Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (2 minutter siden):

Var jo ikke helt løgn da flere der inne vil sabotere 

Den historien om sivet i vannet fant hun jo bare på der og da, at gutta skulle sabotere uansett. 100% løgn.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (30 minutter siden):

Marna dro i gang girpower. Hun dro i gang SE og så balla det på seg. Og nå sitter Marna og gnir seg i hendene. Vel fortjent da syns jeg. 

Ja, Marna var smart. Øyunn og SE kom veldig dårlig ut av dette.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (1 minutt siden):

Den historien om sivet i vannet fant hun jo bare på der og da.

Kan vel være de pratet om å sløve med arbeidet men så skjedde det bare ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (13 minutter siden):

Øyunn kom ikke godt ut av dagens episode. Virker som en veldig enkel person å manipulere.

Jeg tror valget var godt gjennomtenkt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men like irriterende som guttas sutring over at det ble en guttekamp var SE sin sutring kvelden før førstekjempevalg. Om og om igjen den selvmedlidenhe messingen om at Marna kom til å velge henne. Øyunn sa heldigvis til Adam at det irriterte henne. 

Endret av Grorudpalmen
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (1 minutt siden):

Ja, Marna var smart. Øyunn og SE kom veldig dårlig ut av dette.

Det synes jeg også. Vet ikke hvorfor men får ikke helt til å like Øyunn så godt som mange gjør her inne. Den jeg liker best av jentene har alltid vært Kjersti.

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (1 minutt siden):

Det synes jeg også. Vet ikke hvorfor men får ikke helt til å like Øyunn så godt som mange gjør her inne. Den jeg liker best av jentene har alltid vært Kjersti.

Jeg liker Øyunn fordi hun faktisk våget å velge en mann som førstekjempe trass i at hun visste det ville skape sterke reaksjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (9 minutter siden):

Kjersti er like mentalt sterk som de andre jentene til sammen. De andre virker mer som aspeløv som skjelver og griner seg igjennom dagene der. De er blottet for selvtillit og tro på egne evner. Kanskje det er smart å drive idrett på høyt nivå? Det hjelper nok på psyken.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg liker Øyunn fordi hun faktisk våget å velge en mann som førstekjempe trass i at hun visste det ville skape sterke reaksjoner

Det er jeg helt enig i at var et modig valg. Men sånn ellers får jeg ikke helt «tak» på henne. Som jeg heller ikke fikk med Ingrid.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titori skrev (38 minutter siden):

Riktig, det var Marna sin ide å si til Øyunn at guttene ville sabotere, så de var flere om det. Men virket som Øyunn gjennomskuet det litt, så ikke sikkert det var avgjørende i det hele tatt. Tror det var mer oppførselen til gutta generelt. Vet ikke om hun valgte Heine fordi hun tenker at Adam har litt større sjanse til å vinne over han enn over Isak i en evt tvekamp? Uansett, håper han velger Niklas og sender han på hue og ræva ut. Jeg syns det er kult å spille spillet, men når man oppfører seg som en drittsekk i tillegg.. Han skiller seg klart ut fra de andre når det gjelder barnslighet og oppførsel mot andre syns jeg. 

Jeg tror nok Øyunn lett gjennomskuet Sofie, litt usikker på om hun skjønte hvor mye Marna trakk i trådene. Tror uansett at hun ville valgt jentekamp mtp at hun selv ønsker å vinne og det er flere sterke konkurrenter blant guttene. Hadde hun valgt Marna så hadde Sofie blitt sendt hjem og hun er vel ikke akkurat en stor trussel i finalen. Virker som Heine ble valgt fordi Sofie trodde han ikke ville velge Adam (uvisst hvorfor). Jeg håper Heine velger Niklas og sender han hjem, jeg orker ikke mer av han nå. Jeg er så glad for at jeg ikke har en Niklas i livet mitt, snakk om barnslig og ufin oppførsel. Som mange sier så fremstilles han med over gjennomsnittet psykopatiske og narsissistiske trekk (nei, jeg mener ikke at han er det ene eller det andre) og det ikke bra å ha rundt seg. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (6 minutter siden):

Kjersti er like mentalt sterk som de andre jentene til sammen. De andre virker mer som aspeløv som skjelver og griner seg igjennom dagene der. De er blottet for selvtillit og tro på egne evner. Kanskje det er smart å drive idrett på høyt nivå? Det hjelper nok på psyken.

Er en grunn til at hun ble en av verdens beste i sin idrett. 😊

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at det bare er Øyunn som vil ha Adam der nå. Han er ikke populær hos noen andre, hverken guttene eller jentene. Vil tro han er et klart 2. kjempevalg.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 minutter siden):

Helt greit at det ble guttekamp. Men argumentasjonen hennes holdt ikke mål. Hun sa at folk som Heine hadde sagt at de gikk inn for å sabotere for henne. Det var jo bare viss-vass.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (27 minutter siden):

Og måten hun informerte om det på var så rolig og saklig. Digger det!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant hvordan vi alle opplever dagens episode så forskjellig. Jeg synes Øyunn kom veldig godt ut av det, hun presenterte valget sitt veldig rolig og behersket, og forklarte ryddig og greit hvorfor hun hadde tatt det valget hun hadde tatt. For noen fremstår hun som enkel å manipulere, mens jeg ser på det som at hun er nettopp så rettferdig og opptatt av moral som Niklas hevder. Bedriten oppførsel fra gutta = Øyunn tenker at de ikke fortjener den goden det er å komme lett til finalen lenger. 

Marna er kul, hun spiller kortene sine riktig. Sophie lyver for å redde Isak, litt patetisk. Og Heine får svi på grunn av løgnene hennes. Niklas er dritbarnslig når han ikke får det som han vil, oppfører seg som en trassig unge. 

Alt i alt, Øyunn gjorde riktig i å bryte avtalen slik jeg ser det. Skulle ønske hun hadde valgt Niklas i steden, men det er jo lett å være etterpåklok når man ser oppførselen hans nå. Isak hadde kanskje vært det taktisk mest smarte valget for Øyunn, men der var Sophie på ballen gitt. 

• Liker 37
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Øyunn eller de andre jentene kom noe godt ut dette. Det er åpenbart at det er inngått en avtale om å sende Torpet-vinneren ut i kamp. Skal man argumentere for at det blir urettferdig med fire jentekamper på rad, så må man argumentere med dette FØR Torpet-vinneren ankommer gården! Tror ingen hadde hatt noe problemer med dette, guttene inkludert, hvis det var diskutert på forhånd! Det nytter ikke å komme først under førstekjempevalget og si at man skal bryte inngåtte avtaler som absolutt alle var med på, da ber man om bråk og sabotasje.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Irja skrev (1 time siden):

Marna er en smart dame med ben i nesa. Snakk om å røre i gryta! Måten hun bruker Sofie til å spre budskapet å helle "mer bensin på bålet" - smart. 

Sofie er på ballen også. Ser hun blir omtalt som sleip. Vel, dette er jo et spill - og hun er med! 

Vebjørn tråkker feil, og lar seg rive med av guttastemningen, men er real og sier unnskyld med én gang. 

Niklas er en skikkelig uspiselig fyr. Når Øyunn står å prater med Heine etter valget. Oppførselen til Niklas.. Jeg klarte nesten ikke å se på. Skikkelig ugreit. 

Kjersti er en god støttespiller, en real dame. Tør å si i fra, men er ikke ufin. 

Øyunn burde ha gått for Niklas som førstekjempe. Niklas hadde nok ikke turt annet enn å velge Adam som andrekjempe. Valget til Adam ville nok ha falt på saging, siden han er god i det og Niklas garantert ikke er det.. Dermed ville Niklas vært på vei hjem til 2022,og Øyunn kunne sikret vennen sin. 

Ja, da hadde hun fått både i pose og sekk. Men Adam droppa henne allerede før andrekjempevalget så det hadde sikkert uansett ikke hjulpet på vennskapet…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (1 time siden):

Interessant at det bare er Øyunn som vil ha Adam der nå. Han er ikke populær hos noen andre, hverken guttene eller jentene. Vil tro han er et klart 2. kjempevalg.

Det virker nesten jo sånn at de vil velge Adam for å straffe Øyunn da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...