Valyria83 Skrevet 10. februar 2022 #2441 Skrevet 10. februar 2022 Blomsterkaret skrev (27 minutter siden): Jeg tror at Heine også vil spille nå. Han forstår vel at Adam ikke er den største konkurrenten/han er god på saging, men han vil jo ikke velge de sterkeste og klokeste (Isak og Vebjørn) derfor går han sikkert for Niklas? Krysser fingrene for at han velger Niklas 🤞 16 1
*blueberry* Skrevet 10. februar 2022 #2442 Skrevet 10. februar 2022 Valyria83 skrev (15 minutter siden): Krysser fingrene for at han velger Niklas 🤞 Det er jo stor sjanse for at Niklas er et svakere ledd enn Adam. Niklas har jo litt mer vekt å bære på, og sier selv at hans hverdagsaktivitet innebærer å gå fra sofa til kjøleskap til senga. Ikke virker han særlig kunnskapsrik heller så for Heine som ser ut til å være både kunnskapsrik og i god fysisk form burde Niklas være lett å slå ut. Adam har vist at han er god på saging og virker å være i bedre fysisk form. 11
Ctrl Skrevet 10. februar 2022 #2443 Skrevet 10. februar 2022 keops skrev (29 minutter siden): Enig i dette. Isak var også utrolig nedlatende mot Øyunn under jobbingen tidligere. Fikk hånlig beskjed om at hun bare måtte prøve å løfte den ene stenen de skulle bruke, da hun greide det ble hun fortalt at hun hadde en spesiell gave ettersom hun greide det🤮 I min verden er det ikke spesielt oppsiktsvekkende at en ung og sterk dame greier å flytte på stein, men «Norges tøffeste» ble meget overrasket. Isak har en atferd bygget rundt små stikk med hersketeknikker. Ofte gjemmer han dette bak et forsøk på humor for å gardere seg i tilfelle han tar feil. Særlig kvinner. Tror tittelen "Norges tøffeste" har gått han helt til hodet, og han jobber hardt for å vedlikeholde dette imaget. I utgangspunktet har nok Isak ikke ondsinnede hensikter mot andre egentlig, men hans små stikk mot andre kommer som følge av at han har behov for å "tøffe seg", altså da heve seg selv opp. I bunn er han sikkert en bra mann, men det må være slitsomt å forholde seg til en som selvutnevnt "tøffing" som han i lengden med mindre du klarer å håndtere det, overse det og luke det bort. Jeg hadde ikke orket en slik relasjon. 27
Ti T Usen Skrevet 10. februar 2022 #2444 Skrevet 10. februar 2022 Øyunn fremstår forøvrig meget dobbeltmoralsk. Å sitte i et tre og leke Gud, bruke I-ordet om innfødte amerikanere, og å ikke holde avtaler er innafor. Men å si n*** ku er grunn til å bryte sammen. Det slår ofte tilbake når man har prektighet og PK som mellomnavn 13 1
Momma Skrevet 10. februar 2022 #2445 Skrevet 10. februar 2022 Ctrl skrev (Akkurat nå): Tror tittelen "Norges tøffeste" har gått han helt til hodet, og han jobber hardt for å vedlikeholde dette imaget. Det er ikke sikkert det er så veldig bevisst, men inntrykket mitt er at han ikke har så veldig mye annet å skilte med her i verden enn at han er fysisk sterk og "tøff", og da blir det jo mye "what you see is what you get". 11
keops Skrevet 10. februar 2022 #2446 Skrevet 10. februar 2022 (endret) Ctrl skrev (5 minutter siden): Isak har en atferd bygget rundt små stikk med hersketeknikker. Ofte gjemmer han dette bak et forsøk på humor for å gardere seg i tilfelle han tar feil. Særlig kvinner. Tror tittelen "Norges tøffeste" har gått han helt til hodet, og han jobber hardt for å vedlikeholde dette imaget. I utgangspunktet har nok Isak ikke ondsinnede hensikter mot andre egentlig, men hans små stikk mot andre kommer som følge av at han har behov for å "tøffe seg", altså da heve seg selv opp. I bunn er han sikkert en bra mann, men det må være slitsomt å forholde seg til en som selvutnevnt "tøffing" som han i lengden med mindre du klarer å håndtere det, overse det og luke det bort. Jeg hadde ikke orket en slik relasjon. Ja, har sett dette. Tror nok han føler seg hevet over de andre der inne, og spesielt kvinnene. Synes han gjør en grei jobb på de praktiske oppgavene, men dette bør man jo også forvente av en ung mann som etter det jeg hører er faglært tømrer. Jeg tror ikke han har det som skal til for å vinne, men man kan jo aldri vite. Endret 10. februar 2022 av keops 7 1
Lauv Skrevet 10. februar 2022 #2447 Skrevet 10. februar 2022 Ti T Usen skrev (Akkurat nå): Øyunn fremstår forøvrig meget dobbeltmoralsk. Å sitte i et tre og leke Gud, bruke I-ordet om innfødte amerikanere, og å ikke holde avtaler er innafor. Men å si n*** ku er grunn til å bryte sammen. Det slår ofte tilbake når man har prektighet og PK som mellomnavn Jeg er ikke særlig begeistret for Øyunn, men jeg er temmelig sikker på at det var Dorthe som brukte i-ordet. 6
snute Skrevet 10. februar 2022 #2448 Skrevet 10. februar 2022 Syns det er rart at Adam er så sur på Øyunn. Han valgte jo selv en jente til førstekjempe da han var storbonde og hun kunne jo ha valgt Øyunn, som da kunne ha røket ut. Nå sier han at han at aldri kunne gjort noe sånt mot Øyunn og at vennskapet deres er mer verdt. Ja vel… Blir spennende å se hva alle klarer når de står alene i finaleuka. Tror flere får det tøft da. 21
Hatsumomo Skrevet 10. februar 2022 #2449 Skrevet 10. februar 2022 Jaja Niklas hadde 76000 følgere igår, og hoppet opp til litt over 78000 idag. Så enten har folk følgt han for å kjefte litt eller så er det flere som har begynt å følge pga all publisiteten i det siste.
Sonit Skrevet 10. februar 2022 #2450 Skrevet 10. februar 2022 keops skrev (1 time siden): Enig i dette. Isak var også utrolig nedlatende mot Øyunn under jobbingen tidligere. Fikk hånlig beskjed om at hun bare måtte prøve å løfte den ene stenen de skulle bruke, da hun greide det ble hun fortalt at hun hadde en spesiell gave ettersom hun greide det🤮 I min verden er det ikke spesielt oppsiktsvekkende at en ung og sterk dame greier å flytte på stein, men «Norges tøffeste» ble meget overrasket. Akkurat dette klippet har du nok sett farget av misnøye mot Isak. Han sa at Øyunn var senesterk, noe som jo er et kompliment. Og at hun var heldig som hadde en kropp som var bygd slik. Opplevde ikke ham som hånlig i det hele tatt ellers heller. 3 1
keops Skrevet 10. februar 2022 #2451 Skrevet 10. februar 2022 Sonit skrev (1 minutt siden): Akkurat dette klippet har du nok sett farget av misnøye mot Isak. Han sa at Øyunn var senesterk, noe som jo er et kompliment. Og at hun var heldig som hadde en kropp som var bygd slik. Opplevde ikke ham som hånlig i det hele tatt ellers heller. Ja, men at mitt blikk er farget av misnøye er jo fordi jeg har fått dette inntrykket av ham gjennom ganske mange episoder nå. Jeg opplevde ikke at han ga Øyunn positive kompliment i den situasjonen, derimot så jeg en mann som frøs ut en kvinne i jobbsammenheng, ikke uvanlig adferd blant enkelte. 3
17.11 Skrevet 10. februar 2022 #2452 Skrevet 10. februar 2022 34 minutter siden, Ti T Usen said: Øyunn fremstår forøvrig meget dobbeltmoralsk. Å sitte i et tre og leke Gud, bruke I-ordet om innfødte amerikanere, og å ikke holde avtaler er innafor. Men å si n*** ku er grunn til å bryte sammen. Det slår ofte tilbake når man har prektighet og PK som mellomnavn Sitte i et tre og leke Gud som en del av en forestilling har da ingenting med moral å gjøre 17 1 4
Gjest CecilieX Skrevet 10. februar 2022 #2453 Skrevet 10. februar 2022 Da Isak var med på Norges tøffeste flørtet han voldsomt med en av jentene der. Han sjarmerte henne regelrett i senk og hun gikk fra å være svært negativ til å flørte voldsomt tilbake. Nytt reality-program og historien gjentar seg; hva det enn er så har Isak nok en gang fått en med-deltaker til «å få følelser». Det fremstår veldig påfallende. I Farmen kjendis har det betalt seg godt, SE påpekte jo selv hvordan hun oppfattet å ha jobbet mye for at han skulle ha det bra, og han sier også selv at det var takket være SE at han ikke ble utsatt i siste valg. Hvis det er tilfelle at han ser litt ned på damer, slik som han blitt eksemplifisert i tråden her, og også mangelen på «følsomhet» som ble påpekt av flere det inne, så får jeg litt dårlige vibber. Mulig hans evne til å få damene til å falle som fluer for strategien hans gjør at han ser litt ned på dem. Nye podcast makkeren påpekte også «bekymring» for at dameinteressen til Isak kunne påvirke oppdraget deres negativt. I så fall har jo SE virkelig kjøpt katta i sekken.
AnonymBukser Skrevet 10. februar 2022 #2454 Skrevet 10. februar 2022 (endret) Majer skrev (1 time siden): Heine bør ikke velge Adam siden han er god i saging og får velge gren. Stort sett sånn det er blant menn. De fryser ofte ut de som er yngre eller mer uerfarne. Det er samme greiene her som i andre sesonger av Farmen: De unge deltakerne er stort sett late og uengasjerte. Derfor klarer jeg ikke å holde med de unge deltakerne her. De er jo 25-30 år yngre enn de eldste, og burde ha masse med energi og arbeidsiver. I stedet sitter de mest på ræva og danner allianser. Det er klart, «jobber» man som såkalt «influenser», så er ikke ærlig arbeid noe man har så mye erfaring med. Endret 10. februar 2022 av AnonymBukser 17 2
keops Skrevet 10. februar 2022 #2455 Skrevet 10. februar 2022 CecilieX skrev (4 minutter siden): Da Isak var med på Norges tøffeste flørtet han voldsomt med en av jentene der. Han sjarmerte henne regelrett i senk og hun gikk fra å være svært negativ til å flørte voldsomt tilbake. Nytt reality-program og historien gjentar seg; hva det enn er så har Isak nok en gang fått en med-deltaker til «å få følelser». Det fremstår veldig påfallende. I Farmen kjendis har det betalt seg godt, SE påpekte jo selv hvordan hun oppfattet å ha jobbet mye for at han skulle ha det bra, og han sier også selv at det var takket være SE at han ikke ble utsatt i siste valg. Hvis det er tilfelle at han ser litt ned på damer, slik som han blitt eksemplifisert i tråden her, og også mangelen på «følsomhet» som ble påpekt av flere det inne, så får jeg litt dårlige vibber. Mulig hans evne til å få damene til å falle som fluer for strategien hans gjør at han ser litt ned på dem. Nye podcast makkeren påpekte også «bekymring» for at dameinteressen til Isak kunne påvirke oppdraget deres negativt. I så fall har jo SE virkelig kjøpt katta i sekken. Jeg tror at Isak er en sånn type som ikke får til å omgåes damer uten enten å prøve seg på dem eller så er de liksom helt håpløse. Er jo noe med hvem han setter inn støtet mot også. Skal ikke stakkarsliggjøre SE, hun viser jo at hun kan manipulere selv, men tviler på at så mange andre ville tolerert kommentarene hans. Hun ble jo også veldig lei seg i en tidligere episode, men virker å være blind det meste av tiden. 14
A4. Skrevet 10. februar 2022 #2456 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBukser skrev (8 minutter siden): Det er klart, «jobber» man som såkalt «influenser», så er ikke ærlig arbeid noe man har så mye erfaring med. Inkludere dette Marna?
AnonymBukser Skrevet 10. februar 2022 #2457 Skrevet 10. februar 2022 A4. skrev (13 minutter siden): Inkludere dette Marna? Hun har vel passert 40, og må regnes blant de eldre deltakerne.
Gjest CecilieX Skrevet 10. februar 2022 #2458 Skrevet 10. februar 2022 A4. skrev (13 minutter siden): Inkludere dette Marna? Marna hadde jo både egen neglesalong og nettbutikk samtidig som hun var influencer, så hun var ikke av den typen som bare driver egenpleie og går på stas. Hun postet også mye bra humorinnhold, i motsetning til andre som bare fokuserer på daglige gjøremål, selfies og utseende (derav merkelappen late) Skriver i fortid da jeg ikke vet hvordan det er nå. Avfulgte på grunn av måten som hun eksponerte barna på. Kom på hvor godt jeg likte dama da jeg så Torpet.
Vesi Skrevet 10. februar 2022 #2459 Skrevet 10. februar 2022 Kartoffel skrev (3 timer siden): Hvem tror dere Heine velger som andrekjempe? Jeg tror ikke Heine går for den antatt svakeste. Tror han velger Vebjørn. Da kan han tape med stil. 4
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2022 #2460 Skrevet 10. februar 2022 Skulle ikke forundre meg om de ikke fikk godkjent ukesoppdraget denne gangen selv om ingen av mannfolka saboterer. Da blir det enda dårligere stemning. Men så spiser de jo alltid bra i finaleuka ansett da. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå