Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen
Klink skrev (9 minutter siden):

Var vel forventet, men irriterende valg i dagens episode! Blææææ til hele farmen. 

Ha ha, enig. Blæææææ 😂😂😂😂😅🤣 (men vi må jo se 🤣)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Etter alle disse patetiske episodene denne sesongen trodde jeg ingenting kunne sjokkere meg. Forstår Dorthe blir forbannet! Håper virkelig Øyunn velger en gutt. SE har fått mye tv tid i denne episoden så blir vel Marna mot SE tipper jeg. 

Å se hvordan guttene oppfører seg, Vebjørn også. Heine var vel eneste som ikke var inne i huset? Øyunn sto der også å smilte og jublet. Virkelig. 

Jeg har gjort feil med å berømme Niklas etter en god episode. Det samme gjelder Adam. Lille ungen. Bare se på de andre "når de hesjer?? i vannet"? Vet ikke ordet. Andre jenter/gutter får mye mer - store hauger. Han får to lange gress liksom. Lat. 

Nei, igjen har jeg ikke ord. Skal virkelig gutta bane seg vei fordi de har med seg det som tydeligvis er "manne-elsker Øyunn". Det er helt sykt. 

Heia: Kjersti og Marna. Kanskje Heine og Vebjørn (Håper de gjør det godt igjen i neste episode.)

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Jeg tenkte ikke på det. De skal bare lage den, og den skal ikke brukes. Det er jo bare for å lære om 1922. En ubrukt felle gjør ingen skade, men den erter nok opp folk, og det var nok hensikten.

Spoiler

Jeg har sett faenskapet på nært hold. Dyr som gnager av seg beinet for å slippe løs. Av alle ting de skulle smi, måtte dette torturredskapet være valget. Det eneste som kan komme godt ut av det er om det følger med en opplysning til seerne i samme slengen om hvor bestadialsk seinpining dette var  

Tenker med gru på om det skulle vært på en gård fra middelalderen og ukesoppdraget hadde vært å bygge bål til heksebrenning…

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Cid said:

Hvem synes du bør bli?

Jeg ønsker Vebjørn til storbonde. Synes at han er en utrolig trivelig person. Skal se dagens episode nå. Er spent. :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Norges tøffeste mot Dorthe i hinderløypa…. Adam mot Marna i kunnskap… kan bli mye artig det.  Har de ikke matlaging også? Hvem er best/dårligst til det?  Huff, jeg har glemt hvordan finaleuken foregår.  Og så er det trynepoengene fra de andre et sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hatt så mye kjennskap til Marna før, men for en dame! Så smart og sterk og med bein i nesa. Virker snill og koselig også. Og ikke redd for å ta i et tak.

Jeg trodde Isak var en bra fyr, men synes liksom han virker så lite empatisk? Klarer ikke helt å like måten han er på.

Veldig spennende episode i dag! Gleder meg til i morgen! 😁

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, nedsettende innlegg, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere i finaleuken har de hatt alt fra øksekast, hinderløype, snekre noe, smi noe/treffe nøkkelhull, sy noe, lage mat, ro en hindetløype,  bygge steintårn som ikke skal rase, sale hest og hinderløype med hest, sette sammen melkesepartor og få ut fløte og melk, en liten kunnskapskonkurranse, få vann til å renne fra A til B, samle mest mulig egg i et stort hønsehus, lage perfekt fuglenek, melke mest mulig oppi et målebeger….

Nå kommer jeg ikke på noe mer i farten. Noen flere? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (1 time siden):

Har ikke hatt så mye kjennskap til Marna før, men for en dame! Så smart og sterk og med bein i nesa. Virker snill og koselig også. Og ikke redd for å ta i et tak.

Jeg trodde Isak var en bra fyr, men synes liksom han virker så lite empatisk? Klarer ikke helt å like måten han er på.

Veldig spennende episode i dag! Gleder meg til i morgen! 😁

Jeg synes ikke Isak var så særlig på Norges tøffeste heller jeg ,da. Syntes han var ufattelig barnslig , litt arrogant  , dårlig vinner, kom med kommentarer til de andre deltagerne under konkurranser og brukte feige fremgangsmåter under konkurranser. Under en konkurranse med grus som skulle skuffes,  skuffa han grusen over til det andre laget f.eks, og tok den gåsa under en annen konkurranse for å liksom spise den. Så synes ikke måten han er på farmen er så overraskende 🤷‍♀️

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luna1 skrev (2 timer siden):

Dette gutte- jentegreiene ødelegger hele farmen. Og i denne sesongen blir jentene rundlurt og spiller seg selv ut. Flaut, svakt og naivt.

Det er vel 1 eneste person som manipulerer jentene, det er ikke guttene som helhet. Men enig i at jentene som er med i år, er veldig mentalt svake og lett påvirkelige. Det er bare Kjersti av jentene som ikke har latt seg lure av kosepraten til Niklas.

Det er litt som i det virkelige liv dette her, der jenter ofte danner sterkere vennskapsbånd med homofile gutter enn hetrofile.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vi ikke se Tiril ro ut til kjempehyttene, og spørre hvilken gren som Ingrid valgte? Den melkespannkonkurransen var mer åpen enn ventet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode:

Spoiler

Øyunn som storbonde var helt greit. Men vennskap dannet visst en storbondetrio som kan betegnes som noe av det minst motiverende man har sett gjennom Sophie og Adam som hjelpere 😄 

Denne forbanna avtalen gruppa har imellom seg om å velge nykommere til gården automatisk som førstekjempe er så urettferdig og usportslig som du kan få det. Komme inn for så rett ut i kamp, liksom. Og Øyunn som storbonde får jo ikke mulighet til å velge den hun ønsker som førstekjempe. 

Jeg synes utfordrere og Torpet-vinner skal være fredet den første uken slik at de kan finne seg til rette først.

Usmakelig guttastemning etter at Marna kom inn fordi finaleuken nå skal være sikret som følge av gruppeavtalen. Det går an å begrense seg av respekt for de som blir utsatt. Stikk heller til skogs for å danse, tenker jeg.

Nå håper jeg Øyunn lever opp til omtalen fra Ingrid om "bein i nesen" og "tøff" og alt det der med å velge en mann som førstekjempe. Dà hadde jeg respektert Øyunn mye mer enn hva jeg nå gjør. 

Marna på sin side kommer inn og prøver å snakke vett i folk. Det ser i første omgang ut til å bare halvveis nå inn, men nok til å skape en debatt mot Øyunn. Øyunn på sin side kontrer med at hun "er så redd for at Adam skal ryke". Altså, hallo, finaleuken er neste uke! Du klarer deg uten Adam da! Hvis Adam i det hele tatt blir valgt og hvis han i det hele tatt ryker... 

Jeg er glad disse kjendisene nå bare har halvannen uke igjen på å fjase rundt på den gården. Hadde det vært 6 uker igjen hadde jeg hoppet av for lenge siden.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Håper Øyunn hiver den avtalen i dass.. Så får hun rekruttere Kjersti og Marna som livvakter.. Lol. Eller Dorthe. Hun hadde tydeligvis litt krutt i seg=)

Endret av ltfutt
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Marna vinner! Hun er smart og jobber hardt og hyggelig med de andre, og klarer likevel å spille uten å framstå dårlig. Hun har virkelig motivasjonen og viljen!

• Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (3 timer siden):

Jeg synes ikke Isak var så særlig på Norges tøffeste heller jeg ,da. Syntes han var ufattelig barnslig , litt arrogant  , dårlig vinner, kom med kommentarer til de andre deltagerne under konkurranser og brukte feige fremgangsmåter under konkurranser. Under en konkurranse med grus som skulle skuffes,  skuffa han grusen over til det andre laget f.eks, og tok den gåsa under en annen konkurranse for å liksom spise den. Så synes ikke måten han er på farmen er så overraskende 🤷‍♀️

Jeg har ikke sett Norges tøffeste. Glemte å si det. Har bare sett ham i et intervju. Hadde bare forestilt meg at han var annerledes, litt sånn sjenert, ydmyk fisker, så ble skuffa. Det du skriver høres ikke bra ut i det hele tatt.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er skikkelig flåsete og overfladisk observert, men der de andre damene på Farmen går med bh, så blir jeg litt beskjemmet nesten på Dorthes vegne der hun går bhløs i den stygge silketoppen (altså, er det undertøy hun går med) mens brystene lever sitt eget liv. Du er på tv, stram deg opp! Glamour Dorthe liksom.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Dette er skikkelig flåsete og overfladisk observert, men der de andre damene på Farmen går med bh, så blir jeg litt beskjemmet nesten på Dorthes vegne der hun går bhløs i den stygge silketoppen (altså, er det undertøy hun går med) mens brystene lever sitt eget liv. Du er på tv, stram deg opp! Glamour Dorthe liksom.

Det er heldigvis ikke bare meg altså 🤣

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (6 minutter siden):

Er det så innmari viktig at damer har på seg bh hele tiden? 🙄

• Liker 34
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (2 minutter siden):

Er det så innmari viktig at damer har på seg bh hele tiden? 🙄

Generelt - nei.

På tv, av en som liksom skal fremstå litt sånn fin på det, JA!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...