sportsidiot Skrevet 10. februar 2022 #2521 Del Skrevet 10. februar 2022 (endret) Kate Upton skrev (1 time siden): Håper Adam ryker til søndag. Han er usmakelig i mine øyne. Heine bør jo velge han som andrekjempe. Dorthe og Kjersti, Niklas og Vebjørn har mer der å gjøre enn Adam og SE. Synes Adam er så fæl på manipulering. Helt villt å se hvordan han prøvde å manipulere og spille på følelsene til Ø - når han selv valgte kvinnekamp da han selv var storbonde! Også skal han bli SÅ fornærma når Ø gjør det samme Endret 10. februar 2022 av sportsidiot 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 10. februar 2022 #2522 Del Skrevet 10. februar 2022 Just now, sportsidiot said: Synes Adam er så fæl på manipulering. Helt villt å se hvordan han prøvde å manipulere og spille på følelsene til Ø - når han selv valgte hengekamp da han selv var storbonde! Får en veldig dårlig følelse av han Haha, nicket ditt og autocorrecten - passet godt sammen! (Regner med det skulle være jentekamp) 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 10. februar 2022 #2523 Del Skrevet 10. februar 2022 (endret) Andrea59 skrev (1 minutt siden): Haha, nicket ditt og autocorrecten - passet godt sammen! (Regner med det skulle være jentekamp) 😂 Ja. Jeg redigerte 1 sek etter jeg posta, så der var du rask til å svare Endret 10. februar 2022 av sportsidiot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 10. februar 2022 #2524 Del Skrevet 10. februar 2022 sportsidiot skrev (32 minutter siden): Synes Adam er så fæl på manipulering. Helt villt å se hvordan han prøvde å manipulere og spille på følelsene til Ø - når han selv valgte kvinnekamp da han selv var storbonde! Også skal han bli SÅ fornærma når Ø gjør det samme Ja, men han holdt dealen sin selv om det var ren idioti å velge Tomine. Han burde ha valgt en mann. synes også det var teit av Øyunn å si til gjengen at hun ikke skulle bryte dealen. Hadde hun ikke sagt det så tett opp mot valget kunne det vært bedre stemning. Men klart det sikkert hadde ført til enda lavere arbeidsinnsats fra tidligere av. Tror nå Heine kommer til finale uansett hvem han nå velger til andrekjempe og det er fortjent. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 10. februar 2022 #2525 Del Skrevet 10. februar 2022 Minitroll skrev (4 minutter siden): Ja, men han holdt dealen sin selv om det var ren idioti å velge Tomine. Han burde ha valgt en mann. synes også det var teit av Øyunn å si til gjengen at hun ikke skulle bryte dealen. Hadde hun ikke sagt det så tett opp mot valget kunne det vært bedre stemning. Men klart det sikkert hadde ført til enda lavere arbeidsinnsats fra tidligere av. Tror nå Heine kommer til finale uansett hvem han nå velger til andrekjempe og det er fortjent. Om det er fortjent føler jeg er umulig å si siden vi knapt har sett noe til han! 😂 Jeg veit ikke en gang hvem han er nærmest der inne av de andre guttene. Tror kameraene bare har glemt han, så vi kan vel ikke akkurat si han har brunget så mye til bordet TV messing.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 10. februar 2022 #2526 Del Skrevet 10. februar 2022 Thaila skrev (1 minutt siden): Om det er fortjent føler jeg er umulig å si siden vi knapt har sett noe til han! 😂 Jeg veit ikke en gang hvem han er nærmest der inne av de andre guttene. Tror kameraene bare har glemt han, så vi kan vel ikke akkurat si han har brunget så mye til bordet TV messing.. Om det hadde vært en «se på meg» konkurranse hadde Niklas eller Adam vunnet overlegent. Men kanskje det er sånn det skal være nå? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 10. februar 2022 #2527 Del Skrevet 10. februar 2022 1 hour ago, Sigyn said: Herregud da, er jo ikke det jeg skriver heller. Men det er noe i mellom offentlig avstand og å undergrave en unnskyldning ved å bare fokusere på hvor fantastisk personen som har dritet på draget er. Det var egentlig ikke hovedpoenget, som heller var at jeg ville trodd at en psykolog som faktisk jobber med kommunikasjon ville hjulpet til å formulere innlegget slik at det fremstod litt bedre enn det som det nå gjør, som egentlig er nærmest ansvarsfraskrivelse. Synes det var overraskende, fordi jeg regner med at Niklas ikke har forfattet og postet helt uten innspill fra andre først. Men det er jo mulig det også. Men kanskje det omtrent ikke har noe som helst å si hva man sier og hvordan man sier det, når folk er så flinke til å tolke tekst slik de vil uansett. Så forresten nettopp et kort klipp hvor Øyunn fortalte om hvor ubehagelig det var for henne, og at hun aldri har opplevd lignende utfrysning/mobbing/baksnakking i voksen alder. Da synes jeg ikke "bare et realityshow" er en god unnskyldning, selv om det er det man forsøker å gjemme seg bak. Når jeg sier at det bare er et realityshow så et ikke det det samme som at jeg forsvaret oppførselen til Niklas. Jeg mener bare at dette begynner å gå litt langt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 10. februar 2022 #2528 Del Skrevet 10. februar 2022 Minitroll skrev (Akkurat nå): Om det hadde vært en «se på meg» konkurranse hadde Niklas eller Adam vunnet overlegent. Men kanskje det er sånn det skal være nå? Sier ikke det skal være sånn, men om en person som ikke har vært på skjermen vinner så tener jeg ikke det er en verdig vinner. Det blir jo helt umulig for oss å vite. Er jo selvfølgelig mulig det er dårlig klipt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 10. februar 2022 #2529 Del Skrevet 10. februar 2022 17.11 skrev (3 minutter siden): Når jeg sier at det bare er et realityshow så et ikke det det samme som at jeg forsvaret oppførselen til Niklas. Jeg mener bare at dette begynner å gå litt langt. Ok, skjønner. Personlig synes jeg ikke at noen innlegg går over streken her, så vidt jeg har sett hvert fall. Men når man gjør noe veldig bra eller veldig dårlig på tv og så mange får det med seg, da vil det fort komme mye respons. Selv om hver enkelt person kanskje ikke skriver all verden om saken, så fremstår totalen som litt mye likevel - fordi det er noe som engasjerer mange nok til at de ytrer seg. Sånn har det hendt at jeg har oppfattet det i lignende situasjoner i alle fall. Men hvis du mener at det er ordet "offer" som er å ta det alt for langt, så har jeg forklart nærmere hva jeg mente i et innlegg over her. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 10. februar 2022 #2530 Del Skrevet 10. februar 2022 Just now, Sigyn said: Ok, skjønner. Personlig synes jeg ikke at noen innlegg går over streken her, så vidt jeg har sett hvert fall. Men når man gjør noe veldig bra eller veldig dårlig på tv og så mange får det med seg, da vil det fort komme mye respons. Selv om hver enkelt person kanskje ikke skriver all verden om saken, så fremstår totalen som litt mye likevel - fordi det er noe som engasjerer mange nok til at de ytrer seg. Sånn har det hendt at jeg har oppfattet det i lignende situasjoner i alle fall. Men hvis du mener at det er ordet "offer" som er å ta det alt for langt, så har jeg forklart nærmere hva jeg mente i et innlegg over her. Det er først og fremst totalen som blir mye, og når det i tillegg begynner å spekuleres i hva familien til Niklas burde og ikke burde gjøre, så tenker jeg det kanskje er på tide å gå tilbake til å diskutere Farmen. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 10. februar 2022 #2531 Del Skrevet 10. februar 2022 17.11 skrev (Akkurat nå): Det er først og fremst totalen som blir mye, og når det i tillegg begynner å spekuleres i hva familien til Niklas burde og ikke burde gjøre, så tenker jeg det kanskje er på tide å gå tilbake til å diskutere Farmen. Jeg har allerede forklart enda nøyere hva jeg mente med den uttalelsen - og totalen tenker jeg at man egentlig ikke kan bestemme seg for å stoppe, for det ville medført at enkelte ikke "får lov" til å ytre sin mening fordi for mange andre har gjort det allerede. Hadde det vært en liten gruppe mennesker/brukere som fortsatte og fortsatte med det samme så hadde det vært noe annet. Utover det tenker jeg at jeg gjerne vil kunne diskutere det jeg føler for så lenge det ikke er så off topic at det regnes som avsporing, er ufint eller på noen annen måte et regelbrudd. Og håper at det er mulig å ha en grei tone selv om man ikke tenker helt det samme eller fokuserer på de samme tingene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 11. februar 2022 #2532 Del Skrevet 11. februar 2022 40 minutter siden, Sigyn said: Jeg har allerede forklart enda nøyere hva jeg mente med den uttalelsen - og totalen tenker jeg at man egentlig ikke kan bestemme seg for å stoppe, for det ville medført at enkelte ikke "får lov" til å ytre sin mening fordi for mange andre har gjort det allerede. Hadde det vært en liten gruppe mennesker/brukere som fortsatte og fortsatte med det samme så hadde det vært noe annet. Utover det tenker jeg at jeg gjerne vil kunne diskutere det jeg føler for så lenge det ikke er så off topic at det regnes som avsporing, er ufint eller på noen annen måte et regelbrudd. Og håper at det er mulig å ha en grei tone selv om man ikke tenker helt det samme eller fokuserer på de samme tingene. Har vi ikke en grei tone da? Når du ytrer deg offentlig risikerer du at noen reagerer både på hva du sier og hvordan, det er ikke for å være slem. Nå setter jeg strek for min del i alle fall, jeg har ikke mer å si om saken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskaffe123 Skrevet 11. februar 2022 #2533 Del Skrevet 11. februar 2022 Hvorfor noen terper på Niklas sin beklagelse og kaller den «lite troverdig» er for meg en bekreftelse på at enkelte har for lite som skjer i eget liv. Ærlig talt, dette er Farmen kjendis… Niklas har alltid vært en person som drar på litt ekstra, det er en del av sjargongen hans. Å få trusler og hatmeldinger er så sykt at jeg lurer på hva disse menneskene som gjør slikt sliter med i livet selv. Ellers tenker jeg det blir interessant å se hvem Heine velger, uten at jeg tror han taper en kamp uansett. Kanskje han går for Vebjørn. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. februar 2022 #2534 Del Skrevet 11. februar 2022 Iskaffe123 skrev (8 minutter siden): Hvorfor noen terper på Niklas sin beklagelse og kaller den «lite troverdig» er for meg en bekreftelse på at enkelte har for lite som skjer i eget liv. Ærlig talt, dette er Farmen kjendis… Niklas har alltid vært en person som drar på litt ekstra, det er en del av sjargongen hans. Å få trusler og hatmeldinger er så sykt at jeg lurer på hva disse menneskene som gjør slikt sliter med i livet selv. Ellers tenker jeg det blir interessant å se hvem Heine velger, uten at jeg tror han taper en kamp uansett. Kanskje han går for Vebjørn. Er vel mer at det virker som en unnskyldning bare for å roe ned situasjonen, han var jo ute og skrev på Instagram at han ikke visste hva det gjaldt når Vebjørn beklagde? Og det for bare noen få dager siden, og hadde ikke han svartelistet noen fra farmen eller? Uansett så hadde det vært godt med en pause fra Niklas på tv en stund etter dette, tror det er smartest for han og tv2 å vente til en stund etter farmen kjendis er over før de begynner med andre programmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 11. februar 2022 #2535 Del Skrevet 11. februar 2022 Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 11. februar 2022 #2536 Del Skrevet 11. februar 2022 17.11 skrev (7 timer siden): Har vi ikke en grei tone da? Når du ytrer deg offentlig risikerer du at noen reagerer både på hva du sier og hvordan, det er ikke for å være slem. Nå setter jeg strek for min del i alle fall, jeg har ikke mer å si om saken. Jeg synes det var litt utrivelig. Men det er greit, det kan jeg også gjøre 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 11. februar 2022 #2537 Del Skrevet 11. februar 2022 Jeg syntes at stormen som skjer rundt Niklas (eller hva han het igjen) er litt ufortjent. Det er er spill og det er lettete for oss «utenforstående» og reagere når ting skjer der inne, men jeg tenker at hvis mange av vi hadde vært der inne og vi feks inngikk en slik avtale og den blir brutt, så blir jo man forbanna og veldig mange mennesker handler «her og nå». Man tenker gjerne ikke over det der inne at alt bare er et spill, de blir fryktelig tette og veldig glad i hverandre og de lever i en boble vi trolig aldri vil forstå oss på. Da er det også lettere å reagere så kraftig når man oppriktig tror man har blitt utsatt for et stort svik. Jeg støtter Øyunn sin avhørende 110% selv💪🏼 Å få drapstrusler og truet med å bli banket opp og folk sier til han på butikken «jeg liker ikke deg», det er jo overhode ikke greit. Han har sagt unnskyld for måten han oppførte seg på og jeg tror ikke alle andre er så perfekte at de aldri har gjort eller sagt noe de ikke burde. Er heller ikke hans feil at tv2 gir han sååå forbanna mye tv-tid. Jeg har fulgt lite med på han, men det jeg har sett og hvordan jeg tror han er som person, så er han den typen som handler her og nå. Snakker før han får tenkt seg om og skal alltid vri om situasjoner mot humor. Men nettroll kommer man ikke unna uansett. Neste gang er det en annen som får gjennomgå. Jeg håper han anmelder truslene. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 11. februar 2022 #2538 Del Skrevet 11. februar 2022 Sigyn skrev (12 timer siden): Det har jeg ikke sagt, men synes det er rart at man som psykolog ikke forstår at en unnskyldning der det meste er bortforklaringer og å skylde på andre folk og andre omstendigheter ikke nødvendigvis blir godt tatt i mot av dem som føler seg støtt. Da kan man heller være en ren støtte på hjemmebane og hjelpe til med hvordan opptre best mulig utad. Men det er derfor jeg sier at jeg "nesten er" skuffa da, han har ikke noe egentlig ansvar, bare syntes det var rart 🙂 Synes ikke det er rart. Det er en grunn til at det i slike yrker krever en ikke-personlig og profesjonell avstand for å klare å være objektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 11. februar 2022 #2539 Del Skrevet 11. februar 2022 (endret) sportsidiot skrev (11 timer siden): Synes Adam er så fæl på manipulering. Helt villt å se hvordan han prøvde å manipulere og spille på følelsene til Ø - når han selv valgte kvinnekamp da han selv var storbonde! Også skal han bli SÅ fornærma når Ø gjør det samme Jeg tenker mer at han ikke er voksen. Dorthe hadde rett i det hun sa, at han er ung - veldig ung. Mange gode sider som er lett å like, men bortskjemt og sutrete (litt som generasjonen som vokser opp idag😬) Endret 11. februar 2022 av lin 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 11. februar 2022 #2540 Del Skrevet 11. februar 2022 lin skrev (2 minutter siden): Jeg tenker mer at han ikke er voksen. Dorthe hadde rett i det hun sa, at han er ung - veldig ung. Mange gode sider som er lett å like, men bortskjemt og sutrete (litt som generasjonen som vokser opp idag😬) (OT: Såså. Det at Adam er umoden har ikke noe med dagens generasjon å gjøre. Syntes ungdommene og barna som vokser opp i dag generelt sett er ganske så flotte og reflektere 🤗) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå