Hatsumomo Skrevet 8. februar 2022 #2161 Del Skrevet 8. februar 2022 Teatrica skrev (7 minutter siden): Det er heldigvis ikke bare meg altså 🤣 Godt vi er flere, det er på veldig cringenivå hver gang jeg ser henne i den toppen.😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 8. februar 2022 #2162 Del Skrevet 8. februar 2022 Heier på Marna, Kjersti og Vebjørn 👏 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 8. februar 2022 #2163 Del Skrevet 8. februar 2022 Å herlighet som jeg håper Øyunn bryter den dustete avtalen. Who cares liksom…. Det er en konkurranse. Skjønner ikke at de jentene går å sutrer og er sure over at gutta feirer. Jeg hadde søren meg snudd meg rundt å begynt lobbyvirksomhet for å få Øyunn til å bryte den avtale m en gang! Vær litt smarte da damer! Stå sammen- velg en gutt! Det er vel siste valget? Så det er jo ikke sånn at noen kan hevne seg? Annet enn at hun garantert ikke får noen kniv- fordi gutta kommer til å legge ned arbeidet. 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 8. februar 2022 #2164 Del Skrevet 8. februar 2022 Adam scorer litt poeng hos meg når han uttaler seg til Dagbladet om Isak og Sophie Elise sin romanse: Sitat Jeg synes alltid det er hyggelig med kjærlighet, men jeg vet ikke helt hva jeg syns om akkurat den kjærlighetshistorien - men nå skal ikke jeg blande meg i andres kjærlighet, fortsetter Ezzari. Ref Dagbladet https://www.dagbladet.no/kjendis/reagerer---skal-ikke-blande-meg/75328797 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 8. februar 2022 #2165 Del Skrevet 8. februar 2022 (endret) ... Endret 8. februar 2022 av Hatsumomo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 8. februar 2022 #2166 Del Skrevet 8. februar 2022 (endret) Plutselig gikk det opp ett lys for meg. Hahaha. Jeg tror Øyunn bryter avtalen og velger en gutt. Og jeg tror hun velger Niklas. Fordi- hun vet at alle gutta ser på Adam som den svakeste, og vil velge ham til 2.kjempe. Hvis hun skal bryte avtalen må hun derfor velge den gutten hun tror Adam har best sjanse til å slå- og det er Niklas 😄 Og han ryker- og derfor er han fortsatt sur!! Endret 8. februar 2022 av *Emma* 23 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 8. februar 2022 #2167 Del Skrevet 8. februar 2022 *Emma* skrev (1 minutt siden): Plutselig gikk det opp ett lys for meg. Hahaha. Jeg tror Øyunn bryter avtalen og velger en gutt. Og jeg tror hun velger Niklas. Fordi- hun vet at alle gutta ser på Adam som den svakeste, og vil velge ham til 2.kjempe. Hvis hun skal bryte avtalen må hun derfor velge den gutten hun tror Adam har best sjanse til å slå- og det er Niklas 😄 Tenkte det samme... Da kan Adam som 2.kjempe velge saging, som hun veit han er god på... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 8. februar 2022 #2168 Del Skrevet 8. februar 2022 Teatrica skrev (1 time siden): Det er heldigvis ikke bare meg altså 🤣 Tenkte det samme! Går hun i nattkjole🤷♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 8. februar 2022 #2169 Del Skrevet 8. februar 2022 Håper Øyunn går imot sitt eget løfte å velger guttekamp. Niklas kan gjerne ryke uten å gå i kamp også. Orker ikke fyren der inne. Makan til vemmelig oppførsel. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 8. februar 2022 #2170 Del Skrevet 8. februar 2022 Amber skrev (3 minutter siden): Tenkte det samme! Går hun i nattkjole🤷♀️ Tipper hun ikke vet selv hvordan det ser ut på tv, før hun ser seg selv nå. Angrer kanskje nå på valget av akkurat den toppen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 8. februar 2022 #2171 Del Skrevet 8. februar 2022 *Emma* skrev (10 minutter siden): Plutselig gikk det opp ett lys for meg. Hahaha. Jeg tror Øyunn bryter avtalen og velger en gutt. Og jeg tror hun velger Niklas. Fordi- hun vet at alle gutta ser på Adam som den svakeste, og vil velge ham til 2.kjempe. Hvis hun skal bryte avtalen må hun derfor velge den gutten hun tror Adam har best sjanse til å slå- og det er Niklas 😄 Og han ryker- og derfor er han fortsatt sur!! Herregud, denne teorien liker jeg. Ja takk! Og det hadde faktisk vært taktisk smart. En "seig" Niklas mot "sagemesteren" Adam som gruset Mini. Kan fort bli et nytt rått sageparti av Adam det! Og da kan det hende jeg hadde synes det var helt greit med Øyunn også i en finale. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrukonymAner Skrevet 8. februar 2022 #2172 Del Skrevet 8. februar 2022 Med fare for å fornærme noen, hva i alle dager er det som appellerer så mye med SE, og har gjort til at hun har fått den standingen hun har? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 8. februar 2022 #2173 Del Skrevet 8. februar 2022 34 minutter siden, Klappe said: Adam scorer litt poeng hos meg når han uttaler seg til Dagbladet om Isak og Sophie Elise sin romanse: Ref Dagbladet https://www.dagbladet.no/kjendis/reagerer---skal-ikke-blande-meg/75328797 Det er mange småting med Adam som gjør at jeg liker han skikkelig godt, han har mange gode sider tross at han er "ung og dum". 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adele34 Skrevet 8. februar 2022 #2174 Del Skrevet 8. februar 2022 Hatsumomo skrev (1 time siden): Dette er skikkelig flåsete og overfladisk observert, men der de andre damene på Farmen går med bh, så blir jeg litt beskjemmet nesten på Dorthes vegne der hun går bhløs i den stygge silketoppen (altså, er det undertøy hun går med) mens brystene lever sitt eget liv. Du er på tv, stram deg opp! Glamour Dorthe liksom. Merkelig hva vi egentlig legger merke til (ulikt hva vi legger merke til). Noen er som deg og legger merke til alle disse detaljene, mens jeg enser ikke slikt. Jeg legger mer merke til kroppsspråk, hva som blir sagt (og ikke blir sagt) og dynamikken mellom dem. Det jeg også har lagt merke til er at to av damene er gått i «kvinnefella». Fordi begge to har funnet menn som dem har knyttet seg til, og kvinner handler oftest etter følelser og ikke alltid etter strategi. Så det blir spennende å se hva Øyunn velger. Velger hun med hjerte eller etter hva som er strategisk best for henne selv 16 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 8. februar 2022 #2175 Del Skrevet 8. februar 2022 Trotwood skrev (4 minutter siden): Det er mange småting med Adam som gjør at jeg liker han skikkelig godt, han har mange gode sider tross at han er "ung og dum". Hadde han opp i halsen etter han var storbonde men liker han bedre nå. Niklas derimot klarer jeg ikke lenger. Skjønner ikke hvorfor Niklas tror han kan slå Adam i det meste? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 8. februar 2022 #2176 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg syns egentlig SE har gjort en grei figur i forhold til hva jeg har sett av henne tidligere. Tror det har med å gjøre at jeg syns hun virker mer ekte og avslappet der inne. I some er det jo bare rør, så fint å se en mer nedpå side av henne. (det kjærestegreiene orker jeg ikke å bry meg med, men skjønner at mange reagerer på det). Ser ut som hun trives, og jeg syns relasjonene til de andre, f.eks Vebjørn, virker ektefølt. Kjersti er episk. Vet ikke hva det er, bare liker henne. Fint at Marna kommer inn og røsker opp litt! Håper storbonden bryter avtalen, men er usikker på om hun tør. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. februar 2022 #2177 Del Skrevet 8. februar 2022 Hvis det blir guttekamp så ryker ihvertfall den kniven, det er helt sikkert. Da er det mange av gutta som går sammen om å enten la være å fullføre ukesoppdrag eller å sabotere. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 8. februar 2022 #2178 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg har lurt sånn på hvem Isak minner meg om, nå kom jeg på det - Flode! 40 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 8. februar 2022 #2179 Del Skrevet 8. februar 2022 Det må da være greit å gå uten bh, synes det er herlig at Dorthe har et avslappet forhold til det. En ting som jeg synes var fascinerende i dag var da Sofie sto med sola i ansiktet så kunne man se hvor hun har satt botox. Det var kun et felt mellom brynene som sto stille, mens resten av ansiktet bevegde seg. Har aldri sett det på denne måten før, var merkelig å se på. Var det flere som så det? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 8. februar 2022 #2180 Del Skrevet 8. februar 2022 HerKommerMummi skrev (1 minutt siden): Det må da være greit å gå uten bh, synes det er herlig at Dorthe har et avslappet forhold til det. En ting som jeg synes var fascinerende i dag var da Sofie sto med sola i ansiktet så kunne man se hvor hun har satt botox. Det var kun et felt mellom brynene som sto stille, mens resten av ansiktet bevegde seg. Har aldri sett det på denne måten før, var merkelig å se på. Var det flere som så det? La merke til en voldsom rynkepanne for å være en så ung kvinne. Men den er visst strammet opp igjen nå.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå