler Årekonkurranse: En konkurranse designet for at snekker Isak skulle vinne. Var ikke litt spennende engang. Man kan undre seg om det er fair at deltakere konkurrerer i en konkurranse der en av de har utdannelse. Det skaper liksom ikke jevne vilkår. Sykonkurranse: Wow, så pen sømekspert Elise Larsen var! 🤩 Øyunn heit i toppen og frustrert fra start. Jeg ble ikke videre engasjert i løpet av konkurransen, men spennende under resultatfasen. Supert at Marna vant! Heine hadde tydeligvis fått seg en trøkk på nesen mellom konkurransen og resultatet. 😄 Matkonkurranse: Heine er visstnok ikke utdannet kokk, men han vant MasterChef, har skrevet kokebok og er en selverklært matentusiast, og har sådan nesten like stor fordel som Isak hadde i årekonkurransen. Mot Kjersti, Øyunn og Sophie, liksom. Heine spør andre hvordan det går, gir råd til andre og serverer pølser til Isak og Marna midt i konkurransen. Fantastisk flott mann, det skal ingen ta ifra han. Utrolig nok så er det Øyunn som vinner konkurransen. Overraskende. Meget bra jobba av Øyunn! Sophie så ikke særlig motivert ut for å vinne noe som helst, og hun uttrykte at hun var evig nok fornøyd med bare å nå finaleuken. Hun var liksom klar for å dra hjem og det var på tide at hun røk ut, sa hun. Det er trist at hun som ikke hadde noen ambisjoner fikk semifinaleplass foran Vebjørn. Isak viser atferden sin igjen. Som jeg har nevnt tidligere: hersketeknikker for å bryte andre ned og heve seg selv opp slik at "tøffing"-imaget opprettholdes. Usmakelig. Håper for alt i verden at han ikke når finalen. Så heia Øyunn og Marna! Marna er vel nå den største favoritten til å vinne hele sulamitten. 26
Sigyn Skrevet 16. februar 2022 #2916 Skrevet 16. februar 2022 (endret) Spoiler Spørsmål, har noen fra Torpet faktisk vunnet Farmen før? Litt kynisk tenkt kanskje, men kunne sett for meg at Marna ikke var en favoritt fra produksjonens side, siden antakelig langt fra alle Farmen-seere har sett Torpet også, og dermed hatt mindre forhold til henne. Er kanskje begrenset hvor mye de eventuelt kunne påvirket uansett da. Men håper hun vinner da 🤞 Øyunn går også fint. Blir skuffet om det blir Isak, synes han er ganske arrogant og kjip. Men med kniv fra før og sikkert størst sjanse for å få stemmer fra de andre deltakerne, så er det vel ikke usannsynlig... Endret 16. februar 2022 av Sigyn 10
Gjest MrsMacchiato Skrevet 16. februar 2022 #2917 Skrevet 16. februar 2022 Spoiler Litt spesielt å bruke en dommer i matlagingskonkurransen som tidligere har hatt et samarbeid med Heine? https://m.facebook.com/heinetotlandartist/photos/pcb.631606157324697/631605870658059/?type=3&source=48&__tn__=EH-R Ikke at det til syvende og sist spilte noen rolle, men jeg mener de burde brukt en annen dommer.
Ctrl Skrevet 16. februar 2022 #2918 Skrevet 16. februar 2022 MrsMacchiato skrev (1 minutt siden): Vis skjult innhold Litt spesielt å bruke en dommer i matlagingskonkurransen som tidligere har hatt et samarbeid med Heine? https://m.facebook.com/heinetotlandartist/photos/pcb.631606157324697/631605870658059/?type=3&source=48&__tn__=EH-R Ikke at det til syvende og sist spilte noen rolle, men jeg mener de burde brukt en annen dommer. Spoiler Nå viste det seg at det var Øyunn som vant, men problematisk er det, ja. Hadde Heine vunnet, uavhengig om det var riktig eller ikke, så kunne dette fort endt opp som en ny skandaleteori om kameraderi. På en annen side kan man undre seg over om kokken bedømte Heine strengere enn normalt nå, fordi de kjente hverandre. Spekulasjoner, selvfølgelig, men det er vel det som er problemet. Hvorfor skape en situasjon for å lage spekulasjoner når man kan gjøre det ordentlig som utgangspunkt? Kameraderispekulasjoner ødela blant annet en hel sesong av Sommerhytta da det kom fram underveis at paret som vant hadde tette forbindelser med to av dommerne, og særlig Finn stod de nært. Det ble heller ikke bedre at Finn så ut til å dømme utifra et bias. Sommerhytta produseres også av Strix. Så Strix bør virkelig skjerpe seg angående dette. 14
Galen King Skrevet 16. februar 2022 #2919 Skrevet 16. februar 2022 Sykt gøy at de la vannhinderbanen ved den bryggen hvor skipet var. Vanligvis ser vi banen på et vann i nærheten av gården, så var en fin variant. 7
Trotwood Skrevet 16. februar 2022 #2920 Skrevet 16. februar 2022 39 minutter siden, Sigyn said: Reveal hidden contents Spørsmål, har noen fra Torpet faktisk vunnet Farmen før? Litt kynisk tenkt kanskje, men kunne sett for meg at Marna ikke var en favoritt fra produksjonens side, siden antakelig langt fra alle Farmen-seere har sett Torpet også, og dermed hatt mindre forhold til henne. Er kanskje begrenset hvor mye de eventuelt kunne påvirket uansett da. Men håper hun vinner da 🤞 Øyunn går også fint. Blir skuffet om det blir Isak, synes han er ganske arrogant og kjip. Men med kniv fra før og sikkert størst sjanse for å få stemmer fra de andre deltakerne, så er det vel ikke usannsynlig... Vanlig Farmen i fjor ble jo vunnet av en fra Torpet 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå