Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

ltfutt skrev (Akkurat nå):

Tror Vebjørn har enormt med kunnskaper. Så litt av det når han var i kjempehytta hos Kjersti. Men han ryker vel sikkert på noe fysiske greier før han kommer så langt at han får brukt kunnskapen sin.

Ja mulig han har kunnskaper som sin styrke. Hvis ikke man starter med en kunnskapskonkurranse. Altså at de står på linje alle sammen og må svare riktig på 3 spørsmål for å gå videre. Eller noe slikt. Ja nei, vi får se. :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Variert skydekke skrev (6 minutter siden):

Jeg er forundret over at Øyunn og Sophie fortsatt er gode venner i dag, med tanke på alt Sophie har gjort mot Øyunn denne uka.

Kan umulig tenke med at de er venner, egentlig. Det er vel bare noe de sier. SE har jo rundlurt Øyunn fra A til Å.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere vinner, og hvem håper dere vinner? 😃 

Jeg tror Kjersti vinner.

Håper enten Kjersti eller aller helst at Marna vinner😊

• Liker 10
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (4 minutter siden):

Kan umulig tenke med at de er venner, egentlig. Det er vel bare noe de sier. SE har jo rundlurt Øyunn fra A til Å.

Ja det er ikke sikkert Øyunn vet det før hun ser det på TV  selv 😅🙈

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (43 minutter siden):

Øyunn kommer ikke noe godt ut av dette. Spiller høyt og taper, og gjør ikke annet enn å grine. Man må stå for de valg man tar, og de konsekvenser det får.

Bare fordi noen gråter betyr det ikke at de ikke står for verken valget eller konsekvensene.

Utrolig ubehagelig å se hvordan de fremstiller denne «nydelige romansen» mellom SE og Isak. Skjønner ikke at de orker når alle vet at hun faktisk er utro... ingenting koselig eller fint med det der i det hele tatt. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thaila skrev (Akkurat nå):

Ja det er ikke sikkert Øyunn vet det før hun ser det på TV  selv 😅🙈

Nei, hvordan SE har oppført seg mot Øyunn så jo helt for jævlig ut på tv.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (50 minutter siden):

Aldri likt Adam, synes han er for høy på seg selv, og at han var veldig dritt mot Øyunn etter valget. Så helt greit at han måtte gå i dag 😊

Av mennene er det mye barnselig. Isak som går i kulissene og ikke er mann nok til å stå for det han gjør, synes personligheten hans stinker litt. Niklas som blir så amper og blir direkte stygg og ufin mot Øyunn pga valget. Vebjørn som stadig maser om «avtalen», er jammen santen ikke mye godhet i han for å være kristen når han kan bli så langfurten av valget til Øyunn. Av mennene er Heine den eneste jeg synes har oppført seg alright og fint, riktig at det ble guttekamp, selv om jeg mye heller skulle sett Isak, Niklas eller Vebjørn som førstekjempe.

Sophie Elise har jeg blitt litt forsynt av. Personlig takler jeg ikke folk som stadig skal gå i offerrollen, og personer hvor alt handler om dem. Sophie Elise synes jeg begynner å bli litt slitsom. Ikke at det er noe vondt i jenta, hun virker sårbar og usikker på seg selv. Så tror ikke hun gjør seg til, men at hun er sånn. Så er ikke det at det ikke er synd på jenta, og kjempe fint for henne at hun har funnet seg selv litt inne på gården som hun sier. Men blir litt mye for min del.

Men Øyunn føler jeg får altfor mye pes av guttene, er det en person det faktisk er synd på er det Øyunn som har måtte stå midt i alt helvete denne uken.

Nå er det kun 3 stykker jeg håper på at vinner, og det er enten Øyunn, Marna eller Heine. Men heier litt ekstra på Øyunn etter denne uka merker jeg.

https://www.vg.no/rampelys/i/qW8gv0/slaar-ut-konkurrenten-i-farmen-kjendis-foeles-dritbra Synes ikke akkurat at Heine kom så godt ut av dette heller. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være litt tøft for Adam å se på episodene nå. Virker som om han tror han har vært en av gjengen, men de andre har jo baksnakket han hele tiden. Som feks Niklas sa i dag, at han egentlig burde vært sendt hjem for flere episoder siden.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna kunne jeg godt tenkt meg å se som vinner. Hun har spilt spillet fra øyeblikket hun satte foten ut av båten og inn på farmen. Det har også vært moro å se Isak og Sofie spille litt utenfor alliansen så Isak kan også vinne for min del (legger stjelingen bak meg for nå, tydelig at tv2 ga faen). Det har vært så store allianser der inne og da blir selve spillet og taktikken kjedelig, nå har vi endelig fått noen «solo-spillere» og det setter jeg pris på. 

Alle der inne, kanskje utenom Marna, har hatt sine dårlige sider exposed så ingen er vel egentlig en verdig vinner etter god moral, så da går jeg for taktisk spill i stede. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (4 minutter siden):

Ja usympatisk sagt! Det var vel hans måte å sabotere på. 

Ja, og for det andre ledet Adam ganske mye, men han var uheldig og kilet sagen. Hadde det ikke vert for det kunne Adam lett ha vunnet.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louiah skrev (2 timer siden):

Ang den som gikk ut

Skjul innhold

Adaaam💔 Ble så rart da han sa Øyunn du må vinne da. Kjærlighet 

Var de bestevenner siden de var født?   Så mye drama rundt dette vennskapet. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djungelvrål skrev (2 minutter siden):

Var de bestevenner siden de var født?   Så mye drama rundt dette vennskapet. 

😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være Norges Tøffeste, fremsto han som en feiging, da Øyunn fortalte om sabotasjen. 

Hvis han er en så sterk kandidat som alle sier at han er, så gjør det vel ingenting at Øyunn får en kniv. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
Xstrella skrev (På 7.2.2022 den 0.11):

Lothepus skulle vært med. Farmen er bare tragisk. #skalikkesepåmer

Låttepus er tragisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Kjersti har et godt poeng her 

Jeg hang heller ikke med på den voldsomme uretten som damene plutselig følte på i forbindelse med valget til Øyunn, sier Grini og forklarer:

– Vi hadde vært en fin og samlet gjeng, men forrige uke så var det helt greit for dem at Niklas «fucka» alle jentene over for å berge sin egen ræv. Da var frykten for selv å bli rammet større en saken. Så jeg syns jo ikke spesielt synd på dem, bare fordi bordet nå var snudd og jeg ikke lenger kunne ofres, fortsetter Grini og refererer til forrige ukes eskapader.

Kilde

https://www.nettavisen.no/livsstil/kjersti-grini-stotter-sabotasjen-han-er-den-eneste-mannen-med-baller-der-inne/s/12-95-3424244190

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Jeg må si at jeg synes det har vært moro med spillet fra Marna, Sofie og Isak den siste uka (de to siste har vel holdt på lengre). Slike program handler jo om strategi og her er det noen som virkelig vet å utnytte det og det er gøy. De tidligere episodene har det vært mye fokus på «alle mot gamlingene utenom Heine og Dorthe» og så store allianser er mye kjedeligere enn smågrupper som jobber bak kulissene. Dette «fellesskapet» har også vært litt bullshit. Spennende tvekamp i dag, veldig nært, men jeg synes riktig mann vant. 

Jeg tror Isak vinner, og akkurat nå synes jeg det er helt greit. 

Isak er oppskrytt som favoritt mener jeg. Han har muskler, smidighet og er hurtig. Men har han det som trengs mellom øra?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (52 minutter siden):

Synes Kjersti har et godt poeng her 

Jeg hang heller ikke med på den voldsomme uretten som damene plutselig følte på i forbindelse med valget til Øyunn, sier Grini og forklarer:

– Vi hadde vært en fin og samlet gjeng, men forrige uke så var det helt greit for dem at Niklas «fucka» alle jentene over for å berge sin egen ræv. Da var frykten for selv å bli rammet større en saken. Så jeg syns jo ikke spesielt synd på dem, bare fordi bordet nå var snudd og jeg ikke lenger kunne ofres, fortsetter Grini og refererer til forrige ukes eskapader.

Kilde

https://www.nettavisen.no/livsstil/kjersti-grini-stotter-sabotasjen-han-er-den-eneste-mannen-med-baller-der-inne/s/12-95-3424244190

Synes egentlig at det var veldig morsomt at det ble sabotert, og at Øyunn ikke visste noe for hun gikk inn med Storbonden. Dette var god tv-underholdning…

Kjersti har også helt rett. Det var en gjeng damer der inne som bare var redd for sin egen ræv, og kasta gjerne Kjersti under bussen ved forrige valg for å redde seg selv. Dorthe hadde jo en lang tirade mot Kjersti forrige  runde, og ingen jente sa et ord mot det som skjedde da. Så plutselig skal man begynne snakke om Girl Power og at jentene skal stå sammen mot gutta, nå når man selv føler at det brenner på dass for sin egen plass i finalen.

Skjønner godt at Kjersti reagerer på hykleriet.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 38
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det har sett ut som Heine har vært helt på gråten hele uka. Synes det er ganske mye feighet der ute. Folk burde vel egentlig være klar for en kamp? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...