Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Thaila skrev (14 minutter siden):

Niklas står og ler fenrikken opp i trynet 😁 Det hadde nok fått sanksjoner.. 

….for ikke å snakke om hvem som kommer med de beste sarkastiske kommentarene….tipper fenriken😱 gruser Niklas før det blir fellesstraff på alle med armhevinger i gangen. Siste blir et nærbilde av en Niklas, som lengter hjem, sippende ved sengekanten sin…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carmen67 skrev (Akkurat nå):

….for ikke å snakke om hvem som kommer med de beste sarkastiske kommentarene….tipper fenriken😱 gruser Niklas før det blir fellesstraff på alle med armhevinger i gangen. Siste blir et nærbilde av en Niklas, som lengter hjem, sippende ved sengekanten sin…

Er det et veldig underholdende program egentlig? Ikke sett på det før men hvis det er bedre enn farmen kjendis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (3 minutter siden):

Adam sagde åpenbart skjevt, så sagen ble sittende fast. Det sa han jo selv også.

Med så tynt sagblad skal det godt gjøres å sitte så fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Er det et veldig underholdende program egentlig? Ikke sett på det før men hvis det er bedre enn farmen kjendis?

Det er ikke så mye drama 😁 når jeg har sett så har det alle i hvert fall spilt på lag. Det handler mer om fysikske og mentale utfordringer man skal gjennom og overvinne egen frykt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (3 minutter siden):

De bruker buesager. Er ikke bladet i seg selv som setter seg fast, men selve buen (som er mye tykkere enn bladet). Han tapte jo med ca 2 sek, det hadde han ikke klart å beregne.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (2 minutter siden):

Han sa han hadde sagd skeivt på en måte. Han burde sikkert bare ha laget et nytt spor da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at noen sier at Adam ville hjem - de drar jo ikke hjem selv om de ryker ut vel? De må jo være på et hotell i nærheten så lenge konkurransetiden varer. Men at han gjerne vil til dusj og hotellseng , det skjønner jeg!  

Jeg kjenner at det er det samme for meg som vinner, bare det ikke er SE, Isak eller Niklas!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 minutter siden):

Gi det en sjanse. Jeg liker den psykiske biten hvordan de plukker dem helt ned i kjelleren og bygger dem opp igjen. De fleste drar derfra med fornyet selvrespekt. Ikke noe taktikkspill og lurerier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorudpalmen skrev (6 minutter siden):

Det at noen sier at Adam ville hjem - de drar jo ikke hjem selv om de ryker ut vel? De må jo være på et hotell i nærheten så lenge konkurransetiden varer. Men at han gjerne vil til dusj og hotellseng , det skjønner jeg!  

Jeg kjenner at det er det samme for meg som vinner, bare det ikke er SE, Isak eller Niklas!

Så de som ryker første uka blir på hotell 1 mnd? Dette har jeg aldri hørt om.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorudpalmen skrev (15 minutter siden):

Å være på hotell etter de går ut gjør de i Robinson, hvor de er svært langt unna der de bor. Tror de har god tid til å dra hjem etter de går ut på Farmen. Kanskje de aller siste som drar velger å bli på hotellet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (20 minutter siden):

Gi det en sjanse. Jeg liker den psykiske biten hvordan de plukker dem helt ned i kjelleren og bygger dem opp igjen. De fleste drar derfra med fornyet selvrespekt. Ikke noe taktikkspill og lurerier.

Høres ut som et bedre konsept enn slik farmen kjendis er nå, håper Lothepus og Pilgaard blir med en gang 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det ville bli saging med Adam som andrekjempe, skikkelig heftig kamp. Så ut som han mistet piffen med sagen etterhvert, så Heine fikk overtaket. Så jevnt ut lenge, men vi hørte ikke Tiril si hvem som var ferdig med de siste stokkene. Bra kamp da. 

Endret av Galen King
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galen King skrev (24 minutter siden):

Å være på hotell etter de går ut gjør de i Robinson, hvor de er svært langt unna der de bor. Tror de har god tid til å dra hjem etter de går ut på Farmen. Kanskje de aller siste som drar velger å bli på hotellet.

Jo men om de drar hjem før tiden vil vel folk i nærmiljøet deres skjønne at de er ute av gamet? Jeg vil tro at TV2 ønsker å holde utfallet av konkurransen hemmelig så lenge det går. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorudpalmen skrev (4 minutter siden):

Jo men om de drar hjem før tiden vil vel folk i nærmiljøet deres skjønne at de er ute av gamet? Jeg vil tro at TV2 ønsker å holde utfallet av konkurransen hemmelig så lenge det går. 

Dere har rett, måtte Google. De drar visst hjem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorudpalmen skrev (12 minutter siden):

Hadde vært drøyt av Tv2 å holde deltakere som har gått ut på et hotell så lenge. Tror de har bedre ting å gjøre enn å henge der. Har fulgt med på en podcast som Tomine er med i som gikk blant annet i juni i fjor når Farmen Kjendis ble spilt inn, hun hadde bare en ukes fravær derfra i et "hemmelig oppdrag" som vi nå vet hva var. Så hun var tilbake der like etter hun gikk ut og trakk seg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Carmen67 skrev (1 time siden):

Den tanken slo meg også…..såå mye melkesyre og bråstopp like før han hadde vunnet skal godt gjøres i den alderen. Han ble så spak siste dagene og jeg håper det ikke var pga utfrysing eller andre simple metoder. Ikke det at jeg har heiet på ham, men noe var det som skjedde. 

Det er spenn i bjelkene da motstander sitter oppå dem. Kommer man litt skeivt ut da, så kan sagen så og si kile seg helt fast. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (41 minutter siden):

Høres ut som et bedre konsept enn slik farmen kjendis er nå, håper Lothepus og Pilgaard blir med en gang 😄 

Haha…de tror jeg tom fenriken skulle fått problemer med å temme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (2 minutter siden):

Det er spenn i bjelkene da motstander sitter oppå dem. Kommer man litt skeivt ut da, så kan sagen så og si kile seg helt fast. 

Det er nok mest sannsynlig slik ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorudpalmen skrev (28 minutter siden):

Dere har rett, måtte Google. De drar visst hjem. 

De fleste drar vel inn på farmen som i en «forretningsreise» og lager noen innlegg til some som familien poster med jevne mellomrom slik at det ikke blir noen hull i historikken? Hva disse tv2 folka gjorde aner jeg ikke. Har ikke sett på disse programmene på flere år. 

Endret av Carmen67
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...