Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Maydis8 skrev (2 timer siden):

Ærlig talt. Hvem bryr seg om håret deres!? Hvorfor kommenterer du ikke gutta sitt hår. 

Hvorfor skal jeg kommentere guttas hår, når det var Øyunns hår som imponerte meg? De er på Farmen, anno 1922, da er det innenfor å kommentere når en deltaker har helt slett og nyvasket hår. Du trenger ikke gjøre dette til en kvinnekamp 😂

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mnjah skrev (6 minutter siden):

Hvorfor skal jeg kommentere guttas hår, når det var Øyunns hår som imponerte meg? De er på Farmen, anno 1922, da er det innenfor å kommentere når en deltaker har helt slett og nyvasket hår. Du trenger ikke gjøre dette til en kvinnekamp 😂

De har vel håndsåpe og sånt? De kan vel bare bruke det til håret om det er krise liksom? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (26 minutter siden):

De har vel håndsåpe og sånt? De kan vel bare bruke det til håret om det er krise liksom? 

Ja, de har såpe. Det kan fint brukes i håret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Må ikke de rasjonere?

Har sett de med såpestykker når de bader, vet ikke hvor mye såpe de har men et såpestykke varer uansett lenge.  De hadde da såpe i 1922 så da er jo realistisk.  Solkrem har de også. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje Marna kom med godsaker fra Torpet? Minnes de fikk sjampo og diverse etter et godkjent oppdrag der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (6 minutter siden):

De gjorde det veldig bra i den Noahs Ark forestillingen, så skal vel mye til for å kunne sabotere nok.

Komisk når han begynte å nevne pride 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (51 minutter siden):

De gjorde det veldig bra i den Noahs Ark forestillingen, så skal vel mye til for å kunne sabotere nok.

Det var vel snakk om å sabotere den boka med trykkede blomster. Håpe ingen saboterer 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er ganske mange jeg synes ikke er verdige vinnere her 🙈

Niklas - Har virkelig ikke ord. Trenger nok ikke utdype noe mer 🤮
Adam - For en ufattelig umoden type. Både før og etter valget. Helt ekstremt sentrert rundt sin egen akse! Ufattelig barnslig! Legger seg ned etter valget og sutrer, mens Heine, som faktisk er førstekjempe, jobber videre!
Sophie Elise - Slangen i paradis. Men måten hun sutret og tok en offerrolle før valget på, var utrolig usjarmerende. «Dætte e min siste natt på Farmæææn, nu blir æ andresjempæææ, det e kjøøørt for mææ.» Og rullegardinen så langt dratt ned at det såg ut som det hadde vært et dødsfall. 
Øyunn - Jeg likte henne ikke i starten. Synes hun dro den krenkefesten altfor langt etter den n****ku-kommentaren. Men har fått litt bedre inntrykk etter denne uken. 

Heia Kjersti og Heine!!! 

Endret av Heartland
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke Marna noen premie da hun vant Torpet? 

Å få lov til å bli med i Farmen er ingen premie, med mindre hun var fredet frem til finaleuken.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A4. skrev (2 timer siden):

Det var vel snakk om å sabotere den boka med trykkede blomster. Håpe ingen saboterer 🤞🏻

Gjør meg ingenting om folk saboterer egentlig  🤷‍♀️ hadde vært intressant om de gikk inn i finaleuka uten mat 😁 

Det som var interessant da de ikke hadde mat sist var at Dorthe var den som klagde mest. Hun klager over at Adam kjøpte seg kjøtt han kunne spise, men klarer ikke selv å leve på maten de har på gården, så jeg synes det hadde vært interessant å se dem slite litt 😜 og se hvem som tålte det best/verst. 

Endret av Thaila
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad det ble guttekamp, synes de fleste har sluppet unna mye hittil. Men føler det er lite med bare 5 normale uker før finaleuken. Blir liksom ikke så mye tid til spillet.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Tror Marna er inne på noe angående hvem som saboterte oppdraget. Det er skikkelig dårlig gjort å ikke innrømme det uansett. Jeg tror det var Isak med Sophie som medskyldig. Synes man kunne se det på begge to at de ikke var uskyldige. Godt mulig Niklas også var med på det, tror ikke han har problemer med å lyve med overbevisning. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (3 minutter siden):

Hvem tror dere saboterte oppdraget? 

Spoiler

Adam eller Isak/Isachsen 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...