Klink Skrevet 9. februar 2022 #2361 Del Skrevet 9. februar 2022 *Emma* skrev (Akkurat nå): Hun heter ØYUNN. (Det er ikke noen G inni der…..) Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 9. februar 2022 #2362 Del Skrevet 9. februar 2022 Altså… hva skal man si? De mannfolka, eller skal vi kalle dem gutter, fremstår jammen feige og livredde for kamp. Snakk om å kun se seg selv og sitt! Heine som førstekjempe er nok ikke fortjent nei, men er helt enig i at han er den sterkeste konkurrenten. Kan jo alt, både kunnskap, praktisk, matlaging og sterk fysisk. Vebjørn skuffet meg også. Alt snakket om fellesskapet som plutselig idag hadde fått en helt annen betydning. Og at sabotasje var rettferdig sanksjon for å bryte en avtale?? Og ikke minst det å fryse ut Øyunn… MEN, han var blant de få som innrømmet det. Og hørte også han beklagde til Øyunn for «ordene som falt». Det står det respekt av. SE blir nevnt som slangen i paradiset.. var ikke hun utkledd som slange i Arken? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 9. februar 2022 #2363 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) Ja enig, jeg forstår ikke at Øyunn ikke sjekket opp det SE sa? Det var jo bare piss! Heine er ingen drittsekk. Og han var den eneste som trøstet damene da det kom inn en dame. Synst det var et rart valg jeg. Endret 9. februar 2022 av Jotun 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 9. februar 2022 #2364 Del Skrevet 9. februar 2022 Klink skrev (3 minutter siden): Marna dro i gang girpower. Hun dro i gang SE og så balla det på seg. Og nå sitter Marna og gnir seg i hendene. Vel fortjent da syns jeg. Ja hun gjorde en sterk debut der inne på gården kan man si! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 9. februar 2022 #2365 Del Skrevet 9. februar 2022 Klink skrev (2 minutter siden): Marna dro i gang girpower. Hun dro i gang SE og så balla det på seg. Og nå sitter Marna og gnir seg i hendene. Vel fortjent da syns jeg. Ja, Marna som snudde spillet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 9. februar 2022 #2366 Del Skrevet 9. februar 2022 *blueberry* skrev (1 time siden): Sofie sitt spill var jo konstruert av Marna også. Marna tvinnet hele jentegjengen rundt lillefingeren sin på en fantastisk måte 🙌🏻. Riktig, det var Marna sin ide å si til Øyunn at guttene ville sabotere, så de var flere om det. Men virket som Øyunn gjennomskuet det litt, så ikke sikkert det var avgjørende i det hele tatt. Tror det var mer oppførselen til gutta generelt. Vet ikke om hun valgte Heine fordi hun tenker at Adam har litt større sjanse til å vinne over han enn over Isak i en evt tvekamp? Uansett, håper han velger Niklas og sender han på hue og ræva ut. Jeg syns det er kult å spille spillet, men når man oppfører seg som en drittsekk i tillegg.. Han skiller seg klart ut fra de andre når det gjelder barnslighet og oppførsel mot andre syns jeg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 9. februar 2022 #2367 Del Skrevet 9. februar 2022 Adam vil ikke være venn med Øyunn utenfor…. good riddance! 24 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 9. februar 2022 #2368 Del Skrevet 9. februar 2022 Boetica skrev (Akkurat nå): Adam vil ikke være venn med Øyunn utenfor…. good riddance! Sånne venner trenger man ikke. Spiller på samvittighet og virker veldig needy. Nei takk 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 9. februar 2022 #2369 Del Skrevet 9. februar 2022 globalagogo skrev (Akkurat nå): Sånne venner trenger man ikke. Spiller på samvittighet og virker veldig needy. Nei takk Utrolig emosjonelt manipulerende. Selvrettferdig. Blah! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 9. februar 2022 #2370 Del Skrevet 9. februar 2022 Jotun skrev (5 minutter siden): Ja enig, jeg forstår ikke at Øygunn ikke sjekket opp det SE sa? Det var jo bare piss! Heine er ingen drittsekk. Og han var den eneste som trøstet damene da det kom inn en dame. Synst det var et rart valg jeg. Heine er den sterkeste konkurrenten der inne, fordi han i tillegg til de praktisk/ fysiske oppgavene også er en kløpper på matlaging og kunnskap. Når ble det en uskreven regel at man skal tenke på trivelighet og moralske kompass når man tevler i en konkurranse, der man de kommende dagene uansett står alene i finaleuken, mann mot mann og kvinne? 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Irja Skrevet 9. februar 2022 Populært innlegg #2371 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) Marna er en smart dame med ben i nesa. Snakk om å røre i gryta! Måten hun bruker Sofie til å spre budskapet å helle "mer bensin på bålet" - smart. Sofie er på ballen også. Ser hun blir omtalt som sleip. Vel, dette er jo et spill - og hun er med! Vebjørn tråkker feil, og lar seg rive med av guttastemningen, men er real og sier unnskyld med én gang. Niklas er en skikkelig uspiselig fyr. Når Øyunn står å prater med Heine etter valget. Oppførselen til Niklas.. Jeg klarte nesten ikke å se på. Skikkelig ugreit. Kjersti er en god støttespiller, en real dame. Tør å si i fra, men er ikke ufin. Øyunn burde ha gått for Niklas som førstekjempe. Niklas hadde nok ikke turt annet enn å velge Adam som andrekjempe. Valget til Adam ville nok ha falt på saging, siden han er god i det og Niklas garantert ikke er det.. Dermed ville Niklas vært på vei hjem til 2022,og Øyunn kunne sikret vennen sin. Endret 9. februar 2022 av Irja 51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 9. februar 2022 #2372 Del Skrevet 9. februar 2022 Øyunn er en smart dame, jeg tror ikke hun ble lurt av Sofie og Marna. Hvis Øyunn hadde valgt Marna så hadde Marna valgt Sofie og vunnet lett. Ergo hadde ikke Øyunn kvittet seg med noen farlig konkurrent. Øyunn er det for å vinne, det har hun vært åpen om tidligere. Så selvfølgelig benytter hun sjansen til å ta ut den hun ser på som den største trusselen. Smart spilt! Adam kan klare seg som 2. kjempe, det har han vist før. Heier på Kjersti, Marna eller Øyunn jeg nå. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaddyDom Skrevet 9. februar 2022 #2373 Del Skrevet 9. februar 2022 globalagogo skrev (2 minutter siden): Sånne venner trenger man ikke. Spiller på samvittighet og virker veldig needy. Nei takk Ehm, men det er greit å lyge til dem? Ikke spørre dem om råd når de kanskje står i en dårlig posisjon om hva man evt kan gjøre for å bedre posisjonen? og SE gjorde ikke det du sa? Hun var jo helt på gråten for å ryke ut. I ett spill som du påpeker. Hun gjorde det bare enda mer i forkant enn Adam. Nei, synes Adam er inne på noe. Venner holder hverandre informert og forsøker å gjøre slaget minst mulig vondt hvis det skulle skje noe som motparten vil oppfatte som vondt. Selv i ett spill fordi det er alliansebasert spill, eller ett ledd av forhandlinger og nettverk. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 9. februar 2022 #2374 Del Skrevet 9. februar 2022 DaddyDom skrev (1 minutt siden): Ehm, men det er greit å lyge til dem? Ikke spørre dem om råd når de kanskje står i en dårlig posisjon om hva man evt kan gjøre for å bedre posisjonen? og SE gjorde ikke det du sa? Hun var jo helt på gråten for å ryke ut. I ett spill som du påpeker. Hun gjorde det bare enda mer i forkant enn Adam. Nei, synes Adam er inne på noe. Venner holder hverandre informert og forsøker å gjøre slaget minst mulig vondt hvis det skulle skje noe som motparten vil oppfatte som vondt. Selv i ett spill fordi det er alliansebasert spill, eller ett ledd av forhandlinger og nettverk. Lyge? Dette er Farmen, det er ikke ramme alvor. Og det er storbonden som velger førstekjempe. Er ikke forpliktet til å rådføre seg med noen. At visse ikke takler at det går deres vei sier veldig mye om dem. Heia Øyunn! 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 9. februar 2022 #2375 Del Skrevet 9. februar 2022 HerKommerMummi skrev (3 minutter siden): Øyunn er en smart dame, jeg tror ikke hun ble lurt av Sofie og Marna. Hvis Øyunn hadde valgt Marna så hadde Marna valgt Sofie og vunnet lett. Ergo hadde ikke Øyunn kvittet seg med noen farlig konkurrent. Øyunn er det for å vinne, det har hun vært åpen om tidligere. Så selvfølgelig benytter hun sjansen til å ta ut den hun ser på som den største trusselen. Smart spilt! Adam kan klare seg som 2. kjempe, det har han vist før. Heier på Kjersti, Marna eller Øyunn jeg nå. Absolutt, men Øyunn virker veldig følsom. Tror ikke hun har klart å late som at hun har syntes dette var et vanskelig valg. Altså å bryte avtalen om å velge Torpet-vinneren som førstekjempe. Tror nok hun trengte drahjelp fra Marna og Sofie, for å tørre å bryte avtalen. Hun visste det ville bli et h***ete etterpå, og det tror jeg Øyunn synes er veldig vanskelig å stå i. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBukser Skrevet 9. februar 2022 #2376 Del Skrevet 9. februar 2022 Øyunn kom ikke godt ut av dagens episode. Virker som en veldig enkel person å manipulere. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 9. februar 2022 #2377 Del Skrevet 9. februar 2022 DaddyDom skrev (12 minutter siden): Ehm, men det er greit å lyge til dem? Ikke spørre dem om råd når de kanskje står i en dårlig posisjon om hva man evt kan gjøre for å bedre posisjonen? og SE gjorde ikke det du sa? Hun var jo helt på gråten for å ryke ut. I ett spill som du påpeker. Hun gjorde det bare enda mer i forkant enn Adam. Nei, synes Adam er inne på noe. Venner holder hverandre informert og forsøker å gjøre slaget minst mulig vondt hvis det skulle skje noe som motparten vil oppfatte som vondt. Selv i ett spill fordi det er alliansebasert spill, eller ett ledd av forhandlinger og nettverk. Venner klarer vel å se forskjell på et realityprogram og virkeligheten… 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. februar 2022 #2378 Del Skrevet 9. februar 2022 DaddyDom skrev (13 minutter siden): Ehm, men det er greit å lyge til dem? Ikke spørre dem om råd når de kanskje står i en dårlig posisjon om hva man evt kan gjøre for å bedre posisjonen? og SE gjorde ikke det du sa? Hun var jo helt på gråten for å ryke ut. I ett spill som du påpeker. Hun gjorde det bare enda mer i forkant enn Adam. Nei, synes Adam er inne på noe. Venner holder hverandre informert og forsøker å gjøre slaget minst mulig vondt hvis det skulle skje noe som motparten vil oppfatte som vondt. Selv i ett spill fordi det er alliansebasert spill, eller ett ledd av forhandlinger og nettverk. Hun løy ikke, hun var åpen om det til Adam at hun vurderte å velge en mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBukser Skrevet 9. februar 2022 #2379 Del Skrevet 9. februar 2022 Øyunn må jo nå forstå at SE bare har løyet til henne. De må jo nå få et jævlig dårlig forhold der inne. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. februar 2022 #2380 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBukser skrev (1 minutt siden): Øyunn må jo nå forstå at SE bare har løyet til henne. De må jo nå få et jævlig dårlig forhold der inne. Var jo ikke helt løgn da flere der inne vil sabotere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå