Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

*blueberry* skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Jeg håper ikke Marna blir en del av influencergjengen og den giftige atmosfæren. 

Spoiler

Hun kjenner vel Sophie godt siden de begge var med i bloggerne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):
  Vis skjult innhold

Hun kjenner vel Sophie godt siden de begge var med i bloggerne? 

Spoiler

Ja, det er jo derfor jeg er litt redd for at hun skal gli rett inn i alliansen og det giftige miljøet. Håper ikke det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Ja, det er jo derfor jeg er litt redd for at hun skal gli rett inn i alliansen og det giftige miljøet. Håper ikke det. 

Spoiler

Forhåpentligvis så er ikke hun så dum at hun lar seg påvirke av de, hun virker mye mer fornuftig enn alle de i 20 årene der (pluss Niklas og Dorthe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):
  Vis skjult innhold

Forhåpentligvis så er ikke hun så dum at hun lar seg påvirke av de, hun virker mye mer fornuftig enn alle de i 20 årene der (pluss Niklas og Dorthe)

Spoiler

Forhåpentligvis 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Go Marna! Glad hun vant Torpet - hun fortjener virkelig det. Selv om det haaadde vært moro om Mini kom inn igjen 😅 som røk ut første uka. 

Nå er jeg spent på storbondevalget og om vedkommende tør ta egne valg. Blir for dumt om personen fra Torpet automatisk skal bli valgt som førstekjempe. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor har de sluttet med smakebiter på slutten av episodene? Altså smakebiter fra hva som skal skje i kommende episode. Det savner jeg, spenningen forsvinner jo litt uten det. 

Kan ikke skjønne noe annet enn at de hadde fått enda høyere seertall da, siden folk blir hektet og "må" se hva som skjer neste gang. De er jo mestere på å klippe og lime for å få ting til å se mer dramatisk ut enn hva det faktisk er, så skjønner ikke hvorfor de har sluttet med det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leopard skrev (16 minutter siden):

Men hvorfor har de sluttet med smakebiter på slutten av episodene? Altså smakebiter fra hva som skal skje i kommende episode. Det savner jeg, spenningen forsvinner jo litt uten det. 

Kan ikke skjønne noe annet enn at de hadde fått enda høyere seertall da, siden folk blir hektet og "må" se hva som skjer neste gang. De er jo mestere på å klippe og lime for å få ting til å se mer dramatisk ut enn hva det faktisk er, så skjønner ikke hvorfor de har sluttet med det. 

Jeg er glad det ikke er smakebiter på hva som kommer. Synes det ødelegger for neste episode. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (4 timer siden):

Det er så mye tull i årets Farmen Kjendis at jeg får helt fnatt. 

Stjeling, smugling, luring, fyllekalas, "utroskap", fjas, feilfokus, sutring og overdramatisering bare for å nevne noe. 
Kjersti, Sophie og Isak denne gang med "dagsfylla" dagen før tvekampen. 

Hele sesongen er bare jåss og tøv. Det er iallefall ikke "kampen om tilværelsen". Det er reinspikket promotering og melking av TV2 profiler ala Paradise Hotel-style. Egentlig ufattelig uinteressant. Utrolig skuffende og dårlig sesong!

Jeg bryr meg midt på ryggen om hvem som vinner nå. Jeg ser egentlig bare på på trass. Fordi jeg liker konseptet. Selv om konseptet er helt annerledes i år. Og litt fordi jeg er nysgjerrig på hvem som vinner tilslutt. Men vinner Adam, Niklas, Isak, Sophie eller Dorthe i år så prikkes den elendige sesongen med en dott over i'en. Kjersti er jeg også usikker på nå. Og Øyunn klarer jeg bare ikke heie på uansett hvor mye jeg har lyst til det. 

Så da står vi igjen med Heine, Vebjørn og Torpet-vinneren for min del som jeg kan leve med. Men sesongen virker så castet og rigget at det forundrer meg ikke at det er Niklas som også stikker av med seieren til slutt. For TV2-kjæledeggen Niklas som vinner passer TV2 best. 

Er så enig!  Liker godt farmen,men denne sesongen har vært bare fjas og tull!  Håper produksjonen kan se tilbake og ta til seg kritikken i SoMe!  Så får vi håpe på en bedre sesong neste år! 

Vanskelig å spå hvem som vinner,men Vebjørn eller Torpet- vinner hadde vært bra!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som forguder Kjersti, og mener hun er så mye bedre enn alle de andre. Og mener hun har så mye mer moral.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/oWxzpR/knuste-farmen-kjendis-rivalen-i-tvekamp-etter-fyllekule

Kjersti drakk seg driting på sprit når hun var ute på kjempehytta. 

Så mye bedre var Kjersti. Nå venter jeg bare på alle som skal forsvare henne.

Kan vedde for at om dette var Niklas ville det blitt ramaskrik i tråden her, men når det er Kjersti, så er det sikkert noen brukere som bare ser gjennom fingrene og forsvarer det. I såfall er det jævlig dobbeltmoral om noen forsvarer Kjersti her.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden):

Til alle som forguder Kjersti, og mener hun er så mye bedre enn alle de andre. Og mener hun har så mye mer moral.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/oWxzpR/knuste-farmen-kjendis-rivalen-i-tvekamp-etter-fyllekule

Kan vedde for at om dette var Niklas ville det blitt ramaskrik i tråden her, men når det er Kjersti, så er det sikkert noen brukere her som bare ser gjennom fingrene og forsvarer det. I såfall er det jævlig dobbeltmoral om noen forsvarer Kjersti her.

Hun ble jo sjenka av Isak. Ro ned! 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden):

Kan vedde for at om dette var Niklas ville det blitt ramaskrik i tråden her, men når det er Kjersti, så er det sikkert noen brukere her som bare ser gjennom fingrene og forsvarer det. I såfall er det jævlig dobbeltmoral om noen forsvarer Kjersti her.

Folk har allerede fått med seg dette, det har allerede vært tema i tråden og det er lite interesse rundt det. De fleste nå er vel mest gira på at torpet-vinner eller Vebjørn skal vinne. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (Akkurat nå):

Hun ble jo sjenka av Isak. Ro ned! 

Åja, så da er det liksom helt greit 🙄

Snakk om dobbeltmoral. Hun sa i intervju at hun skjønte det var alkohol. Likevell gjorde hun det. Hun kunne valgt å takke nei og ikke drikke seg dritings.

Blir så jævla kvalm over hvordan alt med Kjersti skal forsvares og forgudes i tråden her, som om hun er jævla helgen som gjør alt rett. Men så fort noen andre gjør noe slik er de uverdig vinner og dårlig person.

Synes det er så dobbeltmoral at det er kvalmt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (2 minutter siden):

Folk har allerede fått med seg dette, det har allerede vært tema i tråden og det er lite interesse rundt det. De fleste nå er vel mest gira på at torpet-vinner eller Vebjørn skal vinne. 

Hadde vært mye interesse om en annen hadde gjort det.

Viser bare hvor hyklerske enkelte er i tråden her, med hvem de liker og hvem de misliker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blueberrymuffin skrev (Akkurat nå):

Hadde vært mye interesse om en annen hadde gjort det.

Viser bare hvor hyklerske enkelte er i tråden her, med hvem de liker og hvem de misliker.

Det blir jo bare synsing fra din side. Vær heller litt mer engasjert i programmet enn brukerne som ser på så slipper tråden å bli så negativ. 

• Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (5 timer siden):

Jeg så også innslaget. Lurer på hvorfor SE er så hemmelighetsfull angående forholdet til Isak nå?

Fordi det gir henne oppmerksomhet, og oppmerksomhet er det hun lever av. Hvis de hadde avkreftet at de var sammen, ville de ikke fått så mye spalteplass i mediene, og snart vært glemt. Det må jo være iallefall SE's store skrekk.... 

Men jeg synes dette hemmelighetskremmeriet begynner å bli ganske kjedelig. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (12 minutter siden):

Kan vedde for at om dette var Niklas ville det blitt ramaskrik i tråden her, men når det er Kjersti, så er det sikkert noen brukere som bare ser gjennom fingrene og forsvarer det. I såfall er det jævlig dobbeltmoral om noen forsvarer Kjersti her.

Jeg er litt enig i at Kjersti kan gjøre hva som helst der inne, og folk vil fortsatt like henne! 😅🤷‍♀️ Menmen jeg har ikke noe i mot Kjersti selv. Og når sant skal sies så visste hun ikke at det var alkohol før hun begynte å drikke. Men hun fant det jo fort ut da. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 minutter siden, Blueberrymuffin said:

Det var jo ikke på kjempehytta hun drakk 🙈 det var  jo med Isak og Sophie rett etter hun ble valgt, på gården, et par dager før tvekampen.

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Blir for dumt om personen fra Torpet automatisk skal bli valgt som førstekjempe. 

Enig.. Vinneren av torpet bør være immun mot å bli førstekjempe den første uka.. Syns også vinner av forrige ukes tvekamp burde være immun mot å bli førstekjempe.. Det er litt urettferdig at f.eks Ingrid og Kjersti har vært igjennom to tvekamper allerede, mens mange av de andre ikke har vært i en eneste en.

Endret av ltfutt
  • Liker 31
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (59 minutter siden):

Jada Niklas. Du rekker ikke Kjersti til anklene en hvor mye du en prøver....

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (4 timer siden):

Sitter og ser forrige episode på dette programmet med min 13-årige datter. Så kommer den klassiske homsesex-vitsen, som TV2 tydeligvis synes er hysterisk morsomt: Niklas pusser tennene med en annen sin tannbørste, og sier at han har hatt værre ting i munnen enn dette, og alle ler seg i hjel. Nei takk TV2, ikke så gøy å måtte forklare vitser om homo-oralsex til barn. Husk at det er yngre folk som også ser på.

Kjære vene, din 13-åring får garantert med seg verre ting enn bløte hintevitser som dette dersom hun er like mye på sosiale medier/medier generelt som den gjengse 13-åring er. Jeg er enig i at det er dårlig humor, men det får da være måte på hva du skal føle deg krenket over på din datters vegne.  

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...