AnonymBukser Skrevet 13. februar 2022 #2681 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) Tror egentlig ganske mange av deltakerne er mer eller mindre uvenner i dag, uten at de selvfølgelig sier dette i media. Jeg tror at også flere har blitt uvenner etter at episodene er vist på tv. Adam har feks blitt baksnakket flere ganger av andre deltakere. Kjersti blir baksnakket av flere. Folk snakker stygt om Shabana. SE lyver åpenbart til folk som stoler på henne. Isak saboterer uten å stå for det. Niklas kaller Øyunn et ræva menneske. Øyunn og Niklas feks har jo også sagt at de ikke har hatt noe kontakt etter innspillingen. Så mye som deltakerne har grått inne på Farmen i år, er jeg sikker på at det har blitt en del tårer på deltakerne når de har opplevd alt på nytt på tv. Tror ikke det blir noen hyggelig finalefest, for å si det sånn. Minner meg mer om vanlige Farmen, der folk titt og ofte nekter å møte opp på festen. Endret 13. februar 2022 av AnonymBukser 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 13. februar 2022 #2682 Del Skrevet 13. februar 2022 Carmen67 skrev (10 minutter siden): Isak er oppskrytt som favoritt mener jeg. Han har muskler, smidighet og er hurtig. Men har han det som trengs mellom øra? Jeg tror han har mer kunnskap enn det som har kommet frem på farmen. De har først og fremst fokusert på hans fysiske ferdigheter og det er nok for å overraske oss i finaleuka. Noen sier jo også at han er god på å lage mat så … 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2022 #2683 Del Skrevet 13. februar 2022 Så utrolig kjekk heine var da han var yngre med det mørke håret. Men jeg har aldri hørt om han før farmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 13. februar 2022 #2684 Del Skrevet 13. februar 2022 *blueberry* skrev (1 minutt siden): Jeg tror han har mer kunnskap enn det som har kommet frem på farmen. De har først og fremst fokusert på hans fysiske ferdigheter og det er nok for å overraske oss i finaleuka. Noen sier jo også at han er god på å lage mat så … Tja, hørte rykte om at han lagde grøt med sur melk i stedet for surmelk 😁 så det er ikke alle som er enig i det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 13. februar 2022 #2685 Del Skrevet 13. februar 2022 Thaila skrev (1 minutt siden): Tja, hørte rykte om at han lagde grøt med sur melk i stedet for surmelk 😁 så det er ikke alle som er enig i det. Man hører jo forskjellig så vi får bare se ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2022 #2686 Del Skrevet 13. februar 2022 *blueberry* skrev (2 minutter siden): Jeg tror han har mer kunnskap enn det som har kommet frem på farmen. De har først og fremst fokusert på hans fysiske ferdigheter og det er nok for å overraske oss i finaleuka. Noen sier jo også at han er god på å lage mat så … Det med denne kunnskapen er flaks/uflaks. Ingen husker når Norge fikk sin første statsminisker eller hvilke våpenskjold Sandes kommune har eller hvor stor antall et snes er uten at de har pugget det på forhånd. Ingen går rundt å vet disse tingene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBukser Skrevet 13. februar 2022 #2687 Del Skrevet 13. februar 2022 Djungelvrål skrev (1 minutt siden): Så utrolig kjekk heine var da han var yngre med det mørke håret. Men jeg har aldri hørt om han før farmen. Synes han kler grått hår og skjegg veldig godt. Det er ingen skam å bli eldre. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2022 #2688 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBukser skrev (Akkurat nå): Synes han kler grått hår og skjegg veldig godt. Det er ingen skam å bli eldre. Neida ikke noe galt med grått hår, men jeg syns han var kjekkere som mørk og yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 13. februar 2022 #2689 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) Var det bare meg som reagerte på hvor falsk Isak var mot Heine da han besøkte ham ute på kjempehytta? Det var jo han, Isak, som ved hjelp av Sophie hadde påvirket Øyunn til å velge nettopp Heine til førstekjempe, fordi han er den sterkeste konkurrenten hans der😅 snakk om å tale med to tunger og liksom «backe» kameraten sin hundre prosent… Endret 14. februar 2022 av Blekkulfina 36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 13. februar 2022 #2690 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) Djungelvrål skrev (3 minutter siden): Det med denne kunnskapen er flaks/uflaks. Ingen husker når Norge fikk sin første statsminisker eller hvilke våpenskjold Sandes kommune har eller hvor stor antall et snes er uten at de har pugget det på forhånd. Ingen går rundt å vet disse tingene. Joda, jeg kan være enig i det. Det er jo lite vi får se i løpet av uka også så hvem vet hvor mye pugging hver enkelt deltaker har gjort. Sofie sier jo hun hjalp Isak øve på kunnskap så noe har de sikkert sittet med