Krutthøna Skrevet 7. februar 2022 #2061 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) Noen som fikk med seg SE og Øyun på God morgen Norge idag? Ble nesten litt sjokka over hvor oppblåst SE virket å være i ansiktet? Eller har hun sprøyet inn noe som har gjort henne slik? Så ikke bra ut!! Hurra for naturlig utseende som bla Øyunn 👏👏 Endret 7. februar 2022 av Krutthøna 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 7. februar 2022 #2062 Del Skrevet 7. februar 2022 Torpet finale: Spoiler Hurra for Marna. Verdig vinner av Torpet. Og et fantastisk menneske! Når hun til finalen av Farmen så vil hun være en favoritt med tanke på hvor sterk hun er på kunnskap. Men hun må vel rett ut som førstekjempe i Farmen? For der har de laget seg tidenes flokkmentalitet om at utfordrere og Torpet-vinner skal bli førstekjempe, ble det sagt tidligere i sesongen. Tullete ordning. Men så er det en tullete gjeng i en tullete sesong, så da blir det slik. Virker ikke som om at noen har særlig konkurranseinnstinkt. Jaja. Uansett hva som skjer... Nå håper jeg bare Marna vinner Farmen også. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. februar 2022 #2063 Del Skrevet 7. februar 2022 Cid skrev (20 timer siden): Skjul innhold Jævlig irriterende at hun ikke valgte Sophie eller Dorthe… Sophie fortjener i hvert fall ikke å vinne etter utroskapen Hvorfor ble ikke hun vurdert?? Hun er jo halve størrelsen til Kjersti? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 7. februar 2022 #2064 Del Skrevet 7. februar 2022 Djungelvrål skrev (10 minutter siden): Hvorfor ble ikke hun vurdert?? Hun er jo halve størrelsen til Kjersti? Fordi hun har skrytt på seg å stå 11 (tror jeg det var) minutter med melkespann når hun øvde hjemme. Jeg tviler på at det stemmer, men som vi så i går, var ikke Kjersti noe god i melkespann, og det visste hun jo selv. Det var så vidt hun slo Ingrid, hun hadde ikke mye krefter igjen selv, og da hadde de vel stått i rundt 4 minutter. Kan godt være Sophie Elise hadde klart bedre, selv om jeg har mine tvil om 11 minutter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. februar 2022 #2065 Del Skrevet 7. februar 2022 Blueberrymuffin skrev (1 time siden): Til alle som forguder Kjersti, og mener hun er så mye bedre enn alle de andre. Og mener hun har så mye mer moral. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/oWxzpR/knuste-farmen-kjendis-rivalen-i-tvekamp-etter-fyllekule Kjersti drakk seg driting på sprit når hun var ute på kjempehytta. Så mye bedre var Kjersti. Nå venter jeg bare på alle som skal forsvare henne. Kan vedde for at om dette var Niklas ville det blitt ramaskrik i tråden her, men når det er Kjersti, så er det sikkert noen brukere som bare ser gjennom fingrene og forsvarer det. I såfall er det jævlig dobbeltmoral om noen forsvarer Kjersti her. Hun drakk seg full dagen før de kom på kjempehyttene. Ellers er de vel like gode alle sammen når det gjelder alkoholen bortsett fra de som ikke drikker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellam Skrevet 7. februar 2022 #2066 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBukser skrev (5 timer siden): Sitter og ser forrige episode på dette programmet med min 13-årige datter. Så kommer den klassiske homsesex-vitsen, som TV2 tydeligvis synes er hysterisk morsomt: Niklas pusser tennene med en annen sin tannbørste, og sier at han har hatt værre ting i munnen enn dette, og alle ler seg i hjel. Nei takk TV2, ikke så gøy å måtte forklare vitser om homo-oralsex til barn. Husk at det er yngre folk som også ser på. Kjempefin anledning for å snakke med ungdommene sine om sex dette👍 Oralsex er oralsex, samme om du er homofil/bifil/heterofil, så hvorfor du føler at du må presisere homo- oralsex skjønner jeg ikke🤷♀️En 13- åring er absolutt gammel nok for denne praten. Og hvis praten ikke passer akkurat da så er da bare å svare at du forklarer vitsen litt senere på kvelden eller dagen etter. 28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. februar 2022 #2067 Del Skrevet 7. februar 2022 Ingen fortjener å vinne farmen, etter min mening. Spoiler Får håpe torpet vinner Marna knuser de alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 7. februar 2022 #2068 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) Hentet fra Nettavisen om hva kjendisene i Farmen får utbetalt. Endret 7. februar 2022 av Jotun 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2069 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) Jeg føler dette bare er starten av hvor mye han vil være å se på diverse programmer fremover 🙊 Endret 7. februar 2022 av Cid Fjernet bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 7. februar 2022 #2070 Del Skrevet 7. februar 2022 Jotun skrev (1 minutt siden): Hentet fra Nettavisen Billig for TV2 i år da, siden det ikke er noen "kjendiser" med....med unntak av Dorte Skappel kanskje, men hun er jo ansatt i TV2 allerede og har helt sikkert full lønn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. februar 2022 #2071 Del Skrevet 7. februar 2022 Lurer på hva mannen til Nicklas tenker, om oppførselen hans inne på farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. februar 2022 #2072 Del Skrevet 7. februar 2022 Cid skrev (15 minutter siden): Jeg synes at dette bildet passer bra nå for tiden 😝 For jeg føler dette bare er starten av hvor mye han vil være å se på diverse programmer fremover 🙊 😂 Tror nok du har rett i det. Vedder f.eks på at Niklas blir deltaker i årets Skal vi danse! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. februar 2022 #2073 Del Skrevet 7. februar 2022 Krutthøna skrev (2 timer siden): Noen som fikk med seg SE og Øyun på God morgen Norge idag? Ble nesten litt sjokka over hvor oppblåst SE virket å være i ansiktet? Eller har hun sprøyet inn noe som har gjort henne slik? Så ikke bra ut!! Hurra for naturlig utseende som bla Øyunn 👏👏 Hun har operert ansiktet sitt for 9 gang, denne gang i USA. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 7. februar 2022 #2074 Del Skrevet 7. februar 2022 Virrum skrev (3 timer siden): Fordi det gir henne oppmerksomhet, og oppmerksomhet er det hun lever av. Hvis de hadde avkreftet at de var sammen, ville de ikke fått så mye spalteplass i mediene, og snart vært glemt. Det må jo være iallefall SE's store skrekk.... Men jeg synes dette hemmelighetskremmeriet begynner å bli ganske kjedelig. All PR er god PR, tydeligvis. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 7. februar 2022 #2075 Del Skrevet 7. februar 2022 Blueberrymuffin skrev (På 4.2.2022 den 14.33): Er vel ikke verre enn at du ikke trenger å se det 🙄 Ingen som tvinger deg til å se alt som går på tv2. Er da faen til heksejakt det skal være av Niklas i tråden her. Jeg har enda ikke forstått hva Niklas gjør som er så galt. Det er det heller ingen som har klart å svare meg, utover barnselige kommentarer som «Niklas er slitsom» «Niklas er dritt» «Niklas er slem». Men ingen som har klart å skrevet hvorfor de mener at han er det. Tror rett og slett at flere her er altfor lett krenka, og grå. Han har kanskje litt raske replikker, endel tøys, men aldri ondsinnet slik jeg ser det. Tydeligvis må det være masse innbitte og sure mennesker her, siden de ikke tåler litt humor, tøys, eller tåler at folk er rett fra levra, slik som Niklas. Selv synes jeg Niklas er herlig og underholdende. Livet må jammen være kjipt om man ikke tåler humoren til Niklas, for et traust liv. Og er da måte på til alt man kan bli krenka for. Så enig! Synes Niklas er morsom og helt herlig☺️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 7. februar 2022 #2076 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) Klippen legger opp til at det ikke er Niklas som blir vinneren av Farmen. At han får så mye fokus/oppmerksomhet (og har fått det helt fra start) antar jeg er fordi han ryker om noen episoder, så nå tyner de alt de kan ut av hans fremtoning. Det som bekymrer meg mest (og hvis jeg skal følge mitt resonnement) er at SE nesten ikke får tv-tid. For det betyr antagelig at hun og Isak blir enda en stund. Endret 7. februar 2022 av Nooni 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 7. februar 2022 #2077 Del Skrevet 7. februar 2022 Heine opplever jeg som en fan-boy, har inntrykket av at han dilter etter de unge, populære folka på gården. Spesielt scenen da Sophie og Isak lå i senga sammen, Heine satt og «stirret» på dem og virket helt fascinert. Føler Heine og Adam er litt i samme bås. Heier på Vebjørn! 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 7. februar 2022 #2078 Del Skrevet 7. februar 2022 Det er virkelig rart at så mange er moralsk forarget over "stjelingen" på markedet. Dette jo ikke tyveri i juridisk forstand. Farmen er et fiktivt univers som er skapt av TV2. De som står på markedet, er ikke kjøpmenn som falbyr sine varer. De er derimot skuespillere og statister, som forvalter rekvisitter som TV2 har kjøpt inn til serien. Når deltagerne/skuespillerne i serien tar for seg av rekvisittene som er kjøpt inn til serien, er det særdeles underlig å kalle det "tyveri" i mine øyne. Dessuten ble det lagt opp til det, gjennom at de liksom skulle "passe på" en bod. Hvor i all verden kommer dere fra, alle dere som mener at dette er det samme som stjeling og tyveri????? 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2079 Del Skrevet 7. februar 2022 Lafamiglia skrev (1 minutt siden): Det er virkelig rart at så mange er moralsk forarget over "stjelingen" på markedet. Dette jo ikke tyveri i juridisk forstand. Farmen er et fiktivt univers som er skapt av TV2. De som står på markedet, er ikke kjøpmenn som falbyr sine varer. De er derimot skuespillere og statister, som forvalter rekvisitter som TV2 har kjøpt inn til serien. Når deltagerne/skuespillerne i serien tar for seg av rekvisittene som er kjøpt inn til serien, er det særdeles underlig å kalle det "tyveri" i mine øyne. Dessuten ble det lagt opp til det, gjennom at de liksom skulle "passe på" en bod. Hvor i all verden kommer dere fra, alle dere som mener at dette er det samme som stjeling og tyveri????? Det er snakk om å følge reglene, når man er med på en konkurranse så er der regler man må følge ellers burde man bli diskvalifisert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luna1 Skrevet 7. februar 2022 #2080 Del Skrevet 7. februar 2022 Det er to, eventuelt tre, verdige vinnere. Marna, Vebjørn og Kjersti. Ikke spesielt imponert over de som har nytt smuglervarer, noe jeg regner med at Kjersti har tatt del i.. Vebjørn er bare snill og står på. Redelig og ærlig type som sier det han mener uten å såre eller være slem på noen måte. Marna har jobbet som rakkern og er tvers i gjennom god. Sabla flink dame, håper hun vinner hele driten, det har hun fortjent. 27 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå