Trotwood Skrevet 9. februar 2022 #2241 Del Skrevet 9. februar 2022 3 minutter siden, Ti T Usen said: Hide contents Hadde vært artig om hun, istedetfor å komme med en laaaang forvarstale for sitt valg, hadde sagt: "Jeg har ikke tenkt å begrunne valget mitt. Men jeg velger Isak" Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 9. februar 2022 #2242 Del Skrevet 9. februar 2022 Trotwood skrev (41 minutter siden): Skjul innhold Det var bra at hun valgte guttekamp! Men, hun burde jo ikke valgt Heine! Følte det var helt bortkastet. Jeg er fremdeles ikke noe fan av Øyunn... Hun burde valgt Isak, som ER den største konkurrenten og en player som hadde tatt det på en god måte uten å bli sur. Eller Niklas fordi Niklas har vært veldig barnslig og fordi Adam sikkert klarer å slå ham ut i kamp. Nå håper jeg Heine overrasker og velger en av de to. Ellers i episoden Adam var veldig smålig og det var unødvendig å gi Øyunn så mye tyn, men det er lov å bli lei seg og jeg tror han angret seg fort. Han er litt som et barn. Men hallo! Forestillingen, haha! Publikum elsket Kjersti (som spilte vann 😂😂) sin Gubba Noa -sang. Og Isak har en merkelig dragning mot fjærkre altså, både i Farmen og Tøffeste. Dagens episode Spoiler Litt uenig i at Isak er den største konkurrenten.. Han er kanskje den største konkurrenten i en finaleuke med praktiske oppgaver. Men hvis man først står i en finale med kunnskapsspørsmål tror jeg sjansen er større for å slå Isak enn Heine. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labas Skrevet 9. februar 2022 #2243 Del Skrevet 9. februar 2022 Blir så stolt av Øyunn som tar et oppgjør med hersketeknikker. Jeg selv blir ofte bare helt satt ut og usikker og skjønner ikke engang hvorfor. Håper ingen saboterer ukesoppdraget. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 9. februar 2022 #2244 Del Skrevet 9. februar 2022 Spoiler Hadde Heine avtalt å sabotere uansett slik som Sophie Elise sa? Jeg klarer ikke helt å se det for meg!.. Uansett... Støtter Øyunn sitt valg om å velge guttekamp 100%. Bra jobba.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labas Skrevet 9. februar 2022 #2245 Del Skrevet 9. februar 2022 Trotwood skrev (51 minutter siden): Skjul innhold Det var bra at hun valgte guttekamp! Men, hun burde jo ikke valgt Heine! Følte det var helt bortkastet. Jeg er fremdeles ikke noe fan av Øyunn... Hun burde valgt Isak, som ER den største konkurrenten og en player som hadde tatt det på en god måte uten å bli sur. Eller Niklas fordi Niklas har vært veldig barnslig og fordi Adam sikkert klarer å slå ham ut i kamp. Nå håper jeg Heine overrasker og velger en av de to. Ellers i episoden Adam var veldig smålig og det var unødvendig å gi Øyunn så mye tyn, men det er lov å bli lei seg og jeg tror han angret seg fort. Han er litt som et barn. Men hallo! Forestillingen, haha! Publikum elsket Kjersti (som spilte vann 😂😂) sin Gubba Noa -sang. Og Isak har en merkelig dragning mot fjærkre altså, både i Farmen og Tøffeste. Dagens episode Ja, hun skulle heller valgt Isak. Bare for å vise at det var hennes mening og ikke SE som styrte henne som en marionette. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 9. februar 2022 #2246 Del Skrevet 9. februar 2022 Spoiler Det er lurt å prøve å få ut Heine før matlagingskonkurransen i finaleuka. Der vil jeg tro han slår dem alle. Niklas kommer til å ryke i vannhinderløypa, gjetter jeg, så han hadde jeg ikke bekymret meg for nevneverdig. En helt annen ting: hvorfor legger produksjonen opp til jentekamper og guttekamper? Hva med å faktisk kjøre kampene slik de gjør på Torpet, altså ikke kjønnsbasert? Jeg ser ikke grunnen til å gjøre det på den måten de gjør det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 9. februar 2022 #2247 Del Skrevet 9. februar 2022 Labas skrev (2 minutter siden): Du burde ta dette i spoiler🤷♀️🙈 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 9. februar 2022 #2248 Del Skrevet 9. februar 2022 MrsMacchiato skrev (1 minutt siden): En helt annen ting: hvorfor legger produksjonen opp til jentekamper og guttekamper? Pga. fysiske forskjeller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine Skrevet 9. februar 2022 #2249 Del Skrevet 9. februar 2022 Labas skrev (15 minutter siden): Ja, hun skulle heller valgt Isak. Bare for å vise at det var hennes mening og ikke SE som styrte henne som en marionette. Nei hun burde tatt Niklas! Åpenbart. Fordi Adam hadde slått han i alt 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 9. februar 2022 #2250 Del Skrevet 9. februar 2022 ltfutt skrev (11 minutter siden): Pga. fysiske forskjeller. Fysiske forskjeller et plutselig ikke så viktig under finaleuka. Jentene har en lettere øks, men i de fleste andre oppgaver stiller man ganske likt. Selv hadde jeg knust Mini i saging, for å si det sånn. Det er også store fysiske forskjeller på Kjersti og Sophie Elise, men begge hadde fått samme type slegge i en tvekamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løpesko Skrevet 9. februar 2022 #2251 Del Skrevet 9. februar 2022 Sydenkupp skrev (På 9.2.2022 den 11.37): Puppene er nå så, men jeg stusser litt over valget av singlet. Synes man skal få gå med puppene som man selv ønsker når man jobber og holder på. Hater BH. For et ubehagelig plagg. Gutta kan sprade rundt i baris så mye de vil der inne, det er det ingen som sier noe på. 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 9. februar 2022 #2252 Del Skrevet 9. februar 2022 Odine skrev (1 minutt siden): Nei hun burde tatt Niklas! Åpenbart. Fordi Adam hadde slått han i alt Er det nødvendig å spoile😠 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 9. februar 2022 #2253 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) MrsMacchiato skrev (6 minutter siden): Fysiske forskjeller et plutselig ikke så viktig under finaleuka. Jentene har en lettere øks, men i de fleste andre oppgaver stiller man ganske likt. Selv hadde jeg knust Mini i saging, for å si det sånn. Det er også store fysiske forskjeller på Kjersti og Sophie Elise, men begge hadde fått samme type slegge i en tvekamp. Handler nok litt om vekt og størrelse også.. Tautrekking f.eks går meget i favør av den tyngste. Hvis gutter hadde blitt 2.kjempe mot jenter hadde de garantert gått for dette flest ganger, og dermed hadde kampene etterhvert blitt veldig ubalansert Endret 9. februar 2022 av ltfutt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. februar 2022 #2254 Del Skrevet 9. februar 2022 SE oppfører seg sånn som jentene på ungdomsskolen 😅 Føler Kristin Gjelsvik sin videorant virkelig stemmer. Farlig menneske. Meg, meg og mer meg. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Show Skrevet 9. februar 2022 #2255 Del Skrevet 9. februar 2022 Må bare si at Marna virkelig er et fantastisk menneske etter å ha fulgt henne på Torpet 🥰 42 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 9. februar 2022 #2256 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) Slettet! Endret 9. februar 2022 av Murstein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 9. februar 2022 #2257 Del Skrevet 9. februar 2022 Spoiler Morsomt å se Sofie trekke i trådene og bidra til at det ble guttekamp, heldigvis. Niklas er tilbake til sitt ufordragelige seg, og nå er tydeligvis de på gården enige med oss her i tråden så det er nok ikke bare klipping fra tv2 som har skylda. Morsomt er det også at den eneste storbonden som har gått imot gruppa tidligere er jo han, gruppa hadde avtale om Adam til førstekjempe den uka, men Niklas valgte Kjersti for å redde sitt eget skinn. Han er den siste som bør snakke om å holde avtaler. Helt sikkert Øyunn som er på svartelista hans. Håper Heine velger Niklas som andrekjempe og slår han ut rett før finalen. Adam er bare barnslig og det går nok over, Øyunn gjorde riktig valg. Om dagens episode og valg. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 9. februar 2022 #2258 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) ... Endret 9. februar 2022 av ltfutt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. februar 2022 #2259 Del Skrevet 9. februar 2022 Spoiler Hvis Vebjørn faktisk blir med på å sabotere så blir jeg skuffet over han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 9. februar 2022 #2260 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) Spoiler Etter å ha sett dagens episode er jeg bare veldig glad. Ikke på grunn av valget osv, det var som jeg hadde håpet på, men jeg er så lykkelig over å SLIPPE å noen gang i hele mitt liv måtte ha noe med Niklas å gjøre. Har aldri sett en så tvers gjennom ufyselig personlighet før. Om dagens episode. Endret 9. februar 2022 av Citha 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå