Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Ser Niklas mister masse følgere, selv med mystisk,lukket instagramprofil. Mens Øyunn får masse nye følgere, inkludert meg☺️

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thaila skrev (18 minutter siden):

Sant! Synes derimot at Sophie Elise dro det litt langt. Tror det barer vil gå ut over henne på sikt at hun er uærlig og prøver å manipulere folk på den måten hun gjorde. Og gjennomskua ble hun jo også.. 

så ikke ut som om Øyunn var sur på henne fordi hun regelrett løy da. Og Øyunn lot jo også være å velge Isak som førstekjempe pga SE. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 minutt siden):

så ikke ut som om Øyunn var sur på henne fordi hun regelrett løy da. Og Øyunn lot jo også være å velge Isak som førstekjempe pga SE. 

Kanskje hun vil være med i alliansen deres 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (5 minutter siden):

Ser Niklas mister masse følgere, selv med mystisk,lukket instagramprofil. Mens Øyunn får masse nye følgere, inkludert meg☺️

Det er vel fortjent for begge parter 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra episode, enig med dere alle om at Øyunn gjorde en god figur. Hun har vært litt anonym og ikke min favoritt så langt, men stort pluss i boka nå. Så ufattelig barnslige og selvsentrerte en del av mannfolka er, hva i alle dager... 

Hadde jeg vært Øyunn hadde jeg nok falt for fristelsen med å svare tilbake, og dra inn Adam og Niklas sine valg som storbonder, det er jo fryktelig dobbeltmoralsk det de holder på med (i tillegg til uspiselig, selvsagt). Men kanskje det ikke falt henne inn der og da, eller kanskje det ikke hadde vært noe poeng. Bare så frustrerende å se på at de burde fått enda sterkere reaksjoner og motargumenter! Selv om Øyunn på ingen måte fremstod veik altså. 

Jeg følger ikke så mye med på instagram, GKN og så videre, men hvordan forholder deltakerne seg til oppholdet nå, egentlig? Leste Vebjørn innlegg og synes det var både fint og på sin plass, men nysgjerrig på om det er mye selvkritikk eller selvforsvar ute og går for tiden. Eller bare bortforklaringer ala "klippet dårlig" kanskje. Likte egentlig Niklas i utgangspunktet (selv om jeg har sett tendenser til det som er så tydelig på Farmen), så hadde håpet på langflate unnskyldninger på løpende bånd for å rette opp litt av inntrykket nå, men det virker ikke så lovende kanskje. 

Må bare legge til at det faktisk var på tide med litt "girl power". Mulig det bare var taktisk av Marna å bringe på banen, men faktum er at mannfolka har seilt gjennom med kvinner som tar støyten selv og forhøyer dem. Denne episoden heiet jeg litt høylytt for meg selv et par ganger til og med, maks engasjement så langt 😂

Endret av Sigyn
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (14 minutter siden):

Feig kan man ikke akkurat si at SE er, hun spiller jo så til de grader spillet. Som de skal gjøre, de er i en konkurranse. Hun er sluere enn man skulle trodd. 

Jo, det at hun vil unngå en ubehagelig  konfrontasjon gjør henne feig: Hun ville dele info med Øyunn men Ø måtte LOVE å ikke røpe at det kom fra henne. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophie er sleip men det er intet nytt under solen. Gjør alt for å redde seg selv og Isak. Håper Heine vinner tvekampen.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slangen i paradiset her var jo Sophie - og det er ikke første gang i løpet av disse ukene. Øyunn endte jo med å gjøre akkurat som Sophie sa. Løy gjorde hun også, med å si at gutta ville sabotere uansett. 
- og Marna gjorde sitt. Hun rørte skikkelig i gryta 😀

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigyn skrev (4 minutter siden):

Bra episode, enig med dere alle om at Øyunn gjorde en god figur. Hun har vært litt anonym og ikke min favoritt så langt, men stort pluss i boka nå. Så ufattelig barnslige og selvsentrerte en del av mannfolka er, hva i alle dager... 

Hadde jeg vært Øyunn hadde jeg nok falt for fristelsen med å svare tilbake, og dra inn Adam og Niklas sine valg som storbonder, det er jo fryktelig dobbeltmoralsk det de holder på med (i tillegg til uspiselig, selvsagt). Men kanskje det ikke falt henne inn der og da, eller kanskje det ikke hadde vært noe poeng. Bare så frustrerende å se på at de burde fått enda sterkere reaksjoner og motargumenter! Selv om Øyunn på ingen måte fremstod veik altså. 

Jeg følger ikke så mye med på instagram, GKN og så videre, men hvordan forholder deltakerne seg til oppholdet nå, egentlig? Leste Vebjørn innlegg og synes det var både fint og på sin plass, men nysgjerrig på om det er mye selvkritikk eller selvforsvar ute og går for tiden. Eller bare bortforklaringer ala "klippet dårlig" kanskje. 

Vebjørn har skrevet unnskyld til Øyunn. Marna, Sophie og Dorthe skrev støttende ord til Øyunn. Ingenting fra de andre guttene(menn?) som jeg har fått med meg(Instagram)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (Akkurat nå):

Vebjørn har skrevet unnskyld til Øyunn. Marna, Sophie og Dorthe skrev støttende ord til Øyunn. Ingenting fra de andre guttene(menn?) som jeg har fått med meg(Instagram)

Bra det første da. Men jeg har skjønt det slik at det har vært masse intervjuer og greier, blir drittoppførselen bare forbigått i stillhet uten å adresseres, eller? Tenker ikke kun på dagens episode, men generelt hele oppholdet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (3 minutter siden):

Nicklas har noe på instagram. Han sier at han er flau av hvor barnslig han var 😄 og at han ikke skulle sagt at Øyunn var verdens verste menneske .

Endret av Thaila
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (1 minutt siden):

Nicklas har noe på instagram. Han sier at han er flau av hvor barnslig han var 😄 og at han ikke skulle sagt at Øyunn var verdens verste menneske .

Men jeg tenker at hva de sier NÅ ikke er så veldig relevant egentlig på hvem man skal heie på 🤷‍♀️ 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klappe skrev (19 minutter siden):

Hvor mange han mistet da, ser ham har 76 tusen ?

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (På 3.2.2022 den 4.45):

Dette er sannsynligvis planlagt lenge før de kom til Farmen iom SE har nektet sin tidligere venninne i å delta. Hun har fått bestemme hvem som skal være med og ikke. Resultatet hadde nok vært en annen om Fetisha hadde kommet istedenfor Tomine. F hadde nok ikke latt seg manipulere. 

Hvordan vet du at Sophie nektet fetisha å delta? Og hva begrunnet hun det med?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hatsumomo skrev (10 minutter siden):

Hvor mange han mistet da, ser ham har 76 tusen ?

Han hadde 77 ihvertfall når jeg sjekket før i dag

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (3 timer siden):

Det er noe du finner på. Jeg synes det er for dumt å kommentere andres kropp og utseende. Det er lavmål enten det er mann eller kvinne. 

Er så enig. Er bare lavpanna folk som fortsatt holder på med dette nå til dags. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladidagogså skrev (6 timer siden):

Kan ikke alle som skriver om episoder som ikke har gått på tv skjule teksten! Værsåsnill 👍

Samtidig er det utrolig irriterende for oss som ikke sjekker tråden før episoden har vært sendt, at man må klikke på "spoiler" for å åpne hvert eneste innlegg. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...