Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2101 Del Skrevet 7. februar 2022 Thaila skrev (4 minutter siden): Jeg så nettopp reklamen for imorgen. Det virker som at jentene klikker for at det kommer inn ei dame 😂 Spesielt Dorthe.. Hele denne sesongen har vært en stor såpeserie 🙈 Med selveste Dorthe (Juni) og Niklas (Svein) i spissen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 7. februar 2022 #2102 Del Skrevet 7. februar 2022 Thaila skrev (8 minutter siden): Jeg så nettopp reklamen for imorgen. Det virker som at jentene klikker for at det kommer inn ei dame 😂 Spesielt Dorthe.. Så reklamen nå selv. Ser ut som det skjærer seg litt mellom jentene og guttene også. Spennende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2103 Del Skrevet 7. februar 2022 Tulla25j skrev (Akkurat nå): Så reklamen nå selv. Ser ut som det skjærer seg litt mellom jentene og guttene også. Spennende. Skulle ønske de bare kunne hoppet rett til finalen og tuppet alle utenom Vebjørn og Spoiler Marna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 7. februar 2022 #2104 Del Skrevet 7. februar 2022 Blueberrymuffin skrev (8 timer siden): Åja, så da er det liksom helt greit 🙄 Snakk om dobbeltmoral. Hun sa i intervju at hun skjønte det var alkohol. Likevell gjorde hun det. Hun kunne valgt å takke nei og ikke drikke seg dritings. Blir så jævla kvalm over hvordan alt med Kjersti skal forsvares og forgudes i tråden her, som om hun er jævla helgen som gjør alt rett. Men så fort noen andre gjør noe slik er de uverdig vinner og dårlig person. Synes det er så dobbeltmoral at det er kvalmt. Enig med deg! Cid skrev (3 timer siden): Det er snakk om å følge reglene, når man er med på en konkurranse så er der regler man må følge ellers burde man bli diskvalifisert TV2 har gått ut med at de ikke brøt noen regler så dette argumentet er ikke gyldig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2105 Del Skrevet 7. februar 2022 allesote skrev (Akkurat nå): Enig med deg! TV2 har gått ut med at de ikke brøt noen regler så dette argumentet er ikke gyldig. Det er nok bare noe de sier nå i ettertid, hadde det ikke brutt med reglene så hvorfor har ikke vi sett deltakere gjøre dette i andre sesonger? Da kan jo alle som kommer på marked bare tømme bodene likegreit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 7. februar 2022 #2106 Del Skrevet 7. februar 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Hele denne sesongen har vært en stor såpeserie 🙈 Med selveste Dorthe (Juni) og Niklas (Svein) i spissen hehe det er en morsom referanse! 😆selv om jeg ikke har sett så mye på Hotel Cæsar 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2107 Del Skrevet 7. februar 2022 Har alle sett torpet forresten eller skal vi fortsette med spoilertagg til vi ser vinneren komme på gården? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2108 Del Skrevet 7. februar 2022 Thaila skrev (1 minutt siden): hehe det er en morsom referanse! 😆selv om jeg ikke har sett så mye på Hotel Cæsar Glad at vanlig farmen ikke er slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. februar 2022 #2109 Del Skrevet 7. februar 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Har alle sett torpet forresten eller skal vi fortsette med spoilertagg til vi ser vinneren komme på gården? Episoden er jo lagt ut så lære ikke spoil å si at Marna ble med videre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. februar 2022 #2110 Del Skrevet 7. februar 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Hele denne sesongen har vært en stor såpeserie 🙈 Med selveste Dorthe (Juni) og Niklas (Svein) i spissen Haha, genialt! Er jo verre enn Cæsar dette her Hvem er Sofie da? Gjertrud Krogstad? Like glad i det sterke, flytende, i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 7. februar 2022 #2111 Del Skrevet 7. februar 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Har alle sett torpet forresten eller skal vi fortsette med spoilertagg til vi ser vinneren komme på gården? Jeg har ikke sett det, men har fått med meg hvem som kommer. Får heller ikke sett torpet siden jeg ikke abonnerer på noe annet enn Disney + 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. februar 2022 #2112 Del Skrevet 7. februar 2022 Hvorfor er Dorthe, Juni fra hotel Cæsar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2113 Del Skrevet 7. februar 2022 Thaila skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke sett det, men har fått med meg hvem som kommer. Får heller ikke sett torpet siden jeg ikke abonnerer på noe annet enn Disney + 😄 Trodde du sa du så torpet på Disney pluss 😅 Enda noe annet Disney hadde kjøpt, og så blir farmen gjort om til Marvels Farmen Klink skrev (2 minutter siden): Hvorfor er Dorthe, Juni fra hotel Cæsar? Hvem andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2114 Del Skrevet 7. februar 2022 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Haha, genialt! Er jo verre enn Cæsar dette her Hvem er Sofie da? Gjertrud Krogstad? Like glad i det sterke, flytende, i hvert fall. Hun blir vel Jenny, men tør ikke å prate mer om Cæsar her, fikk kjeft sist gang 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. februar 2022 #2115 Del Skrevet 7. februar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Trodde du sa du så torpet på Disney pluss 😅 Enda noe annet Disney hadde kjøpt, og så blir farmen gjort om til Marvels Farmen Hvem andre? Bare tenkte det var noen grunn for det. Noe ho har sagt eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 7. februar 2022 #2116 Del Skrevet 7. februar 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Bare tenkte det var noen grunn for det. Noe ho har sagt eller noe. Jeg tenkte det er fordi hun er litt høy på deg selv. Tror hun har litt høyere status enn alle andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 8. februar 2022 #2117 Del Skrevet 8. februar 2022 Hahaha! Synes Niklas passer bedre i rollen som Pelle 😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 8. februar 2022 #2118 Del Skrevet 8. februar 2022 Rart å se Niklas ikke få noen konsekvenser på Markedet hvor han stjal sist han var der? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 8. februar 2022 #2119 Del Skrevet 8. februar 2022 Den maten de fikk på DS Turisten så sykt god ut! Hadde lett tatt oppdraget på det skipet! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 8. februar 2022 #2120 Del Skrevet 8. februar 2022 Uten å spoile noe, men heia Marna!! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå