Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

21 hours ago, Blomsterkaret said:

Jeg leste en artikkel om Heine for noen dager siden. Tror det var på klikk.no. Der sier han at Isak måtte flytte inn hos han etter Farmen, fordi han ikke hadde noe sted å være. Frykter det betyr at Heine og Isak endte opp i finalen.

Vil helst at en kvinne skal vinne! Marna, Øyunn eller Kjersti. 

Heier i hvert fall ikke på Isak. 

Jeg tror at Marna kan vinne hele greien. Men vi får se. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (22 timer siden):

Så idiotisk at de ikke viste når de var på markedet som vanlig, virker som at de kutter mer og mer for hver søndags episode

Likte at de gjorde noe nytt med stumfilm og tekst, men de kunne hatt det lenger.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Er det et veldig underholdende program egentlig? Ikke sett på det før men hvis det er bedre enn farmen kjendis?

JA! Du bør se sesong 1 og 2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (22 timer siden):

Herregud så imponert jeg er over Heine! 😃 50 år gammel men fy fader for en stamina fyren har, jeg hadde kastet opp blod etter halvveis der, helt ærlig overrasket men jævlig glad 😄 Det hadde blitt et sorgens kapittel i Farmen Kjendis om Heine tapte nå 😕

Men jævlig idiotisk at finalen starter rett etterpå, Heine må jo få lov å slappe litt av etter tvekampen!

Sykt bra stamina! Får håpe det fallet ikke ødelegger for finaleuken.

Ja sykt dårlig at de presser finaleuken rett etter tvekampen!! Har jo vært en lang dag fra før. De blir enda mer slitne og ifjor førte det til dårlig stemning mellom Øde og Kine! Ikke bare det men noen ganger har noen måtte dra samme dag fordi den dritdårlige kunnskapskonkurransen holdes da. Den med tre trinn hvor den/de siste som ikke kommer frem, drar hjem. De får jo ikke tid til å forberede seg! Særlig ikke vinneren av tvekampen!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for siteringer av innlegg skrevet av utestengt bruker. Elaine Marley, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øyunn posta blide av at hun og Adam har vært på TV2 nyhetene sammen. Noen som har sett det? Har ikke funnet det noe sted.. 

Edit: Jeg fant det! Det var på Gode Nyheter på Tv2. Episode 999 😄

Endret av Thaila
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (3 timer siden):

Der var Øyunn uansett. Men hun tapte både en kniv og sin beste venn der inne på måten hun spilte kortene ved valg av førstekjempe. Så der var det helbom.

Jeg synes det var veldig bra at hun valgte en mann som førstekjempe, om det var nok til å ødelegge et vennskap så var det vennskapet aldri ordentlig til å begynne med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

6 stykker videre til gårsskonkurranse på onsdag! 

Ikke uventet med seier til Kjersti og Isak i øksekast. Veldig fornøyd med førstnevnte! 

Sophie imponerte meg i hinderløypa, der viste hun virkelig innsats. Niklas var jo underholdning, lo like mye som de på siden 😂

Vebjørn - så god da, ga virkelig alt! Synes det er imponerende når de «eldre» gjør det de kan. 

Var så sikker på at Dorthe skulle trekke seg fra hinderløypa (ikke slemt ment, men fikk det bare på følelsen siden hun fikk et  sånt blikk). 
Samme som med Vebjørn, ga det hun kunne. Imponerende :) Elsket at hun bare la seg på ryggen et stykke der og «here comes superman» 😂

Øyunn og Heine fortjent videre fra hinderløypa! 

Når Sophie vant kunnskapskonkurranse 😱 Hun viser jo egentlig bare at det bor noe inni henne også. Burde stole mer på seg selv. Mye var nok sikkert gjetning, men dog! 
Var så sikker på at Marna og Vebjørn hadde riktig på tredje spm siden de svarte det samme. 

Veldig fornøyd med at Marna er videre. Det var fortjent. Synd med Vebjørn! 

Om hele episoden - sånn er det å være natterangel og nysgjerrig 😂 Avslører alt, så ikke trykk hvis du vil bevare spenningen! 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arktis skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Altså dayum, Sophie! Så uforventet, men så sterkt! Elsker reaksjonen 😂

Spoiler

Så enig. Håper folk gir henne litt cred for det her, tiltross for tidligere meninger. Er ingen fan av henne selv, men hun fortjener skryt for det her. 

Ønsker ikke at Isak og Sophie går helt til topps. Heier på Kjersti og Marna!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Jeg er ikke noen moralens vokter. Synes derfor alle som er igjen til gårdskonkurransene har vist seg som verdige finalister ut fra de konkurranse som har vært. Blir kjempespennende! 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Litt av et utvalg av musikk når Vebjørn skulle ta hinderløypa 🤨

Kjekt med en ny type hinderløype da, håper den blir brukt i vanlige farmen også fremover

Ordentlig imponert over Heine 😄

Glad for at de 4 jeg heier på Øyunn, Heine, Marna og Kjersti er med videre! 😄

Og artig at mesteparten av GKN gjengen røk ut 😅 Blir også godt å slippe å høre på Niklas kommentere hele tiden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Tror uansett Sophie Elise vil slite og kommer seg nok ikke til selve finalen. Hun har tidligere skrevet på bloggen at hun har sykdommen essensiell tremor som gjør at hun skjelver veldig i kroppen, spesielt hendene og når hun anstrenger seg, ifølge henne selv. Håper sånn at Kjersti og Marna står i finalen! 😄 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekt skrev (7 minutter siden):

Hvor får dere med dere at personer går ut? Vises det på Tv2 play el.? Er ikke første sending etter søndag i kveld?

Kveldens sending ble lagt ut på tv2 play kl 03 i natt. Så ja, vi ser det på tv2 play 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

(Kommenterer live mens jeg ser episoden jeg! Haha. (Men legger i spoilertagg så klart.) Nå kommer gullkorna på løpende bånd. 

De tre beste som sto igjen på øksekast i alle fall. Isak, Kjersti og Vebjørn. 

Godt at Kjersti gikk videre med en gang!!! HEIA KJERSTI. 

Gjør det kanskje litt lettere og mer åpent når Kjersti og Isak vant øksekast, som jo er bingo. Herlig å kunne se hele episoden uten å være redd for at Kjersti ryker i alle fall.

For en kul hinderløype i kanalen! Denne vil jeg også prøve. 

HEIA MARNA

SE ser ikke ut som en typisk jogger. Hvordan klarer folk være så tynne når de ikke jogger? Kanskje hun løper på mølle da. 

Haha Niklas. "Jeg var for feit". 

KOM IGJEN MARNA!!!!!!!!!!!! SPRING SOM FAEN. I CAME IN LIKE A WRECKING BAAAAAAAAALLLLLLLLL

Ser at Øyunn er en ordentlig utejogger!

Øyunn og Marna som vinner denne vel? Heine var jo i vannet. Venter på Dorthe. Ja, hun svarer feil på båtmannsknopen - men hun står på. Bra jobba! Hun er jo 58 år! 

(Poster nå) 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...