ltfutt Skrevet 13. februar 2022 #2641 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) Blueberrymuffin skrev (10 minutter siden): Nå er det kun 3 stykker jeg håper på at vinner, og det er enten Øyunn, Marna eller Heine. Men heier litt ekstra på Øyunn etter denne uka merker jeg. Heier på Marna... -Meeeen. Jeg har veldig lyst til å se henne og Vebjørn i en kunnskapsduell(slev om det mest sannsynlig ikke kommer til å skje).. Så jeg unner henne ikke en lett seier 😃 Endret 13. februar 2022 av ltfutt 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 13. februar 2022 #2642 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) ... Endret 13. februar 2022 av Thaila skulle bare rette skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 13. februar 2022 #2643 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg tror jeg faktisk heier litt på Øyunn og det hadde jeg ikke trodd 😅 Øyunn eller Kjersti. For mange der inne har bare segla seg gjennom hele oppholdet! 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Blueberrymuffin Skrevet 13. februar 2022 Populært innlegg #2644 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) AnonymBukser skrev (5 minutter siden): Øyunn kommer ikke noe godt ut av dette. Spiller høyt og taper, og gjør ikke annet enn å grine. Jeg synes Øyunn har kommet veldig godt ut av dette på skjermen, mye bedre enn gutta. Står stor respekt av valget til Øyunn, og at hun står i det, beintøff. At hun griner er forståelig, hun er bare et menneske som oss alle, med følelser. Og all dritten hun har fått, og alt hun har måtte stå i denne uken fra guttene har ikke vært annet enn uverdig. Øyunn er den som har vunnet mest på denne uken i mine øyne, fantastisk og ærlig personlighet. Endret 13. februar 2022 av Blueberrymuffin 46 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 13. februar 2022 #2645 Del Skrevet 13. februar 2022 9 stykker i finaleuken.. det ryker vel 3/4 stk allerede på tirsdag da vel? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 13. februar 2022 #2646 Del Skrevet 13. februar 2022 Tulla25j skrev (4 minutter siden): 9 stykker i finaleuken.. det ryker vel 3/4 stk allerede på tirsdag da vel? Håper det! 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 13. februar 2022 #2647 Del Skrevet 13. februar 2022 Blueberrymuffin skrev (14 minutter siden): Aldri likt Adam, synes han er for høy på seg selv, og at han var veldig dritt mot Øyunn etter valget. Så helt greit at han måtte gå i dag 😊 Av mennene er det mye barnselig. Isak som går i kulissene og ikke er mann nok til å stå for det han gjør, synes personligheten hans stinker litt. Niklas som blir så amper og blir direkte stygg og ufin mot Øyunn pga valget. Vebjørn som stadig maser om «avtalen», er jammen santen ikke mye godhet i han for å være kristen når han kan bli så langfurten av valget til Øyunn. Av mennene er Heine den eneste jeg synes har oppført seg alright og fint, riktig at det ble guttekamp, selv om jeg mye heller skulle sett Isak, Niklas eller Vebjørn som førstekjempe. Sophie Elise har jeg blitt litt forsynt av. Personlig takler jeg ikke folk som stadig skal gå i offerrollen, og personer hvor alt handler om dem. Sophie Elise synes jeg begynner å bli litt slitsom. Ikke at det er noe vondt i jenta, hun virker sårbar og usikker på seg selv. Så tror ikke hun gjør seg til, men at hun er sånn. Så er ikke det at det ikke er synd på jenta, og kjempe fint for henne at hun har funnet seg selv litt inne på gården som hun sier. Men blir litt mye for min del. Men Øyunn føler jeg får altfor mye pes av guttene, er det en person det faktisk er synd på er det Øyunn som har måtte stå midt i alt helvete denne uken. Nå er det kun 3 stykker jeg håper på at vinner, og det er enten Øyunn, Marna eller Heine. Men heier litt ekstra på Øyunn etter denne uka merker jeg. hvorfor ikke Kjersti? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 13. februar 2022 #2648 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) Tulla25j skrev (7 minutter siden): 9 stykker i finaleuken.. det ryker vel 3/4 stk allerede på tirsdag da vel? Dorthe, Sophie, Niklas og Vebjørn ryker Så er det Isak, Heime, Marna og Kjersti og Øyunn igjen. Endret 13. februar 2022 av Thaila 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 13. februar 2022 #2649 Del Skrevet 13. februar 2022 Yuuhuuu, Heine gikk videre! Håper han vinner hele greia. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 13. februar 2022 #2650 Del Skrevet 13. februar 2022 Spoiler Da hadde vi rett i at Tomine spoilet på ig, der vi tydelig såg Heine ligge på gresset i skitne klær. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 13. februar 2022 #2651 Del Skrevet 13. februar 2022 For noen personligheter 😂. Jeg tør ikke spå noen vinner. Det er gøy å følge med på slike programmer som engasjerer mange her og jeg savner dem når de er ferdige. Håper at vi finner en ny etterpå. Fornøyd med resultatet av kveldens tvekamp 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. februar 2022 #2652 Del Skrevet 13. februar 2022 bonsaijenta skrev (18 minutter siden): Pluss at jo lenger hun er på farmen, jo lenger kan hun utsette det ubehagelige hun har i vente hjemme. (Kasper). Jeg har ikke helt fått med meg hvordan det var. Var hun fortsatt sammen m K da hun gikk inn på Farmen? Da blir jo forholdet til I alt annet enn søtt, som det kommenteres der inne… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 13. februar 2022 #2653 Del Skrevet 13. februar 2022 Thaila skrev (5 minutter siden): Dorthe, Sophie, Niklas og Vebjørn ryker Så er det Isak, Heime, Marna og Kjersti og Øyunn igjen. Det spørs vel hva slags konkurranse det blir vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 13. februar 2022 #2654 Del Skrevet 13. februar 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): Det spørs vel hva slags konkurranse det blir vel? Det er ønsketenking fra min side, jeg mener de øverste jeg skrev er de svakeste der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalen Skrevet 13. februar 2022 #2655 Del Skrevet 13. februar 2022 Virket som om Adam ville hjem, vet ikke helt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 13. februar 2022 #2656 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) Hvalen skrev (6 minutter siden): Virket som om Adam ville hjem, vet ikke helt. https://www.tv2.no/v/1723891/ Her snakker han om at han hadde skjult at han hadde røket korsbånd under oppholdet, så det kan jo hende det var en lettelse at det var over. Endret 13. februar 2022 av Thaila 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Corinne Skrevet 13. februar 2022 Populært innlegg #2657 Del Skrevet 13. februar 2022 cerruti skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke helt fått med meg hvordan det var. Var hun fortsatt sammen m K da hun gikk inn på Farmen? Da blir jo forholdet til I alt annet enn søtt, som det kommenteres der inne… I en av de siste episodene av Bloggerne sesong 15, driver Sophie og pakker til Farmen-oppholdet hjemme hos seg og Kasper. Han presenteres som hennes kjæreste, og de sitter tett sammen i sofaen, holder rundt hverandre og snakker om at det blir tøft å savne hverandre mens Sophie er borte. Hun blir også litt "snurt" fordi hun føler at hun kommer til å savne han mer enn omvendt, og da ler Kasper og bekrefter at han også kommer til å savne henne masse. Han er støttende, gir råd og nevner hva som kan bli hennes svakheter inne på Farmen etc. Litt senere i episoden kjører Kasper Sophie til hotellet hun skal være frem til hun skal inn på Farmen og de tar avskjed. Det er en lang seanse med mye kyssing, omfavnelser, gråting, snakk om hvor vanskelig det blir å være fra hverandre, at de gleder seg til å ses igjen og til å kunne se Farmen sammen i januar. Jeg følger ikke med på Bloggerne men gikk inn på akkurat denne episoden i kveld for å se hva som var dealen mellom de to før Farmen, og det er ingenting som tyder på at de ikke var kjærester, samboere og at begge syntes det kom til å bli hardt å være fra hverandre. Et ganske ubehagelig og bisarrt skue nå i ettertid når vi vet hvordan det utartet seg med Sophie og Isak inne på gården. Fikk oppriktig vondt av Kasper da jeg så Bloggerne-episoden.. 45 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 13. februar 2022 #2658 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg har prøvd å fundere på hvem jeg skal heie på eller ikke i finaleuken. Det er liksom mange som enda er med, og det er mye hummer og kanari å velge mellom. Men Marna er nok favoritten min. Og jeg har ingenting imot at Øyunn, Kjersti eller Heine vinner. Dorthe og Vebjørn er jeg mer usikker på. Niklas, Isak og Sophie ønsker jeg ikke vinner. Mest av alt så er jeg spent på konkurransene. Er redd for at konkurransene skal favorisere menn. Særlig hinderløypa, smie og snekring som alltid kommer. Men for å dra fram spisskompetansene basert på mine inntrykk: Isak drar med seg fysiske og praktiske fordeler inn mot smie og snekring. Øyunn virker rask og smidig. Marna er et kunnskapsbeist. Heine er vel en habil kokk. Dorthe ser ut til å mestre håndarbeid godt. Kjersti har mentalitet og styrke. Vebjørn, Niklas og Sophies styrker er jeg heller mer usikker på. De to siste kunne sikkert vunnet en drikkekonkurranse. 14 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 13. februar 2022 #2659 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) Jeg er forundret over at Øyunn og Sophie fortsatt er gode venner i dag, med tanke på alt Sophie har gjort mot Øyunn denne uka. Endret 13. februar 2022 av Variert skydekke Skrivefeil 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 13. februar 2022 #2660 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) Ctrl skrev (12 minutter siden): Vebjørn, Niklas og Sophies styrker er jeg heller mer usikker på Tror Vebjørn har enormt med kunnskaper. Så litt av det da han var i kjempehytta hos Kjersti. Men han ryker vel sikkert på noe fysiske greier før han kommer så langt at han får brukt kunnskapen sin. Endret 13. februar 2022 av ltfutt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå