Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Thaila skrev (1 time siden):

Han sa han hadde sagd skeivt på en måte. Han burde sikkert bare ha laget et nytt spor da. 

Buesag er mye teknikk, bla så er det sagen som skal gjøre jobben og ikke den som sager, det er utrulig mye skjult kunnskap i bruk av verktøy, som buesag, som er vanskelig å beskrive, men det sitter i hendene.  det beste er å få lov til å slippe til som barn og få opplæring av eldre generasjoner og bygge erfaring.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apis skrev (14 minutter siden):

Buesag er mye teknikk, bla så er det sagen som skal gjøre jobben og ikke den som sager, det er utrulig mye skjult kunnskap i bruk av verktøy, som buesag, som er vanskelig å beskrive, men det sitter i hendene.  det beste er å få lov til å slippe til som barn og få opplæring av eldre generasjoner og bygge erfaring.

Det var vel det Mini snakka om, at han hadde mye mer erfaring enn Adam. Men Adam klarte seg bra den første gangen da.

Det går opp for meg at Øyunn faktisk har spilt ganske elendig. Hvilken alianse er hun i liksom? Sophie Elise lyver henne opp i trynet, så hun kan hun jo hvert fall ikke stole på! Og hun sendt ut sin nærmeste, for "girlpower"? Egentlig veldig tullete. Tror hun faktisk ble veldig maipluert! Lurer på om det har gått opp for henne.. 

Sophie snakker jo om girlpower og hvor slemme guttene er, men hun spiller jo bare for Isak sin del! 

Endret av Thaila
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig teit at tvekampene må foregå mellom menn og damer. Selv om Farmen skal være fra 1922 betyr det ikke at de trenger å dra med seg kjønnsdiskrimineringen fra den tiden 🙄 Det er jo helt unødvendig! Alle andre program klarer å mixe kjønn mtp oppgaver. F.eks 71 grader nord, Fangene på fortet, Robinson, Torpet, ja til og med Farmen selv når det heter 'finaleuke'. Dette måå de vel klare å endre for fremtiden..?? Blir et helt annet spill (mer åpent, gøyalt og interessant) da. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 minutter siden):

Det er skikkelig teit at tvekampene må foregå mellom menn og damer. Selv om Farmen skal være fra 1922 betyr det ikke at de trenger å dra med seg kjønnsdiskrimineringen fra den tiden 🙄 Det er jo helt unødvendig! Alle andre program klarer å mixe kjønn mtp oppgaver. F.eks 71 grader nord, Fangene på fortet, Robinson, Torpet, ja til og med Farmen selv når det heter 'finaleuke'. Dette måå de vel klare å endre for fremtiden..?? Blir et helt annet spill (mer åpent, gøyalt og interessant) da. 

Hadde vel ikke blitt rettferdig med for eksempel Isak mot Øyunn i tautrekking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (15 minutter siden):

Det går opp for meg at Øyunn faktisk har spilt ganske elendig. Hvilken alianse er hun i liksom? Sophie Elise lyver henne opp i trynet, så hun kan hun jo hvert fall ikke stole på! Og hun sendt ut sin nærmeste, for "girlpower"? Egentlig veldig tullete. Tror hun faktisk ble veldig maipluert! Lurer på om det har gått opp for henne.. 

Enig. Øyunn spilte høyt, og tapte så det sang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (12 minutter siden):

Poenget mitt var at det finnes maaange kjønnsnøytrale oppgaver de kunne hatt istedetfor de fysiske som finnes i dag 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Poenget mitt var at det finnes maaange kjønnsnøytrale oppgaver de kunne hatt istedetfor de fysiske som finnes i dag 

Hadde blitt kjedelig om vi ikke hadde fått sett tautrekking igjen da, er den mest spennende synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cid said:

Hadde blitt kjedelig om vi ikke hadde fått sett tautrekking igjen da, er den mest spennende synes jeg

Litt av poenget er å gjøre det hele mer dynamisk. Dersom det er to menn mot hverandre eller to kvinner mot hverandre, så vil de få en annen "meny", med flere fysiske grener, enn dersom det hadde vært kvinne mot mann. 

Hensikten er ikke nødvendigvis å fjerne eksisterende grener, men å åpne opp for enda flere. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (24 minutter siden):

Hun er i finalen da så litt har hun vunnet 

Det ville hun vært uansett, men om hun hadde fulgt planen dems så hadde hun både hatt kniv og hatt Adam der. Også kunne hun fått ut noen av de flaske slangene som egenetlig ikke er venninnene hennes. 

Endret av Thaila
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (7 minutter siden):

Litt av poenget er å gjøre det hele mer dynamisk. Dersom det er to menn mot hverandre eller to kvinner mot hverandre, så vil de få en annen "meny", med flere fysiske grener, enn dersom det hadde vært kvinne mot mann. 

Hensikten er ikke nødvendigvis å fjerne eksisterende grener, men å åpne opp for enda flere. 

Kunne kanskje funket det, synd tv2 ikke bryr seg om hva vi synes 😕 

Thaila skrev (Akkurat nå):

Det ville hun vært uansett, men om hun hadde fult planen dems så hadde hun både hatt kniv og hatt Adam der. 

Men en plass i finaleuken er alltid en seier i seg selv synes jeg så hun er sikkert fornøyd med det og tenker ikke så mye over kniven lenger. Blir perfekt hvis Niklas, Isak og Sophie ryker i morgen 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (8 minutter siden):

Men en plass i finaleuken er alltid en seier i seg selv synes jeg så hun er sikkert fornøyd med det og tenker ikke så mye over kniven lenger. Blir perfekt hvis Niklas, Isak og Sophie ryker i morgen 😃

Jeg bytter Isak mot Dorthe. Så jeg håper Niklas Spohie og Dorthe går ut. Isak synes jeg egentlig er en verdig finalist. Han er fysisk sterk, ikke redd for en kamp OG han er en bra spiller. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (1 minutt siden):

Jeg bytter Isak mot Dorthe. Så jeg håper Niklas Spohie og Dorthe går ut. Isak synes jeg egentlig er en verdig finalist. Han er fysisk sterk, ikke redd for en kamp OG han er en bra spiller. 

Har han nok kunnskap da mon tro? Heine tror jeg vil stå sterk i en finale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 minutter siden):

Kommer vel 03:00 i natt

Derfor det ikke går å spille den av. Rotete tv2play har blitt 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (1 minutt siden):

Derfor det ikke går å spille den av. Rotete tv2play har blitt 😕

Er alltid noe gale med den strømmetjenesten, i hvert fall i følge folk på Facebook siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (18 minutter siden):

Har han nok kunnskap da mon tro? Heine tror jeg vil stå sterk i en finale

Det aner jeg ikke. Men han er vel ikke akkurat fra byen, så litt har han vel 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

De måtte ha fått med seg en hjelper hver av motsatt kjønn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Hun er i finalen da så litt har hun vunnet 

Der var Øyunn uansett. Men hun tapte både en kniv og sin beste venn der inne på måten hun spilte kortene ved valg av førstekjempe. Så der var det helbom.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...