Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Fremhevede innlegg

Gjest MrsMacchiato
Skrevet (endret)
Cid skrev (4 minutter siden):
  Skjul innhold

Hvis Vebjørn faktisk blir med på å sabotere så blir jeg skuffet over han..

Spoiler

Ble skuffet over ham da han pratet om sanksjoner. Han, som jeg synes virket utrolig rettferdig av seg, sitter faktisk og legger ut om å sanksjonere, altså STRAFFE, Øyunn for et valg hun har tatt.

Kanskje ikke så rart at kvinner gjennom tidene har holdt kjeft. 

Endret av MrsMacchiato
Skriveleif
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spoiler

Altså, når jeg trodde at Niklas ikke kunne bli mer uspiselig, så klarer han faktisk å overgå seg selv i dagens episode!🤮 Er det virkelig mulig for en såkalt voksen mann å oppføre seg så barnslig?! Jeg er sjokkert. 

• Liker 33
Skrevet
skravlus skrev (6 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Altså, når jeg trodde at Niklas ikke kunne bli mer uspiselig, så klarer han faktisk å overgå seg selv i dagens episode!🤮 Er det virkelig mulig for en såkalt voksen mann å oppføre seg så barnslig?! Jeg er sjokkert. 

Spoiler

Helt enig. Et mirakel at han klarte å nå et nytt nivå av lavmål. 

• Liker 21
Skrevet

I uke 1 - hvorfor valgte ikke Adam , Niklas i grunn? Hvorfor sto det bare mellom Vebjørn og Mini?

• Liker 8
Skrevet

Spoiler

I dag kan man virkelig ikke la tvilen komme N til gode.. Ser ikke Niklas det enorme glasshuset han sitter og kaster stein i?? Han valgte sin egen hjelper til førstekjempe, løy om det, gikk imot gruppa, og satte sin egen bestevenninne i fare. Og så blir han potte sur når Øyunn gjør noe lignende, selv om hun hadde en mye bedre grunn. Så digg at Øyunn og Kjersti faktisk turte å si fra til han at han oppfører seg som en idiot. Han blir jo uspiselig så snart ikke alt går hans vei. 

Litt synd det gikk utover Heine, hvis det stemmer at han ikke har vært med på planene om sabotasje.

Han bør velge Niklas, da tror jeg han vinner. Adam er vel fysisk sterkere enn N?? 

• Liker 39
  • Hjerte 1
Skrevet
Adobyen skrev (11 timer siden):

Dorthe uten bh?  Jeg har ikke lagt merke til det.  Hun har jo hatt en ganske løs og slaskete stil hele oppholdet.  Ikke noe særlig glamour mens hun er på gården.  Digre gensere, støvler og slikt. Det er vel ok. Jeg får visst ikke med meg alle detaljene 😂

Hva er greia med de giiiigre gensererne mange bruker der inne??  De ser ut som om de er småbarn som har tatt på seg pappas genser.  Rekker de til knærne liksom. 

• Liker 14
Skrevet
Djungelvrål skrev (1 minutt siden):

Hva er greia med de giiiigre gensererne mange bruker der inne??  De ser ut som om de er småbarn som har tatt på seg pappas genser.  Rekker de til knærne liksom. 

Vet ikke om det er sponset, men de stooore strikkegenserne med bokstaven H på er fra Martha Louise sin kolleksjon «hest»

• Liker 7
Skrevet
shab skrev (22 minutter siden):

I uke 1 - hvorfor valgte ikke Adam , Niklas i grunn? Hvorfor sto det bare mellom Vebjørn og Mini?

Adam og Niklas var vel i samme allianse, Adam kunne ikke velge han. 

• Liker 4
Skrevet
Murstein skrev (2 timer siden):

Er det nødvendig å spoile😠

Å beklager trodde alle visste … skal tente meg om neste gang ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ser forresten at Øyunn følger Niklas på insta, men han følger ikke henne. Så han er nok fortsatt sinna😂

• Liker 12
Skrevet
Odine skrev (10 minutter siden):

Å beklager trodde alle visste … skal tente meg om neste gang ❤️

Putt alt som ikke har gått på lineær tv i spoiler tag. Man kan redigere gamle innlegg og. 

• Liker 5
Skrevet
Janzypants skrev (15 timer siden):

Veldig enig med deg! 

Nå må dere gi dere, da!  Herlighet! Må vel være lov å gå uten BH fra tid til annen?  Har dere alltid på dere bh når dere er hjemme?  Jeg elsker å gå uten bh når jeg er hjemme, da jeg syns det strammer og er tungt for skuldrene mine å ha det på i lengre tid. Dorthe har vel også de senere årene vist at hun overhodet ikke er noen diva? Jeg mener, hun sminker seg vel nesten aldri bortsett fra når hun har hatt GKN-sendingene. Et TV-team fikk følge henne da hun skulle operere ut galleblæra for en stund siden. Jeg syns hun har vist seg ganske naturlig de seneste årene, og helt ærlig syns jeg hun til tider får litt ufortjent tyn her inne, men det virker som om jeg er den eneste som synes det 🤷‍♀️  Men å henge seg opp i at hun tilsynelatende går litt uten bh der inne, syns jeg er lavmål..  Må være utrolig deilig å slippe den "tvangstrøya" av og til!

HJEMME ja! Jeg er da ikke på kamera når jeg er hjemme 🤣

• Liker 6
Skrevet

Flere enn meg som synes Niklas har ufin oppførsel til tider? Har tidligere hatt litt sansen for han, men i farmen har han vist seg å være egoistisk og takle at ting går i mot han svært dårlig. Sutrete og barnslig oppførsel.

Også veldig rart at de ikke har fått noen konsekvenser for stjeling på markedet, smuglet inn mat og alkohol til gården. Og flaut av deltakerne som takker ja til dette programmet som varer i 6 uker, og så klarer de ikke å leve på litt mindre mat disse ukene.. 

Heier på Heine, Vebjørn og Kjersti. De har stått på hele veien og vært ærlige. 

• Liker 19
Skrevet
Shawtyella skrev (5 timer siden):

Bare jeg som synes Niklas har narsissistiske trekk? Ser også ut som han konstant er litt brisen, øynene hans har jeg fundert på.. han virker litt "borte". Han er både manipulerende, sleip og driver med hersketeknikker.

Tanken har slått meg også. Det er mer enn at han bare er ufordragelig. Blikket hans er kaldt. 

• Liker 30
Skrevet
Djungelvrål skrev (51 minutter siden):

Dorthe kjører spons for egen strikkekolleksjon. Både hun og Sophie bruker gensermodeller inne på Farmen som de selv selger. Lokal strikkebutikk her jeg bor selger disse som hakka møkk nå…

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan ikke alle som skriver om episoder som ikke har gått på tv skjule teksten! Værsåsnill 👍

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Fy søren for en ufyselig oppførsel på Niklas etter førstekjempevalget! SÅ imponert over hvordan Øyunn outa hersketeknikken hans. Og fy søren for en gjeng med furtne guttunger på den gården. ...pinlig oppførsel. Men kjipt at ingen har avslørt hvordan SE trekker i trådene og spiller på å være søt og uskyldig når det passer seg. Skulle ønske Niklas eller Isak ble valgt

Endret av Selbu
  • Liker 46
Skrevet
Teatrica skrev (43 minutter siden):

HJEMME ja! Jeg er da ikke på kamera når jeg er hjemme 🤣

De skal potensielt være på farmen i 6 uker. Må da være lov å slippe å gå med bh i løpet av den tiden. Mye rart dere skal reagere på 🤦🏼‍♀️

• Liker 23
  • Nyttig 4
Gjest Letharia
Skrevet
Spoiler

At Øyunn holdt roen skal hun faen meg ha, står 100% bak valget hennes! Og jeg pleide å synes Niklas var morsom, helt til jeg så han på Farmen. Altså, han har ingen gode argumenter å komme med, står bare og fniser og kommer med usaklige og ekle kommentarer. Han skulle vært satt på plass for lenge siden! At ikke flere av deltakerne sier noe. Jeg blir sjeldent så sint men nå kjenner jeg blodet mitt koke. Håper han blir valgt som andrekjempe og ryker ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...