Sk57 Skrevet 18. februar 2022 #3021 Del Skrevet 18. februar 2022 Cid skrev (1 time siden): Det synes jeg han gjorde, usmakelig oppførsel 😒 Nå er han vel med i Camp Culinaris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. februar 2022 #3022 Del Skrevet 18. februar 2022 Sk57 skrev (22 minutter siden): Nå er han vel med i Camp Culinaris? Ser ikke på det, er han greiere der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 18. februar 2022 #3023 Del Skrevet 18. februar 2022 Cid skrev (31 minutter siden): Ser ikke på det, er han greiere der? Ser ikke på det jeg heller.Bare leste at han var med der.Han kan vel neppe bli verre enn i farmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. februar 2022 #3024 Del Skrevet 18. februar 2022 Sk57 skrev (10 minutter siden): Ser ikke på det jeg heller.Bare leste at han var med der.Han kan vel neppe bli verre enn i farmen. Jeg synes at kjendiser fortjener å miste jobber osv egentlig hvis de oppfører seg som dritt, de viser jo sitt sanne jeg og da unner ikke jeg de suksess. Tror det er lett å kunne glemme av at man blir filmet hele tiden med tanke på at man bor og lever der i flere uker og da er det lett å føle seg som hjemme etterhvert og oppføre seg slik man ville gjort på privaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memena Skrevet 18. februar 2022 #3025 Del Skrevet 18. februar 2022 Galen King skrev (6 timer siden): Savner litt den smedkonkurransen hvor man skal smi nøkkel som passer, kanskje den kommer i semifinalen, hvem vet. Men den håndverk-og ro konkurransen var vel den som erstattet den. Pleier ikke den å være når det er 3 igjen? Jeg håper den ikke kommer da det vel er gitt at Isak vinner den. Han har jo «bodd i» smia. Marna som kommmer fra Torpet har vel ikke hatt noen mulighet siden det ikke er noen smie på Torpet. Mener det tidligere har vært når det er 3 igjen, at vinneren er direkte til finale og at det er melkespann mellom de to gjenværende? Håper at årekonkurransen erstattet smiing av nøkkel. Orker ikke en opplagt Isak-oppgave til. Helst ser jeg at han ryker ut i går. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 18. februar 2022 #3026 Del Skrevet 18. februar 2022 Entern skrev (7 timer siden): Jepp, veldig godt poeng👍 Bare tenk på Thomas Felberg… Cid skrev (6 timer siden): Hva skjedde med han? Han oppførte seg som en komplett idiot på Farmen, ekstremt barnslig og usympatisk. Det var vel mer eller mindre karriereselvmord for hans del. Etter Farmen Kjendis sluttet NRK å sende Tidsbonanza, og han ble vel fjernet som dommer i Stjernekamp etter dette også. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18. februar 2022 #3027 Del Skrevet 18. februar 2022 Heartland skrev (Akkurat nå): Han oppførte seg som en komplett idiot på Farmen, ekstremt barnslig og usympatisk. Det var vel mer eller mindre karriereselvmord for hans del. Etter Farmen Kjendis sluttet NRK å sende Tidsbonanza, og han ble vel fjernet som dommer i Stjernekamp etter dette også. Og du vet at det er på grunn av farmen? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. februar 2022 #3028 Del Skrevet 18. februar 2022 Heartland skrev (16 minutter siden): Han oppførte seg som en komplett idiot på Farmen, ekstremt barnslig og usympatisk. Det var vel mer eller mindre karriereselvmord for hans del. Etter Farmen Kjendis sluttet NRK å sende Tidsbonanza, og han ble vel fjernet som dommer i Stjernekamp etter dette også. Og det er synd, han var kjempemorsom i Tidsbonanza og bra i Stjernekamp 😢 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 18. februar 2022 #3029 Del Skrevet 18. februar 2022 Cid skrev (5 timer siden): Ser ikke på det, er han greiere der? Nei, han er like uspiselig der. De andre deltakerne har allerede kommentert oppførselen hans. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. februar 2022 #3030 Del Skrevet 18. februar 2022 Krutthøna skrev (15 minutter siden): Nei, han er like uspiselig der. De andre deltakerne har allerede kommentert oppførselen hans. Mon tro hvordan Mira Craig hadde vært der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 18. februar 2022 #3031 Del Skrevet 18. februar 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Mon tro hvordan Mira Craig hadde vært der Huff😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. februar 2022 #3032 Del Skrevet 18. februar 2022 Cid skrev (17 minutter siden): Mon tro hvordan Mira Craig hadde vært der Hadde vært gøy 🤪 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemonen Skrevet 18. februar 2022 #3033 Del Skrevet 18. februar 2022 Memena skrev (5 timer siden): Pleier ikke den å være når det er 3 igjen? Jeg håper den ikke kommer da det vel er gitt at Isak vinner den. Han har jo «bodd i» smia. Marna som kommmer fra Torpet har vel ikke hatt noen mulighet siden det ikke er noen smie på Torpet. Mener det tidligere har vært når det er 3 igjen, at vinneren er direkte til finale og at det er melkespann mellom de to gjenværende? Håper at årekonkurransen erstattet smiing av nøkkel. Orker ikke en opplagt Isak-oppgave til. Helst ser jeg at han ryker ut i går. Enig! Så en video nå der Sofie, Heine, og Kjersti alle tenker at Isak burde vinne. Han er verdig fordi han kan så mye, har så mye kunnskap. Men det er så mye mer enn kunnskap og ferdigheter som har noe å si. virker ikke som han er særlig empatisk. Han er en egoist! Håper Øyunn vinner, som payback for at han saboterte henne. Når hun var med på å gi han en kniv. 17 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. februar 2022 #3034 Del Skrevet 18. februar 2022 Krutthøna skrev (2 timer siden): Nei, han er like uspiselig der. De andre deltakerne har allerede kommentert oppførselen hans. Oi, såpass. Da kan han ikke skylde på "feil klipping" i farmen som så mange gjør. Han er den deltakeren jeg har blitt mest skuffa over. Har alltid digget fyren og så oppfører han seg så idiotisk og barnslig på farmen! 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymperson1 Skrevet 18. februar 2022 #3035 Del Skrevet 18. februar 2022 Vet ikke om det bare er meg, men syns Øyunn er sykt sexy. Er et eller annet med henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 18. februar 2022 #3036 Del Skrevet 18. februar 2022 Tenker det blir en gårdskonkuranse i flere deler. Melkeseparator, en løype hvor de skal føre en hest og noe annet. De to med færrest poeng møtes i melkespannholding, mens vinneren går direkte til finalen (?) Tenker Isak vinner del 1, og Øyunn vinner melkespann. I finalen tror jeg Øyunn vinner. Håper allikevel Marna kan ta seieren! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 18. februar 2022 #3037 Del Skrevet 18. februar 2022 Entern skrev (11 timer siden): Jepp, veldig godt poeng👍 Bare tenk på Thomas Felberg… Og Jarl Goli🙈 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. februar 2022 #3038 Del Skrevet 18. februar 2022 Variert skydekke skrev (Akkurat nå): Og Jarl Goli🙈 Han også!?😯 Hva gjorde han!?😯 (Vet nesten ikke om jeg vil vite det - var så glad i Portveien 2 som liten 😯) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 18. februar 2022 #3039 Del Skrevet 18. februar 2022 MrsMacchiato skrev (14 timer siden): Jeg vet da ikke? Hun sier hun har vokst opp på gård, det står også i diverse mediasaker om henne. Merkelig , mor har hverfall ikke det, men samma det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 18. februar 2022 #3040 Del Skrevet 18. februar 2022 Cid skrev (9 timer siden): Ser ikke på det, er han greiere der? Han er vel ikke det i grunn 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå