Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Turjenta_95 skrev (1 minutt siden):

Pinlig å se Sophie Elise ikke gidde å legge en liten innsats i matlaginga. Hun kunne like gjerne trukket seg før kunnskapskonkurransen. Veldig provoserende at hun som ikke hadde litt lyst til å vinne eller gjøre en innsats for å vinne frarøvet tre andre sjansen til å få en semifinale billett. Spesielt Vebjørn som jeg følte oppriktig hadde lyst til å komme videre. Marna tror jeg blir tøff å slå i finalen om hun når dit, virker som hun er veldig kunnskapsrik og kan mye! 😄  Skal se at det blir enda en Sunnmøring som drar det i havn, er jo ikke så mange år siden Tonje Garvik vant. 😄  

To sunnmøringer på rad 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut til at SE klarte å bløffe de andre på Farmen godt med at hun klarte nesten 10 min i melkespannholding! Det gjorde jo at hun ble sett på som en sterk konkurrent i en tvekamp. Men med sin «essensielle tremor» som jeg ikke har noen grunn til å betvile at hun har, så virker den melkespann- rekorden litt tvilsom nå. Da var det nok taktisk greit å ryke ut før melkespann- konkurransen kommer ( pleier som regel å være en av semifinale - øvelsene). 

FDC41691-4AE1-4B19-A85D-749BEDE2AA25.png

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopard skrev (2 timer siden):

Må da være litt irriterende for de som røk ut og faktisk hadde lyst til å kjempe ordentlig for å vinne, å se S.E stå der å fjase seg til og ikke engang gidde å prøve mens hun heller i seg ei flaske vin? Litt av et forbilde. 

Du veit, bak enhver mann med suksess står en kvinne….superfeministen i dette tilfellet. Å oppta en plass er også en måte å sabotere på for å få frem en vinner. «Forbildet» for dagens selvstendige unge kvinner har plutselig fått en gullaura rundt også inne på farmen. Et hån mot andre deltagere som sleit seg til blods, bokstavelig talt, for å være med videre. Hun kunne i det minste gjort et ærlig forsøk, men så fort Isak var sikret ble det hele bare fjas fra hennes side. Om Isak vinner er det pga drahjelp fra en DAME. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ellers bli morsomt å se om jentene stemmer frem en kniv til Isak på søndag i samme tralt som måten de utsletta seg selv på uke for uke med å velge mannlig storbonde og jentetvekamper i fleng. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turjenta_95 skrev (På 16.2.2022 den 10.24):
  Skjul innhold

For en heslig type Isak er!! Håper han blir gruset kraftig! Tror han vil takle svært dårlig å tape og spesielt mot en dame. Veldig trist at Sophie ikke ser hvordan han egentlig er. Det var så befriende å se henne i episoden i går når han ikke var tilstede. Hun virka så mye mer naturlig og avslappet, utrolig nok. Støtter ikke det hun har gjort, men hun fortjener ikke å bli brukt eller som Marna ville sagt det - rævkjørt - på den måten. 

Helt enig!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble skikkelig sur når Kjersti gikk ut, eller Shæshti, som Øyunn sier. Heier definitivt på Marna nå, hun har virkelig kjempet seg frem.

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke Isak vinner så er jeg fornøyd. 

Noe annet, var ikke SE sammen med forrige kjæreste når hun sjekket inn på Farmen? Syns å huske at kjæresten kjørte henne til innspillingen. Men jeg kan ta helt feil, de gjorde det kanskje slutt før Farmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krisly skrev (1 time siden):

Bare ikke Isak vinner så er jeg fornøyd. 

Noe annet, var ikke SE sammen med forrige kjæreste når hun sjekket inn på Farmen? Syns å huske at kjæresten kjørte henne til innspillingen. Men jeg kan ta helt feil, de gjorde det kanskje slutt før Farmen.

Har vært veldig mye snakk om dette, hun har aldri sagt det konkret, men man ser at Kasper kjører henne til innspillingen der de kysser og han sier at de skal se på Farmen sammen, søsteren til K var assistenten og venninna til SE og hun slutta på dagen i samme tid det ble slutt med K. Adam har sagt han ikke støtter hvordan SE og Isak fant tonen. Så det er ikke så vanskelig å forstå hva som har skjedd her. 

Redigert

Eller ser at hun her bekrefter konkret at hun og K fortsatt var sammen under oppholdet. https://www.nettavisen.no/livsstil/sophie-elise-apner-opp-om-farmen-ryktene/s/12-95-3424232355

Endret av Frk.Show
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Marna vinner over Øyunn nå så tenker jeg det er en liten guttegjeng som kommer til å håne med det var det vi saaa :Knegg:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (9 timer siden):

Hun bygget blant annet et drivhus med Ole Martin, det fikk de mye skryt for av mentor. Ellers viste hun hvor mye bein hun har i nesa, med stå-på-vilje og godt mot hele veien. Må si jeg ble imponert over henne på Torpe - hun gjorde en veldig fin figur der.

(Jeg kjente henne kun fra Bloggerne, hvor jeg synes hun ofte har kommet litt dårlig ut pga krangling med mannen.)

De hadde forøvrig ikke smie på Torpet, men Marna er oppvokst på gård, så kanskje hun har kjennskap til smie likevel? 

Vokst opp på gård? Er det faren som hsr gård da?

Endret av Orly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

En ting jeg har stusset på hvorfor er egentlig Øyun med på farmen kjendis, har hun ikke bare vunnet sommerhytta? Man er vel ikke kjendis av den grunn? Blir jo det samme som en som har vunnet Vil du bli millionær var med...Samme gjelder Paradise Hotel deltagere som har vært med tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (6 minutter siden):

En ting jeg har stusset på hvorfor er egentlig Øyun med på farmen kjendis, har hun ikke bare vunnet sommerhytta? Man er vel ikke kjendis av den grunn? Blir jo det samme som en som har vunnet Vil du bli millionær var med...Samme gjelder Paradise Hotel deltagere som har vært med tidligere. 

TV2 sliter veldig med å få kjendiser til å stille. Det er derfor de sparker i gang sine egne programledere også. 

Når man må grave så dypt etter «kjendiser», så blir det litt tvilsomt utvalg.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig ikke hatt så mye imot Isak og han er jo en verdig vinner med tanke på at han sikkert har vært den sterkeste der på mange måter. Det er bare så lite interessant om han vinner, også fordi han tar det som den største selvfølgen i verden! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (15 minutter siden):

Sant... Tv2 lager kjendisene selv. Tar ei som vant konkurranse de hadde og plasserer henne inn i andre program etterpå, slik som Farmen og Sofa. Vipps er hun ofte å se på TV og da menes det at hun er kjendis. Bare vent, hun er nok snart med i Skal vi Danse også. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Sant... Tv2 lager kjendisene selv. Tar ei som vant konkurranse de hadde og plasserer henne inn i andre program etterpå, slik som Farmen og Sofa. Vipps er hun ofte å se på TV og da menes det at hun er kjendis. Bare vent, hun er nok snart med i Skal vi Danse også. 

Men det samme gjelder vel Isak? Eller var an kjent fra før? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Thaila skrev (2 minutter siden):

Men det samme gjelder vel Isak? Eller var an kjent fra før? 

Han kom jeg ikke på, men ja gjelder han også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...