Gjest Salikatten Skrevet 13. februar 2022 #2621 Skrevet 13. februar 2022 Letharia skrev (1 time siden): Skjul innhold Endelig ser Øyunn at hun ble manipulert av Sophie til å velge Heine! Og SELVFØLGELIG var det Isak som saboterte! Skjønner at det er et spill, men vær nå hvert fall ærlig om det 🙄 Og jeg tipper Sophie hadde en finger med i saboteringen, og likevel klarer hun å sitte der og leke bestis med Øyunn? "Man skal vise at man er en bigger person"? Man kan ikke være ærlig hvis man skal spille bra...🙄
Ctrl Skrevet 13. februar 2022 #2622 Skrevet 13. februar 2022 Cuddlegirl skrev (Akkurat nå): Hva er greia med å spoile? Eller skrive hva som skjer, selv med en spoilertag? Det står til og med i HI "INGEN SPOILING!"🤔 Ingen spoiling, ja, men det er lov å skrive i spoilertag slik at det ikke vises for andre. Jeg for min del liker å skrive rett etter at jeg har sett episoden. Da er rantet "ferskt" Hadde jeg måttet vente på at sendingen på TV skulle bli sendt, så hadde jeg nok sikkert droppet å skrive i det hele tatt. Jeg synes det fungerer godt, og det virker som om at andre også synes det. Kanskje noen irriterer seg, men... Noen blir vel irritert uansett hvordan det praktiseres. Likevel virker det som om at innleggene blir lest. Fordelen med å skrive i spoilertag er at de som ikke gidder å lese det jeg skriver lettere bare kan scrolle forbi 23 1
Trotwood Skrevet 13. februar 2022 #2623 Skrevet 13. februar 2022 1 minutt siden, bonsaijenta said: Hun er i finalen fordi hun er ingen trussel. Men jeg kan jo ta feil😅 Joa, men jeg tror også hun kunne ha gitt opp frivillig tidlig hvis ikke det hadde vært for Isak. Hun var jo ganske passiv i starten. Klart Sophie også spiller, men Isak hadde klart seg helt fint uten Sophie der. 6
Cuddlegirl Skrevet 13. februar 2022 #2624 Skrevet 13. februar 2022 Ctrl skrev (Akkurat nå): Ingen spoiling, ja, men det er lov å skrive i spoilertag slik at det ikke vises for andre. Jeg for min del liker å skrive rett etter at jeg har sett episoden. Da er rantet "ferskt" Hadde jeg måttet vente på at sendingen på TV skulle bli sendt, så hadde jeg nok sikkert droppet å skrive i det hele tatt. Jeg synes det fungerer godt, og det virker som om at andre også synes det. Kanskje noen irriterer seg, men... Noen blir vel irritert uansett hvordan det praktiseres. Likevel virker det som om at innleggene blir lest. Fordelen med å skrive i spoilertag er at de som ikke gidder å lese det jeg skriver lettere bare kan scrolle forbi Vel, nå er det jo ikke alt som blir skrevet i spoilertag heller - og da ødelegger det for resten. Dette er jo faktisk en tråd UTEN spoling... 2
Gjest Letharia Skrevet 13. februar 2022 #2625 Skrevet 13. februar 2022 (endret) Salikatten skrev (5 minutter siden): Man kan ikke være ærlig hvis man skal spille bra...🙄 Spoiler Du har nå et poeng der, ja. Men nå synes jeg det var meget spesielt å sitte og leke uskyldig, når han uansett er med i finalen... Men det er vel bare sånn folk er 🤷♀️ Endret 13. februar 2022 av Letharia skrivefeil
Trotwood Skrevet 13. februar 2022 #2626 Skrevet 13. februar 2022 Just now, Cuddlegirl said: Vel, nå er det jo ikke alt som blir skrevet i spoilertag heller - og da ødelegger det for resten. Dette er jo faktisk en tråd UTEN spoling... Jeg syntes denne tråden har fungert veldig fint denne sesongen, alle har brukt spoilertag og det har ikke vært noen som ødelegger med vilje og spoiler før det vises på TV de få glippene som har vært har blitt rettet opp i 15
Mrshopalot Skrevet 13. februar 2022 #2627 Skrevet 13. februar 2022 Jeg får ikke sett episoden på Sumo. Kun del 1. flere? 🤨
Tulla25j Skrevet 13. februar 2022 #2628 Skrevet 13. februar 2022 Mrshopalot skrev (2 minutter siden): Jeg får ikke sett episoden på Sumo. Kun del 1. flere? 🤨 Jeg fikk sett, men måtte bare ut og inn av appen
Ctrl Skrevet 13. februar 2022 #2629 Skrevet 13. februar 2022 Cuddlegirl skrev (3 minutter siden): Vel, nå er det jo ikke alt som blir skrevet i spoilertag heller - og da ødelegger det for resten. Dette er jo faktisk en tråd UTEN spoling... Det er iallefall 100 ganger bedre slik det er nå enn slik det var før, der ingen brukte spoilertag og skrev om dagens episode hele døgnet, og AnonymeBrukere som gikk inn for å spoile mest mulig for å ødelegge for andre. Dagens opplegg har luket 99% av dette og frustrasjonen rundt det bort. Det spoiles jo ikke når ting blir skrevet i spoilertag. 16
ltfutt Skrevet 13. februar 2022 #2630 Skrevet 13. februar 2022 Mrshopalot skrev (1 minutt siden): Jeg får ikke sett episoden på Sumo. Kun del 1. flere? 🤨 Snodig.. Begge to funker her! Lukk nettleseren, og prøv å logge av og på kanskje?
shab Skrevet 13. februar 2022 #2631 Skrevet 13. februar 2022 Mrshopalot skrev (3 minutter siden): Jeg får ikke sett episoden på Sumo. Kun del 1. flere? 🤨 Du må starte del 1 på nytt og spole til slutten så vente på det kommer "neste episode om 18 sekunder" 1
*blueberry* Skrevet 13. februar 2022 #2632 Skrevet 13. februar 2022 Spoiler Jeg må si at jeg synes det har vært moro med spillet fra Marna, Sofie og Isak den siste uka (de to siste har vel holdt på lengre). Slike program handler jo om strategi og her er det noen som virkelig vet å utnytte det og det er gøy. De tidligere episodene har det vært mye fokus på «alle mot gamlingene utenom Heine og Dorthe» og så store allianser er mye kjedeligere enn smågrupper som jobber bak kulissene. Dette «fellesskapet» har også vært litt bullshit. Spennende tvekamp i dag, veldig nært, men jeg synes riktig mann vant. Jeg tror Isak vinner, og akkurat nå synes jeg det er helt greit. 11
Ctrl Skrevet 13. februar 2022 #2633 Skrevet 13. februar 2022 Letharia skrev (13 minutter siden): Shit, trodde det allerede var det (er ny her), fikset med en gang! Takk 😅 Fort gjort, men synes du klarer deg godt og er et friskt pust i tråden. Velkommen på KG. 😊 2 1
Gjest Letharia Skrevet 13. februar 2022 #2634 Skrevet 13. februar 2022 Ctrl skrev (2 minutter siden): Fort gjort, men synes du klarer deg godt og er et friskt pust i tråden. Velkommen på KG. 😊 Så hyggelig 💙 Tusen takk!
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. februar 2022 #2635 Skrevet 13. februar 2022 Spoiler Så bra at Heine vant 🥳
Thaila Skrevet 13. februar 2022 #2636 Skrevet 13. februar 2022 Nå kan vi vel skrive hvem som vant? Fikk ikke med meg spilere, så på programmet selv 😁
Blueberrymuffin Skrevet 13. februar 2022 #2637 Skrevet 13. februar 2022 Aldri likt Adam, synes han er for høy på seg selv, og at han var veldig dritt mot Øyunn etter valget. Så helt greit at han måtte gå i dag 😊 Av mennene er det mye barnselig. Isak som går i kulissene og ikke er mann nok til å stå for det han gjør, synes personligheten hans stinker litt. Niklas som blir så amper og blir direkte stygg og ufin mot Øyunn pga valget. Vebjørn som stadig maser om «avtalen», er jammen santen ikke mye godhet i han for å være kristen når han kan bli så langfurten av valget til Øyunn. Av mennene er Heine den eneste jeg synes har oppført seg alright og fint, riktig at det ble guttekamp, selv om jeg mye heller skulle sett Isak, Niklas eller Vebjørn som førstekjempe. Sophie Elise har jeg blitt litt forsynt av. Personlig takler jeg ikke folk som stadig skal gå i offerrollen, og personer hvor alt handler om dem. Sophie Elise synes jeg begynner å bli litt slitsom. Ikke at det er noe vondt i jenta, hun virker sårbar og usikker på seg selv. Så tror ikke hun gjør seg til, men at hun er sånn. Så er ikke det at det ikke er synd på jenta, og kjempe fint for henne at hun har funnet seg selv litt inne på gården som hun sier. Men blir litt mye for min del. Men Øyunn føler jeg får altfor mye pes av guttene, er det en person det faktisk er synd på er det Øyunn som har måtte stå midt i alt helvete denne uken. Nå er det kun 3 stykker jeg håper på at vinner, og det er enten Øyunn, Marna eller Heine. Men heier litt ekstra på Øyunn etter denne uka merker jeg. 26 2 1
bonsaijenta Skrevet 13. februar 2022 #2638 Skrevet 13. februar 2022 Trotwood skrev (21 minutter siden): Joa, men jeg tror også hun kunne ha gitt opp frivillig tidlig hvis ikke det hadde vært for Isak. Hun var jo ganske passiv i starten. Klart Sophie også spiller, men Isak hadde klart seg helt fint uten Sophie der. Jeg tror hun ble lenger for å være sammen med Isak og da gjør hun det som må til for å bli der. Det er jo også en grunn til at hun ikke blir valgt ut, for hun er ingen trussel for noen i finaleuken. Jeg fikk ikke med meg de første episodene så jeg vet ikke hvordan hun var da. Pluss at jo lenger hun er på farmen, jo lenger kan hun utsette det ubehagelige hun har i vente hjemme. (Kasper). 13
Thaila Skrevet 13. februar 2022 #2639 Skrevet 13. februar 2022 (endret) Jeg hater at Adam gikk ut. Farmen blir mye kjedeligere nå for min del. Håper Dorthe er neste ut. Endret 13. februar 2022 av Thaila 1
AnonymBukser Skrevet 13. februar 2022 #2640 Skrevet 13. februar 2022 (endret) Øyunn kommer ikke noe godt ut av dette. Spiller høyt og taper, og gjør ikke annet enn å grine. Man må stå for de valg man tar, og de konsekvenser det får. Endret 13. februar 2022 av AnonymBukser 8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå