Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Thaila skrev (2 minutter siden):

Men som Berrum og Beyer sa, Vebjørn har fått seg en bedre tupe enn den han har pleid å bruke, og den tåle hinderløypa også, så kudos for det. 

Heh? 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (Akkurat nå):

Men som Berrum og Beyer sa, Vebjørn har fått seg en bedre tupe enn den han har pleid å bruke, og den tåle hinderløypa også, så kudos for det. 

🤣👴🏻

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (22 minutter siden):

Skal dere se farmen kjendis i natt?

Tja, hvis jeg er våken da 😅 Pleier som regel å se det enten på natta eller på morgenen når jeg våkner, før jeg skal noe! 😊 Skal du se i natt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (2 minutter siden):

Tja, hvis jeg er våken da 😅 Pleier som regel å se det enten på natta eller på morgenen når jeg våkner, før jeg skal noe! 😊 Skal du se i natt?

Ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thaila skrev (23 minutter siden):

Så han har tupe? Jeg ble skikkelig nervøs mtp hinderløypa og sveisen, og at Sophie skulle skvise og punktere noe. Tror det skjedde med Lillian Müller i 71° for mange år siden.

Ellers var det fornøyelig å høre Isak som gikk videre til gårdsfinalen, si at han følte seg snytt for hinderløypa…skjønner jo at det hadde vært maks kos.

Niklas klarte seg strålende i hinderløypa, det skal han ha.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (Akkurat nå):

Så han har tupe? Jeg ble skikkelig nervøs mtp hinderløypa og sveisen, og at Sophie skulle skvise og punktere noe. Tror det skjedde med Lillian Müller i 71° for mange år siden.

Ellers var det fornøyelig å høre Isak som gikk videre til gårdsfinalen, si at han følte seg snytt for hinderløypa…skjønner jo at det hadde vært maks kos.

Niklas klarte seg strålende i hinderløypa, det skal han ha.

Jeg er ikke helt sikker, men det ligger mange rare bilder på nettet av håret hans. Berrum og Beyer mente han han pleide å ha på en tupe bak/frem.  🤷‍♀️

Noen menn er mer forfengelige enn man tror. Joe Biden f.eks har tatt en face lift for en del år siden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (36 minutter siden):

De unge der vil bli gruset i kunnskap av Marna, Heine eller Kjersti

Ja nå er det finaleuke ~ spennende. Vil tro det er de tre du nevner som står sterkest i kunnskap.  Håper inderlig en av de vinner. Men først er det gårdskonkurranser så hvem vet~ kanskje vi får oss en overraskelse eller to. Marna og Heine best på matlaging kanskje. Bare ikke forhåndsfavoritten Isak vinner. Hva tror du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (5 minutter siden):

Ja nå er det finaleuke ~ spennende. Vil tro det er de tre du nevner som står sterkest i kunnskap.  Håper inderlig en av de vinner. Men først er det gårdskonkurranser så hvem vet~ kanskje vi får oss en overraskelse eller to. Marna og Heine best på matlaging kanskje. Bare ikke forhåndsfavoritten Isak vinner. Hva tror du?

Heine vet jeg er god på matlaging så det vil han nok klare ganske bra, han vant jo tross alt MasterChef Norge 😄 Jeg trodde først at han var en kjent kokk når jeg begynte å se han i forskjellige programmer og reklamer lage mat 😅 Men jeg tok feil og trodde han var en annen tv kokk (Andreas eller noe) 😅 Men de ser litt like ut :P 

Edit: Fant det ut nå, Andreas Viestad. Husker han var ofte å se på tv2 hvor han lagde mat ute

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra de bare hadde øksekastkonkurranse rett etter tvekampen. Den ble raskere avgjort enn forrige så det var bra. Varte så lenge i fjor at Øde ble møkklei. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang de var ni stykker igjen etter siste tvekamp hadde de også kunnskapskonkurranse etter øksekasten samme dag. Hvor tre måtte dra. Ikke veldig kult. Det var tredje sesong, siste med Gaute som programleder i kjendisversjonen. Lurte på om de skulle gjøre det samme denne gangen, men de har tydeligvis tatt til fornuften.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Kjersti Grini da, den syingen er jo som å bomme på straffe i siste sekund 🙈Uff så sykt uflaks og så synd, skulle så gjerne ha sett henne i semifinalen..

Øyunn slo Heine i matlaging, faktisk litt gøy! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Da blir det vel Marna og Isak i finalen? Der har førstnevnte en veldig god sjanse! 

Øyunn var jo på bildene til Tomine fra finaledagen. Ser nå at innlegget også er slettet fra insta.

Mine tanker om et Instagraminnlegg som kan avsløre de som er i finalen. Avslører også semifinalistene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Spoiler

Hmf…. Ikke fornøyd☹️ Var dommeren på fylla? Må visst se det siste i reprise tror jeg.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Når jeg ser på den tullete oppførselen til Heine så minner det meg om Rob 😄 Jeg tror de to hadde kommet overens 😅

Har Sophie nevnt noe om den sykdommen før i bloggerne eller andre programmer før? Det var nytt for meg

Artig at de fikk Christer, en tidligere deltaker og da fra samme sesong som Tiril til å være dommer 😄

Merket at jeg ble sulten når jeg så de lage mat 😅

Trist at Heine ikke vant :( Nå håper jeg Marna vinner hele konkurransen!

Nå når Heine er ute og hvis Isak kommer til finalen så håper jeg at han konfronterer Isak med sabotasjen hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...