Eloise12345 Skrevet 13. februar 2022 #2601 Skrevet 13. februar 2022 Blir en spennende kamp i kveld. 2
Gjest Letharia Skrevet 13. februar 2022 #2602 Skrevet 13. februar 2022 Spoiler Endelig ser Øyunn at hun ble manipulert av Sophie til å velge Heine! Og SELVFØLGELIG var det Isak som saboterte! Skjønner at det er et spill, men vær nå hvert fall ærlig om det 🙄 Og jeg tipper Sophie hadde en finger med i saboteringen, og likevel klarer hun å sitte der og leke bestis med Øyunn? "Man skal vise at man er en bigger person"?
Eloise12345 Skrevet 13. februar 2022 #2603 Skrevet 13. februar 2022 Spoiler Isak saboterte, men som han sier: et spill er et spill. Vet hvem som saboterte. 4
Madeon Skrevet 13. februar 2022 #2604 Skrevet 13. februar 2022 Har ikke fulgt med på Farmen fra starten, men må si at jeg er sjokkert over hvordan jentene har latt seg tråkke på av guttene. Avtalen jentene ble med på var jo helt idiotisk. Og guttene oppfører seg som noen patetiske mannssjåvinister. Er sikker på at de hadde kommet til å sutre som noen drittunger dersom det var en fyr som vant torpet. 24
Thaila Skrevet 13. februar 2022 #2605 Skrevet 13. februar 2022 Selv om Isak tok på seg skylden for å være bakmannen, var det Sofie som utførte det?? Og det med at hun gråt over guttene til Øyunn på begynnelse, var det bare fake for å covre over hva hun hadde gjort? 16 2
Louiah Skrevet 13. februar 2022 #2606 Skrevet 13. februar 2022 (endret) Ang den som gikk ut Spoiler Adaaam💔 Ble så rørt da han sa Øyunn du må vinne da. Kjærlighet Endret 14. februar 2022 av Louiah 8 6
Anonym90059005 Skrevet 13. februar 2022 #2607 Skrevet 13. februar 2022 Madeon skrev (20 minutter siden): Har ikke fulgt med på Farmen fra starten, men må si at jeg er sjokkert over hvordan jentene har latt seg tråkke på av guttene. Avtalen jentene ble med på var jo helt idiotisk. Og guttene oppfører seg som noen patetiske mannssjåvinister. Er sikker på at de hadde kommet til å sutre som noen drittunger dersom det var en fyr som vant torpet. Tråkke på? Kjersti sa jo selv at jentene hadde vært dumme som gikk med på den avtalen, fordi de selv ikke trodde det kunne komme noe annet enn en mann fra torpet. De trodde altså at de gjorde en god deal, fordi samtlige på gården mente det var mest sannsynlig at det ville komme en mann, som igjen ville gå utover guttene i siste tvekamp. Og så bryter en jente avtalen, veldig lite "tråkka på" over en slik handling. I tillegg har det vel også vært jenter som har valgt gutter til storbonde. 12
Trotwood Skrevet 13. februar 2022 #2608 Skrevet 13. februar 2022 Går den der Hest-genseren på rundgang eller har både Tomine, Marna og Kjersti samme? 🙈 Spoiler Adam ❤️. Liker Adam jeg, men det var en fair kamp og jeg liker Heine og. Koselig cowboy-seanse med guttene og hestene før kamp. Klein seanse med Sophie og Isak og hestene, og på tinget. Hun har jo kjæreste, det er ikke fint, bare uggent. Heier fremdeles ikke på Øyunn, og syntes av de som er nå burde Isak (fordi han spiller spillet uten å lage drama), Heine (fordi han er hyggelig), Kjersti (har gjort seg meget fortjent gjennom to tvekamper) eller Marna (som også spiller på en bra måte) vinne. 16
Ctrl Skrevet 13. februar 2022 #2609 Skrevet 13. februar 2022 (endret) Dagens episode: Spoiler At ukesoppdraget ble sabotert kom ikke som en bombe. Det som kom som en bombe var at deltakerne reagerte så sterkt på at det ble sabotert etter denne uken. Jeg har unngått å skrive særlig om Sophie ettersom jeg ikke er særlig tilhenger av henne og hennes virke, men i dag må jeg det. Fordi hun begynte nok engang med dette uinteressante tankesynseriet hennes som vi så de to første ukene av Farmen. Hun setter seg i offerrollen for alt og alle så snart hun ser en anledning til det. Bare i denne uken så har hun grått av både Isak og Niklas, samtidig som hun later som om at hun har hatt det like tøft som Øyunn i disse dagene. Nei, Sophie Elise, det har du altså ikke. Sophie har ikke fått "alle" menn imot seg samtidig og som hun da måtte stå opp mot i flere dager, og igjen blitt truet, blitt uthengt og personliggjort slik Øyunn har. Men at Sophie liker å tro at hun har hatt det fælt, ja det kom ikke som en bombe ettersom hun er snar å ta på seg offerkappen. Ironisk nok så har Sophie hele uken lurt rundt på gården, satt folk opp mot hverandre og spilt et høyt spill. Så hvis hun er et offer for noen og noe så er det henne selv. Men det ser hun selvfølgelig ikke. Vebjørn gnåler noe voldsomt om dette løftebruddet. Jeg skjønner han er vonbroten, men seriøst, ro ned moralprekene. Det er et spill. Adam som andrekjempe. Det taklet han fint. Faktisk synes jeg Adam i dag lignet på han vi ble kjent med før hans storbondeuke. Ola Halvorsen-taktene var også borte. Spennende tvekamp i dag! Adam med voldsom frekvens på sagingen fra start, men møtte helt veggen etterhvert og Heine vinner. Overraskende. Men jeg er glad Heine vinner og nå går inn i finaleuken. Synes Heine fortjener det. Han har vært et positivt og friskt pust helt fra start av. Heine går skikkelig på kjeften når han faller ned fra stokkene etter at Adam har falt av sine. Det så skummelt ut. Og det har skjedd før. Faktisk har jeg reagert på høyden på disse stokkene i alle år. Det er liksom bare et spørsmål om tid for at det ryker et håndledd i et slikt fall. Det er vel mer flaks at det hittil ikke har gjort det. Kritikkverdig av Strix. Endret 13. februar 2022 av Ctrl 48
Heartland Skrevet 13. februar 2022 #2610 Skrevet 13. februar 2022 (endret) Spoiler Shit, Marna viser gang på gang at hun er smart som pokker. Hun skjønte fort hvem som saboterte, og hvordan, og fikk rett. Tror dere Adam lot Heine vinne? Virket så rart at sagingen stoppet sååå veldig opp? Jeg er uansett glad Heine vant, det fortjente han virkelig! Endret 13. februar 2022 av Heartland 23
Ctrl Skrevet 13. februar 2022 #2611 Skrevet 13. februar 2022 Heartland skrev (Akkurat nå): Vis skjult innhold Shit, Marna viser gang på gang at hun er smart som pokker. Hun skjønte fort hvem som saboterte, og hvordan, og fikk rett. Spoiler Ja, Marna er skarp. Og i dagens episode så hørte vi tydelig at Sophie undervurderer henne. Hun nevnte vel noe til Isak om at Marna ikke var en trussel i en eventuell finale. Synd at Sophie glemmer av at Marna vant kunnskapskonkurransen på Torpet, er skarp, en logisk tenker og oppegående. Marna ville til sammenligning KNUST Sophie Elise i en eventuell finale. 43 2
bonsaijenta Skrevet 13. februar 2022 #2612 Skrevet 13. februar 2022 Jeg er ikke enig i ar Isak fortjener å vinne fordi noen mente at han har spilt bra. Han har bare seilt under vingene på SE. Hadde ikke SE vært der, så hadde nok flere jobbet for å få han ut. 29 1
Gjest Letharia Skrevet 13. februar 2022 #2613 Skrevet 13. februar 2022 (endret) Spoiler Spoiler Det reagerte jeg også på. Herregud, det kunne endt skikkelig stygt! Kunne i det minste hatt noe under som demper fallet, hvis de absolutt må ha den høyden på stokkene. Endret 13. februar 2022 av Letharia
Ctrl Skrevet 13. februar 2022 #2614 Skrevet 13. februar 2022 (endret) Letharia skrev (1 minutt siden): Enig, men det du siterer fra meg og det du skriver må du legge i en spoilertag snarest.... Ellers blir det lurveleven. Endret 13. februar 2022 av Ctrl 1
Gjest Letharia Skrevet 13. februar 2022 #2615 Skrevet 13. februar 2022 Ctrl skrev (1 minutt siden): Enig, men denne må du legge i en spoilertag snarest.... Allerede gjort 😂 Endret med en gang
Ctrl Skrevet 13. februar 2022 #2616 Skrevet 13. februar 2022 Letharia skrev (1 minutt siden): Allerede gjort 😂 Endret med en gang Bra, men også det du siterer meg på... 1
Cuddlegirl Skrevet 13. februar 2022 #2617 Skrevet 13. februar 2022 Letharia skrev (1 minutt siden): Allerede gjort 😂 Endret med en gang Ctrl skrev (2 minutter siden): Enig, men denne må du legge i en spoilertag snarest.... Hva er greia med å spoile? Eller skrive hva som skjer, selv med en spoilertag? Det står til og med i HI "INGEN SPOILING!"🤔 6
Trotwood Skrevet 13. februar 2022 #2618 Skrevet 13. februar 2022 5 minutter siden, bonsaijenta said: Jeg er ikke enig i ar Isak fortjener å vinne fordi noen mente at han har spilt bra. Han har bare seilt under vingene på SE. Hadde ikke SE vært der, så hadde nok flere jobbet for å få han ut. Jeg er uenig, jeg tror Isak er smartere enn Sophie og at hun ikke hadde vært i finalen uten han 14
Gjest Letharia Skrevet 13. februar 2022 #2619 Skrevet 13. februar 2022 Ctrl skrev (Akkurat nå): Bra, men også det du siterer meg på... Shit, trodde det allerede var det (er ny her), fikset med en gang! Takk 😅
bonsaijenta Skrevet 13. februar 2022 #2620 Skrevet 13. februar 2022 Trotwood skrev (Akkurat nå): Jeg er uenig, jeg tror Isak er smartere enn Sophie og at hun ikke hadde vært i finalen uten han Hun er i finalen fordi hun er ingen trussel. Men jeg kan jo ta feil😅 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå