Gjest Cid Skrevet 13. februar 2022 #2701 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) Cuddlegirl skrev (3 timer siden): Vel, nå er det jo ikke alt som blir skrevet i spoilertag heller - og da ødelegger det for resten. Dette er jo faktisk en tråd UTEN spoling... Vel det har ikke noe med oss som faktisk legger i spoilertagg, jeg laget tråden slik at man kan skrive her enten man ser på play eller når det går på tv og jeg synes det har funket veldig bra Mye bedre enn slik det var før med anonymbrukere Ctrl skrev (2 timer siden): Det er iallefall 100 ganger bedre slik det er nå enn slik det var før, der ingen brukte spoilertag og skrev om dagens episode hele døgnet, og AnonymeBrukere som gikk inn for å spoile mest mulig for å ødelegge for andre. Dagens opplegg har luket 99% av dette og frustrasjonen rundt det bort. Det spoiles jo ikke når ting blir skrevet i spoilertag. Helt enig med deg Og reglene som du skrev i farmen tråden og som jeg skrev inn i denne tråden var godt skrevet, håper det blir standard regler i fremtidige farmen tråder Blir det i hvert fall så lenge jeg eller du lager tråden 😅 Letharia skrev (2 timer siden): Så hyggelig 💙 Tusen takk! Du er et friskt pust i spill tråden også 😃 rampenissen72 skrev (1 time siden): Låttepus er tragisk. Enig men Lothepus er kul 😄 AnonymBukser skrev (49 minutter siden): Synes han kler grått hår og skjegg veldig godt. Det er ingen skam å bli eldre. Litt sånn George Clooney 😄 Endret 13. februar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 14. februar 2022 #2702 Del Skrevet 14. februar 2022 Mentor kom med mye ros med det de gjorde, men sabotasjen var nok til at det ikke var godkjent, kanskje han kunne gitt dem tid til å prøve å finne det, har skjedd at mentor gir en siste sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Letharia Skrevet 14. februar 2022 #2703 Del Skrevet 14. februar 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Du er et friskt pust i spill tråden også 😃 Tusen takk! 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
distrea Skrevet 14. februar 2022 #2704 Del Skrevet 14. februar 2022 (endret) Mnjah skrev (2 timer siden): Bare fordi noen gråter betyr det ikke at de ikke står for verken valget eller konsekvensene. Utrolig ubehagelig å se hvordan de fremstiller denne «nydelige romansen» mellom SE og Isak. Skjønner ikke at de orker når alle vet at hun faktisk er utro... ingenting koselig eller fint med det der i det hele tatt. Spesielt Dorthe! Sitter og kommenterer hvor søte de er ilag. Blir sååå kvalm! For er det noen der inne som kjenner til forholdet SE hadde med Kasper, så er det vel hun! Håper SE ryker på ræva ut, e såå lei av smiskingen, baktalelsene, og ikke minst sippingen hennes. Endret 14. februar 2022 av distrea 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBukser Skrevet 14. februar 2022 #2705 Del Skrevet 14. februar 2022 Alle dere som støtter Øyunn her, dere bør lese intervjuet med Kjersti i Nettavisen. Kjersti mener at Øyunn definitivt ikke fortjente noen kniv, og synes det var bra at Isak saboterte. https://www.nettavisen.no/livsstil/kjersti-grini-stotter-sabotasjen-han-er-den-eneste-mannen-med-baller-der-inne/s/12-95-3424244190 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. februar 2022 #2706 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBukser skrev (1 minutt siden): Alle dere som støtter Øyunn her, dere bør lese intervjuet med Kjersti i Nettavisen. Kjersti mener at Øyunn definitivt ikke fortjente noen kniv, og synes det var bra at Isak saboterte. https://www.nettavisen.no/livsstil/kjersti-grini-stotter-sabotasjen-han-er-den-eneste-mannen-med-baller-der-inne/s/12-95-3424244190 Hva Kjersti mener endrer ikke hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memena Skrevet 14. februar 2022 #2707 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBukser skrev (8 minutter siden): Alle dere som støtter Øyunn her, dere bør lese intervjuet med Kjersti i Nettavisen. Kjersti mener at Øyunn definitivt ikke fortjente noen kniv, og synes det var bra at Isak saboterte. https://www.nettavisen.no/livsstil/kjersti-grini-stotter-sabotasjen-han-er-den-eneste-mannen-med-baller-der-inne/s/12-95-3424244190 Det er jo Heine som er sitert på det at Øyunn ikke fortjente finalekniv, ikke Kjersti, hun uttaler seg ikke om det der. sitat fra Nettavisen « Men for Isak var det en annen ting. Han ville vinne «Farmen». Det var hans primære mål. Han følte seg lurt av Øyunn og tok igjen ved å sabotere ukesoppdraget hennes. At han gjorde det bryr jeg meg ikke noe om for fra mitt perspektiv synes jeg ikke Øyunn fortjente den kniven, men jeg ville aldri gjort det selv, sier Totland og mener samtidig at det blir feil å snakke om moral i et konsept som «Farmen» der alt av beslutninger handler om et spill.» 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. februar 2022 #2708 Del Skrevet 14. februar 2022 (endret) Av alle storbondene der inne så var det så klart den eneste som fortjente en finalekniv som ikke fikk en 🙄 Skulle ønske at de andre aldri fikk sine kniver Endret 14. februar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 14. februar 2022 #2709 Del Skrevet 14. februar 2022 Håpet Heine skulle velge Niklas, hadde passet bra etter de Bootcamp episodene hvor han øvde på de grenene. Er kult spesielt på Farmen Kjendis at så mange som mulig er i tvekamp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. februar 2022 #2710 Del Skrevet 14. februar 2022 Galen King skrev (Akkurat nå): Håpet Heine skulle velge Niklas, hadde passet bra etter de Bootcamp episodene hvor han øvde på de grenene. Er kult spesielt på Farmen Kjendis at så mange som mulig er i tvekamp. De skulle alle ha vært med på Kompani Lauritzen, da tror jeg flere av de hadde fått seg et realt realitysjokk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. februar 2022 #2711 Del Skrevet 14. februar 2022 distrea skrev (30 minutter siden): Spesielt Dorthe! Sitter og kommenterer hvor søte de er ilag. Blir sååå kvalm! For er det noen der inne som kjenner til forholdet SE hadde med Kasper, så er det vel hun! Håper SE ryker på ræva ut, e såå lei av smiskingen, baktalelsene, og ikke minst sippingen hennes. Helt enig! Dorthe må jo ha visst om forholdet SE hadde til Kasper, for hun og SE har jo jobbet sammen lenge og er vel omtrent bestiser. Og sitte der å kalle utroskap søtt, grrrrr! 🤬🤢 Jeg får så vondt av Kasper enda jeg ikke vet hvem han er en gang. Stakkars mann Fy faen som Sofie sutra idag, hun tåler jo ikke snev av motgang en gang! Gud bedre, for ei sippehøne. Hun er akkurat sånn som jeg forventet inne på farmen. Hadde håpet hun skulle gjøre like god figur som Anniken i fjor, men neida. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 14. februar 2022 #2712 Del Skrevet 14. februar 2022 Var morsom vri på hvordan de viste Markedet! Stumfilm med tekst. Ble bra! Men føler de kutter bort mye, pleier å være mer av Markedet og andrekjempen som avslører grenen. Istedet ble det ganske langt ting. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 14. februar 2022 #2713 Del Skrevet 14. februar 2022 (endret) jukkapalme skrev (5 minutter siden): Helt enig! Dorthe må jo ha visst om forholdet SE hadde til Kasper, for hun og SE har jo jobbet sammen lenge og er vel omtrent bestiser. Og sitte der å kalle utroskap søtt, grrrrr! 🤬🤢 Jeg får så vondt av Kasper enda jeg ikke vet hvem han er en gang. Stakkars mann Fy faen som Sofie sutra idag, hun tåler jo ikke snev av motgang en gang! Gud bedre, for ei sippehøne. Hun er akkurat sånn som jeg forventet inne på farmen. Hadde håpet hun skulle gjøre like god figur som Anniken i fjor, men neida. Jeg veit ikke om det surtinga er ekte eller ikke. At hun kom å grein til Øyunn tror jeg kan være for å dekke over at hun har hulpet Isak. Og at SE sitter å sier i synken (i en annen eppisode) at Isak kom å sa unnskyld til henne med èn gang, det har jeg faktisk ikke noe tro på at ham gjorde. Han virker ikke som en sånn fyr! 😅 Men det var vel fordi hun ikke kunne gå å være sur på han for alltid da? Jeg veit bare aldri når jeg kan ta henne seriøst eller når hun bare spiller for kameraet. Endret 14. februar 2022 av Thaila 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. februar 2022 #2714 Del Skrevet 14. februar 2022 Thaila skrev (3 minutter siden): Jeg veit ikke om det surtinga er ekte eller ikke. At hun kom å grein til Øyunn tror jeg kan være for å dekke over at hun har hulpet Isak. Og at SE sitter å sier i synken (i en annen eppisode) at Isak kom å sa unnskyld til henne med èn gang, det har jeg faktisk ikke noe tro på at ham gjorde. Han virker ikke som en sånn fyr! 😅 Men det var vel fordi hun ikke kunne gå å være sur på han for alltid da? Jeg veit bare aldri når jeg kan ta henne seriøst eller når hun bare spiller for kameraet. Jeg vet ikke, men hun er jo veldig sutrete fra før av også da. Tåler ikke motgang eller å bli motsagt. Sikkert fordi hun ikke skulle være sur på han for evig og alltid, ja Jeg vet ikke om de er sammen nå eller ikke, men jeg skjønner ikke hvordan et eventuelt forhold mellom de to skal kunne vare. Han må jo bli drittlei av den evige sutringen og sippingen hennes? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
distrea Skrevet 14. februar 2022 #2715 Del Skrevet 14. februar 2022 jukkapalme skrev (12 minutter siden): Helt enig! Dorthe må jo ha visst om forholdet SE hadde til Kasper, for hun og SE har jo jobbet sammen lenge og er vel omtrent bestiser. Og sitte der å kalle utroskap søtt, grrrrr! 🤬🤢 Jeg får så vondt av Kasper enda jeg ikke vet hvem han er en gang. Stakkars mann Fy faen som Sofie sutra idag, hun tåler jo ikke snev av motgang en gang! Gud bedre, for ei sippehøne. Hun er akkurat sånn som jeg forventet inne på farmen. Hadde håpet hun skulle gjøre like god figur som Anniken i fjor, men neida. Ja, Dorthe har jo jobbet med både SE og Kasper, og kjenner dem godt. Så at hun kan sitte der og koseprate om utroskapen, synes jeg er kvalmt🤮Kasper har bl.a skrevet på instaen sin at starten på året har vært utvilsom tøft.. Stakkars mann😔 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 14. februar 2022 #2716 Del Skrevet 14. februar 2022 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke, men hun er jo veldig sutrete fra før av også da. Tåler ikke motgang eller å bli motsagt. Sikkert fordi hun ikke skulle være sur på han for evig og alltid, ja Jeg vet ikke om de er sammen nå eller ikke, men jeg skjønner ikke hvordan et eventuelt forhold mellom de to skal kunne vare. Han må jo bli drittlei av den evige sutringen og sippingen hennes? "Jeg og Isak er veldig like for vi tar ikke så tungt på ting" var det ikke noe sånt hun sa? 😁 bare at det stemmer ikke helt for hennes del. Nei ikke veit jeg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. februar 2022 #2717 Del Skrevet 14. februar 2022 distrea skrev (1 minutt siden): Ja, Dorthe har jo jobbet med både SE og Kasper, og kjenner dem godt. Så at hun kan sitte der og koseprate om utroskapen, synes jeg er kvalmt🤮Kasper har bl.a skrevet på instaen sin at starten på året har vært utvilsom tøft.. Stakkars mann😔 Fysj! Skuffa over Dorthe, altså, jeg har alltid likt henne før. Huff, stakkars mann, ja 😞 jeg får helt vondt i hjertet. Thaila skrev (1 minutt siden): "Jeg og Isak er veldig like for vi tar ikke så tungt på ting" var det ikke noe sånt hun sa? 😁 bare at det stemmer ikke helt for hennes del. Nei ikke veit jeg. Fikk ikke med meg det, men det stemmer ikke helt, nei Hun tåler jo ingenting. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 14. februar 2022 #2718 Del Skrevet 14. februar 2022 Mange som skriver om at Sofie er utro, og hvorfor de ande ikke reagerer på det. At Sofie og Kasper fremdeles var kjærester når hun ankom farmen, det vet vi jo. Det vistes på programmet "bloggerene" men det har enda ikke blitt sendt når Farmen spilles inn.. Kan nok hende de andre deltakerne har fått presentert en litt annen versjon fra Sofie ang forholdet hennes til Kasper. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. februar 2022 #2719 Del Skrevet 14. februar 2022 Irja skrev (4 minutter siden): Mange som skriver om at Sofie er utro, og hvorfor de ande ikke reagerer på det. At Sofie og Kasper fremdeles var kjærester når hun ankom farmen, det vet vi jo. Det vistes på programmet "bloggerene" men det har enda ikke blitt sendt når Farmen spilles inn.. Kan nok hende de andre deltakerne har fått presentert en litt annen versjon fra Sofie ang forholdet hennes til Kasper. Kasper kjørte Sophie til farmen kjendis mens de var sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 14. februar 2022 #2720 Del Skrevet 14. februar 2022 Cid skrev (33 minutter siden): Kasper kjørte Sophie til farmen kjendis mens de var sammen Ja, det er jo det jeg skriver. Det betyr ikke at deltakerene vet det? At hun forteller en annen histore til de, og tenker at hun dealer med det når hun kommer ut av farmen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå