Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (31 minutter siden):

Ser ikke på det, er han greiere der?

Ser ikke på det jeg heller.Bare leste at han var med der.Han kan vel neppe bli verre enn i farmen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sk57 skrev (10 minutter siden):

Ser ikke på det jeg heller.Bare leste at han var med der.Han kan vel neppe bli verre enn i farmen.

Jeg synes at kjendiser fortjener å miste jobber osv egentlig hvis de oppfører seg som dritt, de viser jo sitt sanne jeg og da unner ikke jeg de suksess. Tror det er lett å kunne glemme av at man blir filmet hele tiden med tanke på at man bor og lever der i flere uker og da er det lett å føle seg som hjemme etterhvert og oppføre seg slik man ville gjort på privaten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (6 timer siden):

Savner litt den smedkonkurransen hvor man skal smi nøkkel som passer, kanskje den kommer i semifinalen, hvem vet. Men den håndverk-og ro konkurransen var vel den som erstattet den.

Pleier ikke den å være når det er 3 igjen? Jeg håper den ikke kommer da det vel er gitt at Isak vinner den. Han har jo «bodd i» smia. Marna som kommmer fra Torpet har vel ikke hatt noen mulighet siden det ikke er noen smie på Torpet. 

Mener det tidligere har vært når det er 3 igjen, at vinneren er direkte til finale og at det er melkespann mellom de to gjenværende? Håper at årekonkurransen erstattet smiing av nøkkel. Orker ikke en opplagt Isak-oppgave til. Helst ser jeg at han ryker ut i går. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (7 timer siden):

Jepp, veldig godt poeng👍
Bare tenk på Thomas Felberg…

Cid skrev (6 timer siden):

Hva skjedde med han?

Han oppførte seg som en komplett idiot på Farmen, ekstremt barnslig og usympatisk. Det var vel mer eller mindre  karriereselvmord for hans del. Etter Farmen Kjendis sluttet NRK å sende Tidsbonanza, og han ble vel fjernet som dommer i Stjernekamp etter dette også.

• Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartland skrev (Akkurat nå):

Han oppførte seg som en komplett idiot på Farmen, ekstremt barnslig og usympatisk. Det var vel mer eller mindre  karriereselvmord for hans del. Etter Farmen Kjendis sluttet NRK å sende Tidsbonanza, og han ble vel fjernet som dommer i Stjernekamp etter dette også.

Og du vet at det er på grunn av farmen? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (16 minutter siden):

Og det er synd, han var kjempemorsom i Tidsbonanza og bra i Stjernekamp 😢

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Ser ikke på det, er han greiere der?

Nei, han er like uspiselig der. De andre deltakerne har allerede kommentert oppførselen hans.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (15 minutter siden):

Nei, han er like uspiselig der. De andre deltakerne har allerede kommentert oppførselen hans.

Mon tro hvordan Mira Craig hadde vært der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Memena skrev (5 timer siden):

Pleier ikke den å være når det er 3 igjen? Jeg håper den ikke kommer da det vel er gitt at Isak vinner den. Han har jo «bodd i» smia. Marna som kommmer fra Torpet har vel ikke hatt noen mulighet siden det ikke er noen smie på Torpet. 

Mener det tidligere har vært når det er 3 igjen, at vinneren er direkte til finale og at det er melkespann mellom de to gjenværende? Håper at årekonkurransen erstattet smiing av nøkkel. Orker ikke en opplagt Isak-oppgave til. Helst ser jeg at han ryker ut i går. 

Enig! Så en video nå der Sofie, Heine, og Kjersti alle tenker at Isak burde vinne. Han er verdig fordi han kan så mye, har så mye kunnskap. 

Men det er så mye mer enn kunnskap og ferdigheter som har noe å si. 
virker ikke som han er særlig empatisk. Han er en egoist!

Håper Øyunn vinner, som payback for at han saboterte henne. Når hun var med på å gi han en kniv. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krutthøna skrev (2 timer siden):

Oi, såpass. Da kan han ikke skylde på "feil klipping" i farmen som så mange gjør. Han er den deltakeren jeg har blitt mest skuffa over. Har alltid digget fyren og så oppfører han seg så idiotisk og barnslig på farmen! 

• Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det blir en gårdskonkuranse i flere deler. Melkeseparator, en løype hvor de skal føre en hest og noe annet. De to med færrest poeng møtes i melkespannholding, mens vinneren går direkte til finalen (?) 

Tenker Isak vinner del 1, og Øyunn vinner melkespann. 

I finalen tror jeg Øyunn vinner. 

Håper allikevel Marna kan ta seieren! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (11 timer siden):

Jepp, veldig godt poeng👍
Bare tenk på Thomas Felberg…

Og Jarl Goli🙈

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (Akkurat nå):

Og Jarl Goli🙈

Han også!?😯 Hva gjorde han!?😯

(Vet nesten ikke om jeg vil vite det - var så glad i Portveien 2 som liten 😯)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (14 timer siden):

Jeg vet da ikke? Hun sier hun har vokst opp på gård, det står også i diverse mediasaker om henne. 

Merkelig , mor har hverfall ikke det, men samma det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...