Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

*Emma* skrev (Akkurat nå):

Nei hun får bare ikke finalekniv.

Og hva er en finalekniv? :ler:  Skikkelig noob her!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eloise12345 skrev (6 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg kan ikke forstå at Heine er den farligste konkurrenten. Jeg mener det er Isak. 

Litt om valg av førstekjempe

Spoiler

Igjen, Isak er nok den sterkeste konkurrenten i en finaleuke med praktiske oppgaver.. MEN - hvis man først står i en finale, med kunnskapsspørsmål ville jeg heller stått mot Isak enn Heine.. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

Det er noe du finner på. Jeg synes det er for dumt å kommentere andres kropp og utseende. Det er lavmål enten det er mann eller kvinne. 

Ja, og det er helt legitimt å mene det - men da får du ta meg på at jeg kommenterer noens kropp, og ikke påstå at jeg aldri ville ha sagt noe lignende om det var snakk om en mann.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg gleder meg til å se Niklas, Adam (om ikke en av dem  blir 2. kjempe og ryker ut da) og SE slite i hinderløypa. De tre har null sjanse til å vinne uansett, men jeg tipper det blir bra underholdning å se dem kave og slite.  

For øvrig synes jeg SE er en feig spiller som jeg håper får litt tyn i fellessamling før tvekamp. Det at hun kasta Heine under bussen for å redde Isak... grrrr!

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så barnslig Niklas er.  :rolleyes: 

De må jo skjønne at hun må gjøre det som gjør at hun har best sjanse i en finale og. Den er jo neste uke. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å holde meg unna spoilere her så vidt!

Liker egentlig Øyunn mer etter denne episoden. Synes det var tøft av henne. Men synes der er sykt flaut hvor LIVREDD alle er for tvekamp. De regner jo med at om de kommer i kamp så ryker de. Vel, da er det vel fair og square deres tid å gå da?!  Det virker som at bare Isak og Kjersti er villig til å ta utfordringen på strak arm.

Jeg tenker også at den kommentaren fra Øyunn om at Heine kommenterer hvor mye hun spiser, sikkert er den egentlige grunnen til at hun valgte han. For den største konkurrenten er han vel strengt talt ikke..

Håper at han velger Niklas som andrekjempe!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (1 minutt siden):

Jeg kjenner ikke til Marna noe mer enn at jeg har sett henne i overskrifter her og der og dukket opp i ymse TV programmer uten at jeg husker hva. 

Men gud, hun var en god spiller! Jeg synes faktisk hun var skikkelig kul og rå som klarte å snu situasjonen fra at hun skulle i tvekamp til at hun ikke skulle det lenger. Det er godt gjort. Og selv om det var litt manipulering der, så var det ikke stygg manipulering. 

Sant! Synes derimot at Sophie Elise dro det litt langt. Tror det barer vil gå ut over henne på sikt at hun er uærlig og prøver å manipulere folk på den måten hun gjorde. Og gjennomskua ble hun jo også.. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Øyunn, tøff dame som tok et riktig valg! Hadde bare vært enda bedre om hun hadde valgt Niklas som førstekjempe, håper han blir andrekjempe selv om jeg ikke tror det.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (Akkurat nå):

Sant! Synes derimot at Sophie Elise dro det litt langt. Tror det barer vil gå ut over henne på sikt at hun er uærlig og prøver å manipulere folk på den måten hun gjorde. Og gjennomskua ble hun jo også.. 

Sofie sitt spill var jo konstruert av Marna også. Marna tvinnet hele jentegjengen rundt lillefingeren sin på en fantastisk måte 🙌🏻.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frk.Show skrev (Akkurat nå):

Heia Øyunn, tøff dame som tok et riktig valg! Hadde bare vært enda bedre om hun hadde valgt Niklas som førstekjempe, håper han blir andrekjempe selv om jeg ikke tror det.

Hun sier til VG at hun i retrospekt ville valgt Niklas pga måten han oppførte seg på. 

• Liker 30
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (11 minutter siden):

Jeg klarte å holde meg unna spoilere her så vidt!

Liker egentlig Øyunn mer etter denne episoden. Synes det var tøft av henne. Men synes der er sykt flaut hvor LIVREDD alle er for tvekamp. De regner jo med at om de kommer i kamp så ryker de. Vel, da er det vel fair og square deres tid å gå da?!  Det virker som at bare Isak og Kjersti er villig til å ta utfordringen på strak arm.

Jeg tenker også at den kommentaren fra Øyunn om at Heine kommenterer hvor mye hun spiser, sikkert er den egentlige grunnen til at hun valgte han. For den største konkurrenten er han vel strengt talt ikke..

Håper at han velger Niklas som andrekjempe!

Hva sa han om Øyunn sin spising? Dette fikk jeg ikke med meg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (Akkurat nå):

Hva sa han om Øyunn sin spising? Dette fikk jeg ikke med meg. 

Hun sa at hun har måtte bite i seg alle gangene han har kommentert hvor mye hun spiser der. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*blueberry* skrev (3 minutter siden):

Sofie sitt spill var jo konstruert av Marna også. Marna tvinnet hele jentegjengen rundt lillefingeren sin på en fantastisk måte 🙌🏻.

Ja, men hun fikk Spohie til å se dårlig ut 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskaffe123 skrev (4 timer siden):

Skjul innhold

Jeg må jo si at her er det jo SE som er den store hjernen bak valget til Øyunn. Hun sa jo rett ut at det beste var om Heine ble valgt til førstekjempe, og det ble han jo. Så lyver SE om hva Heine skal ha sagt for å redde sin egen og Isak sin ræv. Samtidig sitter hun stille i båten når Øyunn annonserer sitt valg. Skikkelig feig kvinne.

Vebjørn kaster rundt seg ordene «felleskapets beste», men det har jo ingenting med Øyunn sitt valg å gjøre. Det er paradoksalt at han mener ukesoppdraget må saboteres - det er jo det motsatte av å tenke på fellesskapets beste? Veldig lite gjennomtenkt fra en gladkristen mann. 

Feig kan man ikke akkurat si at SE er, hun spiller jo så til de grader spillet. Som de skal gjøre, de er i en konkurranse. Hun er sluere enn man skulle trodd. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Tror dere det hun angret på var at hun fortalte Øyunn om det guttene hadde sagt?

Det så jo litt sånn ut, når Heina sverga på han ikke hadde sagt at han skulle sabotere 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...