boka. Endret 13. februar 2022 av *blueberry* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 13. februar 2022 #2691 Del Skrevet 13. februar 2022 3 hours ago, Louiah said: Ang den som gikk ut Hide contents Adaaam💔 Ble så rart da han sa Øyunn du må vinne da. Kjærlighet Jeg synes akkurat det var søtt 🥰❤ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBukser Skrevet 13. februar 2022 #2692 Del Skrevet 13. februar 2022 bonsaijenta skrev (42 minutter siden): Til å være Norges Tøffeste, fremsto han som en feiging, da Øyunn fortalte om sabotasjen. Hvis han er en så sterk kandidat som alle sier at han er, så gjør det vel ingenting at Øyunn får en kniv. Tror det var veldig mange deltakere som ikke unnet Øyunn en kniv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 13. februar 2022 #2693 Del Skrevet 13. februar 2022 21 minutter siden, AnonymBukser said: Tror egentlig ganske mange av deltakerne er mer eller mindre uvenner i dag, uten at de selvfølgelig sier dette i media. Jeg tror at også flere har blitt uvenner etter at episodene er vist på tv. Adam har feks blitt baksnakket flere ganger av andre deltakere. Kjersti blir baksnakket av flere. Folk snakker stygt om Shabana. SE lyver åpenbart til folk som stoler på henne. Isak saboterer uten å stå for det. Niklas kaller øyunn et ræva menneske. Øyunn og Niklas feks har jo også sagt at de ikke har hatt kontakt etter innspillingen. Så mye som deltakerne har gråtet inne på Farmen i år, er jeg sikker på at det har blitt en del tårer på deltakerne når de har opplevd alt på nytt på tv. Tror ikke det blir noen hyggelig finalefest, for å si det sånn. Minner meg mer om vanlige Farmen, der folk titt og ofte nekter å møte opp på finalefesten. Synes Adam er en flott ung mann. ❤ 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 13. februar 2022 #2694 Del Skrevet 13. februar 2022 Ræva oppførsel fra sophie når hun egentlig var i et forhold med Kasper! Skjønner nå hvorfor søsteren ikke ville ha mer kontakt. 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 13. februar 2022 #2695 Del Skrevet 13. februar 2022 Tenk hvis SE hadde trukket seg (som hun har gjort fra reality før), fordi hun måtte hjem og «ordne opp i noe»? Det hadde det stått respekt av! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. februar 2022 #2696 Del Skrevet 13. februar 2022 Har sett søndags episodene nå Ufyselig av Isak å sabotere 😡 Unner han virkelig ikke en seier i finaleuken. Av alle storbonden så er Øyunn den eneste som virkelig har fortjent en finalekniv, rett og slett drit dårlig gjort! Er så dritt lei av all klagingen til Sophie, håper inderlig at hun og Isak ryker veldig tidlig i finaleuken, vil helst se minst mulig av de fremover. De eneste som fortjener å stå i finalen er Heine, Øyunn, Kjersti og Marna. Håper at de 4 vinner over de andre på gården Så idiotisk at de ikke viste når de var på markedet som vanlig, virker som at de kutter mer og mer for hver søndags episode Når Dorthe sa at hun ikke ville prate om alt det der lenger så kunne jeg se når de klipte 😆 Hun holdt vel sikkert på lenge og derfor måtte de klippe 😅 Så kvalmende å se hvordan deltakerne og Tiril også jubler over romansen mellom Isak og Sophie… De vet jo vel at hun er i et forhold så de jubler over utroskap 🙊 Herregud så imponert jeg er over Heine! 😃 50 år gammel men fy fader for en stamina fyren har, jeg hadde kastet opp blod etter halvveis der, helt ærlig overrasket men jævlig glad 😄 Det hadde blitt et sorgens kapittel i Farmen Kjendis om Heine tapte nå 😕 Men jævlig idiotisk at finalen starter rett etterpå, Heine må jo få lov å slappe litt av etter tvekampen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 13. februar 2022 #2697 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg leste en artikkel om Heine for noen dager siden. Tror det var på klikk.no. Der sier han at Isak måtte flytte inn hos han etter Farmen, fordi han ikke hadde noe sted å være. Frykter det betyr at Heine og Isak endte opp i finalen. Vil helst at en kvinne skal vinne! Marna, Øyunn eller Kjersti. Heier i hvert fall ikke på Isak. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 13. februar 2022 #2698 Del Skrevet 13. februar 2022 Klarer ikke Isak. Arrogant og lite sjarmerende 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. februar 2022 #2699 Del Skrevet 13. februar 2022 Cuddlegirl skrev (2 timer siden): Hva er greia med å spoile? Eller skrive hva som skjer, selv med en spoilertag? Det står til og med i HI "INGEN SPOILING!"🤔 Så lenge man legger til i spoilertagg så er det lov å kommentere Man vil jo helst kommentere mens eller rett etter man har sett på. Bra man har spoilertagg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 13. februar 2022 #2700 Del Skrevet 13. februar 2022 Håper Marna eller Kjersti vinner! 9 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå