Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

"Blir det blogginnlegg, ser jeg på Marna som den sterkeste konkurrenten" Herregud for en frekk ting av Isak å si 🙄 Samme med Øyunn og dansingen, som om han ikke tror at de er god på noe annet

Håper Øyunn og Marna gruser han i semifinalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Når jeg ser på den tullete oppførselen til Heine så minner det meg om Rob 😄 Jeg tror de to hadde kommet overens 😅

Har Sophie nevnt noe om den sykdommen før i bloggerne eller andre programmer før? Det var nytt for meg

Artig at de fikk Christer, en tidligere deltaker og da fra samme sesong som Tiril til å være dommer 😄

Merket at jeg ble sulten når jeg så de lage mat 😅

Trist at Heine ikke vant :( Nå håper jeg Marna vinner hele konkurransen!

Nå når Heine er ute og hvis Isak kommer til finalen så håper jeg at han konfronterer Isak med sabotasjen hans

Spoiler

Det var nytt for meg også, men jeg googlet det, og hun sa det allerede tilbake i 2014, da hun var 19 år gammel og deltaker i MasterChef Norge. 

Angående det Isak sa på slutten, så er jeg helt enig med deg. I tillegg måten han sa det på; totalt blottet for sjarme eller glimt i øyet.. Jeg syns han til tider har en litt "ovenfra og ned" holdning der inne.  Han må ikke glemme at SE som han faktisk tilsynelatende er sammen med, også er (tidligere) blogger... 

Cid skrev (59 minutter siden):
  Vis skjult innhold

"Blir det blogginnlegg, ser jeg på Marna som den sterkeste konkurrenten" Herregud for en frekk ting av Isak å si 🙄 Samme med Øyunn og dansingen, som om han ikke tror at de er god på noe annet

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Isak er alt for høy på seg selv🤮

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (1 minutt siden):

Isak er alt for høy på seg selv🤮

Spoiler

Hadde han i det minste smilt eller flirt slik at det åpenbart var en vits så hadde det ikke vært så ille men når han beholder det samme uttrykket i ansiktet etterpå så synes jeg bare det ble ganske nedsettende sagt av han. Unner han virkelig ikke en finaleplass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Hadde han i det minste smilt eller flirt slik at det åpenbart var en vits så hadde det ikke vært så ille men når han beholder det samme uttrykket i ansiktet etterpå så synes jeg bare det ble ganske nedsettende sagt av han. Unner han virkelig ikke en finaleplass!

Spoiler

Ja, ironisk at han drar opp blogging også som et "hån",  når det er det "dama" hans er kjent for🙄

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (6 timer siden):

Synes de riktige folka gikk ut. På tide å innse at de eldste ikke er de sterkeste! 😅

Det er vel de eldste som jobber hardest. Her, som i tidlegere sesonger. Selvfølgelig er ikke folk i slutten av 50-åra like rask i en hinderløype som en gjeng i 20-åra. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Når jeg ser på den tullete oppførselen til Heine så minner det meg om Rob 😄 Jeg tror de to hadde kommet overens 😅

Har Sophie nevnt noe om den sykdommen før i bloggerne eller andre programmer før? Det var nytt for meg

Artig at de fikk Christer, en tidligere deltaker og da fra samme sesong som Tiril til å være dommer 😄

Merket at jeg ble sulten når jeg så de lage mat 😅

Trist at Heine ikke vant :( Nå håper jeg Marna vinner hele konkurransen!

Nå når Heine er ute og hvis Isak kommer til finalen så håper jeg at han konfronterer Isak med sabotasjen hans

Dette var trist.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Åå! Spennende episoder! Først og fremst: så glad for at jentene Øyunn og Marna kom videre💐 De fortjener det begge to så mye😊 Unner dem det virkelig 🥰

Det som derimot var synd er at Kjersti ikke kom med videre😒 Men men alt i alt veldig fornøyd! Nå håper jeg bare at Marna vinner 😁🏆 Isak har noen kommentarer her og der som irriterer meg. Han fremstår arrogant i blant, og kjenner at jeg vil heller at ei kvinne skal ta seieren i år😁🤭

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Enig, men ikke overrasket. Det var akkurat sånn han var i Norges tøffeste. Tror også Isak har kommet med mange kommentarer underveis til andre , som ikke har blitt med. Tenker da på at Adam uttalte i en artikkel at han ikke unner Isak en seier pga nedsettende oppførsel mot andre. 

Hvor kult hadde det ikke blitt hvis han ble slått av en kvinne😅

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

For en heslig type Isak er!! Håper han blir gruset kraftig! Tror han vil takle svært dårlig å tape og spesielt mot en dame. Veldig trist at Sophie ikke ser hvordan han egentlig er. Det var så befriende å se henne i episoden i går når han ikke var tilstede. Hun virka så mye mer naturlig og avslappet, utrolig nok. Støtter ikke det hun har gjort, men hun fortjener ikke å bli brukt eller som Marna ville sagt det - rævkjørt - på den måten. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg tror Isak har stått seg på å ikke si stort foran kamera, for når han en sjelden gang tar til orde er han dønn ufordragelig. Han har spilt spillet hundre prosent og beveget seg under radaren. Jeg tror ikke han har hatt et snev av følelser for SE, hun er kun en lett manipulerbar brikke han har brukt for bl.a å holde oversikt over jentene.

Når det gjelder Øyunn så synes jeg hun er veldig usympatisk (mulig jeg er farget av Sommerhytta). Så derfor; heia Marna!

• Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Isak er så ufordragelig selvgod at jeg håper inderlig Marna eller Øyunn vinner, bare for å få smurt det inn i det selvtilfredse fjeset hans at han ble gruset av ei dame

Og det er ei dame som er årsaken til at han i det hele tatt har kommet så langt; Sophie Elise har hjulpet han opp og frem. T.o.m utført sabotasje for han sånn at Øyunn ikke fikk kniv. Og pga det så er det bare Isak som stiller med kniv nå i finalen 

Sophie Elise og Øyunn ble veldig gode venner under farmen, og frem til Farmen begynte å gå på tv så var de to masse avbildet sammen på SE sin instragram, men etter at Farmen har vært nå så tror jeg faktisk ikke jeg har sett Øyunn sammen med SE på fritiden lengre, ikke på SE eller Ø sin Instagram. Spørs om Øyunn ble så glad når hun oppdaget hvor falsk SE har vært og regelrett kastet Øyunn under bussen for å få tilfredsstille Isak.

Håper Isak er en knakende god og stødig kjæreste for Sophie, sånn at det var verdt å ødelegge både et 5 års samboerskap og vennskap pga han, at det ikke bare var en sommerflørt

Siste avgjørende konkurranse mellom de to siste bruker å inneholde mye kunnskap fra gårdsboka…..vet at Sophie har pugget sammen med Isak, men spørs hvor mye som sitter. Han virker noe enkel av seg……tror både Øyunn og Marna har god sjanse til å slå han. De har faktisk vært på gården like lenge som han, Marna på Torpet fra dag 1, og både Marna og Øyunn har på lik linje som Isak vunnet sine konkurranser for å stå igjen som en av de tre siste. Marna har i tillegg vært i tvekamp+vunnet Torpet. Hverken Isak eller Øyunn har vært i tvekamper

Tror jeg heier på Marna, men skal ikke bli muggen om Øyunn vinner heller. Tror nesten jeg heller hadde unnet Niklas seieren enn hva jeg unner Isak seieren (og jeg har virkelig Niklas langt oppi vrangstrupen) 

Om kveldens episode og tanker generelt 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Øyunn eller Marna! 🤞(Kun Marna, som er verdig vinner, dersom Øyunn var med på fyllestunt(ene).

Når man kan vinne bil, så er det hèlt hinsides at deltakerne kom unna med hamstring av mat og alkohol utenfra. Som norges tøffeste feiging i crocs ( :Knegg:), og hjernen bak fyllekalaset, så hjelper det ikke at Isak er aldri så god på gårdsdrift og generelt har jobbet standhaftig og jevnt over har vært relativt likandes. Håper uansett han blir grillet, når allemann alle kommer tilbake, og skal stemme :Nikke:.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Gud så barnslig Sofie var under matlagingen. Minner om en 16-åring som vil imponere de tøffe gutta.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE før farmen: «jeg drikker nesten aldri, er veganer», har eget meditasjonsrom hjemme. 

SE under og etter farmen: smugler alkohol, «æ chøgge heller rødvin», poserer med døde dyr på Instagram. 

• Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Sophie var skikkelig usmakelig i denne episoden. Skipper en konkurranse helt og bare drikker og tuller seg gjennom den siste. Noen andre hadde faktisk lyst på hennes plass i gårdskonkurransen. 

Kjipt at Kjersti røyk på tullefeil, så surt. 

Håper ikke Øyunn vinner, jeg irriterer meg bare mer og mer over henne, hun er så oppmerksomhetssyk og slitsom. Men samtidig har hun jo gjort seg fortjent.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdagens episoder....

Spoiler

Håper virkelig at Isak blir knust av damene i finalen. Folk kan si hva de vil om Marna og tiden på Farmen vs Torpet, men i mine øyne er hun en like verdig vinner som Isak. Orker rett å slett ikke fyren. Uspiselig og ufordragelig på alle måter. Fyren er ikke halvtørr bak øra en gang.

• Liker 32
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagens episode 

Spoiler

Såå spennende med gårdskonkurranser! 

Men skulle ønske de hadde sykonkurransen først. Hadde vært moro og sett Isak i aksjon der. Syns det blir for dumt å ta konkurransen han er overlegen favoritt i først slik at han slipper unna de andre. Men men. 

Føler med Kjersti som var så nær i alle konkurransene, men akkurat ikke klarte det. Men jeg heier hardt på Marna så overlykkelig for henne videre! Helt klart den mest verdige vinneren. 

Enig med bruker over her at Sophie fremsto som litt ufyselig i oppførselen sin. Snakk om å ta opp plass... Må føles bittert for de andre som røk ut og se det. Feks Vebjørn! Men selv er hun nok strålende fornøyd, for plassen hun tok opp er jo en konkurrent mindre for Isak. 

Nå håper jeg Øyunn og Marna står i en finale sammen der Marna tar hele seieren hjem! 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

(Live)

Jeg blir så skuffet om Kjersti ryker! KJØR DA KJERSTI. Kjør da Marna

Vimse-Øyunn og notatene. Trodde et øyeblikk Isak og Se hadde tatt dem. lol

NEIII KJERSTI... ÅRA DI DA.. 

NEI KJERSTI SYING... Bra Marna gikk videre da... 

Håper nå Kjersti tar den siste! 

Hehe, Sophie Elise tar en Dineke. Koser seg med rødvin. Har veldig lyst å se den sesongen på nytt forresten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Hadetbra Kjersti! Du hadde fortjent det. Helt ok at Øyunn vant fremfor Heine. Nå er vi sikret en dame i finalen da!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...