*blueberry* Skrevet 15. februar 2022 #2821 Del Skrevet 15. februar 2022 Spoiler Sofie imponerer i dag, både i hinderløype og kunnskap. Gøy å se gleden hennes også. Blir jo så engasjert når en underdog overrasker at jeg endte med å heie på henne i kunnskapskonkurransen. Synes de 6 som foreløpig er videre er verdige som dagens vinnere 👍🏻. Isak og Kjersti briljerte i øksekast og Øyunn bare ga alt i den hinderløypa. Heine er jeg overrasket over at klarte seg i hinderløype mtp at han sa i vg at han mest sannsynlig fikk en hjernerystelse etter fallet under tvekampen, imponerende. Marna forventet jeg at skulle komme først i kunnskap, ingen overraskelse at hun er videre. Jeg forventet egentlig at hun skulle klare hinderløypa bedre enn Sofie da. Jeg må si at egentlig alle imponerte meg i dag. Niklas var raskere enn jeg forventet, spesielt når man ser at hinderløypa virkelig ikke var laget for tyngre typer (litt dårlig imo), og Dorthe som bare fullførte tross alt. Skikkelig inspirerende. Vebjørn klarte seg lenge i kunnskap og jeg synes han gjorde god innsats i hinderløypa også. Alt i alt en god episode i dag 🙌🏻👏🏻. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 15. februar 2022 #2822 Del Skrevet 15. februar 2022 Spoiler (Kommenterer live mens jeg ser episoden jeg! Haha. (Men legger i spoilertagg så klart.) Nå kommer gullkorna på løpende bånd. Veldig jevnt her da!!!! Mange innenfor 2-3 minutt!!! Nei, Marna 5. plass.... What? Hadde Niklas bedre tid en SE og Marna? Da lurte tv bildene oss? Øyunn og Heine! Men faktisk veldig spennende og imponerende tider! Bare Dorthe, og til dels Vebjørn som gjorde det "utenfor". Kunnskap nå!!!!! HEIA HEIA MARNA OG VEBJØRN!! Hvorfor åpnet du aldri gårdsboka Dorthe? Du hadde jo all verdens tid. Det mest rettferdige og det jeg kan leve med er at Vebjørn og Marna vinner denne - men frykter en overraskelse. Jeg visste det var A!! Jordskokk. What SE. Kleint at det var på flaks da! Da ryker Vebjørn eller Marna? Fuck. Trist at Marna og Vebjørn står sammen. Begge de to hadde fortjent dette. Jeg elsker deg Marna. JAAAA!!!!! Trist Vebjørn røyk, men da står vi igjen med Isak, Kjersti, Øyunn, Heine, Marna og SE (!) Lol. Overraskende da. Gleder meg til å se ansiktet til Isak når han ser SE (eneste jeg vil se av de to, for dette forventer han ikke). Men! Heia Kjersti og Marna nå!!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. februar 2022 #2823 Del Skrevet 15. februar 2022 Er et par jeg ikke ønsker skal vinne, men artig episode i dag 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 15. februar 2022 #2824 Del Skrevet 15. februar 2022 Har sett dagens farmen-episode på Tv2 sumo, men jeg skal ikke røpe noe. Men det var en fin følelse som jeg satt med i dag. Heiet faktisk på alle. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 15. februar 2022 #2825 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) Dagens episode: Spoiler Øksekast: Isak med sjettflaks i sitt første kast da han traff på undersiden av blinken. Og bortsett fra Vebjørn og Kjersti, så sugde resten i øksekast. Kjersti og Isak vant tilslutt og gikk videre. Hurra for Kjersti! 😀 Hinderløype: Bra for de andre at Kjersti og Isak ikke var med på hinderløypa, da disse hadde best forutsetninger. Tøft med hinderløype i den kanalen, og bra at hinderløypa inneholdt et moment av kunnskap for litt å utjevne fysiske fordeler og ulemper. Det burde med fordel vært 1-2 kunnskapsmomenter til. Sikkert lett for meg å si, men jeg synes det var lite fræs og mye forsiktighet i den løypa. Ettersom alle virket tunge så ble det jo riktig så spennende utav det. Jeg så for meg at Øyunn burde ha gode forutsetninger for å komme igjennom, og hun vant likegodt. Heine som en god nummer to, heldigvis, siden Niklas ble nr tre. Hurra for Øyunn og Heine! 😀 Kunnskapskonkurranse: Marna og Vebjørn burde i utgangspunktet ligge godt an. Men utrolig nok så er det Sophie Elise som trør først over streken. Det lukter NM i tipping av svarene til Sophie, men flaks er lov. Marna slår tilslutt ut Vebjørn, og går videre. Hurra for Marna! 😀 Niklas, Dorthe og Vebjørn må sjekke ut fra Farmen. Dumt at Sophie og Isak tar en plass fra Vebjørn, men svært tilfreds med at Niklas-showet nå er over og ut, og at det ikke var han som vant! Samt at det gleder meg at Kjersti, Øyunn, Heine og Marna er med videre. Måtte to av disse fire stå i finalen. Bra episode, som alltid i semi- og finaleuke. Jeg skulle ønske det var slike konkurranser oftere også ellers i ukene gjennom sesongen, foran dette lavpannedramaet i form av intriger og juks som Strix ser ut til å elske. For eksempel kunne de kjørt en immunitetskonkurranse hver uke. Men rebranding og nytenkning er dog ikke Strix særlige villige til. Synd, for potensialet er stort. Endret 15. februar 2022 av Ctrl 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 15. februar 2022 #2826 Del Skrevet 15. februar 2022 Spoiler Altså fy søren! Føler egentlig at utfallet i dag, var et hèlt ok kompromiss Niklas "i bytte" med Miss Sophie, dèt tåler jeg Var ikke så opptatt av hvem som gikk til "finalen", så lenge det ikke ble Niklas... 🤪 (Og for ordens skyld. Dèt er basert på Farmen under ett.) Håper det blir "kokkekamp" først, deretter smiing, og at Kjersti, Marna eller Heine vinner 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 15. februar 2022 #2827 Del Skrevet 15. februar 2022 24 minutter siden, Tradegy said: Hide contents Altså fy søren! Føler egentlig at utfallet i dag, var et hèlt ok kompromiss Niklas "i bytte" med Miss Sophie, dèt tåler jeg Var ikke så opptatt av hvem som gikk til "finalen", så lenge det ikke ble Niklas... 🤪 (Og for ordens skyld. Dèt er basert på Farmen under ett.) Håper det blir "kokkekamp" først, deretter smiing, og at Kjersti, Marna eller Heine vinner Spoiler Jeg synes at Niklas er morsom og underholdende i dagens pogram. Jeg ser at han er veldig direkte, men jeg liker han som menneske. Han har vært frustrerende iblant, men i dagens episode så synes jeg at han var morsom 😆. Spesiellt morsom i hinderløypa 😆 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 15. februar 2022 #2828 Del Skrevet 15. februar 2022 Spoiler Dette var jo spennende jo, trodde ikke jeg var så engasjert i dette, men i dag heiet jeg omtrent på alle! Kanskje mest Kjersti, men unner flere av dem det. Bare ikke Isak, faktisk.. liker ikke når det er for opplagt hvem vinneren er, eller når vinneren ikke virker å være den som bryr seg mest. Måtte le litt når han nesten røyk på første øksekastet der 😅 Han skulle være så kul og omtrent ikke sikte, dette er jo åpenbart en smal sak for han som han virkelig kan. Men hovmod står for fall 😅 Hadde vært min humor om han røk ut på at han var cocky. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 15. februar 2022 #2829 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) Jeg synes Dorthe er en ganske grei dame også. Det var en stund da jeg ikke var så begeistret for Dorthe og Niklas, men jeg har begynt å like alle de resterende. . En fin følelse . Blir spennende dette. Gleder meg til morgendagens episoder Endret 15. februar 2022 av Eloise12345 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 15. februar 2022 #2830 Del Skrevet 15. februar 2022 Spoiler Øksekast :0 er ikke dette veldig farlig? hadde vært livredd for å få hugd av en kroppsdel hvis jeg satt der de sitter å ser på. Holder jo at noen kaster litt skjevt:s :s 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 15. februar 2022 #2831 Del Skrevet 15. februar 2022 marsvin skrev (43 minutter siden): Skjul innhold Øksekast :0 er ikke dette veldig farlig? hadde vært livredd for å få hugd av en kroppsdel hvis jeg satt der de sitter å ser på. Holder jo at noen kaster litt skjevt:s :s Hadde det vært "granat"-kasting så hadde jeg kanskje følt meg en smule utsatt=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 15. februar 2022 #2832 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) For en fin episode! Herlig at Kjersti gikk videre som en av de to første. For ei rå dame! Tok meg selv i å heie på alle i hinderløypa. Tenkte før start at Øyunn ville vinne denne. Spretten og smidig dame. Skikkelig imponert over Sofie her også! Reaksjonen til Sofie etter å ha kommet videre fra kunnskapskonkuransen var veldig ekte. Hun legger alltid litt lokk på seg, ser det ut til. Men her følte jeg vi fikk se henne "helt seg selv" Gøy. Alt i alt veldig fornøyd med de som er videre. Fortjent! Endret 15. februar 2022 av Irja 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 15. februar 2022 #2833 Del Skrevet 15. februar 2022 Begge favorittene mine videre, heia Kjersti og Marna 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 15. februar 2022 #2834 Del Skrevet 15. februar 2022 Øyunn i hinderløypa💪🏻 Rått!! Sophy imponerte meg, var sikker på hun kom til å trekke seg.🤪 Skal ikke undervurdere the underdogs..😏 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 15. februar 2022 #2835 Del Skrevet 15. februar 2022 Apis skrev (10 minutter siden): Begge favorittene mine videre, heia Kjersti og Marna Helt enig! Heia de to. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. februar 2022 #2836 Del Skrevet 15. februar 2022 Heier ikke på noen jeg. Gjør aldri det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBukser Skrevet 15. februar 2022 #2837 Del Skrevet 15. februar 2022 Finaleuka er møkka kjedelig. Plutselig var alle kjempegode venner. For noe hykleri. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grorudpalmen Skrevet 15. februar 2022 #2838 Del Skrevet 15. februar 2022 Irja skrev (24 minutter siden): For en fin episode! Herlig at Kjersti gikk videre som en av de to første. For ei rå dame! Tok meg selv i å heie på alle i hinderløypa. Tenkte før start at Øyunn ville vinne denne. Spretten og smidig dame. Skikkelig imponert over Sofie her også! Reaksjonen til Sofie etter å ha kommet videre fra kunnskapskonkuransen var veldig ekte. Hun legger alltid litt lokk på seg, ser det ut til. Men her følte jeg vi fikk se henne "helt seg selv" Gøy. Alt i alt veldig fornøyd med de som er videre. Fortjent! Enig! Det var forfriskende med den genuine overraskelsen og gleden til SE . Det er første gang jeg er blitt sjarmert av henne. Håper egentlig hun danker ut Isak i gårdskonkurransene, men det er vel ikke sannsynlig. Ellers: heia Mamma, Kjersti og Heine! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 15. februar 2022 #2839 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) 32 minutter siden, Smurfii said: Øyunn i hinderløypa💪🏻 Rått!! Sophy imponerte meg, var sikker på hun kom til å trekke seg.🤪 Skal ikke undervurdere the underdogs..😏 Sophie imponerte meg. Hun var helt rå i hinderløypa, og flink i kunnskap . Må si at Øyunn og Niklas imponerte meg i hinderløypa også. . Og Dorthe tok tapet i hinderløypen på en humoristisk og fin måte . En artig dame! Endret 15. februar 2022 av Eloise12345 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 15. februar 2022 #2840 Del Skrevet 15. februar 2022 Synes de riktige folka gikk ut. På tide å innse at de eldste ikke er de sterkeste! 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå