Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Eloise12345 skrev (2 timer siden):

At Niklas valgte Kjersti som førstekjempe ble å sende Ingrid rett ut av farmen. Var jo så lite taktisk valg av Niklas dersom han ville beholde venninnen sin 😇. Alle visste at Kjersti ble en vanskelig motstandere.  Dersom jeg var Niklas så ville jeg heller valgt Isak som er en sterk konkurrent for han selv. Og da ville han fått beholde Ingrid. Men sikkert vanskelig å velge når man står midt i det. 

Er du helt sikker på at Ingrids exit ikke er en del av Niklas’ store plan?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hAdde egentlig vært en fin vri om den som kom fra Torpet automatisk ble storbonde. Da hadde ting snudd ganske kjapt der inne 😂

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest i tråden og fulgt med på Farmen kjendis. Det jeg opplever er at hele greia er en en TV2-runkering. Veldig usjarmerende, og langt i fra tidligere Farmen kjendis.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Marna vant Torpet, så gøy for henne!! Veldig glad for utfallet :) 

Blir spennende nå om de går for enkleste løsning og velger henne som 1.kjempe på onsdag. Eller om de tenker taktisk å tar ut Isak. Dette er siste muligheten før finalen. Blir Øyunn storbonde så tror jeg hun er smart nok til å velge Isak. Blir det SE så går nok Marna, eventuelt Adam. 

Når det er sagt så er jo Marna veldig skummel med tanke på kunnskapen. Blir spennende å se om hun sier noe om dette eller holder kortene tett til brystet. I tillegg er hun sterk og står på. 
Om hun skulle bli valgt til 1.kjempe så er Øyunn eller Sophie Elise i fare (spørs hvem som er storbonde), for Marna velger garantert ikke Kjersti frivillig. Mest sannsynlig ikke Dorthe heller. 

Jeg legger Torpetvinneren i en spoilertag siden det er såpass tidlig 😂+ litt tanker om utfall av 1.kjempevalget!

Endret av Tulla25j
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tviler veldig på at Isak og Sophie er sammen nå. Var nok bare en fling inne på farmen. Var jo ei som skrev her at han lå med ei venninne av henne for bare en mnd siden eller noe sånt..
Uansett dårlig gjort av Sophie ja, men skjønner ikke at dere gidder å bry dere sånn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariamagdalena_ skrev (1 time siden):

Jeg tviler veldig på at Isak og Sophie er sammen nå. Var nok bare en fling inne på farmen. Var jo ei som skrev her at han lå med ei venninne av henne for bare en mnd siden eller noe sånt..
Uansett dårlig gjort av Sophie ja, men skjønner ikke at dere gidder å bry dere sånn.

Jeg tror de er sammen i dag. Sophie Elise har betalt et PR-byrå en god del kroner for å få denne situasjonen til å komme best mulig ut. Se på de arrangerte bildene i Se og Hør, og vi vet jo nå at deltagerne får se episodene i forkant, og da har nok Sophie Elise og teamet hennes sagt sitt for å få henne til å fremstå best mulig og i samme slengen bygge opp til en avsløring av forholdet til SE og Isak. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for Kjersti, Vebjørn og Heine. Håper å se noen av de i en finale. 

Av de på Torpet digger jeg Marna. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor episoden i går ble klippet så annerledes? Nesten ingenting om Niklas på markedet. Skjønte de at det var for mye av han frem til da?

Så heller ikke programlederen ro ut og snakket med de på kjempehyttene. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (6 timer siden):

Niklas står og trøster Ingrid i storbondehuset før hun skal ut i kjempebua. 

Niklas: «Men du, nå har du pugga masse» 

Ingrid: «Det har garantert hun også»

Niklas: «Men da tar du henne i melkespann, hun har gamle sure slitne  muskler»

Ingrid: «Hun er god i melkespann, det sa Sophie»

Niklas: «Ja, det sa Sophie. Det er spill alt sammen. Husk på hvor skittent Kjersti har spilt, splitt og hersk»

Ingrid: «Jeg har aldri prøvd å stå i melkespann»

Niklas (med pusestemme): «Prøv i kveld da. Men du er råere i kunnskap. Du kan masse»

…og der fikk han lagt inn kimen til at Ingrid begynte å vakle. Nå som hun er ute står han litt tryggere neste uke. 

Husker barne-tv med «Ulven og de 7 geitekillingene»….

Håper vinneren av Torpet har fått med seg hvordan Niklas manipulerer folk der inne, og dolker folk i ryggen når det passer han. 

Vinneren blir sikkert tatt til side av Niklas ved ankomst Farmen. Det blir sikkert en prat under fire øyne, der Niklas vil legge ut om hvilke allianser som finnes, og hvem som skal stemmes ut først.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (15 minutter siden):

Lurer på hvorfor episoden i går ble klippet så annerledes? Nesten ingenting om Niklas på markedet. Skjønte de at det var for mye av han frem til da?

Så heller ikke programlederen ro ut og snakket med de på kjempehyttene. 

Sikkert klippet vekk fordi Kjersti var dritings 😛

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (9 timer siden):

Oi. Nå avslører VG at Kjersti drakk seg full på spirt før tvekampen! 😅

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/oWxzpR/knuste-farmen-kjendis-rivalen-i-tvekamp-etter-fyllekule

shab skrev (9 timer siden):

Litt skuffet nå. Men heier fortsatt på henne.

Tenker at dette var litt av grunnen til at Ingrid valgte melkespann. Kanskje hun tenkte Kjersti var veldig hangover og svakere.

Rettelse, det står at de drakk seg fulle rett etter Kjersti hadde blitt valgt som  førstekjempe.
Altså sikkert et par dager (?) før selve tvekampen!

Glad Kjersti greide seg! 😃

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innsidenut skrev (På 17.1.2022 den 0.45):

Diskuterer man torpet her inne denne sesongen og, slik vi gjorde med den forrige? 

Jeg husker at Ørjan (eks mannen til marna) kom ofte opp på snappen min en periode. Tror hun når langt i torpet, for hun var ikke tilstede på ganske lenge.

Exactly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (10 timer siden):

Kjersti Grini er et så fascinerende menneske! Så vakker, så sterk og så skjør på en gang. Huff, blir nesten litt betatt! 

Jaaaaa☺️Det er noe med henne som jeg liker så godt. Kan ikke sette fingeren på hva det er, men du er inne på noe:)

• Liker 20
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettopp SE på GMN, og hun var rimelig stram i maska. 

Øyunn er finest uten sminke. Hun burde bare droppet sminken. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Thaila skrev (11 timer siden):

Men prøve Spohie Elise og Isak faktisk å skjenke Kjersti fordi de ville ha Ingrid tilbake!?? Det kan jo faktisk være helt taktisk av dem... 

Ja, ingenting forundrer meg med dem.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (5 minutter siden):

Jeg så nettopp SE på GMN, og hun var rimelig stram i maska. 

Øyunn er finest uten sminke. Hun burde bare droppet sminken. 

Jeg så også innslaget. Lurer på hvorfor SE er så hemmelighetsfull angående forholdet til Isak nå?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 timer siden):

Tror hun prater om ei fra første sesong av Big Brother Norge helt tilbake til seint 90 tallet, jeg så ikke på siden jeg bare var 8 da :P Men har hørt om han Ramsey, han bor visst ikke så langt unna Ålesund

Ja, de fikk en datter som det kalte "Ramona"

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye tull i årets Farmen Kjendis at jeg får helt fnatt. 

Stjeling, smugling, luring, fyllekalas, "utroskap", fjas, feilfokus, sutring og overdramatisering bare for å nevne noe. 
Kjersti, Sophie og Isak denne gang med "dagsfylla" dagen før tvekampen. 

Hele sesongen er bare jåss og tøv. Det er iallefall ikke "kampen om tilværelsen". Det er reinspikket promotering og melking av TV2 profiler ala Paradise Hotel-style. Egentlig ufattelig uinteressant. Utrolig skuffende og dårlig sesong!

Jeg bryr meg midt på ryggen om hvem som vinner nå. Jeg ser egentlig bare på på trass. Fordi jeg liker konseptet. Selv om konseptet er helt annerledes i år. Og litt fordi jeg er nysgjerrig på hvem som vinner tilslutt. Men vinner Adam, Niklas, Isak, Sophie eller Dorthe i år så prikkes den elendige sesongen med en dott over i'en. Kjersti er jeg også usikker på nå. Og Øyunn klarer jeg bare ikke heie på uansett hvor mye jeg har lyst til det. 

Så da står vi igjen med Heine, Vebjørn og Torpet-vinneren for min del som jeg kan leve med. Men sesongen virker så castet og rigget at det forundrer meg ikke at det er Niklas som også stikker av med seieren til slutt. For TV2-kjæledeggen Niklas som vinner passer TV2 best. 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...